وکیل خوب تهران به صورت تخصصی

معرفی 8 وکیل خوب تهران با سوابق - تجربیات و ویژگی های اخلاقی


مرور سریع مطالب

در این مطلب 10 وکیل خوب تهران ، به همراه تحصیلات و سابقه فعالیت آن ها خدمت شما معرفی می شودهم چنین نکات مهمی که اگر هنگام انتخاب وکیل خوب باید رعایت کنید تا ضرر نکنید ، با استفاده از تجربه کاربران ارائه شده است.همینطور به بیان انواع زمینه کاری وکلا به صورت خلاصه پرداخته شده است. امید است مفید واقع شود.در جدول زیر به صورت خلاصه به آن پرداخته ایم و در ادامه کاملتر بخوانید.

وکیل های خوب تهران 

معرفی وکلا به صورت جدول و خلاصه وار : ( در ادامه به صورت کامل معرفی خواهد شد )

  نام و نام خانوادگی وکیل خوب تهران تحصیلات ویژگی اخلاقی / تخصص
دکتر محمدجواد گوهریان 💯دکترای تخصصی حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی اخلاق حرفه ای ، امانتداری و پشتکار – وکیل ملکی متخصص
دکتر سبحان فتح الهی 💯گواهینامه تخصصی دانشگاه ناگویا ژاپن سابقه وکالت اقلیت ها – دعاوی بین المللی و مجلس
دکتر زینب جنیدی مقدم 💯دکترای دانشگاه مذاهب اسلامی تهران پژوهشگر حوزه زن و خانواده 
دکتر قادر شنیور 💯دکترای فقه و فقه خصوصی از دانشگاه خوارزمی وکالت شرکت های بازرگانی
دکتر سید هادی دهقان 💯دکترای فقه خصوصی دانشگاه خوارزمی سابقه وکالت شرکت های تولیدی – دیوان عالی و .
آقای هادی شاد 💯 دانشجوی دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی تخصص حقوق بانکی و کیفری

برای مطالعه کاملتر راجع به وکلا ، سوابق و تجربیات آن ها به پائین تر مراجعه کنید.

شماره وکلای خوب تهران

از طریق شماره گیری شماره های زیر

بهترین وکیل تهران در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری اعم از: ملکی ، خانوادگی ، ارث ، شراب خواری ، سایبری و اینترنتی ، فروش و پیش فروش آپارتمان ، تابعیت و مهاجرت ، روابط نامشروع ، مالیات ، شهرداری و …

پاسخگویی فوری به سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن

وکیل خوب تهران در نقشه

تهران؛ خیابان میرزایی شیرازی؛ بالاتر از مطهری؛ پلاک ۲۱۹؛ طبقه پنجم؛ واحد ۲؛ گروه وکلای حق وران

بهترین وکیل تهران حقوقی

اگر یک مسئله ی حقوقی برای شما پیش آمده و دچار پیچیدگی های فراوان شده ایدممکن است سریعا به دنبال وکیل خوبی باشید که بتواند به خوبی از پس کار شما بر بیاید.

هزینه های گزافی نداشته باشد و پرونده شما را با موفقیت به سر انجام برساند.

برای شما مهم است که در کمترین زمان به نتیجه برسید و مشکل خود را حل کنید.

سریع‌ترین و بهترین راهکار برای حل مشکلات حقوقی و گرفتن راهکار مشاوره حقوقی تلفنی است.وکیلان  متخصص ما آماده ارائه مشاوره تلفنی به شما هستند.

معرفی وکلای متخصص در تهران با سوابق و فعالیت ها

اگر بخواهیم یک وکیل خوب تهران که کار بلد و حرفه ای و اخلاق مدار باشد را به شما معرفی کنیم ، آقای دکتر محمد جواد گوهریان جز اولین انتخاب ما خواهد بود.آقای دکتر محمد جواد گوهریان متولد سال 1364 می باشد.

تحصیلات :  دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی تهران و عضو گروه وکلای حق وران می باشد.

فعالیت های جانبی : آقای دکتر تا کنون تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی را در کارنامه خود دارد.

البته گردآوری یک کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضایی از دیگر فعالیت های مفید ایشان در طول سالیان بوده است.

سابقه فعالیت : آقای دکتر که وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ را برعهده داشته و به خوبی توانسته که آن ها را به سرانجام برساند.وکالت شرکت ها در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم ۷ شرکت معتبر داخلی و بین المللی از دیگر افتخارات نامبرده است.ایشان راه و رسم خودش را در وکالت دارد.

ویژگی های وکیل : اخلاق حرفه ای ، ارائه اطلاعات صحیح به کارفرما از میزان حق و حقوق خویش و پشتکار و پیگیری از ویژگی های بارز ایشان می باشد.حفظ اسرار موکل از خط قرمزهای ایشان محسوب می گردد.

جناب دکتر سبحان فتح الهی وکیل پایه یک دادگستری و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز می باشد.

وی دارای بیش از  ۱۵ سال سابقه کار تخصصی حقوقی می باشدومتخصص در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری می باشد.

دکتر سبحان فتح الهی دارای گواهینامه تخصصی از دانشکده حقوق دانشگاه ناگویا ژاپن می باشند.

ایشان هم چنین سابقه وکالت دعاوی شرکتهای بین المللی ، نمایندگان مجلس و اقلیت های دینی را دارا می باشند.

خانم دکتر زینب جنیدی مقدم، مشاور حقوقی و خانواده می‌باشد.

او تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه امام صادق (ع) آغاز کرده ودکتری خود را از دانشگاه مذاهب اسلامی تهران اخذ نموده است.

همچنین جهت آشنایی با متون فقهی که مبنای حقوقی کشورمان است طلبه سطح سه جامعه الزهرا نیز می باشد.

ایشان سال ها است پژوهشگر حوزه زن و خانواده است و دراین راستا مقالات علمی پژوهشی متعددی به چاپ رسانده است.

ایشان مدرس دانشگاه و عضو مجمع زنان فرهیخته کشوری و نخبگان جامعه الزهرا است.

سابقه مشاوره های حقوقی و خانواده بسیاری داشته و علاوه بر آن در راستای ترویج فهم صحیح در این حوزه سخنرانی ها و اتاق های فکر بسیاری را برگزار نموده است.

ایشان با شعار “شهروند آگاه” سعی در کمک و نشان دادن طریق صحیح و قانونی به موکلین و مراجعین خود می باشد.

به گروه وکلای حق وران بپیوندید!

در صورتی که دارای گواهی وکالت پایه یک می باشید ، و تمایل دارید در گروه وکلای حق وران به ارائه خدمت بپردازید لطفا فرم زیر را تکمیل نمائید.

دکتر قادر شنیور وکیل پایه یک دادگستری می باشند.

ایشان مدرک دکتری فقه و حقوق خصوصی خود را از دانشگاه خوارزمی تهران دریافت نمود.

ایشان که دارای پروانۀ وکالت از کانون وکلای دادگستری  می باشند دارای  بیش از 12 سال سابقۀ کار وکالت در تهران و شهرستان ها در زمینه های مختلفی اعم از  حقوق قرارداد ها، حقوق خانواده، مسئولیت مدنی، شرکت های تجاری، داوری و…. می باشند.

در رزومه خود ارائه مشاورۀ حقوقی وکالت شرکت های تجاری و بازرگانی متعدد از قبیل شرکت پخش ربیع گستر شاد( گلاب ربیع)، شرکت پویش فارمدگستر( شرکت داروسازی)، شرکت رنگان فر( شرکت تولید رنگ)، شرکت مبارز و…..را دارا هستند.

سایر سوابق ایشان از جمله تدریس ، تالیف کتب متعدد از جمله “قرارداد سفارش ساخت” انتشارات آوا و کتاب “ عقود نامعین ” انتشارات کمالان و کتاب در دست چاپ برررسی فقهی حقوقی مفهوم مخالف انتشارات چتر و دانش و مقالات متعدد علمی پژوهشی را میتوان نام برد.

اگر به دنبال وکیل خوب تهران هستید ، میتوانید از مشاوره حضوری ، تلفنی ، رایگان و آنلاین با وکلای خوب حق وران استفاده نمائید.

آقای دکتر سیدهادی دهقان ،وکیل پایه یک دادگستری ، مشاور حقوقی و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز می‌باشد.

تحصیلات دانشگاهی خودشان را از دانشگاه شهید بهشتی آغاز کرده ، کارشناسی حقوق خود را در دانشکده حقوق این دانشگاه گذرانده و درجه دکتری حقوق خصوصی را نیز از دانشگاه خوارزمی دریافت نموده است.

ایشان پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری مرکز دریافت کرده و از سال ۱۳۸۸ به وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی پرداخته و تاکنون چند مقاله حقوقی از او در نشریات علمی منتشر شده است.

سابقه ارائه مشاوره حقوقی به چند شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی دارد و با پذیرش وکالت انواع دعاوی در دادگاه‌های خانواده ، حقوقی ، کیفری ، دیوان عدالت اداری ، دیوان عالی کشور ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، سازمان تعزیرات حکومتی و … ، تجارب سودمندی در کنار دانش حقوقی اندوخته است.

او بر آنست که هرجا حقی باشد ، وکیل توانا و کاردان ، راهی برای احقاق آن خواهد یافت.

اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید ، میتوانید از مشاوره حضوری ، تلفنی ، رایگان و آنلاین با وکلای خوب حق وران استفاده نمائید.

آقای  مصطفی مهرعلی تبار فیروزجائی متولد ۱۳۶۶ می باشد.

ایشان دارای تحصیلات در رشته های حقوق و تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاههای معتبر کشور عزیزمان ایران می باشد.

وکیل و عضو مرکز وکلای قوه قضاییه و علاقه مند و فعال و متخصص در زمینه قرداد های ورزشی ،دعاوی ورزشی، دعاوی ثبتی و‌ملکی،دعاوی مرتبط چک، دعاوی حوزه تجارت و شرکت می باشند.

همچنین دارای سابقه متمادی همکاری با دفاتر و موسسات حقوقی فعال و برند در سطح استان تهران می باشدحمایت و هدایت حقوقی و قضایی از همه اقشار جامعه را در این حرفه مقدس پیش روی خود  قرار داده است.اگر به دنبال وکیل خوب تهران هستید ، میتوانید از مشاوره حضوری ، تلفنی ، رایگان و آنلاین با وکلای خوب حق وران استفاده نمائید.

آقای رضا عابد ، دانشجوی دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی می باشند.ایشان در حوزه تخصصی حقوق بانکی و کیفری فعالیت می نمایند.اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید ، میتوانید از مشاوره حضوری ، تلفنی ، رایگان و آنلاین با وکلای خوب حق وران استفاده نمائید.

مشاوره حضوری با وکیل خوب تهران در اسرع وقت

برای درخواست فوری مشاوره حضوری با یکی از وکلای خوب تهران همین الان تماس بگیرید.

برای درخواست مشاوره حضوری می توانید با شماره ی   02188109560  تماس بگیرید و یا از طریق دکمه ی زیر فرم مربوطه را تکمیل نمائید. 

اگر به دنبال بهترین وکیل تهران هستید

باید این ویژگی ها را داشته باشد

  • تخصص و تجربه برای یافتن برترین وکیل تهران، بهتر است به وکیلی با تخصص و تجربه کافی در زمینه حقوق مورد نیاز خود اعتماد کنید. وکیلان با تخصص و تجربه در زمینه های مختلف حقوقی، می توانند به شما کمک کنند تا به بهترین نتیجه برسید.
  • رضایتمندی مشتریانیک وکیل خوب، وکیلی است که از نظر مشتریانش مورد قبول است. بهتر است قبل از انتخاب وکیل، نظرات و تجربیات بیشتری از مشتریان پیشین وکیل را مطالعه کنید.
  • تعامل و ارتباط دوطرفهکی از مهمترین عواملی که باید در انتخاب وکیل خود مدنظر قرار دهید، تعامل و ارتباط دوطرفه است. باید از وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید، مطمئن شوید که قادر است به شما در زمینه های مختلف حقوقی کمک کند و ارتباطی دوطرفه و کارآمد با شما داشته باشد
  • استفاده از خدمات آنلایندر دنیای امروز، با توجه به پیچیدگی مسائل حقوقی، بسیاری از وکیلان خدمات خود را در فضای مجازی نیز ارائه می دهند. با این حال، برای یافتن برترین وکیل تهران، بهتر است از منابع آنلاین معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید
  • قابلیت حل مسئله داشتن قابلیت حل مسائل و مهارت در پیدا کردن راهکارهای مناسب برای مشتریان بسیار مهم می باشد
  • اخلاق حرفه‌ای و عدالت‌طلبیداشتن اخلاق حرفه‌ای و عدالت‌طلبی از ویژگی وکلای حرفه ای و متخصص میباشد
  • هزینه مناسبارائه خدمات با هزینه مناسب و نسبت به کیفیت خدمات، قیمت مناسب خواسته به حق هر موکلی می باشد.
  • آگاهی دادن به موکلآگاهی دادن از فرآیند پرونده‌های حقوقی و ارائه راهنمایی کامل به موکلان، ویژگی وکلای حرفه ای می باشد
  • آگاهی از قوانین و به روز بودنآگاهی کامل از قوانین و مقررات مربوط به حوزه مورد نظر در پیگیری پرونده ها بسیار موثر است

 مشاوره تلفنی با بهترین وکیل سریعترین راهکار شما !

آیا اتفاق افتاده است که در شرف یک تصمیم گیری مهم قرار گرفته باشید و نیاز داشته باشید که به سرعت از عواقب قانونی آن مطلع شوید ؟

یا اینکه ممکن است نیاز به مشاوره تلفنی با وکیل خوب تهران را داشته باشید ، اما خودتان در شهر یا شهرستان دیگر حضور دارید.

و یا اینکه برای مراحل ابتدایی پرونده خود نیاز به مشاوره دارید و میخواهید با وکیل خوب تهران آن را مطرح کنید.

در این صورت مشاوره تلفنی بهترین روش دریافت پاسخ سوال شما خواهد بود.این روش خصوصا در مواردی که سوالات دارای پاسخ صریح و کوتاه می باشد بهترین روش است .

مشاوره تلفنی سریع با بهترین وکلا

برای دریافت مشاوره حقوقی سریع ، با کیفیت و دقیق با بهترین وکلای ما ، از طریق دکمه ی زیر اقدام نموده و فرم راتکمیل نمائید.

مشاوره رایگان با وکیل خوب و متخصص در تهران

گروه وکلای حق وران به منظور پاسخگویی به سوالات عموم مردم یک سیستم مشاوره آفلاین را ایجاد نموده است.در این سیستم کاربران می توانند بدون نیاز به معرفی خود و یا بدون پرداخت هر گونه وجهی سوالات خود را در سایت مطرح کنند.وکلای پایه یک دادگستری حق وران ، خود را موظف دانسته به سوالات پاسخ داده و آن ها را در سایت به صورت رایگان جهت مشاهده عموم قرار می دهند.این خدمت کاملا رایگان به منظور بهره مندی عموم مردم در سایت قرار داده شده است که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است

مشاوره رایگان با وکیل خوب تهران

دریافت مشاوره رایگان ، از مشاوران زبده حق وران

نکات خیلی مهم در هنگام انتخاب وکیل که ندانستن آن ها ممکن است شما را دچار چالش کند !

برای موکل رسیدن به موفقیت در امری که محق است اهمیت بسیاری دارد.بنابر این وکیل باید دارای تجربه ی کافی در امور مربوطه را داشته باشد.

👈تجربه و سوابق کاری وکیل

در هنگام انتخاب وکیل در مرحله ی اول تحصیلات وکیل مورد نظر بررسی گردد.

داشتن تحصیلات مرتبط اگرچه لازمه ی انتخاب صحیح وکیل است ، اما کافی نیست .

چرا که تجربه مهر تائیدی بر تحصیلات وکیل است.

شما می توانید تجربه ی وکیل خود را در امور مرتبط از افراد دیگر سوال کنید.

همینطور داشتن تجربه در زمینه ای که شما نیاز به آن دارید احتمال موفقیت آن وکیل در پرونده شما را نیز بالا می برد.

میزان پیگیری وکیل نیز اهمیت بسیاری دارد.بسیاری از وکلا در روند انجام کار منتظر اخطار یا احضار دادگاه می مانند در صورتی که بهتر است حداقل هر دوماه یکبار جهت پیگیری به شعبه مراجعه شود.همینطور وکیل با تجربه اطلاعات کافی در اختیار موکل قرار می دهد تا بتواند با دریافت اطلاعات از موکل از حقوق وی به صورت کامل دفاع نماید.

👈تسلط وکیل در استنباط و استدلال با استفاده از قوانین

یکی از عوامل موفقیت یک وکیل خوب ، دارا بودن تسلط در استنباط می باشد.

ممکن است موکلی از حقوق خود و قوانین آگاه نباشد و به درستی نتواند شرح ماوقع نماید.در این صورت وظیفه ی وکیل است که با پرسش مناسب بتواند ابعاد موضوع را استخراج نموده تا با استفاده از آن و با علم بر قوانین بهترین نتیجه را استنباط نماید تا از حق موکل خود دفاع کند.

👈گواهینامه های داخلی و بین المللی

وکالت همانند سایر رشته ها نیاز به به روز رسانی علوم ، اطلاع کامل از قوانین و شناخت راهکارها می باشد.

وکلا معمولا با شرکت در کلاس های آموزشی و حرفه ای و اخذگواهینامه های متعدد معتبر داخلی و بین المللی در حال به روز رسانی علوم خود می باشند.

👈تعهد وکیل در انجام موضوعات وکالتی

آیا میدانید چگونه می توان متوجه تعهد داشتن یا نداشتن وکیل خود بشوید ؟

یک شخص تعریف می کرد که وکیل پرونده او ، نه تنها پیگیر پرونده ی وی نبوده که بعد از هربار تماس وی ، درخواست پرداخت می کرده است.آیا تا به حال با این وکلا و یا هر ارائه دهنده خدمت در مشاغل دیگر روبرو شده اید ؟تعهد از مهم ترین موارد در انتخاب وکیل می باشد.

با انتخاب وکیل متعهد ، خیالتان راحت است که وکیل شما پیگیر تمامی امور پرونده شما می باشد و خود را مسئول می داند و تمام تلاش خود را برای به ثمر رسیدن پرونده انجام می دهد.

👈فن بیان قوی

برخی وکلا با وجود دارا بودن تحصیلات آکادمیک و مدارک و گواهی های داخلی و خارجی متاسفانه از فن بیان قوی برخوردار نیستند.

یکی از موارد بسیار مهم در دادگاه برای دفاع از حقوق موکل ، فن بیان قوی وکیل می باشد که میتواند با استفاده از قوانین و استنباط و استدلال ، قاضی رابه دادن رای مناسب ترغیب نماید.

👈نحوه ی نگارش لوایح دفاعیه

نحوه نگارش لوایح دفاعیه یکی از موارد دیگر مهم در انتخاب وکیل است.

هر چند که کمتر به آن پرداخته می شود ، لذا وکیل هرچقدر که تسلط بهتری در این امر داشته باشد با کیفیت بالاتر به انجام آن مبادرت می کند.

👈معروفیت وکیل در محاکم دادگستری

برخی وکلا به دلیل عملکرد خوب خود ، در محاکم دادگستری دارای معروفیت بیشتری هستند.

که این می تواند نشان از بالابودن رضایت کلی موکلین باشد و نتیجتا منجر به یک پرونده موفق بشود.

البته باید توجه داشت که گاه معروفیت بسیار زیاد میتواند منجر به افزایش تعدد موکلین وکیل شده و کیفیت کار را پائین بیاورد و یا از تعهد آنان در دراز مدت بکاهد و یا منجر به افزایش هزینه ی دستمزد وکیل بشود.

👈رضایت موکلین از وکیل

رضایت موکلین قبلی از وکیل انتخابی شما می تواند نشاندهنده افزایش احتمال رضایت شما ازین وکیل در آینده باشد.

میتوانید از موکلین قبلی خصوصیات اخلاقی وکیل را جویا شوید.

برخی وکلا دارای پشتکار زیادی هستند و پیگیر موارد حقوقی شما به صورت کامل هستند.

درحالی که ممکن است برخی دیگر پیگیری پرونده شما را به لحظه آخر موکول کنند.

برخی با دقت و سعه صدر جزئیات را برای شما شرح می دهند و راهکارها را به شما نشان می دهند. در صورتیکه ممکن است برخی دیگر این موارد را متذکر نشوند و به عهده خودتان بگذارند!

موارد بالا با استفاده از دیدگاه های شما نوشته شده !

پس نظرات شما و تجربیات شما در تکمیل این مقاله به بقیه خیلی کمک میکنه ! پائین همین صفحه اگه تجربه ی دیگه ای دارید بنویسید.

محدوده ی فعالیت وکلا

وکلا از نظر محدوده ی فعالیت به دو گروه تقسیم می شوند.دسته ی اول وکلای کانون دادگستری هستند.این گروه که یک نهاد مستقل از قوه قضائیه هستند.آنچه در دید عموم است ، این است که این گروه به دلیل عدم وابستگی به قوه قضائیه از عملکرد بهتری برخوردار هستند.اگر از نظر هزینه محدودیت ندارید می توانید با توجه به سابقه فعالیت و میزان موفقیت آن ها ، کارخود را به وکیل خوب و کاربلد بسپارید.پیشنهاد دیگر اینکه اگر پرونده شما جریان ساده ای دارد و البته نگران هزینه ها هستید وکلای کارآموز می توانند کار شما را راه بیندازند.

دکتر محمد جواد گوهریانوکیل پایه یک و عضو گروه وکلای حق وران

هر وکیل فارغ از توانمندی های حقوقی خود که باید داشته باشد تا بتواند از موکلین دفاع نماید ، باید مجهز به ویژگی های اخلاقی ای باشد.ویژگی های اخلاقی ای که سبب میشود موکلین به بهترین نتیجه برسند و از حقوق خود آگاه باشند .

یکی از این ویژگی های مهم اخلاقی که یک وکیل خوب در تهران و یا مناطق دیگر باید دارا باشد ، حفظ اسرار موکل است.

با توجه به اینکه در جریان هرپرونده حقوقی ، اتفاقات مختلفی ممکن است در جریان باشد که فاش شدن آن ممکن است به صلاح موکل نباشد

اگرچه ممکن است در جریان دفاع همان اطلاعات اهمیت پیدا کند ، بنابر این خیلی اهمیت دارد که یک وکیل خوب تهران خود را حافظ حقوق موکل بداند.

این مسئله از جهتی مسئله ی اخلاقی شمرده می شود که نه تنها در جریان پرونده موکل ، بلکه در صورت عزل شدن وکیل نیز باید توسط وکیل رعایت شود.حتی اهمیت این مسئله ی اخلاقی به حدی ست که حتی در صورت بروز مشکل بین وکیل و موکل ، وکیل موظف به حفظ اسرار موکل می باشد و به هیچ عنوان نباید آن را افشا نماید.

ماده ۳۰ قانون وکالت ۱۳۱۵ چنین مقرر می دارد: « وکیل باید اسراری را که به واسطه وكالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوط به حيثيات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید ».

چند جانبه نگری و توانایی تجزیه و تحلیل ویژگی متمایز بهترین وکیل تهران

چند جانبه نگری یکی از مشخصات وکلای زبده و حرفه  ای می باشد.

وکلای متخصص و حرفه ای می توانند با شنیدن سخنان موکل ، ابعاد مختلف را اکتشاف کنند.

سپس با شناخت و اگاهی کامل از قوانین ، نسبت به ارتباط قوانین و ابعاد جریانات بپردازندو بر این اساس بتوانند پرونده را به نفع موکل پیش ببرند.

یک وکیل خوب میتواند توانایی های بالقوه زیادی را  از خود نشان داده و همواره موفقیت های عظیم و بزرگی را بر اساس پتانسیل درونی خود به دست بیاورد.

چند جانبه نگری وکیل ، سبب نشده که تمرکز وی از یک موضوع زایل شود ، بلکه وی با قدرت ذهنی بالا می تواند مسائل و چالش های مختلف را بررسی کند و از آنها به بهترین نحو استفاده کند.

معمولاً وکلایی که از پتانسیل کاری بالایی برخوردار هستند در واقع افرادی هستند که از نظر اخلاقی تحلیلگران بسیار دقیق، موفق و حرفه ای هستند که تسلط کافی، جسارت بالا، سابقه کاری موفق، تعهد بسیار بالا و با اخلاق می باشند.

این افراد به دلیل روحیه چند جانبه نگری خود، همواره در صدد افزایش مهارت های خود در حوزه های مختلف هستند.

زیرا یک وکیل خوب تهران بر این موضوع کاملا واقف خواهد بود که آشنایی با مهارت های متفاوت می تواند میزان موفقیت وی را چند برابر کند.

یکی از بزرگترین افتخارات مجموعه وکلای حق وران همکاری و مشاوره با افرادی می باشد که همواره از پتانسیل کاری بالایی برخوردار هستند.ضمن اینکه با داشتن مهارت و تخصص بالا در بخش های مختلف از حوزه های قانونی با پشتکار و پیگیری های مداوم و دلسوزی در احقاق حقوق افراد سعی بر نظم بخشیدن و عملکرد بهتر وظایف خود دارند.

مشاوره با متخصصین حق وران 09129426674

بررسی اجمالی و سایر ویژگی های وکیل متخصص و مجرب در تهران

یک وکیل از زمانی که تحصیل می کند تا زمانی که به یک وکیل متخصص تبدیل می شود همواره در مسیری قدم بر میدارد که هم نیاز به یک شخصیت خاص دارد و هم شخصیت او دارای یک سری ویژگی هایی می شود.این ویژگی ها ملزومه ی یک وکیل موفق است .یک وکیل موفق عمدتا باید شاخصه هایی را همیشه بدنبال خود داشته باشد و همیشه در صدد ارتقاء وتقویت آنها باشد.ازجمله این موارد:

تعادل و کنترل خشم صداقت در گفتار پیگیری فرصت های جدید بررسی نکته به نکته آمادگی قبل از صحبت کردن
ارائه پاسخ های مختصر و مفید پرسش و پاسخ های مکرر همدلی برخورداری از مهارت های کلامی اعتماد به نفس بالا
ارزیابی اهداف کنترل شرایط در نظر گرفتن شرایط و موقعیت های مختلف به کارگیری به موقع از جملات و کلمات مناسب تقویت مهارت زبان بدن
قدرت تحلیل و مذاکرات حرفه ای تمایل به گوش دادن به تمامی نکاتی که از سوی متهمین و یا موکلین ارائه می شود مسئولیت پذیری بالا بهبود تعهدات خود در کار افزایش دقت و احتیاط در پرداخت امور
واقف بر موضوعات تخصصی مذاکره هدفمند کسب نتیجه دقیق و عاری از احساس و عاقلانه آشنایی با مهارت های سازمانی مدیریت زمان
هوشمندی وکیل در زمان انجام وظیفه تسلط کافی بر قوانین جسارت بالا تمرکز بالا افزایش مهارت های فردی

اگر فردی هستید که می خواهید به تازگی درس خود را برای این شغل آغاز کنید ، به این ویژگی های شخصیتی واقف باشید.و اگر یک وکیل هستید باید در پی تقویت و گسترش ویژگی های شاخص رفتاری خود باشید .

درخواست مشاوره تلفنی

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران

دلایل زیادی برای اهمیت مشاوره در دعاوی مختلف وجود دارد.د.

از آنجایی که در تمامی حوزه های تخصصی که مردم با آنها سروکار دارند چالش‌های زیادی در زندگی روبه رو خواهند بود برای اینکه بتوانید از دام شیادان و از سودجویان در امان باشید بهترین کار دریافت مشاوره می باشد .

بهترین زمان مشاوره چه زمانی است و مشاوره چقدر ضرورت دارد؟

باید به شما توصیه کنیم بهترین زمان مشاوره قبل از اقدام به عمل در حوزه تخصصی مختلف می باشد

. مثلا شما برای امور ملکی می خواهید اقدام کنید بهتر است و پیش از هر گونه اقدامات ابتدا به صورت تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنید .چون اگر نیاز به وکیل باشد سپس می توانید اقدام به اخذ وکیل کنید.

همچنین در زمینه های دعاوی خانواده که پرخاشگری ها ؛طغیان گری ها و ناسازگاری های زوج هم وجود دارد.

شما می توانید در اکثر موارد از طریق خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید و بدون صرف هزینه های گزاف از حقوق خود و سایر راه و روش های قانونی مطلع شوید.

اما متاسفانه این که چرا مردم به مشاوره مراجعه نمیکنند علت های فراوانی دارد.

برخی مردم به دلیل عدم آگاهی و عدم باور مشاور معمولاً از مراجعه خودداری می کند.

هچنین گاهی ممکن است ناآگاهی برخی از مشاورین نسبت به حوزه تخصصی خود و عدم آگاهی در خصوص شرح وظایف خود در یک حوزه می‌تواند زمینه ساده تجربه منفی برای موکل باشد و این موکل تجربه خود را به سایر افراد دیگر انتقال کند و یک بازتاب منفی را در بر خواهد داشت.

زمانی که شما از یک وکیل متخصص مشاوره میگیرید؛ در واقع تمام تلاش خود را می‌کنید تا مطلوب خود را در دعاوی مطروحه به ثمر برسانید و بتوانید به اقدامی مفید برای حل مشکل و مسئله به وجود آمده نمایید.

معمولا دعاوی بین دو نفر یا چند نفر ممکن است به وقوع بپیوندد در برخی مواقع مشاوره کمک کننده است، چرا که معمولاً در زمان حل مشکلات به صورت شخصی افراد به صورت هیجانی و انتخاب راههای نسنجیده عمل می‌کنند

در صورتی که یکی از اهداف وکیل متخصص رسیدن به هدف می باشد چرا که مردم بیشتر به دلیل تشنج و احساساتی که دارند به هدف های آنی بیشتر توجه می کنند در صورتی که باید شناسایی مشکل و پیگیری در آن به صورت ریشه‌ای برخورد نمود.

همانطور که حضرت علی علیه السلام در خصوص مشاوره در غررالحکم جلد ۳ صفحه ۴۲۸ می فرماید بهترین کسانی که با آن مشورت می کنید صاحبان خرد و دانش و تجارب و دوراندیشی اند. 

بر همین اساس در هر حوزه تخصصی که باشید شما نیاز دارید تا از تخصصی یک وکیل مجرب بهره مند شوید.

وکلا معمولاً باید دارای رازداری و خردمندی بالا باشند .بتوانند با موکل خود یک رابطه موثر برقرار کنند. آماده شنیدن هر مشکلی باشند و درخواست‌های مراجعه کننده را به خوبی بررسی کند و در همان راستا قدم بر دارند .از بزرگنمایی های بیهوده خودداری کنند.

معرفی ده وکیل خوب تهران

آشنایی با انواع وکالت توسط ده وکیل خوب تهران

آشنایی با انواع وکالت در انتخاب بهترین وکیل

وکالت های:

  • اتفاقی
  • معاضدتی
  • تسخیری
  • انتخابی
  • عمومی
  • خصوصی

همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد :

  • پیچیدگی‌های پرونده های حقوقی و کیفری
  • گاه نحوه برخورد و درگیری های لفظی
  • تنش های عصبی موکلین
  • عدم تسلط بر قوانین و دفاع از خود
  • ایجاد شرایط متفاوت برای افراد میتواند زمینه ساز استفاده از وکیل شود.

به همین علت این شرایط افراد می‌تواند مزید بر علت شده و هرکدام از وکالت های ذکر شده در بالا یکی از گزینه های انتخابی افراد باشد.

برای انتخاب این گونه از وکلا نیز باید به صورت آگاهانه اقدام به انتخاب نمایید.چرا که شرط یک دفاع آگاهانه، میزان مهارت وکیل و نحوه به کارگیری مهارت  در حقوق موکلین توسط وکیل اهمیت بالایی دارد.

در ادامه به تشریح هر کدام یک از این نوع وکالت ها پرداخته خواهد شد.برای مشاوره بیشتر و آشنایی با انواع وکالت می توانید با یکی از 10 وکیل خوب تهران در مجموعه حق وران تماس بگیرید و بهترین گزینه را برای پرونده های حقوقی یا کیفری خود انتخاب کنید.

وکیل اتفاقی

وکیل اتفاقی از جمله وکلایی می باشد که میتواند بدون پروانه وکالت و با داشتن شرایط لازم از جمله دانش حقوقی کافی اقدام به پیگیری های لازم در خصوص احقاق حقوق موکل خود نماید.

از آنجایی که برخی از افراد تنها به علت استفاده از معتمدین در پرونده خود نیازی بر استفاده از وکیل دارای پروانه نمی بینند و این گونه افراد را برای رسیدگی به حقوق خود در نظر میگیرند.

به این گروه از وکلا وکیل اتفاقی اطلاق می‌شود.این گروه به عنوان نماینده ی حقوقی در دادگاه حاضر شده و امور حقوقی و کیفری موکلین را بررسی و پیگیری می کنند.

 

نکته مهم در خصوص وکلای اتفاقی

حضور بلامانع آنها در دادگاه جهت دفاع از موکلین خود می باشد.البته این وکلا شرایط خاصی نیز باید داشته باشند که در ذیل چند مورد آن به طور مختصر اشاره خواهد شد:

وکیل اتفاقی باید حتما آگاهی و دانش حقوقی کافی داشته باشد ( از لیسانس حقوق برخوردار باشد.)

عدم داشتن پروانه وکالت بلامانع است.

وی تنها می تواند برای بستگان خود به وکالت بپردازد.( بستگان نسبی و سببی، درجه دو و درجه سه)فرایند وکالت اتفاقی توسط وکیل در سال ۳ بار می تواند انجام شود.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز برای وکالت اتفاقی

  • فتوکپی شناسنامه موکلین همراه با مدارک
  • کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  • اخطاریه ها و یا گواهی های مربوط به مراجع قضایی در خصوص معرفی و مشخصات پرونده ها در زمان رسیدگی به آنها
  • اصل درخواست موکل و ارجاع آن به کانون وکلا که امضاء موکل توسط کانون و یا دفتر اسناد رسمی به گواهی رسیده باشد.

با مشاوره بیشتر با یکی از 10 وکیل خوب تهران که در ذیل به معرفی ایشان پرداخته ایم میتوانید اطلاعات جامع تری را در این زمینه بدست آورید.

ده مشاور برتر حق وران

وکیل معاضدتی

وکیل معاضدتی معمولاً بهترین راهکار برای رسیدن به یک دادرسی عادلانه از طریق کانون وکلا میباشد.

معمولاً زمانی که شخصی به علت شرایط مالی و اقتصادی در وضعیتی به سر می‌برد که امکان در اختیار گرفتن وکیل را ندارد، این امکان از طریق کانون وکلا در اختیار این گونه از افراد قرار داده شده که بتوانند وکیل معاضدتی را برای دادرسی انتخاب کنند.

البته شرایط متقاضی معمولا از طریق کانون وکلا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.معمولاً این گونه وکلا به استثنایی هزینه تمبر دادرسی، حق دریافت هیچ گونه وجهی در خصوص حق مشاوره، حق الوکاله و سایر موارد را ندارند.

وکلای معاضدتی معمولاً در زمان وکالت نباید پروانه وکالت شان در حالت تعلیق باشد .هر وکیل میتواند در سال سه مورد وکالت معاضدتی را از سوی موسسه بپذیرد.

نکته

بر اساس ماده ۴۶ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری ارجاع وکالت معاضدتی به کارآموزان ممنوع می باشد.

نکته

بر اساس ماده ۲۴ قانون وکالت مصوب سال ۱۳۱۵ تمام افراد کم درآمد و بی بضاعت می توانند از کانون وکلای دادگستری تقاضای وکیل معاضدتی نمایند.

( البته قانون وکالت برای داشتن وکیل معاضدتی شرایط خاصی را در نظر گرفته است که در ادامه به آن پرداخته شده است)

در اینجا با معرفی چند وکیل خوب تهران به شما بهترین مشاوره ها ارائه میشود تا با نحوه دریافت وکیل معاضدتی آشنا شوید.

طبق قانون وکالت فرد متقاضی باید شرایط خاصی را داشته باشد:

  • اول اینکه متقاضی توانایی پرداخت حق الوکاله را نداشته باشد.
  • دوم اینکه متقاضی شخص ذینفع و ذی سمت دعوا باشد.
  • سوم اینکه متقاضی ترجیحاً جهت اذیت و آزار طرف مقابل اقدام نکرده باشد و دعوای مطروحه مستند بدلیل بوده ،چرا که یکی از دلایل اینکه قانون قبول به داشتن وکیل معاضدتی می کند بر اساس تحقیقات محلی یا نیروی انتظامی محل اقامت باید صورت بگیرد که درخواست وی ضمیمه مدارک متقاضی خواهد شد.

نکته

در ماده ۳۳ قانون وکالت تاکید شده که وکیل دادگستری باید در هر سال ۳ پرونده حقوقی را تحت عنوان معاضدت قبول وکالت نمایند.

نکته

در ماده ۳۱ قانون وکالت تصریح شده که وکیل باید وکالت معاضدتی که از طرف کانون به وی ابلاغ می شود را قبول کند.

انجام وکالت معاضدتی که از طرف قانونگذار به وکیل ابلاغ شده وکیل حق استعفا ندارد.در صورتی که این شرایط برای سایر وکالت ها جایز است و وکیل هر موقع اراده کند میتواند استعفا دهد.حق الوکاله هایی که هر ساله برای وکلا در نظر گرفته می شود ،معمولاً در بودجه کل کشور پیش‌بینی و به کانون وکلا پرداخته می شود.

وکیل تسخیری

وکیل تسخیری معمولاً برای دعاوی کیفری مورد استفاده میباشد.

زمانی که متهم یا طرفین در مسائل کیفری از تمکن مالی کافی برخوردار نباشند، لذا بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری موکلین می توانند، از دادگاه، تقاضای وکیل کنند.

دادگاه مورد نظر با بررسی شرایط و ارزیابی عدم تمکن مالی و سایر شرایط مربوطه، شرایط را برای گرفتن وکیل تسخیری برای متهم فراهم می کنند تا شرایط تساوی برای طرفین دعوا و دفاع از حقوق متهم در نظر گرفته شود.

در قانون اساسی نسبت به این در مورد نیز تاکید شده است.

اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

در همه دادگاه ها طرفین دعوا حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند.

چنانچه توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها وکیل تعیین شود.

شرایط اخذ وکیل تسخیری

  • عدم تمکن مالی متهم یا شاکی و احراز شرایط
  • متهم اقدام به گرفتن وکیل کیفری ننموده باشند.
  • جرم و مجازات، قصاص نفس، اعدام ،رجم یا حبس ابد باشد.
  • زمانی که مجرم کودک و یا نوجوان باشد و صلاحیت رسیدگی به آنها در دادگاه کیفری یک باشد .
  • در شرایط پرداخت دیه و ارش بیش از 1/5 خمس کامل باشد.
  • یا جرم تعزیری درجه شش و بالاتر باشد.
  • معمولاً دادگاه از سرپرست قانونی کودک درخواست انتصاب وکیل می کند.
  • اگر ولی از تعیین وکیل امتناع کند و یا وکیل مورد نظر حاضر نشود وکیل تسخیری در نظر گرفته خواهد شد.
  • گاهی اوقات در دادگاه متهم به دلیل نداشتن وکیل و به علت شرایط موجود در خصوص جرم و شرایط آن دادگاه بدون درخواست وی برای متهم اقدام به انتصاب وکیل تسخیری می نمایند.

دستمزد وکیل تسخیری

معمولاً دستمزد و حقوق الوکاله وکیل تسخیری از تعرفه قانونی نیز تجاوز نخواهد کرد و معمولاً از اعتبارات قوه قضاییه پرداخت میشود.

آیا شما درخواست وکیل تسخیری دارید؟

اگر نیازمند وکیل تسخیری هستید هم اکنون مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره:

نحوه درخواست و ارائه متن درخواست برای دریافت وکیل تسخیری در مجموعه وکلای حق وران می باشند.برای این منظور جهت ارتباط با ما روی شماره زیر کلیک کنید.

نحوه درخواست وکیل تسخیری

معمولاً افراد در جلسه اول رسیدگی دادگاه باید اقدام به دریافت وکیل تسخیری نمایند و تقاضای خود را مطرح کنند.برای این منظور متن درخواست خود را با استناد بر ماده ۳۴۷ قانون آیین دادرسی کیفری اعلام می کنند.

نکته

همه افراد امکان استفاده از وکیل تسخیری را نخواهند داشت.مگر اینکه در مجازات های خاص اشاره شده باشند و یا اثبات اعسار در اخذ وکیل تسخیری تاثیر خواهد داشت.

وظایف وکیل تسخیری

وکیل تسخیری موظف است تا پیش از شروع دادگاه و جلسات رسیدگی به پرونده با موکل یا متهم گفت و گو کند و اطلاعات کافی را در خصوص پرونده کسب نماید.

همچنین آشنایی وکیل تسخیری با متهم و کسب اطلاعات در خصوص مشکلات و صحت و سقم اظهارات موکل میتواند وی را در پیشبرد پرونده کمک شایانی نماید.

در پیگیری و دفاع از پرونده کاملاً متعصبانه برخورد نماید.

چرا که قانونگذاراین شرایط را برای وکیل قائل شده است و نباید از هیچ گونه تلاشی دریغ نماید.

وکلای تسخیری به راحتی می‌توانند بدون هیچ گونه شائبه و تهمت خوردن و در حسن نیت اقدام به دفاع از موکل خود اقدام نمایند.

چرا که برخی از افراد واقعاً با عدم توانایی دفاع از خود همواره ناخواسته دچار مشکلات عدیده‌ای می شوند.

که میتوان با خلوص نیت به آنها کمک کرد.

وکیل خوب تهران

نکته

کلیه وکلا وظیفه دارند که در سال سه وکالت تسخیری را بپذیرند و باید تمامی مسئولیت ها و تکالیف را بر عهده بگیرند.

وکیل خوب تهران

تفاوت وکیل معاضدتی و تسخیری

کاملاً هدف مشخص شده از این دو نوع وکالت دادرسی به مشکلات و حقوق افرادی که توانایی پرداخت حق الوکاله را ندارند می باشد.

برای این منظور برخی از اشخاص می توانند از کانون وکلا تقاضای وکیل معاضدتی و یا تسخیری نمایند،که در این خصوص بر اساس شرایط دعوی اقدام به درخواست وکیل مناسب می‌نماید.

معمولا افراد برای دعاوی کیفری در صورت عدم استطاعت مالی ،شرایط درخواست وکیل تسخیری را خواهند داشت.برای دعاوی حقوقی به خاطر عدم استطاعت مالی می توانند از دادگاه تقاضای درخواست وکیل معاضدتی را داشته باشند.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص وکیل معاضدتی شرایط آن و وکیل تسخیری و نحوه انتصاب آن با گروه وکلای حق وران تماس بگیرید.

تماس آنلاین با مشاوره حقوقی آنلاین
مشاوره با وکیل پیش فروش آپارتمان

وکیل انتخابی

زمانی که افراد بخواهند برای دفاع از حقوق خود در مراجع قضائی افرادی را که متناسب با شرایط خود انتخاب کنند و با او قرارداد ببندند میتواند از این وکلا استفاده کنند.معمولاً وکیل انتخابی تمام شاخص های وکالت را داشته و مجوز حضور و مجوز وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوره قوه قضاییه دریافت کرده است.با این وصف ممکن است وکالت حسب مورد به وکیل پایه یک دادگستری  و یا به وکیل پایه دو دادگستری سپرده شود.در زمان انتخاب وکیل انتخابی نیز باید دقت لازم را داشته باشید تا از نظر علمی ، تجربی، سابقه ،شهرت ،حسن خلق، میزان مهارت و تعهد خود نسبت به موکل توانایی های لازم را داشته باشد.وکیل انتخابی نیز باید مانند سایر و کلا تعهد اخلاق حرفه‌ای داشته و از بزرگنمایی خودداری کنند.شما می توانید از وکیل انتخابی در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری استفاده کنید.

از جمله:

وکیل انتخابی ملکی، مالیات، شرب خمر، روابط نامشروع ،جرایم اینترنتی، ارث، قاچاق کالا و ارز، پیش فروش آپارتمان و غیره

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

بهترین وکیل تهران

وکیل عمومی

وکیل عمومی معمولاً اشراف کامل به سایر موضوعات داشته و به راحتی می‌تواند بر اساس تعهدات مربوط به امور وکالت را در برنامه بخش ها بر عهده بگیرد.
از جمله:

وکیل ملکی، مالیات،بین المللی، شرب خمر، ارث، قاچاق کالا و ارز ،روابط نامشروع، پیش فروش آپارتمان و غیره

بر اساس اصل ۳۵ قانون اساسی طرفین دعوی حق انتخاب وکیل برای خود دارند.

در وکالت عمومی، وکیل حسب موجب قرارداد وکالت نامه برای امور کار و مشکلات اقدام به عقد قرارداد می کند.

وکیل معمولاً به جای موکل فعالیت خود را انجام می دهد.

معمولاً مورد وکالت امری بوده و خود موکل می تواند آن را انجام دهد.

وکیل خوب تهران مجموعه حق وران
مشاوره تلفنی فوری : ( 09129426674 )

وکیل خصوصی

وکیل خصوصی برخلاف وکیل عمومی تنظیم قراردادها و کلیه فعالیت های حقوقی یا کیفری خود را تنها مختص به یک مبحث پیگیری می کند.البته وکیل خصوصی توانایی وکالت در سایر دعاوی را داراست.اما برای اینکه بتوانند نسبت به موکل خود تعهد و تخصص خود را اثبات کند، معمولا تنها در یک حیطه فعالیت دارد.در واقع این موضوع موجب نقطه قوت وکیل محسوب می شود چرا که استعداد و قدرت وی کاملا مشخص می باشد.هدف وکیل خصوصی حل مشکلات و معضلات موکل و رفع نیازها می باشد .دائما به دنبال راهکار های موثر می باشد.چرا که به حرفه خود اهمیت می دهد.این گونه از افراد بسیار قابل اعتماد هستند.معمولاً به دلیل تخصصی که در دعاوی مختلف دارند بسیار حرفه‌ای عمل میکنند.برنامه ریزی حرفه ای دارند.فرصتهای کوچک را برای رسیدن به هدف و خواسته های خود به کار میبرند.تحمل فشار، ناامیدی، نگرانی در آن ها دیده می‌شود، اما با بروز رفتار صادقانه مسئولیت‌پذیری و امین بودن خود را اثبات میکند.به خاطر همین می ‌توانند به راحتی به کسب اعتماد موکل بپردازند.خودآ گاهی و انگیزه بالا در وکیل خصوصی همیشه آنها را در پرداختن به کلیه دعاوی پیشقدم می کند.

چرا که اعتماد به نفس لازم را به خاطر تخصص در زمینه های وکالت خود دارند.به همین علت خلاقیتهای بالا و نوآوری های زیادی را در ارائه راهکارها ایجاد میکنند.مجموعه این عوامل می تواند در کنار یکدیگر مکمل توانایی‌های وکیل خوب باشد که همگی شرایط لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده را فراهم می کند.اکثرا وکیل خصوصی بر اساس وکالتنامه یا قراردادی که با موکل خود برقرار می کند، می تواند حدود و اختیاراتی را از طرف موکل خود دریافت نمایند.حتی میتواند اختیار تام از موکل دریافت کند.تمامی این اختیارات بر اساس و مبانی قرارداد نافذ و صحیح است.وکیل خصوصی می‌تواند بدون حضور شما در مراحل مختلف دادگاه حضور پیدا کرده و به صورت کاملا قانونی کلیه خدمات و اقدامات را به سرانجام برساند.

شرایط وکیل خصوصی

معمولا وکیل خصوصی درجه کارشناسی رشته حقوق را داراست.ضمن اینکه سن وی برای دریافت پروانه وکالت در تهران بیشتر از ۴۰ سال و در سایر نقاط کشور نباید بیشتر از ۵۰ سال باشد.وکلای اختصاصی معمولاً در کلیه امتحانات ورودی شرکت می کنند تا بتوانند پروانه کارآموزی وکالت را دریافت کنند.مجموعه گروه وکلای حق وران با بهره گیری از وکلای خوب تهران تمامی فعالیت های خود را در دعاوی مختلف از جمله:وکیل خصوصی قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل خصوصی ارث، وکیل تابعیت خصوصی، وکیل ملکی خصوصی، وکیل جرایم اینترنتی خصوصی، وکیل پیش فروش آپارتمان خصوصی، وکیل مالیات خصوصی و غیره ارائه می کند.

وکیل دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری در تهران

 

همانطور که می‌دانید، دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری به دلیل پیچیدگی و حساسیت بالا، نیاز به کمک یک وکیل حرفه‌ای و با تجربه دارند. در تهران، برترین وکیلان حوزه دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری وجود دارند که از خدمات آنها می‌توانید استفاده کنید.

وظایف وکیل دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری بسیار گسترده و شامل موارد زیر می‌شود:

1. مشاوره: وکیل برترین تهران در حوزه دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری، باید قبل از شروع هرگونه روند قانونی، مشتری را مشاوره کرده و نقاط قوت و ضعف دعوای احتمالی را به او بیان کند. همچنین در مورد حقوق و تعهدات طرفین قرارداد، نظارت دارایی و حفاظت از منافع مشتری نیز مشاوره خواهد کرد.

2. ارزیابی سند‌ها: وکیل برترین تهران در حوزه دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری، سند‌های قرارداد را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهد تا مطمئن شود که تمامی شرایط و مفاد آن صحیح و معتبر است. همچنین در صورت نیاز، بهبود و اصلاح شرایط قرارداد را پیشنهاد خواهد داد.

3. ارائه دفاعیه: در صورتی که مشتری به دعوایی برخورد کرده است، وکیل برترین تهران در حوزه دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری، دفاعیه مناسبی را برای مشتری تدوین خواهد کرد و سعی خواهد کرد تا به بهترین نتیجه دست یابد.

4. نظارت بر روند قضایی: وکیل برترین تهران در حوزه دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری، در هر مرحله از روند قضایی، نظارت خواهد داشت و در صورت نیاز اقدام به تغییر استراتژی و یا تدوین مستندات جدید خواهد کرد تا به بهترین نتیجه برسد.

5. حضور در دادگاه: برترین وکیل تهران در حوزه دعاوی تجاری و قراردادهای تجاری،با حضور در دادگاه، نماینده موکل خود خواهد بود و سعی خواهد کرد تا مشکل بوجود امده را به بهترین نحو ممکن حل نماید.

جهت ارتباط با هر یک از وکلای متخصص میتوانید به صورت مشاوره های:

  • آنلاین
  • حضوری
  • تلفنی

خدمات دریافت کنید.

مشاوره فوری 

وکیل کار آموز در برترین وکیل تهران

وکیل کارآموز

وکیل کارآموز از فارغ التحصیلان رشته حقوق می باشد که باید مطابق با ماده ۳۶ آیین نامه لایحه قانون وکلا مصوب سال ۱۳۳۴ دوره کارآموزی وکالت را تحت نظر وکیل دادگستری پشت سر بگذارند.

بر اساس صلاحیت های تایید شده برای وکیل کار آموز پروانه کارآموزی وکالت صادر خواهد شد.

معمولاً برای صدور پروانه کارآموزی دفترچه هایی تحت عنوان کارنامه میباشد که از بخش های مختلفی تشکیل شده و گزارشات درخواستی باید در آنها ثبت شود.

وکلای کارآموز معمولاً باید آموزش های متعددی را پشت سر بگذارند.

دوره کارآموزی وکالت ۱۸ ماه می باشد و تحت نظر وکیل سرپرست آمادگی خود را برای قبول وکالت پرونده های حقوقی کسب می کند.

وکلای کارآموز در دوران کارآموزی باید مقررات وضع شده را رعایت کنند.

وظایف کارآموز شامل:

در تمامی سربرگ ها شماره پرونده آموزش و پروانه کارآموزی ثبت شود.

تکمیل کلیه فرم ها و دفترچه های ارائه شده و ارائه گزارش کار

وکیل کارآموز باید کلیه دوره های آموزشی کانون وکلا را بدون هرگونه غیبت و به صورت دائم حضور داشته باشد.

برای اینکه کارآموزان در زمان های آتی بتوانند به وکیل ماهر تبدیل شوند باید دوره های کارآموزی و وظایف خود در این دوران را به خوبی طی کنند.

از جمله مراحل دوره کارآموزی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

کار آموز باید برای تشکیل پرونده کارآموزی خود معرفی نامه ای را از واحد مشاوران حقوقی کانون وکلا مسترد کند.

در مرحله بعدکارآموز باید با مدارک ملزومه در دفتر وکیل سرپرست تعیین شده ظرف ۱۰ روز حاضر شود.

کارآموزی باید در دوره های آموزشی که توسط کانون وکلا به طور مستمر ارائه می شود بعد از ۴۵ روز شرکت داشته باشد.

برای اینکه کار آموز بتواند نمره قبولی را جهت کسب پروانه دریافت کند، باید دوره‌های آموزشی و سنجش کارگاه را با موفقیت پشت سر بگذارند.

در صورت عدم دریافت نمره قبولی در این دوره‌ها مجدد شارژ خواهد شد.

کلیه قوانین انضباطی اخلاقی و حرفه ای کاری باید رعایت شود.

کارآموز باید در محل کارآموزی و دادگاه‌های همان محیط حضور داشته باشد

توانایی کارهای معاضدتی قضایی جزو وظایف کارآموز خواهد بود.

قدرت حضور در سخنرانی ها و سمینارهای تعیین شده را باید در کارآموز تقویت شود.

حداقل شرکت دوبار در ماه در جلسات دادرسی مدنی و کیفری برای کارآموز در نظر گرفته میشود.

امور کاری در دادسرا ،دادگاه شعبه معاضدت قضایی جزو وظایف کارآموز خواهد بود.

وکلای کارآموز معمولاً اجازه شرکت در دعاوی و جلسات نیازمند تجدید نظر در صلاحیت دیوان عالی کشور را ندارند.

در واقع تنها می توانند در دعاوی دیوان عدالت اداری به طور مستقل حضور داشته باشند.

کلیه فعالیت های شان باید تحت نظر وکیل سرپرست صورت بگیرد.

هرگونه تخلف کارآموز دارای مسئولیت قانونی می‌باشد که این مسئولیت قانونی متوجه وکیل سرپرست نیز خواهد بود.

حق الزحمه وکلای کارآموز مطابق با ماده ۳۸ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلا باید بر اساس دعاوی باشد که، کارآموز بدون هرگونه واسطه دعاوی را پذیرفته باشد که میتواند حق الزحمه را از موکل دریافت نمایند.

هم اکنون سوالات خود در زمینه وظایف و تعهدات وکلای کارآموز می توانید از بهترین وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی پیگیری کنید.

آزمون اختبار

وکلای کارآموز پس از به پایان رساندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی باید در مرحله‌ی آزمون اختبار شرکت کنند.آزمون اختبار برای سنجش میزان دانش و اطلاعات کارآموز وکالت می باشد.آزمون اختبار به دو صورت کتبی و شفاهی ارائه می شود که در ۶ ماده درسی حقوق جزا ،حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق ثبت و حقوق تجارت می باشد.

چه کسانی نمی توانند وکیل کارآموز باشند؟

  • قضات
  • محجورین
  • کارمندان دولت
  • افراد با سن کمتر از ۲۵ سال یا بیشتر از ۴۰ سال در تهران و پنجاه سال در سایر شهرستانها
  • افراد ممنوع الوکاله به حکم دادگاه
  • افراد محکوم کیفری یا انفصال دائم از خدمت

حوزه های خدمات حقوقی وکلای حق وران

وکیل جرایم پزشکی

وکیل جرایم پزشکی

وکیل جرایم پزشکی در برابر جرم‌ها و تخلفات مرتبط با حوزه پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی مسئولیت حقوقی را به عهده دارد. این وکیل با تخصص و دانش در حقوق جنایی و حقوق پزشکی، موکلینخود را در مواجهه با مسائل و قضایای قانونی پزشکی نمایندگی می‌کند.

وظایف وکیل جرایم پزشکی عبارتند از:

  1. مشاوره حقوقی: وکیل جرایم پزشکی، به موکلین خود در مورد حقوق و تکالیف پزشکی خود و همچنین نحوه مراقبت از حقوق و منافعشان راهنمایی می‌کند. او به موکلان خود در مورد قانون‌های جنایی و حقوق پزشکی، جرم‌ها و تخلفات مرتبط با پزشکی، روند تحقیقات قضایی و دادگاهی، و حقوق مدنی که در برابر متخلفان پزشکی اعمال می‌شود، مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد.
  2. نمایندگی در دادگاه: وکیل جرایم پزشکی مسئولیت نمایندگی در دادگاه‌ها را بر عهده دارد. او به مشتری خود در تهیه دفاع قانونی و در مقابله با ادعاها و اطلاعاتی که توسط مدعی عمومی یا دیگر طرفان دادگاه ارائه می‌شوند، کمک می‌کند. وکیل جرایم پزشکی مسئولیت تهیه دفاع قوی و به حداکثر رساندن حقوق و منافع مشتری را در طول فرآیند دادگاه برعهده دارد.
  3. بررسی مدارک و شواهد: وکیل جرایم پزشکی وظیفه بررسی دقیق و استناد به مدارک و شواهد مربوط به پرونده را دارد. او باید بتواند شواهد پزشکی را تجزیه و تحلیل کند و از صحت و اعتبار آن‌ها مطمئن شود تا به دفاع موثر و مؤثر مشتری خود بپردازد.
  4. مذاکره و تسویه: در برخی موارد، وکیل جرایم پزشکی می‌تواند با مدیریت مذاکرات با مقامات قضایی، مدعیان یا طرف دیگر، به تسویه وضعیت برسد. این شامل توافق‌نامه‌های خارج از دادگاه، تعیین جریمه یا جریمه مشروط است.
  5. تحقیق و بررسی قوانین: وکیل جرایم پزشکی باید با قوانین و مقررات مربوط به حوزه پزشکی آشنا باشد و توانایی تحقیق و دریافت آخرین اطلاعات مربوطه را داشته باشد. این امر به وکیل کمک می‌کند تا بهترین راه‌حل‌ها و استراتژی‌های حقوقی را برای مشتری خود پیشنهاد دهد.

به این ترتیب، وکیل جرایم پزشکی، با تخصص و دانش حقوقی خود، به بهبود جرم‌ها و تخلفات پزشکی و نیز به دفاع از حقوق و منافع مشتریان خود می‌پردازد.

👨‍⚖️⚕️💼🔍📚

وکیل سقط جنین

وکیل برای سقط جنین

معمولاً جرم سقط جنین زمانی محرز خواهد شد که مادر یا نفر سوم به عمد و کاملا غیر مجاز اقدام به سقط جنین کند که این سقط جنین مجازات قانونی را در پی خواهد داشت. لذا به دلیل آمار بالای سقط جنین در کشور بهتر است تا پیش از هرگونه اقدامی ابتدا با وکیل سقط جنین مشاوره حقوقی داشته باشید.

تا از مجازات این جرم در امان بمانید.ضمن اینکه مشاوره‌های حقوقی به دلیل حساسیت موضوع با ارائه مشاوره حقوقی و راهکارهای حقوقی شما را راهنمایی می‌کنند تا بتوانید سقط جنین را به صورت کاملاً قانونی انجام دهید. چون در قانون کشور ایران سقط جنین فقط زمانی امکان پذیر است که به دنیا آمدن جنین منجر به ایجاد مشکل برای سلامت مادر یا خود بچه باشد که فرایند سقط فقط بر اساس مراحل قانونی امکان‌پذیر است.

البته در تصادف سقط جنین غیر عمد محسوب شده و فاقد مجازات خواهد بود. چون در واقع سقط جنین همان حکم قتل نفس می‌باشد و بعضاً چون که جنین حاصل یک زندگی مشترک می‌باشد؛ می‌تواند شاکی در این خصوص وجود داشته باشد. البته در صورت رضایت شاکی در سقط جنین قرار منع تعقیب صادر می‌شود. چرا که جزو جرایم قابل گذشت می‌باشد و با رضایت اولیای دم قابل تعقیب نخواهد بود.

جرم سقط جنین همانطور که گفتیم در حکم قتل نفس می‌باشد و مجازات قصاص و دیه دارد. البته عوامل متعددی در سقط جنین دخیل هستند. مثل سن جنین و نوع سقط یا اینکه با چه چیزی و توسط چه کسی جنین از بین رفته است.

بر همین اساس وکیل سقط جنین در حوزه حقوق جنایی و حقوق پزشکی مرتبط با سقط جنین مسئولیت حقوقی را برعهده دارد تا در روند سقط جنین حقوق و منافع مشتری را حفظ و به دفاع از حقوق و منافع او در دادگاه بپردازد. چون در ایران سقط جنین و اطلاعات مربوط به آن تحت پروتکل‌ها و ضوابط حقوقی صورت می‌گیرد و وکیل سقط جنین هم موظف است با دقت به تشریعات مربوطه مانند قانون جرم یا قوانین حقوقی مرتبط موکل خود را راهنمایی حقوقی کند و به منافع او در دادگاه کمک کند.

چون سقط جنین تنها با رعایت شرایط خاص امکان پذیر است و وکیل با تکنیک‌های دفاعی حقوقی مثل مطالبه اثبات عدم قصد قتل جنین یا درخواست اعتبار سند حضور ناظران مستقل و مستقل در فرایند سقط همکاری کند.

وکیل ملکی خوب تهران

وکیل خوب تهران

وکیل خوب ملکی تهران کسی است که دانش و تخصص تجربی در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به امور ملکی را داراست.وکلای ملکی با اشراف کامل به قوانین و آیین نامه های مختلف به امور ملکی آنالیز و ارزیابی پرونده ها با تمام جوانب مربوطه می پردازد.وکیل ملکی کلیه دعاوی واختلافات در زمینه:

قراردادها ،حل و فصل اختلافات ، ابطال قرارداد ، اختلافات پیمانکاری ، مشارکت در ساخت، دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی، کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، الزام به تنظیم سند ،سرقفلی ،دعاوی شهرداری ،مصادره اموال، وکالت در دیوان عالی کشور و در دادگاه های انقلاب اسلامی را پیگیری خواهد نمود.تمامی چالش های موجود در تمامی دعاوی ملکی می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای افراد در پی داشته باشد.انواع دعاوی ملکی شامل:

  • حقوقی
  • کیفری
  • ثبتی

خود را میتوانید با بهترین وکیل خوب تهران در مجموعه حق وران پیگیری نمایید.

وکیل خوب مالیات تهران

وکیل خوب تهران مالیاتی

وکیل خوب مالیات تهران به دلیل تسلط کافی بر قوانین و بخشنامه های جدید و قدیمی می تواند فعالیت های بزرگ تجاری صاحبان کسب و کارهای متفاوت را حمایت کند.زیرا با آگاهی کامل به تمامی تبصره ها و قوانین در کنار تجربه کاری مفید می تواند به عنوان یک وکیل خوب مالیات و یا یک مشاوره مالیاتی موفق درتصمیمات اصولی و بر مبنای قوانین مالیاتی اقدام نماید.

  • توانایی رفع اتهامات فرار مالیاتی را داشته باشد.
  • راههای قانونی کاهش مالیات پرداختی را شناسایی کند.
  • سعی در بهبود عملکرد های مالی داشته باشد.
  • در صدد رفع جرایم مالیاتی پیش آمده باشد.
  • آشنایی کامل با مباحث حسابداری مالیاتی داشته باشد.
  • تجربه کاری بالا و توانایی در تنظیم اظهارنامه و لایحه ها از توانایی های بالقوه وکیل مالیات باشند …
  • به طور کلی وکیل خوب مالیات تهران اشراف کامل در انواع مالیات مستقیم و غیر مستقیم خواهد داشت.
  • می تواند کلیه موضوعات مختلف تخلفات مالیاتی را پوشش دهی کنند .
  • از جمله در صدد رفع تخلفات؛ کاهش تخلفات؛ کاهش مجازات جرایم مالیاتی و غیره باشد.

تخلفات مالیات شامل:

نقل و انتقالات مالیاتی؛ تخلفات مالیاتی حقوق گمرکی؛ تخلفات مالیات مستغلات؛ مالیات بر دارایی؛ مالیات بر درآمد ؛مالیات بر ارث؛ مالیات بر حقوق ؛ مشاغل؛ شرکت ها فرآورده های نفتی و نظارت مالیاتی بر انعقاد قراردادها؛ طرح دعوی در دیوان عدالت اداری؛ تکمیل اظهارنامه های مالیاتی؛ عملکرد سال مالی؛ ارائه نقشه راه مالیاتی کسب و کار مختلف؛ طرح دعاوی در هیات حل اختلاف مالیاتی بدوی؛ آشنایی با امور اداری مربوط به ادارات امور مالیاتی؛ نگارش و تنظیم لایحه دفاعی برای هیئت های حل اختلاف و…

وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران با طبقه بندی تمامی تخلفات و جرم های مالیاتی از:

  • حساب سازی تا عدم ارائه فاکتور ها
  • مستندات کارتهای بازرگانی کرایه ای و غیره
  • آمادگی بررسی و ارزیابی مشکلات شما و در صدد کاهش مجازات های قانونی جرایم مالیاتی؛ کاهش یا تخفیف جرایم مالیاتی اعتباری و غیره خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با بهترین وکلای متخصص در مجموعه حق وران در ارتباط باشید.

وکیل خوب ارث تهران

وکیل خوب ارث تهران مهارت های لازم در حل مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن؛ در مواجهه با مشکلات به شما ارائه خواهد داد.یک وکیل خوب ارث توانایی کنترل بحران های ایجاد شده در شرایط حاد را خواهد داشت.زیرا واکنش درست در شرایط مختلف می تواند موقعیت افراد را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.بنابراین مشاوره با بهترین وکیل خوب تهران می‌تواند راهگشا و پیشگیری کننده بسیاری از مشکلات شما باشد.از جمله مهمترین خدمات مشاوره در زمینه‌های:

ارث ومیراث ؛ گواهی انحصار وراثت؛ تقسیم ماترک؛ مهر و موم ترک؛ه محرومیت های از ارث؛ آشنایی با موانع ارث؛ارثیه فرزند فوت شده؛ طبقه بندی وراث؛ سهم الارث قانونی زوجه ؛وصول مهریه از سهم الارث زوج؛ ارث زن از زوج بعد از طلاق؛ ارث فرزند خوانده ؛حق ارث زوج و وکالتنامه؛ ارث فرزند صغیر؛ توقیف سهم الارث؛ نحوه تقسیم سهم الارث طبقات؛ اعتبار تقسیم نامه ارث؛ مزایدات املاک ارثی
سهم الارث فرزند از نامادری؛ مالیات بر ارث ؛ تقسیم نامه ارث و بسیاری دیگر از موارد مشابه توسط وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره09129426674 تماس بگیرید.همچنین مشاوره فوری تلفنی گروه وکلای حق وران پاسخگو به سوالات شما در تمامی زمینه های ارث و میراث و انحصار وراثت خواهد بود.چنانچه نیاز به مشاوره رایگان دارید به شما پیشنهاد می کنیم از بخش پرسش و پاسخ با همکاران ما در ارتباط باشید و از خدمات شبانه روزی حق وران بهره مند شوید.

وکیل خوب رابطه نامشروع تهران

هرگونه رابطه زن و مرد بدون عقد نکاح؛ غیرمجاز و جرم تلقی می شود و موجب تعقیبات کیفری خواهد بود.روابط غیرمجاز به دو دسته ، زنا و روابط نامشروع کمتر از زنا نیز تقسیم بندی می شود و احکام متفاوتی را در قانون مجازات اسلامی در بر خواهد داشت.رابطه نامشروع جزو جرایم غیر قابل گذشت میباشد.بر اساس میزان و محدوده فعل ارتکابی به دخول تقبیل و مضاجعه و تخفیذ تقسیم بندی می شود.برای این که بتوانید هرگونه روابط نامشروع را به اثبات برسانیم می‌توانید با استفاده از مشاوره توسط بهترین وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران بهترین نتیجه رابگیرید.متخصصین و وکلای روابط نامشروع از صفر تا صد پرونده کیفری همراه شما خواهند بود.از جمله مراجع رسیدگی به روابط غیرمجاز و نامشروع زنا دادگاه های کیفری یک محل وقوع جرم می باشد.همچنین برای جرایم روابط نامشروع کمتر از زنا در دادگاه های کیفری دو محل وقوع جرم قابل پیگیری می باشد.محل اثبات روابط نامشروع زنا و روابط نامشروع کمتر از زنا بر همین مصداق می باشد و حسب مورد مستقیماً به دادگاه کیفری یک یا دو ارسال می شود و نهاد دادسرا در پرونده های روابط نامشروع فاقد صلاحیت و رسیدگی اعم از تحقیق و تعقیب خواهد بود.جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با بهترین وکیل خوب روابط نامشروع تهران تماس بگیرید. 09129426674مشاوره رایگان با وکلای متخصص از بخش پرسش و پاسخ پیگیری کنید.اگر نیاز به مشاوره فوری در کوتاهترین زمان دارید از بخش مشاوره تلفنی حق وران اقدام کنید.

وکیل خوب قاچاق کالا و ارز تهران

وکیل قاچاق کالا و ارز انواع می‌تواند مجازات های سنگین پرونده های کیفری و حقوقی محکومین به قاچاق کالا ارز و غیره را مطابق با آخرین قوانین اعمال شده مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.میزان تخصص وکیل قاچاق کالا و ارز می تواند نقش موثری در کاهش میزان جرم متهم و یا احقاق حقوق تضییع شده مظلومین داشته باشد.مهم ترین مرجع رسیدگی به مباحث قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی هستند.چنانچه قاچاق توسط هر یک از مسئولان حکومتی و یا کارمندان حکومت و مامورین صورت بگیرد ؛باید توسط دادسرای انقلاب مورد پیگیری قرار بگیرد.پیچیدگی های قوانین قاچاق ارز و کالا مسبب استفاده از وکیل خوب میباشد.بهترین وکیل قاچاق با ارائه مشاوره حقوقی لازمه به بررسی موضوع می پردازد.سپس اقدام به مطالعه پرونده می کند.آنگاه شما را از میزان جرم و مجازات در نظر گرفته شده از سوی قانون مطلع خواهد ساخت.همچنین بر اساس میزان کفایت و مهارتی که وکیل در آن توانایی دارد می تواند معافیت ها و تخفیفاتی را در مجازات شما پیگیری کند.چرا که در جرم قاچاق کالا و ارز احتمال مصادره اموال از جمله وسایل نقلیه و سایر اموالی که با آنها مرتکب قاچاق شده اید مصادره خواهد شد.وکیل قاچاق کالا و ارز در زمان تنظیم لایحه دفاعی بر اساس مهارتی که دارد می تواند به خوبی از موکل دفاع کند.

وکیل خوب شرب خمر تهران

بهترین وکیل شرب خمر میتواند مدافع شما در جرایم و مجازات های مشروبات الکلی می باشد.چرا که مصرف مسکرات در قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده و جرم مصرف مسکرات در فصل ششم کتاب دوم آن مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ قرار دارد.مطابق ماده ۲۶۴ قانون مجازات اسلامی صراحتاً در زمره مجازات های حدود قرار گرفته است.برای جرایم متجاهر و مصرف علنی مشروبات در ملا عام در قانون مطابق ماده ۷۰۱ باب پنجم قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵ نیز در جرم مصرف مشروبات الکلی را در زمره مجازات های تعزیری قرار داده است.مجازات حدی در نظر گرفته شده برای مشروبات الکلی هشتاد ضربه شلاق حدی می باشد.در صورتی که در مجازات های تعزیری تخفیف در مجازات قابل اعمال می باشد.از جمله موارد مهم برای اثبات جرم شرب خمر در دادگاه ها و مراجع مربوطه می توان به موارد زیر اشاره کرد: اقرار متهم؛ شهادت دادن ؛ سوگند؛علم قاضی

برای اشخاص غیر مسلمان که مبادرت به نوشیدن شرب خم میکند مجازاتی در نظر گرفته نشده است.مگر اینکه فرد غیر مسلمان تظاهر به مصرف مستی کند به مجازات حدی نیز محکوم خواهد شد.روند رسیدگی پرونده های شرب خمر توسط وکیل شراب خواری بهتر است طی شود تا از حقوق قانونی خود مطلع باشید.پس از اینکه فرد محکوم دستگیر و به کلانتری ارجاع داده شد و بعد از تشکیل پرونده متهم به دادسرا فرستاده خواهد شد.که در دادسرا اقدام به ثبت پرونده های کیفری شرب خمر می نمایند.با احضار فرد محکوم در خصوص جرم و ارائه توضیحات لازم متهم میتواند با قرار وثیقه آزاد شود.وکیل شرب خمر می‌تواند در تمامی مراحل با تسلط بر امور حقوقی؛ کیفری و آرای وحدت رویه و همچنین نظریات مشورتی همراه با متهم در رسیدگی پرونده حضور داشته باشد.همچنین وکیل شرب خمر با حکم صادر شده در مقابل مجازات تعیین شده مطابق با قاعده فقهی الحدود تدرا بالشبهات، حدود الهی با هر شبه ای توانایی دفع مجازات کند و به گونه ای که قابل اجرا نباشد.فی الواقع با ترفندهای به کارگیری وکیل و تجربه علمی خود در پرونده می تواند برای قاضی شبه ایجاد کند.در نتیجه قاضی علی الاصول حکم به مجازات حدی نداده و طبق اصل ۳۷ قانون اساسی برائت متهم را صادر میکند.

وکیل خوب تابعیت تهران

وکیل خوب تهران

بهترین وکیل تابعیت می تواند تمامی اقدامات لازم برای مهاجرت افراد به کلیه کشورها را به راحتی از مبادی قانونی طبق آخرین مقررات به انجام برساند.ضمن اینکه می تواند مطالبات اضافه ای در قرارداد تعیین شده دریافت نکند.معمولاً وکلایی که روال قانونی پروانه وکالت را گذرانده باشند به راحتی در تمامی دعاوی حقوقی مشارکت و امر وکالت را به سرانجام می‌رساند.جنبه های حقوقی مهاجرت و تابعیت نیاز به اخذ پذیرش و مهاجرت قانونی دارد که وکیل میتواند قواعد حقوق داخلی مخصوص را با حساسیت های ویژه و در قالب حقوق بین الملل خصوصی به اجرا برساند.کلیه اقدامات و پروسه های مهاجرت پذیرش از طرف موکل به صورتی انجام می پذیرد که نیاز به انجام کار خاصی توسط موکل نباشد.همچنین توسط بهترین وکیل تابعیت تهران بر اساس تعهداتی که در عقد وکالت به ثبت رسیده انجام می پذیرد.

برخی از وظایف وکیل تابعیت

چنانچه بخواهید ترک تبعیت از ایران را داشته باشید باید شرایط ماده ۹۸۸ قانون مدنی را داشته باشید.وکیل تابعیت میتواند برای افراد خارجی در ایران به صورت اکتسابی مطابق با شرایط تبصره ماده ۹۷۶ شرایط تابعیت را فراهم کند.مثال:

  • اتباع خارجی مانند افغانستانی ها که متولد ایران هستند و شرایط تحصیل و غیر را داشته باشند می توانند مطابق با ماده ۹۷۹ قانون مدنی تقاضای تابعیت ایران را داشته باشند
  • چنانچه در قانون به تابعیت فردی تردید باشد وکیل تابعیت می تواند بر اساس رای وحدت رویه شماره 658 مورخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۸۱ هیئت عمومی دیوان عالی کشور، گزارش شورای تامین شهرستان
  • اعلام نظر کرده و در هیئت حل اختلاف مقرر در ماده ۳۳ قانون ثبت احوال و اعتراض به تصمیم هیئت مذکور در دادگاه عمومی مورد بررسی واقع شود.
  • همچنین یکی دیگر از خدمات وکیل تابعیت بررسی مجازات های قانونی برای افرادی میباشد که اقدام به غصب تابعیت از طریق مختلف نمودند.
  • مخصوصاً استفاده از شناسنامه و هویت دیگران چه مرده چه زنده که معمولاً برای اینگونه از افراد از ۹۱ روز تا یک سال در نظر گرفته می شود.
  • همچنین در قانون افراد خاطی به مجازات نقدی بین ۲۰۰۰۰۰ ریال تا یک میلیون ریال و یا هر دو مجازات محکوم خواهند شد .
  • از آنجایی که استفاده از شناسنامه دیگران غیر قانونی بوده و جعل هویت غصب تابعیت می باشد چرا که نشانه داشتن تابعیت ایرانی است .
  • بهمین علت صراحتاً جرم انگاری شده و دارای مجازات‌های قانونی ذکر شده میباشد.
  • بر همین اصول وکیل تابعیت می تواند در ارائه راهکارهای قانونی و یا تخفیف مجازات موثر باشد.
  • در غیر اینصورت مطابق قانون تخلفات جرایم و مجازات های مربوط به اسناد سجلی برخورد خواهد شد.

وکیل خوب جرایم اینترنتی تهران

بهترین وکیل خوب جرایم اینترنتی تهران برای ورود به پرونده های اینترنتی و سایبری باید تخصص لازم در زمینه فضای مجازی رایانه و اینترنت را با تسلط کافی در حوزه دعاوی اینترنتی داشته باشد.لزوم فراگیری آموزش های مجازی و اینترنتی به دلیل افزایش جرایم اینترنتی و پیشرفت و گستردگی راه های ارتکاب جرم به شدت احساس می شود.چرا که جرایم روبه افزایش می باشد.
ضمن اینکه ابزارهای استفاده مانند رایانه؛ تلفن همراه سطح بالایی را پیدا کرده است و جرایم اینترنتی مانند استفاده از پهنای باند در سطح بین المللی و دسترسی های غیر مجاز رخ میدهند.بنابراین وکیل خوب جرایم اینترنتی بر حسب تجارب و دانش کافی و تسلط بر قوانین جرایم سایبری می تواند بهترین راه حل ها را برای شما ارائه دهد.برخی جرایم رایانه‌ای که در قانون مجازات اسلامی به آن اشاره شده است شامل:

  • جرم شنود غیر مجاز مطابق ماده ۷۳۶ ماه تا دو سال حبس و جزای نقدی ۲۰ تا ۴۰ میلیون ریال
  • مجازات دسترسی غیر مجاز به داده ها مطابق با ماده ۷۲۹ قانون مجازات اسلامی از حبس نود و یک روز یا جزای نقدی ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون ریال
  • مجازات سرقت های رایانه‌ای و مطابق با ماده ۷۴۰ مجازات به هر ۹۱ روز تا یک سال حبس و جزای نقدی
  • جرایم کلاهبرداری رایانه ای مطابق با ماده ۷۴۱ قانون مجازات اسلامی به حبس از یک تا پنج سال و جزای نقدی
  • اختلال در سایت های رایانه‌ای مطابق با ماده ۷۳۶ قانون مجازات اسلامی به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال و جزای نقدی
  • جرم عمومی در قالب محتوای مستهجن مطابق با ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی
  • انتشار عکس به صورت غیر مجاز مطابق با ماده ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی از ۹۱ روز تا دو سال حبس و جزای نقدی
  • انتشار فیلم و عکس تصاویر خصوصی دیگران از ۹۱ روز حبس تا دو سال و پرداخت جزای نقدی و بسیاری از موارد دیگر که در دادسرا و دادگاه مطابق با ماده ۶۵۵ قانون آیین دادرسی کیفری به آن پرداخته خواهد شد.
    برای دریافت اطلاعات بیشتر از مجازاتهای جرایم اینترنتی می توانید اقدام به دریافت مشاوره فوری از بهترین وکیل خوب در تهران از مجموعه حق وران نمایید.
    برای دریافت اطلاعات بیشتر باشماره 09129426674 تماس بگیرید..

وکیل خوب پیش فروش آپارتمان تهران

چرا عاقل کند کاری                                                که باز آرد پشیمانی

اگر فرهنگ استفاده از مشاوره و وکیل در جامعه تنها به زمانی که دارای مشکل هستیم موکول نشو بسیار موفق تر خواهیم بود (در واقع پیشگیری قبل از درمان)وکیل پیش فروش آپارتمان میتواند قبل از هرگون معامله و ثبت قرارداد؛تاریخ تحویل آپارتمان و یا سایر مشکلات آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.در واقع وکیل میتواند در اجرای ناقص قررداد؛تاخیر در تعهدات؛تکالیف قانونی پیش از خرید آپارتمان و…را که جزو مسائل حقوقی پیچیده می باشد را پیگیری و پیشگیری و به ثبت برساند.فی واقع نقش موثر وکیل خوب پیش فروش آپارتمان در پیشگیری ار دعاوی پیش فروش آپارتمان را نمیتوان نادیده گرفت.چرا که معمولا وکلا بر حسب تعهداتی که در پرونده خواهند داشت + تجارب کاری مفید میتوانندموثر واقع شوند.از جمله مواردی که وکیل پیش فروش آپارتمان با بررسی آن مانع از دعاوی پیش فروش خواهد شد شامل:

تحلیل و آنالیز قوانین دعاوی بر حسب

  • زمان تحویل آپارتمان
  • متراژ،ابعاد و اندازه آپارتمان
  • موقعیت جغرافیایی
  • طبقات وواحدها
  • نوع کاربری
  • پارکینگ و انباری
  • مکانیزم گرمایشی و سرمایشی
  • مصالح به کار رفته در آپارتمان
  • دکوراسیون ساختمان ،نمای ساختمان
  • پایان پروژه و زمان تحویل
  • قراردادها،نحوه تسویه،بهای تمام شده و…

وکیل خوب تهران برای دعاوی شهرداری 

با گسترش شهرنشینی ، شهرداری ها موظف به حفظ و نگه داری شهر هستند.در برخی موارد برخی اقدامات شهرداری خواسته یا ناخواسته می تواند منجر به بروز ضرر و زیان گردد.در این گونه موارد شکایت از شهرداری مطرح می شود.همچنین دعاوی دیگری می تواند ناشی از تصمیمات شهرداری به وقوع بپیوندد برای مثال :

  • باطل نمودن اسناد تملک اراضی
  • خودداری از صدور پروانه ساختمان
  • مشخص شدن تخلفات ناشی از عملکرد شهرداری
  • شکایت از احکام صادره از کمیسیون مربوط به قوانین شهرداری مانند ماده ۱۰۰ شهرداری

که این موارد در صلاحیت رسیدگی به دیوان عدالت اداری می باشدبرای رسیدگی به دعاوی شهرداری وکیل خوب تهران برای دعاوی شهرداری  آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد.

مراجع رسیدگی به دعاوی تخلفات شهرداری

  • کمیسیون ماده ۸ قانون نوسازی و عمران شهری
  •  کمیسیون بند بیست ماده ۵۵ قانون شهرداری
  • کمیسیون ماده ۷ قانون گسترش فضای سبز شهرها
  • کمیسیون ماده پنج قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران
  • کمیسیون ماده صد شهرداری

وکیل برای فروش مال غیر

فروش مال غیر در تمامی زمینه‌ها می‌تواند اتفاق بیفتد. مثلاً :فروش مال غیر با قولنامه در زمینه ملکی یا فروش مال غیر خودرو که معمولاً در این گونه موارد هرگونه انتقال مالکیتی بدون اطلاع و اجازه مالک که در هر صورتی باعث نفع یا ضرر مالک باشد جرم کیفری و قانونی خواهد داشت.

برای آن از جنبه قانونی مجازات‌هایی تعیین شده است چرا که در واقع یک نوع دخل و تصرف در اموال دیگران بدون رضایت مالک محسوب می‌شود و در قالب موارد نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود. برای اینکه جرم فروش مال غیر تحقق پیدا کند؛ باید دارای سه رکن باشد. شامل: رکن مادی؛ رکن معنوی ؛ رکن قانونی

در رکن مادی اقدام به فروش بدون هرگونه مجوز قانونی یا رضایت مالک اتفاق می‌افتد.

در رکن معنوی معمولاً شخص مجرم از روی عمد و با نیت قبلی اقدام به فروش مال دیگران کرده است.

رکن قانونی در این خصوص اعلام می‌دارد که از نظر قانونی فروش مال غیر مطابق با قوانین مصوب سال ۱۳۰۸ ارتشا؛ اختلاس و کلاهبرداری محسوب می‌شود.

برای اثبات مالکیت در جرم فروش مال غیر بهتر است تا از طریق مراجع قانونی شخصاً یا به کمک وکیل فروش مال غیر شخصاً اقدام کنید. معمولاً وکیل به تمامی جوانب امر مشرف است. چرا که در دعاوی فروش مال غیر اثبات مالکیت شاکی بسیار امری ضروری است. لذا پرونده‌های کیفری مربوط به فروش مال غیر حتی در اموال مشاع نیز اثبات مالکیت اهمیت دارد و در اولین مرحله باید به آن رسیدگی شود.

شما می‌توانید به کمک وکیل فروش مال غیر اقدام به مطالبه خسارت نمایید. چرا که معمولاً در دعاوی فروش مال غیر زیان‌های زیادی به مالک اصلی وارد می‌شود و حتی به شخص خریداری که مال را بدون تحقیق و حتی عدم آگاهی خریداری کند در صورت عدم همکاری مجرم شناخته می‌شود و همین ضرر و زیان مشمول حال شخص هم خواهد شد.
آیا می‌دانستید که مهلت شکایت انتقال مال غیر چقدر است. از آنجایی که اکثر عموم مردم نسبت به این موضوع آشنایی ندارند ممکن است به دلیل گذشته چند سال از پیگیری موضوع خودداری کنند. اما وقتی کار را به وکیل فروش مال غیر بسپارند خواهند دانسته مطابق ماده ۱۰۵ و ۱۰۶ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ شاکی می‌تواند به مدت ۱۰ سال از تاریخ وقوع جرم اقدام به شکایت کند.

حال اگر ارزش مال فروخته شده از ۱۰۰ میلیون کمتر باشد مال باخته باید یک سال از تاریخ اطلاع اقدام به ثبت شکایت نماید. چرا که در غیر این صورت پرونده مشمول مرور زمان شده و بدون ورود به ماهیت مختومه می‌شود.

وکیل خوب تهران مطهری 

برترین وکیل تهران (وکیل خوب تهران مطهری)

اگر به دنبال وکلای خوب تهران در خیابان مطهری هستید میتوانید از خدمات مشاوره وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران استفاده کنید .برخی اوقات به دلیل شرایط جغرافیایی و محل فعالیت افراد و بطور کلی مشغله های کاری که دارند نیاز به وکلای متخصص در نزدیک محل خود احساس می شود.از آنجایی که خیابان مطهری منطقه هفت تهران محسوب می شود دسترسی سایر مناطق و محلات مانند محله قصر ؛ عباس آباد ؛اندیشه ؛سهروردی ؛باغ صبا ؛سنایی؛یوسف آباد و بهجت آباد به راحتی امکان پذیر است ..چراکه جزو معابر اصلی تهران محسوب می شود.ضمن اینکه مجموعه وکلای حق وران در کنار سایر مراکز مهم این منطقه در حال فعالیت می باشد.از جمله مراکز معتبر خیابان مطهری می توان به اداره پلیس مهاجرت وگذرنامه؛شرکت مخابرات؛اتحادیه تعاونی ها ی پتروشیمی؛سازمان بسیج شهرداری ؛انتشارات سروش ؛بیمه ،اداره مالیات ؛اداره تعذیرات حکومتی ؛صدا وسیما؛معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و… اشاره کرد.در صورت تمایل و برخورد با هرگونه مشکلات حقوقی و کیفری در رابطه با ادارات و سازما ن ها می تواندد اقدام به دریافت مشاوره های لازم نمایند .مشاوره های پیشگیرانه از جمله مواردی می باشد که در چند دهه اخیر با رشد بی سابقه و چشمگیری روبرو بوده است.در واقع کمک شایانی در موقعیت های دشوار در زمینه های مختلف اعم از استرس های شغلی ؛طلاق؛مشاوره های خانواده ؛مشاوره قاچاق کالا و ارز ؛مشاوره های مالیاتی ؛ملکی و… بوده است.نحوه برخورد با مشکلات در بحران ها و بار فشار روانی وارد شده به دلیل عدم آگاهی از حق و حقوق خودخارج از ظرفیت خواهد بود که مدیریت این حران ها و هیجان ها نیازمند فردی متخصص و کاردان می باشد.معمولا وکلا بهترین کسانی هستند که میتوانند با تکیه بر علم و آگاهی به مسائل روز بر مشکلات فائق آیند.بنابر این دریافت راهنمایی از بهترین وکلا کاری خردمندانه می باشد.

وکیل حمایتی (وکیل ایثارگران)

وکلای خوب تهران-وکیل حمایتی (ایثارگران)

وکیل حمایتی یا ایثارگر مختص ایثارگران و بسیجیانی می باشدکه در مواجه با مشکلات حقوقی و قضایی توسط وکلای قضایی مورد حمایت قرر خواهند گرفت .وکلای قضایی برای اجرای خدمات حمایتی باید زیر نظر دفتر حمایتی یا وکیل ایثارگران باشند.وکیل حمایتی پروانه وکلات خود را در اجرای قوانین حمایت قضایی یا قانون سپاه اخذ کرده است .وکیل حمایتی حق وران جزو لیست بهترین وکلای خوب تهران می باشد.زیرا به جرات جزو وکلای جسور و متعهدی هستند که، مسئولیت پذیری بالایی در بررسی و آنالیز پرونده های حقوقی و قضایی دارند.مبهم بودن و محدودیت های به وجود آمده در پرونده را جزو معیارهای موفقیت در نظر می گیرند و با تلاش و پشتکار بالا در پی رفع و بررسی نواقص،مشکلات و جرایم و مجازات ها خواهند بود .بنابر این مدیریت فوق العاده و کارآمد می تواند در گرو تعهدات اخلاقی و موثر یک وکیل حاذق باشد که می تواند در امور با کنار گذاشتن سایر سیگنال های ناشناخته اقدام به حمایت از موکل نماید.

وکیل سازمانی

وکیل سازمانی در واقع کارشناس حقوقی مراکز دولتی اعم از کشوری و لشکری و غیره  میباشد.چنانچه هر یک از کارکنان از نظر حقوقی و قضایی دچار مشکل شوند ؛وکلای سازمانی در اداره متبوع خود می تواند خدمات وکالت و مشاوره را ارائه دهند.به این وکلا ؛وکیل سازمانی می گویند.از جمله شرح وظایف وکیل سازمانی می توان به حضور در مراجع دادرسی اشاره کرد که تحت عنوان نماینده موکل اقدام به دفاع از موکل کنند.در تهیه پیش نویس ها؛ قرارداد ها ؛دادخواست ها و نامه های مربوط به پرونده ها در امور حقوقی و کیفری فعالیت می کنند.برای تسهیل در روند پرونده اقدام به جستجوی موارد مشابه می نمایند.اقدام به کشف ؛جمع آوری ؛نگهداری از اسناد مورد نیاز ؛پرونده ها برای دادگاه جهت دفاع از موکل خود می پردازند.همچنین مشاوره های خصوصی برای شرکت‌ها دولت‌ها و مقامات در هر یک از شاخه های وکالت میتواند در زمره مسئولیتهای وکیل سازمانی باشد.چنانچه نیاز به وکیل سازمانی مسلط به امور اداری دارید هم اکنون می توانید با مشاورین حقوقی مجموعه حق وران تماس بگیرید.

وکلای خوب تهران

وکیل مدنی

وکیل مدنی

وکیل مدنی وکلای غیر رسمی بوده و تحت عنوان نماینده موکل محسوب می شوند.با انتخاب وکیل مدنی نیاز به تنظیم قرارداد وکالت نمی باشد.وکلای مدنی می توانند در مباحث مختلف مانند:طلاق، فسخ اجاره، پیش فروش آپارتمان و غیره ورود کنند، اما نمی تواند در مراجع قضایی و دادگاه ها حق دخالت داشته باشد.وکالت مدنی دارای انواع مختلف می باشد:

  • وکیل مطلق و تام
  • وکیل جزئی و خاص

وکیل مطلق و تام  درکلیه مسائل صفر تا صد می‌تواند ورود کند.اما در وکالت های خاص و جزئی تنها در بخشی از امور می تواند ورود داشته باشد.در وکالت مدنی بلاعزل موکل حق عزل وکیل را درخواست خواهد کرد .حق الزحمه وکیل مدنی نیز بر اساس توافق بین طرفین در نظر گرفته می شود.

حق الزحمه باید معقول باشد.چنانچه توافقی برای پرداخت هزینه صورت نگرفته است باید بر حسب عرف و عادت پرداخت شود.ضمن اینکه هزینه هایی را که وکیل در مورد وکالت متحمل شده است، موکل علاوه بر هزینه حق الزحمه باید سایر هزینه ها را بپردازد.چرا که کار انجام گرفته بر حسب امور موکل بوده است.عملاً استفاده از وکیل مدنی در مراجع قضایی؛ دادسراها؛ دیوان عدالت؛ شهرداری ها در مراجع صالح و برای دفاع از موکل امکان پذیر نمی باشد.ولی حضور وکیل مدنی در مواقعی مانند :

فسخ اجاره نامه، پروسه های قانونی، اداری، مربوط به سازمان ها و اداره جات امری لازم و ضروری می باشد.برای اطلاعات بیشتر در خصوص وکیل مدنی مشاوران حقوقی مجموعه حق وران آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت تلفنی و مشاوره رایگان خواهد بود.

ارتباط با مشاوره حقوقی و بهترین وکیل خوب در تهران

مشاوره تلفنی فوری حق وران

وکیل مع الواسطه

برخی اوقات به دلیل شرایط موکل  ارتباط مستقیم بین موکل و وکیل فراهم نمی باشد.به همین دلیل موکل اختیار کامل را برای توکیل به غیر در خصوص وکالت به شخص دیگری واگذار می کند.بر همین اساس تنظیم وکالت مع الواسطه مورد توجه قرار می گیرد.علیرغم تمامی مقررات سختگیرانه در دفاتر اسناد رسمی وکالت مع الواسطه به طور صحیح قابل تنظیم می باشد.همچنین تنظیم دادخواست و وکالت نامه به استناد وکالت مع الواسطه در این خصوص از طریق فرم های وکلای دادگستری امکان پذیر می باشد.

نکته:بهتر است تا در این خصوص اختیاراتی که باید به وکیل مع الواسطه داده شود واگذار شود  تا بتواند برای پرداختن به امور و انتخاب وکیل اقدام کند.بر همین اساس وکیل دوم وکالت نامه خود را همراه با حق توکیل به غیر برای ارائه به دادگاه باید پیوست دادخواست نماید.بدین صورت سمت وی در دادگاه محرز خواهد شد و می تواند فعالیت خود در خصوص دفاع از موکل را شروع نماید.یکی از نکات مهم در خصوص وکالت مع الواسطه پرداخت حق الوکاله می باشد که مطابق با ماده ۶۷۵ قانون مدنی بر عهده موکل می باشد.مگر اینکه در زمان عقد وکالت توافق دیگری صورت گرفته باشد.

وکیل خوب در تهران
وکیل خوب در تهران

وکلای کارآموز با قبولی در آزمون وکالت می توانند پروانه وکالت خود را از دو نهاد در کشور که مسئول برگزاری آزمون هستند؛ دریافت کنند.

شامل :

  1. کانون وکلای دادگستری
  2. مرکز وکلای قوه قضاییه

وکیل قوه قضاییه با سپری کردن این دوره با موفقیت می تواند پروانه وکالت را دریافت نماید.البته نباید وکیل قوه قضاییه را با وکیل دادگستری اشتباه گرفت.هرچند شباهت ها و تفاوت هایی در روند کار هر دو گروه وجود دارد.در بخش های بعدی نیز به آن پرداخته خواهد شد.مرکز وکلای قوه قضاییه توسط رئیس قوه قضاییه در سال ۱۳۸۱ با استناد به ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه آیین نامه اجرایی تصویب و تاسیس شد.همچنین مرکز وکلای قوه قضاییه در پی اصلاح آیین نامه ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه در سال ۹۷ نام خود را از مرکز امور مشاوران حقوق وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به عنوان مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده تغییر و به یک شخصیت حقوقی مستقل تبدیل شد .در حال حاضر مرکز وکلای قوه قضاییه از ۳۱ مرکز استانی و هیئت مدیره وکلای قوه قضاییه تشکیل شده است.

ساختمان مرکزی وکلای قوه قضاییه در تهران بلوار نلسون ماندلا قرار دارد.وکلای قوه قضاییه پس از آزمون وکالت و قبولی در آزمون و دریافت پروانه وکالت می تواند با دریافت پروانه وکالت پایه یک مشغول به وکالت شود.تلاش و ممارست وکیل می تواند کاملا موثر بوده و تحت عنوان بهترین وکلای خوب تهران فعالیت داشته باشند .

وکیل مرکز قوه قضاییه با ثبت نام در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در آزمون های کارآموزی که هر سال یک مرتبه برگزار می شود شرکت می کند.آزمون ها شامل دو مرحله تستی و مصاحبه می باشد افراد با قبولی در دو مرحله تستی و مصاحبه به مدت ۱۸ ماه دوره کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه را پشت سر می گذارند.

  • کارآموزان باید تحت نظر وکیل سرپرست باشند.
  • اقدام به تهیه گزارش از پرونده دو ماه در دوره های آموزشی شرکت کنند.
  • به مدت ۱۸ ماه هر ماه چهار جلسه با معرفی مرکز در جلسات دادگاه حضور داشته باشند.
  • موضوعاتی با مباحث حقوقی که از طریق مرکز وکلا تعیین میشود را انجام دهند.
  • سخنرانی هایی که توسط مرکز یا هیئت مدیره تشکیل می‌شود شرکت کنند.
  • تمامی دوره ها را با موفقیت سپری کنند.
  • در نهایت با باید با کسب حداقل نمره آزمون کتبی شفاهی راسپری و پروانه وکالت پایه یک مرکز وکلای قوه قضاییه را دریافت کنند.
  • ایجاد صلح و سازش قبل از اقامه دعوا در تمام بخش‌های رسیدگی تا صدور و اجرای حکم
  • تنظیم وکالتنامه و قرارداد مالی با موکل به صورت کامل با درج تاریخ و مبلغ دقیق حق الوکاله
  • مشاوره حقوقی برای موکل تنظیم دادخواست شکواییه لایحه برای موکل پیگیری امور موکل تاسیس دفتر وکالت
  • تقبل وکالت های معاضدتی و تسخیری از طرف کانون وکلا یا مرکز وکلای قوه قضاییه
  • بررسی اوراق ابلاغ شده در خصوص پرونده و اطلاع رسانی آنها به موکل در زمان مناسب
  • تمدید پروانه وکالت قبل از انقضای آن
  • وکلا با طی سایر مراحل میتوانند جزو برترین وکلای خوب تهران در حوزه های مختلف باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وظایف وکیل قوه قضاییه هم اکنون می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکلای حق وران در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی مجموعه حق وران بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی فوری حق وران

وکیله تعیینی 

وکیل تعیینی یا قراردادی وکالتی می‌باشد که هریک از افراد ؛جهت دفاع اقامه و یا تعقیبات دعوا به یکی از انواع وکیل دادگستری اعطا می کنند.معمولاً وکیل تعیینی موظف و متعهد به انجام امور موکل خود برای اینکه تمام حقوق مادی و معنوی اورا دریافت کند می باشد.از جمله معیارهای مهم وکیل تعیینی؛ صلاحیت قانونی؛ تخصص تجربه و فن وکالت میباشد.

وکیل عالی تهران

وکیل حقوقی

وکیل عالی تهران (وکیل حقوقی)

وکیل حقوق کسی است که می تواند در رابطه با مسائل حقوقی در قالب نماینده شخص حقیقی یا حقوقی در مراجع قضایی فعالیت داشته باشد و در صدد احقاق حقوق موکل برآید.چرا که کلیه فعالیتهای وکیل در نهایت بر روی نتیجه پرونده موکل تاثیر خواهد داشت.بنابراین وکیل حقوقی علاوه بر تخصص لازم در بخش وکالت باید با کلیه اختیارات و وظایف خود آشنا باشد تا بتواند از تجربه سایر مسائل قضایی و حقوقی اشراف کامل داشته باشد.ضمن این که وکیل حقوقی میتواند در دعاوی کیفری و امور حسبی نیز ورود کند.اما بهتر است تا تنها در یک حوزه فعالیت مستمر داشته باشد تا تجربه عملی و مهارت بالایی را در آن زمینه کسب کند.وکیل حقوقی می تواند در حوزه های مختلفی فعالیت داشته باشد.از جمله انواع وکیل حقوقی شامل:

وکیل خانواده ؛وکیل قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛ وکیل ارث، وکیل شرب خمر؛ وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل مهاجرت ؛ وکیل پیش فروش آپارتمان و غیره

وکیل کیفری

وکیل کیفری در امور کیفری تخصص و تجربه دارند و می تواند به راحتی در خصوص شکایات و مشکلات شما بهترین زمان را مشخص کند.در موقع مشخص اقدام به طرح شکایت؛ تنظیم لوایح و اظهارنامه های مورد نیاز کند.چرا که نحوه تنظیم شکایت نیز بسیار اهمیت دارد و این جزو مهارتهای وکیل کیفری خواهد بود.وکیل کیفری معمولا آشنایی با دادسرا ؛دادگاه ؛محاکم کیفری؛ کلیه قوانین دعاوی کیفری؛ قوانین مجازات اسلامی ؛آیین دادرسی کیفری ؛قوانین مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز؛ آراء وحدت رویه و غیر دارد.در واقع باید به کلیه امور دعاوی کیفری آگاه باشد.چرا که تفاوت دعاوی کیفری با مسائل حقوقی در خصوص منبع ایجاد حق و جرم و جنایت می باشد.در واقع دعاوی کیفری رفتارهایی است که قانون آنها را جرم محسوب می کند و برای آنها مجازات تعیین می شود.مجرم برای اینکه از مجازات اتهام تبرعه شده و یا بتواند رها شود و یا در آن تخفیف بگیرد؛ می تواند از وکیل کیفری کمک بگیرد.نقش فعال وکلای کیفری در کاهش مجازات مجرم با ارائه شواهد و مدارک به دادگاه غیر قابل انکار بوده و می تواند در تمامی مباحث کیفری جهت دفاع یا تغییر کیفری فعالیت داشته باشد.

وکیل عالی تهران (وکیل کیفری)

مجموعه وکلای حقوران از جمله مراجع و مراکز معتبر در تهران می باشد که ؛با حضور ۱۰ وکیل عالی تهران توانسته است در راستای تامین منافع نیازهای حقوقی و قانونی موکلان به صورت مشاوره های حقوقی تلفنی؛ مشاوره رایگان، مشاوره های حضوری در دعاوی حقوقی؛ کیفری؛ تنظیم لوایح؛ دادخواست ها توسط بهترین وکلای خوب تهران خدمات‌رسانی فوق‌العاده ارائه می کنند .
جهت دریافت مشاوره می‌توانید با هریک از وکلای مجموعه در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی تخصصی

وکیل عالی تهران

مشاوره حقوقی تخصصی توسط شخص و یا سازمانی ارائه می شود که موظف به بررسی وظایف و شرایط پرونده و شرایط افراد برحسب قوانین و آیین دادرسی کشور؛ ارائه دهنده‌ی توصیه های حقوقی و مشاوره و ارائه راهکارهای حقوقی می باشد.

اغلب مشاور حقوقی تخصصی با تکیه بر دانش خود نسبت به قوانین حقوقی و اصول و قواعد آن می‌تواند به افراد؛ موسسات در بخش های حقوقی مانند: امور قراردادها؛معاملات ؛ حل اختلافات و دعاوی مشاوره ارائه کند.

در خصوص مشکلات حقوقی جهت جلوگیری از ضرر های احتمالی مشورت با یک مشاوره حقوقی بسیار مهم می باشد.

مشاور حقوقی بر حسب مهارت و تجارب خود و آشنایی با قانون می تواند انتخاب غلط افراد را تصحیح کرده و از ورود خسارت های احتمالی جلوگیری کند.

گروه وکلای حق وران با ارائه مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکلای خوب تهران آماده پاسخگویی به سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.

همچنین می توانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان با برترین وکیل تهران از بخش پرسش و پاسخ بهره مند شوید.

مجموعه حق وران جهت ارتباط آنلاین با بخش مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران را فراهم کرده اند..

وظیفه مشاور حقوقی

مشاور حقوقی باید در زمان مشاوره بتواند اطلاعات حقوقی مفیدی را در اختیار افراد قراردهد.

همچنین توانایی تنظیم متون قراردادها را متناسب با روند انعقادآنها نظارت داشته باشد.

همین طور باید بتواند به گردآوری اطلاعات موثق در خصوص موضوع و استفاده صحیح از قانون نماید.

مشاورین حقوقی در امور کیفری و حقوقی مربوط به روابط خصوصی اشخاص نقش مهمی را خواهد داشت.

متخصص مشاور حقوقی می تواند در خصوص مسائل مختلف از جمله:

مشاوره حقوقی قاچاق کالا و ارز؛مشاوره حقوقی تابعیت؛ مشاوره حقوقی ملکی؛ مشاوره رابطه نامشروع؛ مشاوره حقوقی جرایم اینترنتی؛ مشاوره حقوقی پیش فروش آپارتمان؛ مشاور حقوقی خانواده و غیره راهنمایی های لازم را ارائه کند.

وکیل اداری

وکیل اداری معمولاً برای احقاق حقوق سازمان های اداری و رابطه آنها با افراد مختلف است.کارمندان شرکت ها و ادارات باید با برخی از مسایل حقوق آشنایی های مختصری را داشته باشند تا از سایر حقوق خود مطلع باشند.به همین علت می توانید از وکلای اداری بعنوان کارمند یا عضو مجموعه کمک بگیریدوکلای اداری برای اینکه بتواند در مراجع اداری دعاوی را بر عهده بگیرد ؛از کلیه قوانین و مقررات ها، اعم از قانون و مقررات شهرداری ها، قانون کار ؛قانون مالیات بر درآمد، قانون اراضی شهری، قانون بازرسی کشور و غیره مسلط باشد.

وکلای خوب تهران

وکیل اداری باید بتوانند به کلیه اقدامات و تصمیمات قانونی اداره مطابق با قوانین رسیدگی کند.

  • توانایی ابطال قراردادها
  • لغو قرارداد ها
  • رسیدگی به تخلفات اداری
  • بررسی شکایات کارکنان دولتی
  • رسیدگی به مشکلات مستخدمین و قضات دادگستری
  • احقاق حقوق کارکنان اداره
  • ارائه درخواست تجدید نظر
  • درخواست تعلیق حکم
  • درخواست تعویق مجازات های اداری
  • درخواست تعلیق مجازات های اداری
  • به کارگیری صحیح از مباحث قانون شهرداری
    رویه قضایی دیوان عدالت اداری
  • بررسی های تخلفات اداری
  • کمیسیون های بدوی و تجدیدنظر ماده ۱۰۰
  • کمیسیون ماده ۷۷ تشخیص مالیات تامین اجتماعی و آرای صادر شده از مراجع شبه قضایی
  • رسیدگی به شکایات از تصمیمات و اقدامات معمور این واحدها
  • رسیدگی به شکایت از آیین نامه ها
  • رسیدگی به شکایات استخدامی
  • رسیدگی به شکایت از آرا و تصمیمات قطعی مراجع اداری

وکیل وقف (وکیل اوقاف)

وکیل وقف شخصی است که به افرادی که قصد وقف مال خود را دارند؛ اقدام به ارائه مشاوره یا وکالت می کند.

معمولاً بهتر است تا وقف نامه توسط وکیل اوقاف تنظیم شود.

زیرا گاهی به دلیل اختلافات میان موقوف علیهم حمایت وکیل و قاف الزامی می باشد.

از آنجایی که وکیل مانند یک فرد امین در این خصوص ارائه خدمات میکند؛ مطابق ماده ۷۵ قانون مدنی شخص واقف میتواند علاوه بر خود اداره موقوفه را به صورت مادام العمر یا حتی در مدت زمان مشخصی به فرد متولی بسپارد.

این تولیت اموال موقوفه ممکن است به چندین نفر نیز واگذار شود که به طور مستقیم منظم اداره شود و هیچ کدام از متولیان نباید در نگهداری از آن تخطی کنند .

چون که اموال وقفی در واقع این مالی هستند که مورد حبس واقع شدند و در راه خدا به صورت رایگان بخشیده می شوند.

بر همین اساس هرگونه معامله و نقل و انتقال روی آنها ممنوع می باشد .

در واقع شخص واقف اختیاراتی را به وکیل در خصوص اموال وقفی خواهد داد .

وکلای خوب تهران

این اختیارات در یک مبایعه نامه و قرارداد بین واقف و وکیل تعیین می شود .

معمولاً وکیل اوقاف امین ترین فرد موکل محسوب می شود .

ضمن اینکه وکیل اوقاف وظیفه دارد تا در حدود اختیاراتی که به وی محول شده است کار خود را پیش ببرد.

در واقع حق نقل و انتقال مورد وقف را نداشته و تنها می تواند از منافع آن استفاده کند.

زیرا مال موقوفه نه قابل فروش و نه انتقال نخواهد بود.

لذا مهارت و تبحر وکیل اوقاف در تنظیم اصولی وقف نامه اهمیت دارد .

در همین راستا بهترین وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران با داشتن مهارت و تخصص در زمینه اوقاف می تواند اطلاعات کامل را در زمینه های؛ روشهای ابطال وقف نامه به شما ارائه دهند.

چنانچه نیاز به اثبات وقف بودن ملک دارید می توانید از بهترین وکیل ملکی تهران متخصص در حوزه ملک وقفی کمک بگیرید.

ضمن اینکه وکیل اوقاف مجموعه حق وران می تواند به شما در خصوص تمامی جوانب وقف اعم از: اتهام ؛خیانت؛ تعدی؛ تفریط در وقف یاری برساند.

وکیل دعاوی شهرداری

وکیل خوب تهران

یکی از مهمترین نهادهای دولتی شهرداری به عنوان سازمان عمومی می باشد.

وکیل دعاوی شهرداری یکی از بزرگ‌ترین متخصصین دعاوی شهرداری می باشد که؛ موظف به پیگیری دعاوی در سه بخش :

  • دیوان عدالت اداری
  • دادگاه های حقوقی
  • یا دادگاه ها و دادسرای کیفری می باشد.

هر یک از سه مرجع ذکر شده برای دادرسی به دعاوی مختلف هستند که؛ وکلای دعاوی شهرداری در حوزه های تخصصی خود اقدام به پیگیری و بررسی می نمایند.

در اینجا به برخی از مهمترین دعاوی شهرداری خواهیم پرداخت.

شکایت از کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری ؛کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری؛پیگیری تخلفات؛ابطال سند؛تملک اراضی؛دعاوی احراز وقوع تخلف ؛پیگیری رای کمیسیون بابت شهرداری ؛تعرض از مصوبات کمیسیون ماده ۵؛ واخواست و اعتراض به تملک غیر مجاز که در دیوان عدالت اداری پیگیری می شود .

دعاوی که در دادگاه حقوقی به آن رسیدگی می شود ؛شامل:

دعاوی عمومی؛ تصرف عدوانی ؛خلع ید؛ درخواست خسارت؛ پیگیری تخلفات ناشی از عملکرد؛ مزاحمت و ممانعت از حق میباشد .

برای پیگیری دعاوی در حوزه تخصصی دادگاه و دادسرای کیفری توسط وکیل شهرداری ؛مشمول:

دعاوی شکایت از تخریب غیر قانونی؛ ورود غیرقانونی به ملک ؛ایجاد مزاحمت و ممانعت از حق افراد و پیگیری؛ شکایت از ماموران شهرداری خواهد بود.

البته حوزه تخصصی وکیل دعاوی شهرداری بسیار گسترده و پیچیده می‌باشد که مشمول :

دعاوی قراردادی؛ دعاوی ساختمانی ؛دعاوی عوارض؛ دعاوی تصرف ؛دعاوی کیفری ؛تخلفات ماده ۱۰۰ و غیره می باشد.

لذا دعاوی شهرداری توسط وکلای متخصص با تکیه بر تسلط دانش کافی؛آگاهی از آیین‌نامه‌ها و مقررات شهری می تواند نتایج مطلوبی را برای موکلین جهت دفاع داشته باشد.

چرا که دعاوی شهرداری لزوماً نیازمند تجربه و تخصص+ توانایی بالا در این حوزه است .

حضور وکیل شهرداری خوشبختانه مانع سوء استفاده هایی شده است که در طی سالیان اخیر به دلیل اختیارات که در دست افراد گذاشته شده است به دستاورد سلب حقوق شهروندان می باشد؛ بسیار موثر می باشد .

از جمله بیشترین دعوی در شهرداری ها مربوط به کمیسیون های ماده 99؛100؛77 و…در شهرداری می باشد.

لذا حضور مستمر و نظارت قدرت مند یک فرد متخصص و می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها نسبت به استیفای حقوق طرفین اقدام شود.

وکیل پزشکی قانونی

وکیل پزشکی قانونی یکی از بهترین وکلای خوب تهران در حوزه های کیفری می باشد که با سازمان پزشکی قانونی در ارتباط مستقیم است.

وکیل پزشکی قانونی معمولاً تخصصی فعالیت تجربی در حوزه پزشکی را دارد و می تواند علاوه بر مشاوره های حقوقی و قانونی که به موکل ارائه می دهد تصمیم‌گیری‌های درستی را در مسیر قانونی اخذ می کند.

ضمن اینکه در کنار مشاوره ها ؛وظیفه اصلی خود به حمایت و دفاع از موکل می پردازد .

کلیه عملکرد وکیل پزشکی قانونی در کنار سازمان پزشکی قانونی به کارکرد صحیح از فعالیت های خود توافق دارند.

ضمن اینکه سازمان پزشکی قانونی وابسته به قوه قضاییه میباشد و سازمان پزشکی قانونی فارغ از هرگونه ویزیت معالجه نگاه تیزبینانه ای به قوانین سازمان دارد.

وظایف وکیل پزشکی قانونی

اعلام نظرات کارشناسی شده در امور پزشکی قانونی از قبیل:

وکیل پزشکی قانونی

انجام امور کارشناسی بالینی؛ عمومی ؛تخصصی؛ کالبد شکافی؛ مشخص کردن علت مرگ ؛

تشخیص هویت؛ تقدم و تاخر بر فوت ؛امور کارشناسی آزمایشگاهی ؛علوم سم شناسی؛ آسیب شناسی ؛سرولوژی dna تشکیل کمیسیون پزشکی ؛علت فوت ؛صدمات جسمانی؛ موضوعات روانپزشکی؛ پاسخ به استعلامات ادارات و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه بر اساس مدارک مستدل روشن ؛مشهودات و معاینات مبتنی بر مدارک و ملاحظات علمی و آزمایشگاهی و موارد زیادی دیگر که در مقالات دیگر به آن پرداخته شده است.

لذا بر همین اساس پزشکی قانونی در هنگام وقوع جرم و جنایت در صحنه‌های وقوع معمولاً حضور دارد و اقدام به احراز موارد مورد نیاز از جمله:

عکس برداری؛ نمونه برداری از خون ؛مو یا آثار باقی مانده انجام می دهد.

در برخی موارد برای به دست آوردن مدارک و ادله یا شواهد نیاز به کالبد شکافی و مواردی که در بالا اشاره شد خواهد بود.

چرا که می‌تواند برای رسیدن به متهم یا مجرم بسیار کمک کننده باشد.

در واقع وظیفه اصلی وکیل پزشکی قانونی و متخصصان در این حوزه کمک به دادگاه پلیس و موکلین خود در حل پرونده های قضایی جنایی یا پزشکی هایی هستند که از پیچیدگی‌های بالایی برخوردار است و در غالب موارد می تواند از پرونده های مهمی رمزگشایی کند.

در در بخش تعیین دیه نظر پزشکی قانونی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

وکیل دعاوی خانواده

وکیل خانواده

وکیل دعاوی خانواده بهترین مشاور و وکیل در زمینه ای روابط خانوادگی و فردی بین اشخاص حقیقی است.

وکیل خانواده معمولاً به بررسی پرونده هایی می پردازد که در صلاحیت دادگاه خانواده می باشد.

از جمله دعاوی خانوادگی شامل:

مهریه نفقه زوجه حجر و رفع آن تغییر جنسیت دخالت دیگران در زندگی
نفقه اجرت المثل ایام زوجیت نسب چند همسری عدم تفاهم اخلاقی و فرهنگی
ازدواج دائم تمکین و نشوز ولایت قهری تهیه مسکن مستقل ناسازگاری و عدم سازش
دعاوی نامزدی و خسارت بر هم زدن آن طلاق دعاوی قیومیت سلب و لغو حضانت بد اخلاقی و بد رفتاری
ازدواج موقت رجوع بعد از طلاق نفقه زوجه الزام به تمکین زوجه و اثبات نشوز دعاوی ملاقات فرزند
اجازه برای ازدواج فسخ نکاح اقارب سوءظن تدلیس در ازدواج
شروط ضمن عقد فسخ مدت و انقضای آن دعاوی مربوط به افراد مفقود الاثر اعتیاد صلح نامه
ازدواج مجدد حضانت فرزند کودکان بی سرپرست دعاوی مسائل جنسی
استرداد جهیزیه رشد اهدای جنین ازدواج اجباری

بهترین وکلای خوب تهران در زمینه دعاوی خانواده علاوه بر این که در صدد احقاق حقوق موکل خود در موارد مذکور هستند ؛تمام تلاش خود را در خصوص ایجاد صلح بین اصحاب دعوا به کار میبرند.

تلاش می‌کنند تا با ارائه مشاوره های خانواده از تشدید اختلافات آنها جلوگیری کنند.

چرا که حفظ و بقای کانون خانواده جزو اولویت های اخلاقی در دعاوی خانوادگی می باشد .

لذا ضروری است در زمان اخذ وکیل دعاوی خانوادگی طرز بهترین وکیل خانواده در تهران در حوزه تخصصی دعاوی خانواده اقدام به اخذ مشاوره خانواده یا اخذ وکیل خانواده نمایید.

وکیل ارز دیجیتال

یکی از بزرگترین تحولات در بازار نقل و انتقالات پرداخت ها و معاملات بلاک چین و ارزهای دیجیتال می باشد که؛ روش بسیار جذابی برای محافظت از پول در برابر تورم است.

این اتفاقات نوظهور نیازمند دانش تخصصی و آگاهی کامل برای در امان ماندن از فرایند های پامپ و دامپ و کلاهبرداران این حوزه  می باشد.

در این راستا می‌توانید از بهترین وکیل تهران در حوزه تخصصی ارز دیجیتال اقدام به اخذ مشاوره و اخذ وکالت ارز دیجیتال نمایید.

با بروز این پدیده نوظهور در جامعه شما برای دست یابی به این دانش نیازمند اطلاعات کافی در خصوص ارزهای دیجیتال دارید.

همچنین باید مسلط به قوانین موجود در خصوص ارز دیجیتال؛ بیت کوین ؛توکن های غیر معتبر؛ باشید.

در همین زمینه بهترین وکیل ارز دیجیتال در تهران می تواند در خصوص نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال؛ مفاهیم ارز دیجیتال؛ رمز ارز؛ عدم استفاده از توکن های تقلبی؛ پامپ و دامپ ؛کیف پول و صرافی های تقلبی ؛صفحات ایمیل های پیشین و جعلی ؛پروژه های هرمی پانزی و شبکه، باج افزار و بد افزار کمک نمایند.

چرا که متاسفانه تنها با تکیه بر دانش تجربی افراد متخصص در این حوزه می توانید فعالیت داشته باشید.

وکیل خوب تهران (وکیل ارز دیجیتال)

زیرا اغلب دولت‌ها در بازار مبادلات دیجیتالی توانایی و قدرت ارزیابی و آنالیز تراکنش های مالی را ندارند و معمولاً راه های پیشگیرانه و یا تعقیب مجرمین در نهایت بدون نتیجه می ماند.

این روش در ایران برخلاف تبادلات مالی سنتی میباشد که دولت در آن اشراف کامل دارد.

بر همین اساس بازار مالی جدید ارز دیجیتال علاوه بر تاثیر مستقیم و سیاستهای پولی و ارزی کشور و ایجاد فرصت های جدید می تواند تهدیدات جدی برای کاربران باشد.

البته در ایران در سال ۱۳۹۸ آیین نامه مربوط به ماینیگ ارز دیجیتال تصویب شد.

اصلاحیه آن هم در سال ۹۹ توسط هیئت وزیران در خصوص استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال تصویب شده است.

منتها تمامی مسئولیت استفاده از ارزهای دیجیتالبر عهده خود شخص می باشد و در واقع ریسک آن به عهده خود افراد است.

چرا که از طرف دولت و سیستم بانکی فاقد حمایت و ضمانت است.

بر همین اساس در زمان استفاده از ارزهای دیجیتال باید مراقب انواع کلاهبرداری در خصوص کریپتو و ارزهای دیجیتال باشید.

از جمله مواردی که در بالا اشاره شد می توان به وعده های کلاهبرداران در خصوص اهدای رایگان ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

همچنین استخراج ارز دیجیتال یا از طریق فروش توکن بی ارزش و بسیاری از موارد دیگر که مصداق کلاهبرداری های حوزه ارزهای دیجیتال می باشد و تنها راه پیشگیری از آن افزایش اطلاعات عمومی افراد در خصوص نحوه اخذ مشاوره با بهترین وکلای جرایم اینترنتی و وکیل ارز دیجیتال می باشد

وکیل بانکی

وکیل خوب تهران (وکیل بانکی)

اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران ؛حوزه تخصصی دعاوی بانکی هستید که بتواند مسلط به :

مسائل بانکی ابطال قراردادها ؛دعاوی فک رهن؛ دعوی الزام به فک رهن؛ استرداد اسناد ؛ضمانت الزام به ارائه مفاصا ای حساب ؛ابطال شروط قراردادی؛ قراردادهای تسهیلات مضاربه؛وثیقه بانکی؛ بررسی قراردادهای مشارکت مدنی؛ قرارداد فروش اقساطی ؛قرارداد اجاره به شرط تملیک ؛قرارداد جعاله؛ کلیه دعاوی ابطال قراردادهای بانکی ؛وصول مطالبات معوقه؛ دعاوی ارزی و غیره باشد .

در واقع وکیل بانکی موظف است تا مطابق با آیین‌نامه‌ها و مقررات بانک مرکزی شورای پول و اعتبار اقدام به تنظیم قراردادهای قانونی و اصولی مطابق با منافع موکل باشد .

از آنجایی که مصوبات بانک مرکزی دائماً در حال به روز رسانی است؛ لذا اطلاعات تخصصی وکیل بانکی همواره باید به روز باشد و از طرف شیوه های تخصصی اقدام به حل و فصل مشکلات و مسائل بانکی کند.

همچنین حضور وکیل بانکی برای مشاوره قبل از هرگونه امضای قرارداد بانکی ضروری بوده و جهت پیشگیری از بسیاری از مشکلات موثر واقع می شود.

چرا که در بیشتر دعاوی بانکی که بین مشتریان بانک در دادگاه های حقوقی ایراد میشود به دلیل عدم شفاف سازی روابط حقوقی و قراردادی بانک برای مشتری می باشد.

برای اینکه برخی موسسات و تعاونی‌ها خود را ملزم به رعایت برخی قوانین نمیدانند؛ در این شرایط حقوق مشتریان رعایت نشده و منجر به بروز اختلاف خواهد شد.

اعم از:

قراردادهای بانکی یکطرفه یا خسارت ها و جرایم دیرکرد که خارج از حد معمول می باشد.

بر همین اساس دعاوی مطرح شده نیاز به وکیل متخصص بانکی خواهد داشت.

تا افراد متحمل پرداخت هزینه های سنگین به بانک نشوند.

بنابراین توصیه می‌شود قبل از هر اقدام بانکی و یا درخواست تسهیلات بانکی برای پیشگیری از اختلافات و دعاوی بعدی و تضییع حقوق اقدام به اخذ وکیل بانکی نمایید.

وکیل تضمینی

معمولا وکیل تضمینی نتیجه‌ی نهایی را برای موکل از پیش مشخص می کند. در واقع به موکل خود قول حتمی و قطعی برای دستیابی به نتیجه خاص را خواهد داد. کاربردی ترین حضور وکیل تضمینی را می‌توانید در انجام معاملات و قراردادها تجربه کنید.

در وکالت تضمینی هزینه و حق الوکاله وکیل منوط به تعهد به نتیجه و مشروطه به نتیجه می باشد. در صورتی که نتیجه مطلوب در پرونده حاصل شود وکیل مستحق حق الوکاله خواهد بود .از آنجایی که وکیل نمی تواند نتیجه های پرونده راه ضمانت کنند و زیر نظر مراجع ذیصلاح است؛ مطابق ماده ۲۳۲ قانون مدنی شروط مفصله باطل ولی مفسده عقد نیست.

شروط مفصله شامل شرطی که امکان پذیر نباشد

شرطی که در آن هیچ گونه سودی وجود نداشته باشد

شرط نامشروع باشد من باب اینکه تخلف باشد ولی وکیل آن را تضمین کند. منتها چنانچه در قرارداد به جای ثبت حق الوکاله به مبلغ … ریال تعیین و وکیل نتیجه را تضمین کند نوشته شود حق الوکاله به مبلغ … ریال تعیین و گرفتن حق الوکاله مشروط به نتیجه می باشد صحیح است ؛در اصل روشی عادلانه و منصفانه در قراردادها خواهد بود. .

چون در وکالت تضمینی وکیل با خواندن پرونده ارزیابی مدارک اسناد و ادله چنانچه احتمال پیروزی معقول اطمینان پیدا کند پرونده را قبول میکند که با انگیزه بیشتری از موکل خود دفاع خواهد کرد و در همین راستا موکل هم نگرانی از بابت عدم موفقیت پرونده نخواهد داشت و حق الوکاله را می پردازد. گاهی ممکن است وکلا شرافت کاری را کنار بگذارند و و به دروغ به موکل اطمینان خاطر دهند که پرونده با موفقیت مختومه میشود.

اما عدم پیگیری مناسب و دقیق و عدم حصول نتیجه وکیل نتیجه را مقصر پرونده را قضات و سیستم قضایی قلمداد می‌کنند و با توجیه اینکه وکیل متعهد به وسیله است نه نتیجه خود را مستحق دریافت حق الوکاله خواهند دانست. در اینجا موکل علاوه بر صرف هزینه و زمان را نیز از دست داده است در صورتی که در وکالت تضمینی و حق الوکاله به شرط حصول نتیجه یکی از منصفانه ترین روش هایی است که هر دو طرف میتوانند برای رسیدن به عدالت در نظر بگیرند چرا که علائم اعتماد بیشترین وکلای دادگستری پرونده هایی که احتمال پیروزی آنها کم است پیگیری نخواهد شد و موکلین هم نگرانی از باب پرداخت حق الوکاله به محکوم شدن نخواهند داشت

وکیل مواد مخدر

وکیل مورد مواد مخدر یکی از بهترین وکلایی می باشد که با چالش های بزرگ جامعه دست و پنجه نرم می کند و در صدد رفع و رجوع اتهامات وارده تخفیف مجازات ها برای تعلیق مجازات ها فعالیت می کند. در واقع وکیل مواد مخدر با پیگیری پرونده های مواد مخدر می توانند به مهارت و تخصص بالایی دست پیدا کند. می تواند در دادسرا ؛دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر بسیار حضور موثری را از خود نشان دهد. حضور وکیل مواد مخدر و وکیل قاچاق کالا و ارز در مراجع قانونی برای ارائه بهتر دفاعیات از متهم بسیار لازم و ضروری است. چرا که اغلب از موکلین به دلیل عدم آشنایی با رونده پرونده و بدون آن که توجیه شوند اقدام به امضای پرونده ها و یا برگه های می کنند که علنا متضرر خواهند شد .یکی از بخش هایی که وکیل مواد مخدر می تواند در آنجا یکی از مهمترین اقدامات خود را انجام دهد دادگاه بدوی می باشد که چون در مراجع قانونی پس از رسیدگی به پرونده برای متهم حکم صادر می کنند. لذا بهترین زمان برای دفاع از اتهام انتسابی در این مرحله وجود دارد که توصیه می شود حتماً کمک بگیرید و این مراحل را از دست ندهید.
مهمترین جایگاه بعدی وکیل می تواند مثمر ثمر واقع شود در دادگاه تجدید نظر میباشد. چون در دادگاه تجدیدنظر معمولاً ممکن است در بیشتر موارد افراد حضور نداشته باشند .لذا بر اساس مفاد و قوانین اعتراضات و لوایح که وکیل به دادگاه را عمل می کند می تواند بسیار اهمیت در حکم صادر شده داشته باشد اما خوب است بدانید برای پیگیری پرونده کیفری مواد مخدر بهتر است تا در ابتدای امر اقدام به اخذ وکیل مواد مخدر یا وکیل قاچاق کالا کنید.

بهترین وکیل دادگستری تهران

چرا که علاوه بر تاثیر در هزینه های شما و عدم پرداخت هزینه های گزاف باعث می شود تا پرونده علاوه بر اینکه روند سریعتری را خواهد داشت با درد سر کمتری روبرو میشود. هزینه اخذ وکیل بر اساس توافق و تراضی تعیین می‌شود که بین وکیل و موکل تعیین می‌شود البته تعرفه های قانونی به وکلای مواد مخدر از طرف قوه قضاییه تعیین می شود که بر اساس میزان و درجه جرم ارتکابی مشخص میشود.
به شدت توصیه می شود اگر وکیل کیفری ندارید می توانید حداقل در تنظیم لایحه دفاعی از وکیل مواد مخدر کمک بگیرید.

وکیل قاچاق انسان

وکیل قاچاق کالا و ارز(وکیل قاچاق انسان)

وکیل قاچاق انسان به جرات یکی از بهترین وکیل دادگستری تهران محسوب می شود که جزوه خدمات پرخطر و پر چالش جامعه را پیگیری می نماید. چرا که معمولاً قاچاقچیان انسان برپایه و اهداف مختلفی اقدام به قاچاق انسان می کنند. از قاچاق انسان با هدف بردگی جنسی؛ بیگاری سوء استفاده تجاری جنسی به منظور قصد برداشت اعضا و جوارح؛ با هدف ازدواج ؛به قصد مهاجرت و پناهندگی ؛به قصد انتقال مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز و بسیاری از اهداف فریبکارانه دیگر اقدام به قاچاق می کنند.که حال ممکن است قاچاق صورت گرفته به صورت رضایت شخص یا از روی اکراه؛ اجبار؛ خطا و یا فریب خوردگی شخص اتفاق بیفتد که در هر صورت هر گونه قاچاق انسان مشمول مجازات های شدید خواهد شد. در جرم قاچاق انسان قانونگذار از سه بخش عنصر قانونی ؛مادی و معنوی به این جرم می پردازد. و با خاطیان از طریق سازمان تعزیرات حکومتی پیگیری خواهد شد. در صورتی که قاچاق انسان صورت گرفته سازمان یافته باشد و مستلزم حبس باشد از طریق دادگاه انقلاب قابل پیگیری است. از جمله مجازات هایی که برای جرم قاچاق انسان در قانون پیش‌بینی شده است به زندان از دو تا ۱۰ سال و جزای نقدی به مبلغ دو برابر وجه پرداختی از طرف شخص بزه دیده به شخص مجرم میباشد. وکیل قاچاق عمدتاً به پرونده هایی که در خصوص قاچاق افراد صورت گرفته می پردازد. چرا که ممکن است قاچاق انسان با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز تواما صورت بگیرد.
بر همین اساس بهتر است تا پرونده‌های جرایم قاچاق انسان زیر نظر بهترین وکیل دادگستری تهران مورد پیگیری قرار بگیرد تا علاوه برپرداختن به کلیات پرونده جزئیات نیز پرداخته شود

وکیل ثبت احوال

وکیل ثبت احوال می تواند علاوه بر ارائه مشاوره حقوقی شخصی به عنوان نماینده شما تمامی خدماتی که شما نیاز دارید در خصوص:

ثبت ولادت ؛صدور شناسنامه برای کودک ؛ثبت وفات؛ صدور گواهی فوت ؛تعویض شناسنامه های قدیمی به شناسنامه های جدید؛ خدمات ثبت ازدواج ؛خدمات ثبت طلاق؛ نقل تحولات صدور گواهی ولادت برای اتباع خارجه؛ تنظیم دفتر ثبت کل وقایع و نام خانوادگی؛ خدمات تعویض شناسنامه و رقم سنی؛ دریافت شناسنامه برای خانم ها و زنان خارجی با مردان ایرانی ازدواج کرده اند؛ گرفتن شناسنامه برای فرزندان بیشتر از ۱۸ سال اتباع خارجی ؛گرفتن شناسنامه برای بچه هایی که حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی هستند .گرفتن شناسنامه برای اتباع خارجی ؛گرفتن کارت ملی ؛پیگیری سند ازدواج و طلاق اتباع ایرانی ؛رسیدگی به درخواست های کمیسیون تشخیص سن؛ پیگیری گواهی تجرد و به طور کلی کلیه خدماتی که در سازمان ثبت احوال مورد نیاز است را میتواند پیگیری و به نتیجه برساند.
در بیشتر مواقع در کارهای جزئی شاید افراد بتوانند خودشان اقدام به پیگیری کارهای ثبت احوال کنند اما همیشه در بخش های تخصصی تر نیاز به وکیل ثبت احوال نیز احساس میشود .مخصوصاً برای اصلاح اسناد ؛سجلی گرفتن؛ شناسنامه برای اتباع خارجی و بسیاری از موارد مشابه که توصیه می شود حتی در صورت عدم اخذ وکیل ثبت احوال اقدام به مشاوره تلفنی یا چت واتساپ داشته باشید تا با کمترین هزینه به نتیجه برسید.

وکیل خوب تهران (وکیل ثبت احوال)

وکیل خوب در تهران طلاق

وکیل در تهران (وکیل طلاق)

نکته:برای پیداکردن وکیل متخصص طلاق بهتر است از طریق لیست وکلای کانون یا از سامانه وکیل تلفنی اقدام نمایید.

یکی از مباحث پر چالش دادگاههای خانواده طلاق می باشد که باید با آگاهی کامل پرونده سیر قانونی خود را پیش ببرد تا موکل به اهداف خود برسد. برای پیشروی و پیگیری پرونده نیازمند پرداخت هزینه می باشد که می تواند تضمین کننده روند موفقیت پرونده باشد .ضمن اینکه با اخذ وکیل برای طلاق شما به یک آرامش روانی و پیروزی نهایی خواهید رسید. شما با وجود وکیل طلاق نیازی به حضور در دادگاه نخواهید داشت و می توانید با کمترین استرس این مرحله را پشت سر بگذارید. بنابراین دانش حقوقی و تجربه وکیل بسیار موثر می باشد چون که با مرور زمان برخی موارد برای شما اولویت پیدا میکنند و به خواسته های شما قوت می بخشند. وکیل موظف به آگاه سازی شما نسبت به واقعیت های پرونده بوده و تمرکز بر پیگیری پرونده و به نتیجه رساندن آن است.

مهمترین وظایف وکیل طلاق

پیگیری پرونده حضور به موقع در جلسات دادگاه
برقراری صلح مشاوره حقوقی
فاکتورهای مهم در هزینه های طلاق
طلاق دو طرفه تنظیم دادخواست
طلاق یک طرفه تنظیم لایحه ها
طلاق از سمت زوجه تنظیم شکواییه
طلاق از سمت زوج ثبت دادخواست دادن
طلاق توافقی مشاوره حقوقی به موکل

اگر شما هم جز ساکنین بخش شرقی تهران هستید و در یکی از مناطق ۴،۸ ،۱۳ و ۱۴ زندگی می کنید و نیاز به یکی از وکلای خانواده وکیل جرایم اینترنتی وکیل قاچاق و کیل ملکی وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل شرب خمر یا هر وکیل حقوقی دیگری که بخواهید می‌توانید چه به می‌توانید چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین و یا به صورت مشاوره تلفنی با بهترین وکیل دادگستری تهران در مجموعه حق وران در ارتباط باشید. ما در تمامی حوزه های مهاجرتی تابعیتی، دعاوی خانواده، قتل، دیه، دعاوی شهرداری ؛بهترین وکلای متخصص را معرفی خواهیم کرد. شما با حداقل هزینه میتوانید مشکلات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن  توسط متخصص پیگیری کنید. بخش شرقی تهران از جمله مناطقی است که بسیاری از اقلیت های محترم هم در این منطقه حضور چشمگیری دارند که می‌توانند از خدمات مجموعه حق وران نیز بهره مند شوند. به جز مناطق ۴؛۸ ؛۱۳ و ۱۴ که در شرق تهران هستند و به راحتی با مجموعه حق وران دسترسی خواهند داشت .مناطق ۳؛۷ ؛۱۲ و ۱۵ نیز می توانند دسترسی راحتی را به مجموعه حق وران داشته باشند. البته خدمات آنلاین مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده خدمات نه تنها به تهران بلکه سراسر کشور می باشد.

وکیل خوب تهرانسر (حق وران)

اگر شما یکی از ساکنین چهار بخش محله تهرانسر هستید و قصد ندارید که برای دسترسی به وکیل در حوزه تخصصی خود مسیر زیادی را طی کنید؛ ما بهترین وکیل دادگستری تهران در مجموعه حق وران را به شما معرفی خواهیم کرد شما می توانید برای دسترسی به بهترین وکیل متخصص در حوزه قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی ؛وکیل مالیاتی؛ مهاجرتی ؛وکیل پیش فروش آپارتمان؛ وکیل برای جرایم اینترنتی؛ روابط نامشروع؛ وکیل متخصص شرب خمر ؛دعاوی خانواده؛ ارث و میراث و سایر حوزه های حقوقی؛ کیفری و ثبتی با ما در ارتباط باشید. ما در ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت آنلاین؛ تلفنی و حضوری در خدمت شما هستیم .مشاوره های تلفنی ما سریعترین راه دسترسی شما به ما خواهد بود که می توانید از طریق شماره 09129426674 با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید. اگر هم تمایل ندارید که هزینه‌ای در این خصوص داشته باشید و از بخش پرسش و پاسخ جوابگوی شما خواهیم بود ما تمامی ساکنین بخش شمالی تهرانسر ؛شهرک بازرگان ؛میدان کمال الملک و قباد ؛بخش مرکزی شامل :خیابان خسرو پرویز؛ چهارراه صدف؛ گل ناز شهرک دریا ؛بهشتی ؛رجایی؛ پاسداران؛ بنفش ؛فجر و نفت را پوشش دهی کرده‌ایم. علاوه بر این مناطق شما در هرجای تهران که باشید می توانید به صورت تلفنی و آنلاین و حضوری با ما در ارتباط باشید.

وکیل خوب در جنوب تهران

اگر اگر در یکی از محله های جنوب شهر تهران زندگی می کنید ونیاز به دسترسی به بهترین وکیل دادگستری تهران دارید میتوانید با شماره های:

09129426674
02188109560
02188109561
02188109562
تماس بگیرید. مجموعه حق وران بهترین متخصصین دعاوی حقوقی ثبتی و کیفری در زمینه های دعاوی خانواده؛ وکیل دعاوی مالیاتی؛ وکیل فروش ملک ؛وکیل متخصص شرب خمر؛ وکیل کلاهبرداری اینترنتی؛ وکیل پیش خرید آپارتمان؛ وکیل مهاجرتی؛ وکیل ارث و میراث ؛وکیل قاچاق؛وکیل  مشروبات الکلی؛ وکیل زنا و رابطه نامشروع ؛وکیل جرایم سایبری وکیل شهرداری و بسیاری از وکلای متخصص دیگر را برای پاسخگویی به سوالات شما در کوتاه ترین زمان از طریق سامانه های تلفنی چت واتساپی و آنلاین فراهم کرده است. شما در هر کدام از بخش های محله های جنوبی تهران که اعم از شوش ؛راه‌آهن ؛مولوی ؛دروازه غار؛ جوادیه؛ فلاح؛ نازی آباد؛ کوی سیزده آبان؛ نعمت آباد ؛تختی ؛بازار تهران و… که باشید پاسخگوی شما هستیم.

.کیل زن خوب در تهران

وکیل زن خوب در تهران

فکر نمیکنم جایگاه خوب و بد بودن مربوط به زنان مرد قابل تفکیک باشد تنها چیزی که خوب بودن وکلا را از یکدیگر متمایز می کند تجربه کاری دقت نظر و سرعت عمل وکلا می باشد که در پرونده های موکل خود به کار میبرند اما از آنجایی که ممکن است برخی از خانواده ها و افراد دچار محدودیت های خاصی باشند و تمایلی به استفاده از خدمات وکالت توسط آقایان نداشته باشند ترجیح می دهند تا از وکیل زن برای دعاوی خود استفاده کند. لذا خصوصیاتی که وکیل زن داشته باشد باید مانند سایر وکلایی دیگر باشد و نمی توان تجربه و تخصص یک زن را به عنوان مثال برای تشابه با یک وکیل آقا مقایسه کرد. چرا که در بین وکلای آقا به نسبت تجارب و آگاهی از قوانین و مقررات هوش و ذکاوت معمولاً تفاوت های قابل توجهی دیده میشود و بعضی از خانمها دیده شده که علاوه بر جایگاه بالای اجتماعی توانسته اند همچنان خدمات وکالت را به بهترین نحو ممکن با دقت بالا سرعت عمل زیاد و دقت و ریزبینی بیشتری پیگیری کنند.

ویژگی ها و خصوصیات وکیل زن

یکی از مهمترین ویژگی ها و خصلت های وکلای خانم آرامش و متانت ایست که در وجود آنها وجود دارد و نهادینه شده است وکلای خانم معمولاً به دقت و ریزبینی پرونده را مورد پیگیری و بررسی قرار می دهند.

برای پیچیدگی های پرونده راهکارهای مختلفی را در نظر می گیرند. معمولاً بر حسب هوش و ذکاوتی که دارند و قدرت زنانگی قوی می توانند به خوبی از موکل خود دفاع کند و تمام تلاش خود را برای این امر خواهند گذاشت .اگر شما هم جزو آن دسته از موکلین هستید که به دنبال یک وکیل خانم هستید تا علاوه بر القای آرامش بتواند شما را به خوبی درک کند ؛ضمن اینکه پرونده شما را با دقت نظر و ریزبینی مورد آنالیز قرار می دهند و برای پرونده ها و پیچیدگی های مشکلات شما راهکارهای مختلفی را ارائه دهد ما در مجموعه حق وران به شما بهترین وکیل خوب تهران را معرفی میکنیم تا علاوه بر این القای آرومش حس موفقیت در پرونده را تجربه کنید09129426674

وکیل خوب تهران نی نی سایت

وکیل خوب تهران نی نی سایت یکی از سایت هایی است که شما می توانید در آنجا تمامی سوالات و پرسش و پاسخ های خود را مورد بررسی و پیگیری قرار دهید .برخی افراد مانند خود شما به این سایت مراجعه می‌کنید و مشکلاتشان را ارائه می‌کنند تا علاوه بر این  حالت آرامش درونی که به آنها القا شود که وقتگذاری توسط متخصصین در حوزه های مختلف اعم از ملکی؛ حقوقی؛ دعاوی خانواده؛ طلاق؛ مهریه؛ ارثیه؛ شهرداری؛ دعاوی ملکی ؛دعاوی مالیاتی ؛مهاجرت و مباحث مختلفی به گپ و گفت می پردازند.اما اینکه آیا تمامی سوالات مراجعین  توسط متخصص پاسخ داده شود یا نه کاملاً مشخص نیست. گاهی مواقع توسطبهترین متخصص به سوالات شما پاسخ ها داده خواهد شد. اما باز هم پیشنهاد ما به شما استفاده از وکلای متخصص در دعاوی تخصصی به شما می باشد. چرا که مطمئنا به پاسخ سوالات خود خواهید رسید.البته باید اشاره کنیم که بهترین وکیل خوب تهران در مجموعه حق وران بصورت گسترده‌ای در اپلیکیشن ها و آپ های مختلف در حال فعالیت هستند و همواره می‌توانند در سایر پلتفرم ها نیز پاسخگوی فوری به سوالات شما باشند.
از جمله در سایت نی نی سایت که متخصصین و بزرگواران مجموعه حق وران به صورت کاملا خودجوش اقدام به پاسخگویی سوالات مراجعین مختلف در این سایت می نمایند. شما می توانید به صورت مستقیم از بخش پرسش و پاسخ سایت حق وران سوالات خود را در این خصوص توسط بهترین متخصصین مجموعه به آن پاسخ داده می شود را پیگیری نمایید.

وکیل خوب تهران نی نی سایت (Good lawyer in Tehran, Nii site)

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری (The basic attorney of a justice)

از جمله شاخص‌های یک وکیل پایه یک دادگستری شامل سرعت عملکرد بالا در جلسات بررسی و عملکرد از نظر کیفیت بالا در ارائه خدمات مشاوره های همه جانبه به اضافه هزینه مناسب در پیگیری پرونده های موکل است .این چهار شاخصه می تواند مهارت و توانمندی های وکیل پایه یک دادگستری را نشان دهد.

خدمات مشاوره وکیل پایه یک دادگستری

معمولاً وکیل پایه یک دادگستری اقدام به مشاوره حضوری و غیرحضوری تلفنی؛ آنلاین؛ مشاوره رایگان می پردازد. در زمان مشاوره اقدام به بررسی مدارک ؛جمع آوری ادله؛ اسناد برای دفاع از حقوق متهم خواهد کرد.

سرعت عملکرد وکیل پایه یک دادگستری

زمانی که وکیل بتواند در موقع مشاوره خدمات حضوری و غیرحضوری آنلاین و یا تلفنی را به صورت سریع و بدون اتلاف وقت انجام دهد و در امور اضطراری موکل بتواند فوراً عمل کند می تواند جزو امتیازات وکیل پایه یک دادگستری محسوب شود. در واقع یکی از وظایف وکیل پایه یک دادگستری است. چرا که گاهی اوقات سرعت عملکرد وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در زندگی آتی موکل موثر واقع شود.

کیفیت بالای خدمات وکیل پایه یک دادگستری

معمولاً با وکلای متخصص و بر اساس تجربه ؛مهارت و تعدد پرونده های حقوقی و قضایی که پیگیری می کنند می توانند کیفیت کار خود را افزایش دهند و بدون اغراق وعده های فریبنده پرونده های موکل را به نتیجه برساند .زمانی که وکیل بر پایه تخصص و تجربه پرونده‌ها را مورد بررسی و پیگیری قرار دارد و به نتیجه برسد؛ این موضوع باعث افزایش کیفیت کار وکیل خواهد بود. هزینه وکیل پایه یک دادگستری مانند سایر وکلا معمولاً بر اساس یک تعرفه مشخص از طریق مراجع قانونی مشخص می‌شود. اما در غالب موارد وکیل بر حسب مورد پرونده ای که به آن می پردازد و بر اساس شرایط پرونده مراحل پرونده پیچیدگی پرونده یا آسان بودن پرونده یا اینکه ممکن است پرونده در شهر دیگر و یا در زمان های خاصی مورد بررسی قرار بگیرد هزینه‌های آن مشخص می‌شود که معمولاً به صورت توافقی بین شخص وکیل و موکل قرارداد بسته خواهد شد.

وکیل سرپرست خوب در تهران

در هنگام انتخاب وکیل سرپرست برای پرونده خود، یافتن یک وکیل ماهر و با تجربه می‌تواند به شما کمک کند تا به نتیجه‌ای مطمئن برسید. از آنجا که پرونده‌های خانوادگی ممکن است نقش مهمی در زندگی شما داشته باشند، انتخاب وکیل مناسب بسیار حائز اهمیت است.در تهران، بسیاری از وکلا قابل اعتماد وجود دارند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. در این میان، یک وکیل سرپرست خوب می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را در پرونده خود کسب کنید.وکلا با تخصص در زمینه حقوق خانواده موظف هستند تا به صورت حرفه‌ای و با دقت به مشکلات شما رسیدگی کنند. در تهران، وکلا با تجربه و با دانش عمیق در زمینه حقوق خانواده می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده خود بگیرید.اگر به دنبال یک وکیل سرپرست خوب در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید و با وکلا مختلف مشورت کنید. همچنین، باید به این نکته توجه کنید که وکیلی که انتخاب می‌کنید باید قابلیت‌های لازم را داشته باشد تا به بهترین نتیجه برسید.از جمله ویژگی‌های مهم یک وکیل سرپرست خوب در تهران می‌توان به تجربه، دانش فنی، تخصص در زمینه حقوق خانواده، توانایی مذاکره و روابط عمومی خوب اشاره کرد. با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید به یک وکیل سرپرست خوب در تهران دست پیدا کنید و به بهترین نتیجه در پرونده خود برسید.

وکیل خوب برای کاهش سن در تهران

وکیل خوب برای کاهش سن در تهران

چنانچه به دنبال یک وکیل خوب برای کاهش سن در تهران هستید، نیاز است که به دنبال یک حرفه‌ای مجرب و با تجربه باشید که قادر به ارائه خدمات حقوقی با کیفیت باشد. به عنوان یکی از معتبرترین وکلا در تهران، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین راه حل برای کاهش سن و جلوگیری از مشکلات به وجود آمده پیدا کنید.اولین قدم برای این کار این است که با وکیلی که قصد دارید با او کار کنید، مشورت کنید. در این مشورت، وکیل شما را در مورد حقوق و فرآیند‌های قضایی که باید دنبال شوید توضیح خواهد داد.در بسیاری از موارد، کاهش سن یک مسئله پیچیده است. بسته به شرایط شخصی شما، راه حل‌های متفاوتی برای کاهش سن ممکن است وجود داشته باشد. در اینجا، تجربه و کارشناسی وکیل شما می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل را برای خود پیدا کنید.با توجه به اینکه جستجوی یک وکیل خوب برای کاهش سن در تهران می‌تواند یک چالش باشد، بهتر است تلاش کنید تا به یک وکیل با تجربه، شایسته و با تخصص در زمینه کاهش سن دست پیدا کنید. همچنین، به سئو مطالب خود توجه کنید تا در موتورهای جستجوی گوگل بالاترین رتبه را بدست آورید و بیشترین ترافیک را به وبسایت خود جذب کنید.در نهایت، اگر به دنبال یک وکیل خوب برای کاهش سن در تهران هستید، بهترین راه حل این است که با وکلا و مشاوران حقوقی معتبر مجموعه حق وران تماس بگیرید و با آن‌ها مشورت کنید. این باعث می شود تا خیال شما در قبال مسایل حقوقی شما آسوده شده و به شما کمک می‌کند تا بهترین برنامه ریزی برای کاهش سن و جلوگیری از مشکلات قضایی پیدا کنید.

وکیل خوب غرب تهران

وکیل خوب و با تجربه در حقوق غرب تهران، یکی از مهمترین نیازهای هر فردی است که به دنبال رفع مشکلات حقوقی خود می‌باشد. تعداد زیادی از افراد در این مناطق شامل صادقیه، پونک، سعادت آباد و… به دنبال بهترین وکیل هستند؛ بنابراین پیدا کردن وکیلی که بهترین خدمات را در این مناطق ارائه می‌دهد، بسیار مهم است.

برترین وکیل تهران با توجه به تجربه، مهارت‌ها و موفقیت‌هایش، می‌تواند کمک بسیاری به مشتریان خود در حل مشکلات حقوقیشان کند. این وکیل باید دارای دانش فنی عالی و تخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی باشد.

اگر به دنبال وکیل در صادقیه، پونک، سعادت آباد و مناطق غربی تهران هستید، می‌توانید با جستجو در این مناطق، به دنبال وکیلی بگردید که تجربه و موفقیت‌های خود را در این مناطق داشته باشد. همچنین، می‌توانید از نظرات و پیشنهادات مشتریان قبلی استفاده کنید تا بهترین وکیل حقوقی در این مناطق را پیدا کنید.

هدف اصلی یک وکیل خوب در غرب تهران، رسیدگی به مشکلات حقوقی مشتریانش و به دست آوردن نتایج مطلوب برای آن‌هاست. بنابراین، اگر به دنبال یک وکیل حقوقی در غرب تهران هستید، باید به دنبال یک شخص با تجربه و موفقیت‌های قابل توجه در این زمینه باشید.

وکیل خوب در غرب تهران (برترین وکیل تهران)

وکیل خوب در شهرستان بهارستان تهران

در شهرستان بهارستان تهران، انتخاب وکیلی برای رسیدگی به مسائل حقوقی شما می‌تواند امری چالش برانگیز باشد. با این حال، برای پیدا کردن بهترین وکیل در این شهرستان، به دنبال مشاوره و نظرات مردم و همچنین بررسی قابلیت‌ها و تجربیات وکلای مختلف می‌توانید این انتخاب را به خوبی انجام دهید.
اما اگر به دنبال برترین وکیل در تهران هستید، باید به دیدن وکلا و شرکت‌های حقوقی با تجربه و معروف در این شهر مراجعه کنید. برترین وکیل‌های تهران با توجه به سابقه و تجربه‌ی خود، قادر به رسیدگی به مسائل مختلف حقوقی مانند جرائم، مشاعات، طلاق و … هستند.
بهترین وکیل خوب در شهرستان بهارستان تهران، بسته به تخصص او، ممکن است در زمینه‌های مختلف حقوقی فعالیت داشته باشد. او می‌تواند به عنوان مشاور حقوقی مشتریان خود در امور قراردادهای تجاری، حقوقی، کیفری و مسائل خانوادگی، از جمله طلاق، نفقه و حضانت کودکان،وکیل فروش ؛وکلای خوب مالیاتی؛وکیل کلاهبرداری اینترنتی و… فعالیت کند. همچنین، بهترین وکیل ممکن است به عنوان دادستان یا وکیل دفاع کننده در دعاوی مختلف به کار گرفته شود و سعی کند حقوق مشتری خود را به بهترین شکل ممکن دفاع کند. او می‌تواند به مشتریان خود در مراحل پیشینیانه و یا حتی در دادگاه کمک کند.
بهترین وکیلان در شهرستان بهارستان تهران با مهارت های بسیاری از جمله تجربه، دانش حقوقی، توانایی در برقراری ارتباطات قوی با مشتریان، تلاش برای رسیدن به نتیجه مثبت و حفظ حقوق مشتریان شناخته شده اند. این وکیلان با تمرکز بر جزئیات و دقت در کار، قابلیت حل مسائل پیچیده و ارائه راهکارهای مناسب را دارند. علاوه بر این، آنها با تحلیل مستندات و استفاده از اصول حقوقی مناسب، در رسیدن به حکم قضایی موفقیت آمیز برای مشتریان خود موثر هستند. با انتخاب یک وکیل با تجربه و مهارت، مطمئن باشید که مشکلات حقوقی شما در بهترین حالت حل خواهد شد و حقوق شما حفظ خواهد شد.

وکیل خوب کیفری در تهران

وکیل خوب کیفری در تهران، یک حرفه‌ای بسیار مهم و ارزشمند در صنعت حقوقی است. این وکلا به عنوان دفاع کنندگان در دعاوی کیفری فعالیت می‌کنند و می‌توانند به شما کمک کنند تا از سوی دادگاه محافظت شوید.

وکلا به عنوان حق وران همواره به دادگاه‌ها مراجعه می‌کنند و رابطه نزدیکی با دادگاه‌های مختلف دارند. آنها با داشتن دانش لازم در قوانین و مقررات کیفری می‌توانند به شما در جلوگیری از دستگیری و محاکمه در دادگاه‌های کیفری کمک کنند. همچنین، وکلا می‌توانند در دفاع از حقوق شما در قبال پلیس و ادارات قضایی کمک کنند.

وکیل خوب کیفری در تهران باید دارای صفاتی مانند دانش قوانین، تجربه، اخلاق حرفه‌ای و پاکدستی باشد. آنها باید به شما کمک کنند تا به بهترین نتیجه در دعاوی کیفری برسید.

اگر شما در تهران به دنبال یک وکیل خوب کیفری هستید، من به شما پیشنهاد می‌دهم که به دنبال وکیلی با تجربه و دارای رزومه قوی باشید. وکیلی که با سابقه عملکرد خوب، دارای توانایی های لازم برای دفاع در محاکمه ها و دارای اعتماد بیشتری است، برای شما می‌تواند کمک موثری باشد.

در نهایت، داشتن یک وکیل خوب کیفری در تهران برای شما می‌تواند به شدت مفید واقع شود. وکلا با دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای خود می‌توانند به شما در دفاع از حقوق شما در برابر دادگاه‌های کیفری کمک کنند. بنابراین، پیدا کردن یک وکیل خوب کیفری در تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند برای شما تفاوت زیادی در نتیجه محاکمه داشته باشد.

قیمت وکیل خوب در تهران ( The price of a good lawyer in Tehran)

قیمت وکیل خوب در تهران

با توجه به اهمیت حقوقی مسائل در جامعه، پیدا کردن وکیل خوب و قابل اعتماد بسیار حائز اهمیت است. در شهر تهران، با توجه به تعداد زیاد وکلا، می‌توان گفت که انتخاب وکیل مناسب نیاز به دقت و تحقیقاتی دارد.اگر به دنبال برترین وکیل تهران هستید، باید به چند عامل توجه داشته باشید. اولین و مهم‌ترین مورد، تجربه و مهارت وکیل است. یک وکیل با سابقه کاری طولانی و تخصص در زمینه حقوقی مورد نظر شما، بهترین گزینه برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب است.عوامل دیگری همچون شهرت و شناخته شدن وکیل، استفاده از فناوری‌های نوین در حل مسائل حقوقی و نیز قیمت پذیری وکیل نیز می‌توانند در انتخاب وکیل مناسب تاثیرگذار باشند.قیمت وکیل خوب در تهران متفاوت است و بسته به تخصص و تجربه هر وکیل، متغیر است. اما در نهایت، لازم به ذکر است که قیمت تنها عامل تعیین کننده‌ی کیفیت کار وکیل نیست.

بهترین روش برای پیدا کردن برترین وکیل تهران، مراجعه به سایت‌های اینترنتی معتبر و خواندن نظرات و تجربیات دیگران است. همچنین می‌توانید با دوستان و آشنایان خود نیز در این زمینه مشورت کنید.در نهایت، می‌توان گفت که پیدا کردن وکیل خوب و قابل اعتماد در تهران به دلیل تعداد زیاد وکلا در این شهر، نیاز به دقت و تحقیقات زیادی دارد. اما با توجه به فوایدی که انتخاب یک وکیل مناسب دارد، این تحقیقات حتماً ارزش خواهد داشت.

زیادی دارد. اما با توجه به فوایدی که انتخاب یک وکیل مناسب دارد، این تحقیقات حتماً ارزش خواهد داشت.

عوامل موثر در قیمت وکیل خوب در تهران

سابقه کار و تجربه وکیل
دانش و تخصص مورد نیاز برای پرونده شما
شهرت و شناخته شدگی وکیل در حوزه قضایی
محل قرارگیری دفتر وکالت
نوع پرونده و مراحل آن
سطح و تعداد خدمات وکالتی مورد نیاز
حجم کار و تعداد مشتریان همزمان
شرایط بازار و رقابت در حوزه وکالت

البته باید توجه داشت که فقط به عوامل قیمت‌گذاری توجه کردن کافی نیست. باید به این نکته هم توجه داشت که یک وکیل خوب باید علاوه بر قیمت مناسب، تجربه کافی، مهارت های لازم و حس خوبی نسبت به مشتری داشته باشد.

وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی تهران

وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی یک حقوقدان است که با تمرکز بر حقوق حیوانات و محیط زیست، به دفاع از آن‌ها در دادگاه‌ها می‌پردازد. در حقوق بین‌الملل، حقوق حیوانات به عنوان یکی از حقوق نسبی شناخته شده و اغلب با موضوعات محیط زیستی مرتبط است.

وظایف وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی، شامل بررسی و تحلیل مسائل محیط زیستی، شناسایی جنبه‌های حقوقی مرتبط با حیوانات، تعیین راهبردهای قانونی و دفاعی، نگهداری سوابق حقوقی و تدوین پرونده‌های حقوقی است.

وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی می‌تواند در بسیاری از حوزه‌های حقوقی مرتبط با محیط زیست و حیوانات فعالیت داشته باشد، از جمله:

1.حقوق حیوانات: وکیل دفاع از حقوق حیوانات باید در قبال سوء استفاده از حیوانات، به دفاع از آن‌ها بپردازد و حقوق آن‌ها را پاسداری کند.

2.حقوق محیط زیست: وکیل دفاع از حقوق حیوانات باید در قبال تخریب محیط زیست و آسیب‌های وارده به آن، به دفاع از محیط زیست و حفاظت از آن بپردازد.

3.حقوق دامداری: وکیل دفاع از حقوق حیوانات می‌تواند در مورد شرایط دامداری و روش‌های نگهداری حیوانات خانگی به دفاع بپردازد.

4.حقوق شهروندی: وکیل دفاع از حقوق حیوانات می‌تواند به عنوان نماینده شهروندان در مقابل سوء استفاده از حیوانات فعالیت کند و به دفاع از حقوق آن‌ها بپردازد.

در کل، وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی باید تخصص و دانش لازم را در زمینه حقوق حیوانات و محیط زیست داشته باشد. همچنین، وکیل باید توانایی برقراری ارتباط با مشتریان خود را داشته باشد و به طور مداوم به‌روز رسانی شوید تا بتواند با مشتریان خود به نحو مطلوبی ارتباط برقرار کند و در صورت لزوم، با دیگر حقوقدانان و متخصصین مرتبط همکاری کند.

همچنین، وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی باید توانایی مذاکره و تحلیل مسائل را داشته باشد. او باید بتواند با دیگر طرف‌ها در دعاوی، به صورت موثر و کارآمدی مذاکره کرده و در پایان، به یک توافق مناسب برسد.

برخی از کارهایی که وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی می‌تواند انجام دهد شامل موارد زیر است:

1. بررسی و بررسی اسناد قانونی مرتبط با دعوای حقوق حیوانات و محیط زیست.

2. نگهداری سوابق حقوقی مرتبط با حیوانات و محیط زیست.

3. تدوین پرونده‌های حقوقی و راهبردهای دفاعی برای مورد مورد.

4. تحلیل شرایط و جزئیات قضایی از جمله شرایط دادگاه، پرونده و موضوع دعوا، به منظور تهیه یک استراتژی مناسب برای دفاع.

5. درخواست شنیدن شهودی از شاهدان و متخصصان مرتبط با مورد مورد و جمع‌آوری اطلاعات دیگر مرتبط با دعوا.

6. مذاکره و توافق با موکلین خود و نمایندگان طرف مقابل.

7. حضور در دادگاه و همکاری با دیگر وکلای دفاع یا کارشناسان مرتبط با مورد، به منظور دریافت نتیجه بهتری برای مشتری خود.

در کل، وکیل دفاع از حقوق حیوانات در دعاوی محیط زیستی باید توانایی‌های لازم را داشته باشد تا به بهترین شکل ممکن به حفاظت از حقوق حیوانات و محیط زیست بپردازد.

وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای تهران

وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای یک حقوقدان است که به مشاوره و راهنمایی در امور حقوقی و بیمه ای مشغول است.

در تهران، بسیاری از وکلا به عنوان مشاور حقوقی و بیمه ای فعالیت می کنند.

وظیفه وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای شامل مشاوره و راهنمایی در ارتباط با قوانین و مقررات بیمه ای، تهیه و بررسی قراردادهای بیمه‌ای، مدیریت امور حقوقی مرتبط با بیمه و بازپرداخت خسارات است.

بسیاری از وکلا مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای در تهران، خدمات متنوعی را ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

۱- مشاوره در مورد نحوه انتخاب بیمه‌نامه مناسب برای شما

۲- راهنمایی در مورد قوانین و مقررات بیمه ای

۳- راهنمایی در خصوص پوشش های بیمه ای مختلف

۴- بررسی و تحلیل قراردادهای بیمه ای و مشاوره در خصوص تعویض شرکت بیمه

۵- مشاوره و راهنمایی در امور حقوقی مرتبط با بیمه

۶- نگهداری و مدیریت اسناد و مدارک بیمه ای

۷- مشاوره و راهنمایی در مورد بازپرداخت خسارات بیمه ای

مهم ترین کار وظیفه وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای، راهنمایی و مشاوره در امور حقوقی و بیمه ای به موکل خود است. وی نیز باید با قانون و مقررات مربوط به بیمه آشنا باشد و بتواند قراردادها و شرایط بیمه‌ای را تحلیل کند و بهترین گزینه را برای موکل خود پیشنهاد دهد. همچنین، وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای می‌تواند به موکل خود در مذاکرات با شرکت‌های بیمه کمک کند و حقوق و مزایا را از آن‌ها بخواهد.

8- مشاوره و راهنمایی در خصوص اخذ حق بیمه

9- مشاوره در خصوص پرداخت وجه بیمه و تعیین نرخ و شرایط پذیرش بیمه

10- رسیدگی به ادعاهای حقوقی مرتبط با بیمه

11- نگهداری و مدیریت اسناد و سوابق مالی و قراردادهای بیمه‌ای موکلین

12- ارائه خدمات حقوقی برای موارد زیر:

– حقوق بیمه
– تأمین اجتماعی
– بیمارستان و سلامت
– هواپیما و صنایع هوافضا
– حمل و نقل و اتومبیل

وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای در تهران، برای انجام کارهای خود، باید با قوانین و مقررات بیمه ای آشنا باشد. وی باید توانایی تحلیل قراردادهای بیمه ای را داشته باشد و بهترین گزینه را برای موکل خود پیشنهاد دهد. همچنین ، وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای باید توانایی مذاکره با شرکت های بیمه را داشته باشد و در صورت نیاز، به نام موکل خود از شرکت های بیمه حقوق و مزایای لازم را بخواهد.

از جمله مسائلی که وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای می‌تواند در آن‌ها به شما کمک کند، می‌توان به دریافت خسارت بیمه‌ای، استفاده از حقوق بیمه، اعتراض به عملکرد شرکت بیمه، مطالبه حقوق و منافع بیمه‌ای، تغییر شرکت بیمه، جبران خسارت‌های ناشی از تصادفات و… اشاره کرد.

در نهایت، بهترین وکیل مشاور در امور بیمه و حقوق بیمه ای، وکیلی است که دارای تجربه و مهارت لازم برای انجام کارهای حقوقی و بیمه ای است. همچنین، آگاهی او از قوانین و مقررات مرتبط با بیمه ای در تهران خیلی مهم است. به دلیل اهمیت ویژه‌ای که این مسئله دارد، بهتر است که قبل از انتخاب وکیل، از تجربه و صلاحیت او مطمئن شوید.

وکیل خوب برای تغییر نام

وکیل در تغییر نام فرد از وظایف مختلفی بر عهده دارد که در ادامه به جزئیات آن ها پرداخته خواهد شد.

1. بررسی صلاحیت تغییر نام:
وکیل در ابتدا باید صلاحیت تغییر نام فرد را بررسی کند و مطمئن شود که فرد قادر است نام خود را تغییر دهد. برای این منظور، وکیل باید به مواد قانونی مروج به تغییر نام مراجعه کند و شرایط لازم برای تغییر نام را بررسی کند.

2. تهیه مدارک مورد نیاز:
برای تغییر نام، فرد باید چندین مدرک رسمی را تهیه کند. وکیل باید به مشتری خود کمک کند تا این مدارک را تهیه کند و از تمامی نکات لازم برای تهیه هر یک از مدارک مطلع باشد. برخی از این مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، سوابق قضایی و صورتجلسات قضایی است.

3. تدوین پرونده تغییر نام:
وکیل با همکاری با مشتری خود باید یک پرونده کامل برای تغییر نام ایجاد کند. این پرونده شامل تمامی مدارک مورد نیاز، درخواست تغییر نام، آگهی در روزنامه و دیگر مستندات به مراجع ذی‌صلاح تقدیم خواهد شد.

4. ارائه مستندات به مراجع ذیصلاح:
بعد از تهیه مدارک و تدوین پرونده، وکیل باید آن را به مراجع ذی‌صلاح ارائه دهد. این مراجع شامل دفترخانه اسناد رسمی، دادگستری و سایر مراجع قانونی است. وکیل باید با تمامی آنها تماس بگیرد و مستندات را به آنها ارائه کند.

5. پیگیری پرونده:
بعد از ارایه مستندات، وکیل باید پرونده را پیگیری کند تا به نتیجه‌ای مطلوب دست یابد. این شامل پیگیری سریع و صحیح پرونده در مراجع قانونی است.

6. مشاوره:
وکیل باید به مشتری خود مشاوره لازم را در مورد نکات قانونی و موضوع تغییر نام فرد ارائه کند. این شامل مشورت در مورد آثار تغییر نام برای مشتری و دیگر نکات قانونی است.

وکیل خوب برای چک برگشتی

وکیل در مورد چک برگشتی وظایف مختلفی را بر عهده دارد که در ادامه به جزئیات آن ها پرداخته خواهد شد.

1. بررسی مستندات:
وکیل در ابتدا باید مستندات مربوط به چک برگشتی را بررسی کند و مطمئن شود که واقعاً چک برگشتی صادر شده است.

2. تحلیل قانونی:
وکیل باید با مطالعه مواد قانونی مروج به چک برگشتی، حقوق و تعهدات طرفین را تحلیل کند و به مشتری خود مشورت لازم را در این زمینه ارائه کند.

3. تلاش برای وصول چک:
وکیل باید سعی کند با روش های قانونی نسبت به وصول چک برگشتی اقدام کند. او می تواند با ارائه اطلاعات لازم و مستندات به مراجع قضایی، قصد وصول چک را داشته باشد.

4. حضور در دادگاه:
وکیل باید در صورت نیاز، به عنوان نماینده مشتری خود در دادگاه حضور داشته باشد و پرونده را پیگیری کند تا به نتیجه‌ای قابل قبول دست یابد.

5. مستند سازی:
وکیل باید همه مراحل را به طور دقیق مستند کرده و پرونده را به صورت کامل آماده کند. این شامل تمامی مدارک، نامه ها و سایر مستندات است.

6. مشاوره:
وکیل باید به مشتری خود مشاوره لازم در مورد نکات قانونی و موضوع چک برگشتی ارائه کند. این شامل مشورت در مورد روش های قانونی برای وصول چک، پیگیری پرونده در دادگاه و دیگر نکات قانونی است.

به علاوه، برخی از مواد قانونی مروج به چک برگشتی عبارتند از:
– قانون تجارت آیین نامه مدنی
– قانون تجارت آمریکا
– قانون بانکداری های ایران

در نتیجه، وکیل در مورد چک برگشتی باید به مواد قانونی مروج به این موضوع رجوع کند، مستندات را بررسی کند، قانون را تحلیل کند، به صورت قانونی سعی در وصول چک داشته باشد و پرونده را به شکل کامل مستند کرده و به مشتری خود مشاوره لازم در این زمینه را ارائه نماید. همچنین، وکیل باید به مشتری خود توضیح دهد که چک برگشتی به چه دلایلی ممکن است اتفاق بیافتد و چه راهکارهایی برای جلوگیری از آن وجود دارد.

در صورتی که چک برگشتی ناشی از عدم تسویه حساب با شخص دیگری باشد، وکیل باید در جریان قوانین و مقررات مربوط به تسویه حساب و بدهی و طلبکاری باشد و برای مشتری خود راهکارهای قانونی را تبیین کند.

همچنین، وکیل باید با شخص دیگری که چک برگشتی را صادر کرده است، تماس بگیرد و سعی کند با او به توافقی دست یابد. در برخی موارد، این توافق می‌تواند شامل پرداخت مبلغ چک و هزینه‌های دیگر باشد.

در نهایت، بهترین روش برای جلوگیری از پرونده چک برگشتی، عقد قرارداد با شخص دیگری است که به شما چک صادر می‌کند. در این قرارداد باید شرایط مربوط به تسویه حساب و پرداخت مبالغ تعیین شده و همچنین موارد دیگری مانند تعهدات طرفین و مجازات در صورت نقض قرارداد، مشخص شود.

در کل، وکیل در این زمینه باید با دقت و حوصله کافی به پرونده چک برگشتی نگریسته و با استفاده از دانش قانونی خود، به مشتری خود راهکارهایی را ارائه دهد که منجر به وصول مطالبات و جلوگیری از پرونده‌های حقوقی احتمالی شود.

وکیل بین‌المللی

وکیل تجارت بین‌المللی یا به عبارت دیگر، وکیل بین‌المللی، وکیلی است که دانش و تخصص لازم برای رسیدگی به مسائل حقوقی مربوط به تجارت بین‌المللی دارد. وظیفه وکیل تجارت بین‌المللی شامل ارائه مشاوره حقوقی، بازنگری قراردادهای بین المللی، نوشتن قراردادهای بین‌المللی، پیگیری اجرای قراردادها، همچنین نمایندگی در دعاوی تجاری بین‌المللی است.

وکیل تجارت بین‌المللی خدمات بسیار گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به طور کلی، خدماتی که توسط وکیل تجارت بین‌المللی ارائه می‌شوند، شامل:

– مشاوره حقوقی در ارتباط با تجارت بین‌المللی

– نگارش و بررسی قراردادهای بین‌المللی

– حضور در مذاکرات قراردادی و رسیدگی به اختلافات

– پیگیری اجرای قراردادها و رفع اختلافات تجاری بین‌المللی

– نمایندگی در دعاوی تجاری بین‌المللی

– حضور در جلسات داوری تجاری بین‌المللی

– رسیدگی به امور مربوط به حقوق مالکیت فکری (Intellectual Property)

– رسیدگی به امور مربوط به تجارت الکترونیک (E-commerce) و حفاظت از حریم خصوصی

– رسیدگی به امور مربوط به تجارت با کشورهای تحت تحریم و صادرات و واردات کالاها.

برای دریافت خدمات وکیل تجارت بین‌المللی، بهتر است با یک وکیل متخصص و با تجربه در این زمینه تماس بگیرید.

همچنین، وکیل تجارت بین‌المللی مسئولیت دارد که به مشتریان خود در امور مربوط به قوانین و مقررات تجارت بین‌المللی کمک کند. این کمک شامل آموزش و راهنمایی مشتریان در برابر مسائل حقوقی پیش‌آمده در تجارت بین‌المللی، نگارش قراردادهای بین‌المللی و همچنین پیگیری اجرای آن‌ها است.

وکیل تجارت بین‌المللی به مشتریان خود نیز در جذب سرمایه خارجی و همچنین صادرات و واردات کالاها به کشورهای خارجی کمک می‌کند. از دیگر خدماتی که توسط وکیل تجارت بین‌المللی ارائه می‌شود، می‌توان به مشاوره در امور مربوط به برنامه‌های تجاری، ارزیابی تأثیرات حقوقی و مالی بر روی تجارت بین‌المللی و همچنین ارائه راهکارهایی جهت کاهش خطرات حقوقی در تجارت بین‌المللی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که وکیل تجارت بین‌المللی باید با قوانین مختلف کشورها، اصول اطلاعاتی و مسائل فرهنگی متفاوت کار کند. بنابراین، انتخاب یک وکیل با دانش و تجربه لازم در زمینه تجارت بین‌المللی بسیار مهم است.

بهترین وکلای خوب تهران در مناطق 22 گانه

بهترین وکیل در تهران

مشاوره وکیل خوب در تهران

در صورتی که به دنبال حل یک مسئله حقوقی هستید، بهترین راه برای شما مشاوره با وکیل خبره و ماهر است. در تهران، برترین وکیل ها در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند و شما می توانید با انتخاب مناسب‌ترین وکیل، به حل مسائل خود نزدیک شوید.در انتخاب وکیل خبره در تهران، باید به موارد زیر توجه کنید:
– سابقه کار وکیل
– تخصص و مهارت وکیل در حوزه مورد نظر شما
– پرونده های قبلی وکیل و نتایج حاصل شده از آن ها
– نظر مشتریان قبلی وکیل

با توجه به این موارد، می توانید وکیل خبره مناسبی را برای حل مسئله‌ی خود در تهران انتخاب کنید.لازم به ذکر است که انتخاب وکیل مناسب به شدت برای حل مسائل حقوقی شما تاثیرگذار است. بنابراین، بهترین وکیل تهران را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را در پرونده‌ی خود ببینید.به عنوان یکی از شاخه‌های حقوقی، حقوق خانواده شامل مسائلی مانند رابطه نامشروع و ارث می باشد. در صورتی که با مشکلاتی مانند این دسته از مسائل مواجه شده‌اید، بهتر است با وکیل خبره در این زمینه مشورت کنید.وکیل رابطه نامشروع با پرونده‌هایی سر و کار دارد که در آن‌ها فردی ادعا می کند که به طرف دیگری ازدواج نکرده است ولی یک رابطه عاطفی با او داشته است و برای تأیید این ادعا به دلایل مختلفی نیاز دارد. وکیل ارث هم با مسائل و اختلافات مربوط به حقوق و اموال وراثتی سر و کار دارد و می‌تواند در پرونده‌های ارثیه شما به شما راهنمایی کند. 

مشاوره وکیل خوب در تهران

همچنین، در صورتی که با مسائلی مانند شرب خمر و مواد مخدر دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است با وکیل شرب خمر مشورت کنید. وکیل شرب خمر با پرونده‌هایی سر و کار دارد که در آن‌ها افراد به جرم مصرف یا توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند و به یک وکیل خبره تهران در این زمینه نیاز دارند.در هر صورت، با انتخاب وکیل خبره در هر یک از این حوزه‌ها، می‌توانید بهبود قابل توجهی در پرونده‌ی خود ببینید و به راحتی به نتیجه‌ای قابل قبول دست پیدا کنید.

تبدیل شلاق به جزای نقدی توسط وکیل

یکی از آیتم های جذابی که در سال های اخیر در قوه قضاییه به وجود آمده است؛ امکان تبدیل مجازات شلاق به جزای نقدی می باشد.چرا که علاوه بر رواج بالای آن شاید تبدیل آن بتواند فواید و اثرات موثری را به دنبال داشته باشد.البته این تبدیل مجازات در قانون مجازات اسلامی تحت شرایط و ضوابط خاص برای مجازات حبس و شلاق مجرمین به جزای نقدی خدمات کاربردی تبدیل شده است .چنانچه به جرمی مرتکب شده اید که مجازات آن جرم شلاق و یا حبس دارند می توانید تنها از طریق تماس با بهترین وکلای خوب تهران در گروه وکلای حق وران اقدام به تبدیل مجازات شلاق به جزای نقدی کنیم.

شرایط تبدیل مجازات شلاق یا حبس به جزای نقدی چیست؟

وکیل در صورتی می‌تواند برای شما اقدام به اخذ تخفیف و تبدیل مجازات شلاق یا حبس به جزای نقدی کند که یک یا چندجهاد مخفف در جرم شما وجود داشته باشد.یعنی جرایمی که شما بتوانید از قاضی دادگاه درخواست تخفیف مجازات و تبدیل مجازات را داشته باشید که در اینجا به تعدادی از این جهات مخففه جرم اشاره خواهد شد.از جمله همکاری با پلیس در خصوص شناسایی مجرمی و باند مجرمین که ناشی از ندامت شما ارزیابی جرم ارتکابی می باشد و برای غاز قابل تخفیف یا تبدیل خواهد بودیکی دیگر از شرایط با امکان گذشت شاکی پرونده امکان پذیر است.البته در همه پرونده ها با گذشته شاکی مختومه نخواهد شد .بلکه در بعضی پرونده ها با رضایت دادن شاکی پرونده مختومه می‌شود و مجرم با تعهد کتبی آزاد خواهد شد.در برخی موارد در صورتی که شاکی مجرم را ببخشد پرونده روال قانونی را برای مجازات متهم

وکیل خوب در تهران

ادامه میدهد.این موارد جز پرونده های می باشد که شامل جرم مربوط به عفت عمومی نظیر مزاحمت برای بانوان یا ایجاد رعب و وحشت در جامعه که قاضی از جرایمی که موجب اخلال در امنیت باشد گذشت نخواهد کرد.رضایت شاکی در این خصوص تنها می تواند از مجازات مجرم کم کند؛ یا مجرم را مشمول تخفیف مجازات کند.گاهی افراد تحت تاثیر جو از کنترل خارج شده و به دیگران ضرر می رساند و یا مرتکب جرم کیفری می شوند.قاضی برای مجرمین که برای دفعه اول مرتکب جرم شده‌اند تخفیف قایل خواهد شد.

در صورتی که مشمول مجازات شلاق باشید؛ امکان تبدیل شلاق به جزای نقدی خواهد بود.

زمانی که متهم مرتکب جرم شود و پیش از آنکه تعقیب قضایی قرار بگیرد یا اینکه از او شکایت شود؛ اقدام به معرفی خود کرده و به جرم خود اعتراف کند؛ مشمول تخفیف در مجازات خواهد شد.از مواردی که متهم مرتکب جرم شده باشد؛اگر مشمول مجازات اعدام یا قصاص نباشد؛ چنانچه دارای سابقه نباشد میتواند مشمول تخفیف مجازات یا تبدیل شلاق به جزای نقدی باشد.در هر صورت می‌توانید شما توسط وکیل کیفری به صورت کتبی درخواست نامه در خصوص کاهش و تبدیل مجازات را تنظیم و به دادگاه تقدیم کنید.لذا ضروری است با اخذ کمک از بهترین وکیل خوب تهران علاوه بر اینکه از تخفیف بیشتری در مجازات بهرمند شوید؛ بتوانید اقدام به اتبدیل مجازات شلاق به جزای نقدی نمایید.

دعوت به مشارکت در شناخت بهترین وکیل تهران !!

در این مقاله لیست 8 نفری وکلای خوب تهران را معرفی کردیم .

و بعد هم در مورد مشخصاتی که وکیل باید داشته باشد صحبت کردیم.

و اینکه اگر حتی یک نفر را به شما معرفی کردند که بهترین است، باز هم خودتان با این معیارها بسنجید تا بهترین شخص را برای پیگیری و مشاوره حقوقی پیدا کنید.

در این مسیر از تجربیات شما هم استفاده می کنیم.

شما هم به ما بگوئید چه تجربیاتی داشته اید ؟ چه اشتباهات احتمالی را در انتخاب وکیل مرتکب شده اید که به دوستانتان توصیه می کنید آن را جدی بگیرند ؟

منتظر دیدگاه های شما هستیم.

سوالات شما

سوالات متداول

سوالات متداول و پاسخ به آن ها را مشاهده میکنید.

در صورتی که شما هم سوالی دارید در دیدگاه ها بپرسید.

گروه وکلای حق وران با به کارگیری بهترین وکیل متخصص در هر پرونده حقوقی، بهترین نتیجه را برای متقاضیان به ارمغان می آورد.

در حوزه هایی همچون :

وکیل کیفری، وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل شرب خمر،وکیل قاچاق کالا و ارز بهترین وکلا در این موسسه حقوقی گرد هم جمع شده اند.

برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود.

سابقه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر را دارند.

قدرت کلام بالا و مدیریت جلسه دادگاه را قطعا دارند.

به مواد قانونی، رای وحدت رویه و نیز نحوه دادرسی به موضوع پرونده احاطه کامل دارند.

میزان برد وی در پرونده‌های مشابه بسیار بالا است.

در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند.

البته که در گروه وکلای حق وران هردو وکیل خانم و آقای متخصص در حوزه های مختلف وجود دارد.

بله؛ وکلای حق وران در تمام شهر ها شما را در انجام پرونده های حقوقیتان همراهی می کنند.

بله دقیقا یکی از نیاز های مراجعین ما خصوصا در مسای خانواده و امور حسبی همین قضیه است. که وکلای حق وران با متخصصین ومشاورین زبده در این راه نیز شما را راهنمایی می کنند.

در گروه حق وران مشاورین دلسوز و کاربلدی هستند که شما را در این دوراهی با بررسی تمام جوانب راهنمایی می کنند.

وکلای حق وران در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند.

دفاع شایسته و بایسته از موکل وظیفه اساسی هر وکیل است.

وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق موکل خویش به جا آورد.

هرگونه سهل انکاری از جانب وکیل که منجر به بروز خساراتی به موکل گردد موجب بروز صدمات سنگین شده و مسئولیت و عهده دار آن، وکیل خواهد بود.

توجه به مصلحت موکل در طول انجام اقدامات مربوطه و آگاه سازی وی از جوانب مختلف پرونده نیز از وظایف وکیل خوب و با کفایت است.

امین، صادق، صبور، شجاع، دلسوز، منطقی، با پشتکار، شرافتمند

قابل اعتماد، وقت شناس، مسئول، منظم، پاسخگو، مجرب

دارای اعتماد به نفس و همچنین عزت نفس

پرهیز از انجام اقداماتی که علیه حفظ آبرو و حیثیت افراد باشد.

نتیجه ی پرونده های متعدد و گوناگون آنها و رضایت موکلین نشان اعتمادی است برای گروه حق وران

123 دیدگاه

  • از من میشنوید دوستان میزان تسلط وکیل بر قوانین خیلی مهمه .
    یه وکیل باید واقعا مسلط باشه و شرایط زیر رو اگه نداشت کلا کنسل کنید :
    اگاه نبودن از تبصره و بند جدید ، ممکنه خیلی جاها متضررتون کنه.
    وکلای حق وران به روز هستند
    این نکات رو که میگم مهمه ایناس :
    آگاهی کامل بر مسائل روز
    تسلط بالا بر قوانین قدیمی و قوانین جدید،بند ها ،تبصره ها و…
    تلاش و پشتکار و عدم توجه به امور نامربوط
    بررسی تمامی جوانب مسئله
    کنترل شرایط
    روحیه قوی بر پایه مهارت های اخلاقی
    آگاهی کامل از مسئله
    بررسی هدف
    افزایش مهارت ها در بخش های مختلف
    به کارگیری تکنیک های مختلف
    کنترل احساسات
    تسلط کافی داشتن در شرایط بحرانی
    مدیریت حرفه ای
    تسلط بر نحوه برخورد افراد
    اظهار نظر قلطعانه

  • دوست عزیزم برای اینکه در انتخاب وکیل اشتباه نکنید چه در هنگام انتخاب وکیل از مجموعه حق وران ، چه مجموعه دیگر این نکات را مورد توجه قرار بدید :
    ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران
    یک وکیل خوب هوشمند  خواهد توانست که به خوبی به تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود بپردازد .
    سپس با بهره گیری از الگوهای مختلف ، تجربه و هوشمندی ، و با آگاهی از قوانین بهترین راهکار را برای موکل ارائه دهدد.
    وکیل هوشمند معمولاً باید از یکسری مهارت ویژه برخوردار باشد از جمله:
    تج

  • ارب ارتباطی خوب
    مهارت تحلیلی فوق العاده
    تسلط کافی بر داوری
    استقامت و پشتکار بالا
    همچنین از یک مهارت تحقیق و تفکر منطقی در یک سخنرانی فوق العاده برخوردار باشد .
    قدرت بکارگیری مهارت های مختلف را در کنار یکدیگر داشته باشد بعنوان مثال:
    بتوان
  • د از میزان درک مهارت های شنیداری ،مهارت نوشتن در کنار یکدیگر برخوردار باشد و همواره درصدد تقویت این مولفه ها در کنار یکدیگر باشد.
    بهره گیری از تمام مولفه های بالا ، به عنوان وکیل کارآزموده و متخصص به موکل در رسیدن به حق خودش تاثیر نهایی آن است.

  • ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران از دید من ایناس : هر کی خواست بخونه
    یک وکیل خوب هوشمند  خواهد توانست که به خوبی به تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود بپردازد .
    سپس با بهره گیری از الگوهای مختلف ، تجربه و هوشمندی ، و با آگاهی از قوانین بهترین راهکار را برای موکل ارائه دهدد.
    وکیل هوشمند معمولاً باید از یکسری مهارت ویژه برخوردار باشد از جمله:
    تجارب ارتباطی خوب
    مهارت تحلیلی فوق العاده
    تسلط کافی بر داوری
    استقامت و پشتکار بالا
    همچنین از یک مهارت تحقیق و تفکر منطقی در یک سخنرانی فوق العاده برخوردار باشد .
    قدرت بکارگیری مهارت های مختلف را در کنار یکدیگر داشته باشد بعنوان مثال:
    بتواند از میزان درک مهارت های شنیداری ،مهارت نوشتن در کنار یکدیگر برخوردار باشد و همواره درصدد تقویت این مولفه ها در کنار یکدیگر باشد.
    بهره گیری از تمام مولفه های بالا ، به عنوان وکیل کارآزموده و متخصص به موکل در رسیدن به حق خودش تاثیر نهایی آن است.
    نهایتا آقا و خانم وکیل پیگیر و صادق باش….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *