وکیل رابطه نامشروع حق وران

وکیل رابطه نامشروع حق وران


مرور سریع مطالب





وکیل رابطه نامشروع شخصی مطلع در زمینه شناخت انواع روابط نامشروع ، راه های تلقی شدن رابطه نامشروع دارد.

وکلای گروه حق وران با تعهد به حفظ حریم خصوصی موکلان  می توانند به طرق مختلف تلفنی ، حضوری یا آنلاین راهنمای شما باشند.

بنابر این با کسب اطلاعات لازم ، ادامه مسیر را صحیح انتخاب کنید.

چرا که متاسفانه گاهی به دلیل حیا ، بسیاری از موارد مطرح نشده و پیگیری نمیشود و عواقب بعدی را دارد.

وکلای ما با آگاهی کامل نسبت به این مسائل و اهمیت حفظ حریم خصوصی در کنار شما هستند.

بهترین وکلای ما خانم دکتر زینب جنیدی ،  آقای دکتر محمد جواد گوهریان ، دکتر سبحان فتح الهی ، دکتر قادر شنیور ، دکتر رضا عابد در کنار شما هستند.

 

دکتر سبحان فتح الهی
دکتر سبحان فتح الهی وکیل رابطه نامشروع

دکتر سبحان فتح الهی

جناب دکتر سبحان فتح الهی وکیل پایه یک دادگستری و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز می باشد.

وی دارای بیش از  ۱۵ سال سابقه کار تخصصی حقوقی می باشدومتخصص در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری می باشد.

دکتر سبحان فتح الهی دارای گواهینامه تخصصی از دانشکده حقوق دانشگاه ناگویا ژاپن می باشند.

ایشان به عنوان یک وکیل با سابقه و متخصص در زمینه روابط نامشروع و خانواده فعالیت می نماید.

مشاوره فوری با وکیل

دفاع از

تمامی حقوق قانونی

پرداخت

بصورت توافقی

مشاوره رایگان

با کارشناسان حقوقی

وکالت پرونده

تا صدور رای قطعی

همراهی وکیل

همراه شما در تمام جلسات

نحوه ارتباط

آنلاین و حضوری

نحوه پیگیری

پشتیبان اختصاصی

انواع وکلا

خانم  و آقا

تعریف رابطه نامشروع

بر خلاف تصور رایج که رابطه نا مشروع همان زنا است باید بگوییم این دو باهم متفاوت بوده و مجازات های متفاوتی نیز دارند.

مصادیق رابطه نا مشروع در قانون بصورت روشن بیان نشده و به همین علت ،شما نیاز به راهنمایی های وکیل رابطه نامشروع که آگاهی کامل به قوانین دارد ،خواهید داشت .اما در کل ،به هر رابطه ای بین زن و مرد ،که خارج از چهارچوب و مرزهای تایید شده قانونی و شرعی باشد ، رابطه نامشروع می گویند و جرم تلقی می شود.

به همین علت اگر شاکی خصوصی هم وجود نداشته باشد باز هم مجازات خواهد داشت .

وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران از جمله کارشناسان حرفه ای و زبده هستند که با آگاهی از قوانین و حقوق شما می توانند شمارا به بهترین شکل راهنمایی کنند.

وکیل رابطه نامشروع

اگر در دعاوی روابط نامشروع خود به مشکل برخورده اید ما اینجائیم تا راه را به شما نشان دهیم 

اثبات رابطه نامشروع از طریق واتساپ

برای شکایت رابطه نامشروع گفتیم که احتیاج به اثبات رابطه دارد. یکی از این راه‌ها اثبات رابطه نامشروع از طریق چت واتساپ می‌باشد. شاید به گوش شما هم خورده باشد که اسکرین شات عکس نمی تواند دلیلی بر اثبات خیانت باشد. اما ما با ارائه مدارک کافی می‌توانیم در کنار تخصص و مهارت وکلای خود در مجموعه حق وران به شما بگوییم که می‌توان از طریق چت‌های موجود یا اسکرین شات‌ها چگونه می‌توان رابطه نامشروع همسر خود را اثبات کنید.

در ابتدای امر بهتر است فقط به شما بگویم شما فقط نباید ادعا داشته باشید و باید از این امر مطمئن باشید. سپس در گام بعدی از طریق دادگاه درخواست بررسی و پیگیری را ارائه دهید. از آنجایی که سرور واتساپ در ایران نیست ؛شاکی باید تمامی پیام‌های رد و بدل شده را که در خصوص رابطه نامشروع هستند به قاضی ارائه کند. قاضی دادگاه با احراز صحت چت‌ها زمانی که به این علم برسد می‌تواند حکم صادر کند.

در بیشتر موارد اگر بخواهیم با واقعیت امر روبرو شویم بهتر است بدانید که نظر قاضی‌ها در این زمینه می‌تواند مختلف باشد. مثلاً یک محتوا برای یک قاضی ممکن است رابطه نامشروع نباشد و شکایت را رد کند و این عملاً به نظر قاضی بستگی دارد که ادله کافی به وی ارائه شود و برای او این مدارک قانع کننده

وکیل رابطه نامشروع

نباشد یا نه چون که چت‌های واتساپی هم مصداق برقراری رابطه نامشروع تلفنی را دارد که مطابق با قوانین و شرع ما خارج از حدود شرعی و متعارف می‌باشد؛ نباید این ارتباط را با یکدیگر برقرار کنند و در صورتی که هر یک از این موارد مذکور وجود داشته باشد می‌تواند دلیل بر اثبات جرم رابطه نامشروع باشد.

چون که در قانون مجازات اسلامی برای اثبات رابطه نامشروع باید برای اینکه رابطه نامشروع اثبات شود چت‌ها و پیام‌های رد و بدل شده باید مشهود بر این موضوع باشد در صورتی که قاضی با این قراین و شواهد به علم و یقین برسدو برای جرم رابطه نامشروع واقع شده و در این گونه موارد به راحتی حکم صادر می‌شود.

نکته مهم:

مثلاً شما برای اینکه بتوانید چت واتساپی را اثبات کنید بهتر است تا در زمان اسکرین شات گرفتن یا نشان دادن چت‌های شخص اسم مخاطب را سیو(ذخیره) نکرده باشید تا شماره تماس در بالای چت واتساپ قابل مشاهده باشد.یا مثلا صحبت‌هایی مانند کاری؛ صحبت‌های تحصیلی یا شخصی بین دو نفر مصداق رابطه نامشروع نیست و فقط رابطه نامشروع منوط به تجربیات غیر اخلاقی ؛جنسی؛رفتارهای زشت و مستهجن می‌باشد.

لذا همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره شد چون سرورهای این اپلیکیشن در ایران وجود ندارد امکان صدور دستور پرینت پیام‌ها در واتساپ امکان‌پذیر نیست .شاکی باید از هر طریق که می‌تواند متن چت پیام‌های رد و بدل شده طرفین را به قاضی ارائه کند. نکته قابل توجه اینکه حتی بعد از چند سال بعد از طلاق هم می‌توانید اقدام به طرح شکایت داشته باشید.

چه مواردی می‌تواند اثبات کننده رابطه نامشروع باشد؟

خوب صد در صد تمامی عوامل مثل چت‌ها؛ عکس؛ تصاویر؛ فیلم؛ فایل صوتی؛ مکالمات ؛اسکرین شات و حتی المقدور شماره فرد مذکور سیو نشود و در بالای چت شماره شخص قابل مشاهده باشد.

وکیل رابطه نامشروع

اهمیت راهنمایی های وکیل رابطه نامشروع

اهمیت بهره گرفتن از دانش وکیل رابطه نامشروع بسیار زیاد است .چرا که اهمیت و جایگاه خانواده در جامعه بسیار بالاست.قوانین به گونه ای وضع می شوند که بیشترین حمایت از حفظ بنیان خانواده را داشته باشند.

از طرفی اثبات رابطه نامشروع به احتمال زیاد ،باعث از هم پاشیدن خانواده می شود.پس اثبات جرم رابطه نامشروع بسیار حائز اهمیت و البته بسیار سخت می باشد.

در طول این مسیر پیچیده ،قطعا اطلاعات یک وکیل رابطه نامشروع با تجربه ،می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد.چون رابطه نامشروع میتواند در زمینه های مختلفی اتفاق بیفتد و در هر زمینه هم راهکارهای مختلفی را برای اثبات نیاز دارد.

برای اینکه بتوانیم از راهکار مطمعن و نتیجه بخش استفاده کنیم حضور وکیل میتواند برای ما بیشتر موثر باشد.چون راهکارهای مشایه و یا نحوه اثبات یک رابطه با رابطه دیگر اصلا نتیجه یکسانس را برای شاکی در بر نخواهد داشت.

مشاوره رایگان با وکیل رابطه نامشروع

آیا از خدمات رایگان گروه وکلای حق وران اطلاع دارید ؟در صورتی که تمایل دارید به صورت رایگان و بدون اطلاع دیگران و به صورت مخفی سوال خود را بپرسید می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

وارد کردن اطلاعات شخصی هم ضروری نمی باشد. 

پلیس امنیت اخلاقی رابطه نامشروع

پلیس امنیت اخلاقی رابطه نامشروع یکی از مهم‌ترین نیروهای امنیتی کشور در خصوص رفتارهای منجر به آسیب اجتماعی در قالب پوشش نامناسب؛ رفتار نامناسب رابطه نامشروع؛ کشف حجاب در فضاهای عمومی می‌باشد.

پلیس امنیت اخلاقی رابطه نامشروع همواره جهت حفظ امنیت افراد عموم جامعه در برابر آسیب‌ها؛ تهدیدها و تمامی مشکلات اخلاقی موجود در جامعه و به طور کلی رفتارهای لجام گسیخته و منافع عفت همواره در تلاش است تا با تلاش و مدد نیروهای پرتوان حافظ ارزش‌های انقلاب ؛تلاش‌های ویژه خود را به ثمر برساند و این امنیت را به جامعه ببخشد.

از جمله وظایف پلیس امنیت اخلاقی شامل: برخورد با روابط نامشروع در بخش‌های عمومی؛ کنترل بدحجابی؛ برخورد با مجالس مختلط- پارتی‌ها و هرگونه هنجار شکنی در این خصوص؛ برخورد با اکیپ‌های مبتذل؛ مجالس لهو و لعب ؛پارتی‌ها و مهمانی‌های مختلف؛ کنترل فضای مجازی از نظر فساد اینترنتی و ممانعت از پیشروی؛ سو استفاده کنندگان اینترنتی؛ جمع آوری زنان خیابانی و برخورد با روسپی‌گری ؛کنترل تبلیغات نامتعارف در خصوص مدل‌های زنده؛ انهدام باندهای فحشا و تجارت زنان؛ برخوردهای قانونی با همجنس بازی و مجالس مختلط؛ برقراری امنیت کشور و کنترل رفتارهای منافی قوانین کشوری و بسیاری

پلیس امنیت اخلاقی رابطه نامشروع

از موارد مشابه که تمامی شهروندان مقید می‌توانند تمامی تخلفات مربوط به پلیس امنیت اخلاقی رابطه نامشروع را به شماره 02188712930 گزارش کنند.

از آنجایی که گاهی ممکن است پیامک‌های ارسالی از طریق پلیس امنیت اخلاقی برای برخی به اشتباه ارسال شود؛ شما می‌توانید برای اعتراض به مرکز پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنید. چون که سایت امنیت اخلاقی هنوز راه اندازی نشده است و از طریق سایت  پلیس راهور ۱۲۰ اقدام کنید. همچنین می‌توانید از طریق نرم‌افزار راهبر ۱۲۰ اقدامات لازم را پیگیری کنید.

کد تخلف پلیس امنیت اخلاقی رابطه نامشروع

در تمامی استعلامات خلافی کدهای امنیت اخلاقی برای هر تخلف یک کد اختصاصی قرار داده شده برای رابطه نامشروع و تخلف این موضوع کد تخلف ۱۶ برای متخلفین در قالب یک پیام ارسال خواهد شد که از طریق سامانه‌های اعلام شده می‌توانید اقدام به استعلام نمایید.

قبل از مراجعه به پلیس امنیت اخلاقی جهت رسیدگی به پیامک ارسالی این نکات را بدانید

  • پیش از مراجعه به مرکز پلیس امنیت اخلاقی حتماً اقدام به تسویه خلافی خودرو کرده باشید.
  • حتماً در زمان مراجعه خودرو مالک اصلی خودرو یا وکیلتان باید همراه شما باشد.
  • پیش از مراجعه به پلیس امنیت اخلاقی سفر نکنید چرا که خودروی شما توقیف خواهد شد.
  • حتماً در زمان مراجعه کارت ماشین گواهینامه و بیمه ماشین را همراه ببرید.
  • حتماً در ساعات کاری به سازمان مراجعه کنید.
  • از جمله مدارکی که شما باید در زمان مراجعه همراه خود داشته باشید علاوه بر مدارک ماشین؛ کارت ملی؛ کپی کارت ملی؛ شناسنامه و کپی شناسنامه الزامی است.
  • همچنین پیامک ارسالی برای شما باید همراهتان باشد

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون پاسخگوی شماییم.

وکیل رابطه نامشروع و ارث

 طبق قوانین ایران ،داشتن رابطه نامشروع ،امری غیر قانونی است .بنابراین فرزندان حاصل از چنین روابطی نیز ،نامشروع محسوب می شوند.

بنابراین چنین فرزندانی با مسائل پیچیده ای در مسیر زندگی مواجه خواهند بود.

ازجمله این موارد می توان به بحث ارث اشاره کرد .اینکه آیا چنین فرزندانی از ارث برخوردار خواهند بود ؟اگر برخوردار هستن آیا سهم آنها با فرزندان شرعی یکسان خواهد بود ؟

در صورتی که در مسائل ارث و میراث ، انحصار وراثت و … نیاز به راهنمایی وکیل ارث ماهر دارید با ما تماس بگیرید.

لیست اسامی وکیل رابطه نامشروع متخصص در تهران

برای رزرو مشاوره تلفنی روی اسم کلیک کنید.

بهترین وکیل جرایم اینترنتی تهران

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

دستمزد وکیل برای رابطه نامشروع

پیگیری پرونده های رابطه نامشروع و هزینه های آنها بر اساس کارهایی که وکیل به وکالت از موکل انجام می دهند مشمول دستمزد خواهد شد.

قرارداد وکالت به طور معمول با توافقی که بین موکل و وکیل تعیین می شود ثبت میشود.میزان حق الوکاله طبق توافق هر دو طرف خواهد بود و محدودیتی ندارد.اگر هم در توافق صورت گرفته مبلغی در ج نشود همیشه تعرفه قانونی به مراجع قضایی وجود دارد.

موکل باید در صورت عدم توافق با وکیل تعرفه را مطابق با آنچه که قوه قضاییه تصویب می کند بپردازد.حق الوکاله معمولا بر اساس حکم دادگاه بدوی؛ بهای خواسته؛ نوع درگیری و اختلاف قطعی است که ۱۰ درصد بهای خواسته باید پرداخت شود.

اگر هم دادگاه حکم قطعی ندهند باید میزان ۸۰ درصد از بهای خاص برای ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شود.نسبت به مازاد پانصد میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال ۷ درصد بهای خواسته می باشد. برای مبلغ ۲ میلیارد ریال تا ۱۰ میلیارد ریال به میزان ۵ درصد نرخ تعرفه خواهد بود.

وکیل رابطه نامشروع

بیشتر از ۱۰ میلیارد تا ۳۰ میلیارد نرخ تعرفه ۴ درصد است.از مبلغ ۳۰ میلیارد بیشتر هم نرخ تعرفه ۳ درصد بهای خواسته است.

بهتر است بدانید اگر وکیل برای یکی از خویشان نسبی و سببی خود اقدام به وکالت کند هزینه ابطال تمبر پرداخت سهم مرکز مشاوره معاف خواهد بود.

وکیل روابط نامشروع

اهمیت انتخاب وکیل در دعاوی مربوط به روابط نامشروع

وکیل رابطه نا مشروع و امانت داری

از آنجایی که وکیل روابط نا مشروع در جریان خصوصی ترین مسائل شخصی یا خانواده قرار میگیرد، بنابراین بحث امانت داری ایشان بسیار حائز اهمیت می باشد.

در واقع وکیل روابط نا مشروع باید با امانت داری مانع از انتشار مسائل خصوصی موکل خود شده و از آبروی او نیز محافظت کند.

قانون مجازات در روابط نامشروع

مطابق با قانون ۶۳۷ مجازات اسلامی جرم رابطه نامشروع و تعاریف و مصادیقی تعیین شده است.

مجازات جرم تعریف شده از یک تا ۹۹ ضربه شلاق تعزیری می باشد.وکیل رابطه نامشروع میتواند شرایط تبدیل حکم جرم رابطه نامشروع را برای موکل به جریمه نقدی تبدیل کند.

در واقع در تبدیل مجازات شلاق تعزیری به جریمه نقدی ؛ میزان جریمه نقدی مطابق با ماده ۲۷ قانون مجازات اسلامی معادل ۴۰۰ هزار ریال محاسبه میشود.البته گاهی اوقات متهم به مجازات تبعیدنیز محکوم خواهد شد.تبدیل مجازات ها برای متهم بر اساس شرایط متهم قابل تغییر میباشد.

رابطه نامشروع ماده قانونی

رابطه نامشروع، به عنوان یکی از موضوعات حساس و پیچیده در حقوق و قانون شناخته شده است. در واقع، رابطه نامشروع به هر نوع رابطه جنسی بین دو نفر اطلاق می‌شود که در آن دو نفر با یکدیگر ازدواج نکرده ولی به صورت غیرمجاز و بدون موافقت قانونی با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده‌اند.این نوع رابطه در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، با قوانین سختگیرانه تنظیم شده است و به طور قطع کیفری تحت پوشش قانون قرار می‌گیرد. در بسیاری از کشورها، رابطه نامشروع ماده قانونی است و هرگونه خلافیت در این زمینه، از جمله تبعات جزایی و اجتماعی شدیدی دارد.به عنوان مثال در بسیاری از کشورها، رابطه نامشروع ممکن است با جرم خود تبدیل شود و مجازات‌هایی همچون حبس یا جریمه برای این نوع رابطه در نظر گرفته می‌شود.به دلیل پیامدهای جدی که رابطه نامشروع می‌تواند به دنبال داشته باشد، بسیاری از کشورها سعی کرده‌اند با تنظیم قوانین و مقررات سختگیرانه، این نوع رابطه را کاهش دهند و افراد را از اینگونه رفتارها منع کنند.

از دیگر عوارض رابطه نامشروع، می‌توان به آسیب‌های روانی و اجتماعی اشاره کرد. در بسیاری از موارد، رابطه نامشروع باعث شکست خانوادگی، روابط ناپایدار، بیماری‌های جنسی، بی‌اعتمادی به دیگران و شکاف‌های اجتماعی می‌شود.

وکیل رابطه نامشروع

به طور کلی، رابطه نامشروع، به عنوان یکی از مسائل حقوقی و اجتماعی پیچیده، نیازمند توجه و آگاهی بیشتر از جامعه و قوانین است. با تأکید بر توعیت از قوانین و احترام به شئونات دیگران، می‌توان از شروع یا ادامه رابطه نامشروع جلوگیری کرده و در برابر تبعات جدی این نوع رفتارها محافظت کرد.

وکیل رابطه نامشروع

مجازات ارتکاب رابطه نامشروع به اجبار

چنانچه رابطه نامشروع به اجبار صورت پذیرد و از روی اکراه باشد؛ مجازات فقط نسبت به اکراه کننده اعمال خواهد شد.جرم در نظر گرفته شده مطابق با ماده ۶۳۷ کتاب پنجم تعزیرات در نظر گرفته می شود.

شرایط تخفیف در مجازات روابط نامشروع

بهتر است برای اینکه در مجازات حکم شده تخفیف و اعتراض قائل شوید از یک وکیل رابطه نامشروع متخصص کمک بگیرید.

چرا که اطلاعات کافی و آگاهی از مفاد قانونی و یا آگاهی از نحوه تبدیل مجازات می‌تواند به نفع متهم تمام میشود.

از جمله تخفیف های مجازات رابطه نامشروع شامل:

💯ظهار ندامت متهم 💯همکاری متهم در زمینه معرفی شرکا و همدستان 💯گذشت شاکی
💯شرایط خاص از نظر کهولت سن یا بیماری 💯اطلاع از اشیا به کار رفته جهت ارتکاب جرم 💯تلاش متهم برای تخفیف در آثار جرم و جبران ناشی از ارتکاب جرم
💯اعتراف متهم قبل از تحقیق و رسیدگی مراجع قانونی 💯شرایط روحی در زمان ارتکاب و یا هر گونه انگیزه 💯معاونت  در جرم و غیره

بنابراین این چنان چه شرایطی لحاظ شود که بنابر تشخیص قاضی قابلیت تبدیل مجازات به نفع متهم امکان پذیر باشد ؛امکان تبدیل مجازات شلاق تعزیری به جزای نقدی امکان پذیر خواهد بود.

رابطه نامشروع در اسلام

وکیل زنا

در اسلام، روابط جنسی بین دو نفر فقط در صورتی مجاز هستند که با رضایت هر دو طرف صورت گیرد و به صورت شرعی باشد.در غیر این صورت، به عنوان رابطه نامشروع در نظر گرفته می‌شود.در صورتی که یک شخص با یک شخص دیگر رابطه نامشروع داشته باشد، در قبال خود، خانواده و دینش مسئولیت های بسیاری را به دوش می کشد.

چرا که این کار مغایر با اصول اسلامی است و به شدت محکوم شده است.اگر در مورد رابطه نامشروع شکایتی وارد شود، بهتر است به وکیل خوب تهران مراجعه کرد.

وکیل خوب تهران با توجه به دانش و تجربه خود، به مشتکی می‌تواند در این زمینه کمک کند و راه حلی برای مسائل قانونی پیدا کند.به طور کلی، در اسلام، رابطه نامشروع به عنوان یک خطا و تخلف شدید در نظر گرفته می‌شود و همیشه سعی بر آن است که با ترویج فرهنگی مناسب، این مسئله کاهش یابد.

موضوع رابطه نامشروع در اسلام، یکی از مواردی است که به دلیل تعداد زیادی از پیامدهای منفی برای جامعه مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به آمار برخی از مؤسسات و سازمان‌های حقوقی، به‌طور میانگین هر ساله بیش از ۲۰۰ هزار پرونده درباره‌ی رابطه نامشروع در دستگاه‌های قضائی به ثبت می‌رسد.

با توجه به این آمار، مشخص است که رابطه نامشروع همچنان یکی از چالش‌های قابل توجه در جامعه اسلامی است.از جمله پیامدهای منفی این موضوع می‌توان به فساد اخلاقی، خراب شدن خانواده‌ها، کمرنگ شدن ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و … اشاره کرد.

همچنین، با توجه به قوانین اسلامی، از زنان و مردان خواسته شده است که به عنوان مسلمانان، از رابطه نامشروع خودداری کنند. همچنین، دولت‌ها و مؤسسات قضایی سعی می‌کنند با توجه به آموزش و پروپگاندا، در برابر این چالش در جامعه مبارزه کنند.با توجه به نکات فوق، می‌توان به جدول زیر اشاره کرد:

نکات مهم درباره رابطه نامشروع در اسلام آمار و ارقام
👈تعداد پرونده‌های رابطه نامشروع در سال ✅بیش از ۲۰۰ هزار پرونده
👈پیامدهای منفی رابطه نامشروع ✅فساد اخلاقی، خراب شدن خانواده‌ها، کمرنگ شدن ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی
👈توصیه‌های اسلامی درباره رابطه نامشروع ✅خودداری از رابطه نامشروع
👈تلاش‌های دولت‌ها و مؤسسات قضایی برای مبارزه با رابطه نامشروع ✅ارائه آموزش و پروپگاندا در جامعه

مدت زمان شکایت رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع

در ایران، رابطه نامشروع با یک سری محدودیت‌ها و مسائل حقوقی روبرو است. یکی از این مسائل، مدت زمان شکایت از رابطه نامشروع است که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد.

بنابراین، در صورتی که شما به عنوان یک فرد مجروح تصمیم به شکایت دارید، باید به بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران رجوع کنید. چرا که بهترین وکیل، می‌تواند شما را در مراحل اولیه شکایت هدایت کرده و به شما کمک کند تا بهترین راه حل برای این مسئله پیدا کنید.

اگرچه قانون ایران به شکایت از رابطه نامشروع اجازه می‌دهد، اما مدت زمانی برای شکایت در نظر گرفته شده است.

برای مثال، در صورتی که شما به عنوان فرد مجروح می‌خواهید شکایت کنید، باید این کار را حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از زمانی که با خبر شدید، انجام دهید. در غیر این صورت، شما از حق جبران خود محروم خواهید شد.

با این حال، پیشنهاد ما به شما این است که در صورت بروز مشکلات مرتبط با رابطه نامشروع، تلاش کنید به سرعت به بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران مراجعه کنید. چرا که هر چه زودتر این کار را انجام دهید، احتمال برقراری حقوقی شما بیشتر خواهد بود.
دکتر محمد جواد گوهریان

دکتر محمد جواد گوهریانوکیل پایه یک دادگستری

در دادگاه رابطه نامشروع چه بگوییم؟

رابطه نامشروع به معنی ازدواج یا رابطه جنسی بین دو نفر که حق شرعی به آن را ندارند می باشد و در بسیاری از موارد به عنوان یک جرم محسوب می شود. در صورتی که فردی برای اثبات رابطه نامشروع خود در دادگاه مورد سئوال قرار گیرد، باید نکات زیر رعایت شود:

1- لازم است که فردی که مدعی رابطه نامشروع است، مدارک و شواهد مناسبی را ارائه نماید تا بتواند ادعای خود را اثبات کند. به عنوان مثال، پذیرش رابطه توسط طرف دیگر، مکاتبات بین دو طرف، تصاویر، فیلم ها و غیره.

2- از آنجا که رابطه نامشروع به عنوان یک جرم شناخته می شود، لازم است که فرد مدعی این نکته را در نظر داشته باشد که تمام شواهد مورد استفاده از لحاظ حقوقی معتبر و قابل قبول باشند.

3- علاوه بر شواهد، فرد مدعی باید توانایی اثبات صلاحیت خود برای ارائه ادعاهای خود را نیز داشته باشد. به عنوان مثال، اگر فرد مدعی نسبت به پذیرش رابطه نامشروع دارای استدلالی مناسب نباشد، ادعای او قابل قبول نیست.

وکیل رابطه نامشروع

4- در صورتی که فرد مدعی قصد دارد برای خود دفاع نماید، باید آن را با استفاده از شواهد قانونی و بر اساس مقررات حقوقی مناسبی انجام دهد.

5- همچنین، لازم است که فردی که دفاع می کند، موضوع را به دقت مطالعه کرده و با مقررات و قوانین مربوطه آشنا باشد تا بتواند به بهترین شکل ادعاهای خود را ثابت کند.

در نتیجه، برای دفاع در دادگاه رابطه نامشروع، لازم است که فرد مدعی به دقت و با توجه به مقررات حقوقی موضوع را مورد بررسی قرار دهد و از شواهد مناسبی برای اثبات ادعاهای خود استفاده نماید. همچنین، لازم است که از یک وکیل حقوقی ماهر برای پشتیبانی در دادگاه استفاده شود.

انواع روابط نامشروع و مجازات آن

وکیل روابط نامشروع در پرونده های مطرح شده معمولاً مجازات روابط نامشروع را بر اساس نوع رابطه؛ نحوه اثبات؛ مصادیق رابطه نامشروع مورد بررسی قرار می دهند.سپس در مراجع و دادگاه صالح مورد پیگیری قرار خواهند داد.در اینجا به انواع روابط نامشروع و مجازات های آن اشاره خواهیم کرد.انواع رابطه نامشروع شامل:

انواع روابط نامشروع و مجازات آن

انواع زنا به سه دسته تقسیم می شود:

زنای محصنه

زنای غیر محصنه

تجاوز به عنف

زنا

به روابطی فیزیکی بین مرد و زن نامحرم که منجر به رابطه جنسی شود زنا گفته می شود.معمولاً زنا و مجازات آن دارای انواع مختلفی می باشد.

دون زنا چیست ؟

در ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی به روابطی نظیر:

بوسه؛ بغل؛ همبستر شدن که بین زن و مرد نامحرم انجام شود منتها منجر به رابطه جنسی نشود روابط نامشروع اطلاق می شود.البته اعمال رفتارهای خارج از عرف مانند:لبخند زدن؛ چشمک زدن که از روی شهوت و احساسات بروز می کند جزو روابط نامشروع نخواهد بود.

وکیل رابطه نامشروع در تهران 09129426674

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران می‌تواند در ارائه خدمات ویژه مشاوره ناشی از آثار مخرب و زیان بار رابطه نامشروع شما را با جدیدترین راهکارهای قانونی مناسب باشرایط راهنمایی نماید.مهارت و تجربه وکیل روابط نامشروع به دلیل تعدد پرونده های زنا و رابطه نامشروع همواره می‌تواند در احقاق حقوق شما موثر واقع شود.از جمله برخورداری حقوق در هرگونه روابط نامشروع اعم از پرداخت نفقه، مهریه، حق طلاق، اجرت المثل و…

ضمن اینکه اکثرا فراد در راه های اثبات ز دادگاه با مشکل روبرو هستندبنابر این ارائه ادله کافی بر اساس اسناد و مدارک کافی و لازم می باشد.به همین جهت استفاده از بهترین وکیل رابطه نامشروع درتهران توصیه می‌شود.گروه وکلای حق وران با کمک برترین وکیل تهران شمارا در این امر یاری خواهند کرد.برای مشاوره رایگان از لینک زیر مراجعه نمایید و مشاوره بگیرید.در صورت تمایل میتوانید از بخش مشاوره تلفنی با ما در تماس باشید.

وکیل زنا

زنا در قرآن (سوره نور)

الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُمْ بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ﴿۲﴾

به زن زناکار و مرد زناکار صد تازیانه بزنید، و اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید، نباید شما را در [اجرای] دین خدا درباره آن دو نفر دلسوزی و مهربانی بگیرد، و باید گروهی از مؤمنان، شاهد مجازات آن دو نفر باشند.

بنابراین زن زناکار محصنه و مرد زناکار محصن طلقی می‌شود.چنانچه عمل زنای مرد یازن زناکار بعلت دوری همسر یا بیماری همسر انجام پذیرد؛ فعل زنا مرتکب نشده و حکم زنا نخواهد داشت.پس زمانی که اثبات زنای محصن یا محصنه صورت بگیرد؛ مشمول مجازات سنگسار برای زن و مرد خواهد بود.(البته مطابق باشرایط عقول کامل، بلوغ کامل و امکان رابطه و آمیزش باهمسرخود در طول شبانه روز)می توان گفت مرد و زن دارای شرایط احصان هستند.

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

بهترین وکیل برای رسیدگی به موضوعات حقوقی شما با توجه به نوع مشکلات حقوقی شما متفاوت است. در صورتی که به دنبال وکیل در تهران برای رسیدگی به رابطه نامشروع هستید، توصیه می‌شود تا به مواردی مانند تجربه، توانایی حل مشکل، پاسخگویی به سوالات و هزینه‌های مربوط به خدمات حقوقی توجه نمایید.

وکیل مناسب، فردی با تجربه کافی و توانایی حل مشکلات مربوط به رابطه نامشروع می‌باشد. او باید توانایی پاسخگویی به سوالات شما را داشته باشد و همچنین هزینه‌های مناسبی ارائه دهد.

ارتباط با وکیل رابطه نامشروع

در تهران، بهترین وکیل برای رسیدگی به رابطه نامشروع، شخصی است که علاوه بر تجربه کافی در این زمینه، توانایی پاسخگویی به سوالات شما را داشته باشد و هزینه‌های مناسبی داشته باشد. در انتخاب وکیل برای رسیدگی به موضوع شخصی خود، باید به مواردی مانند تجربه، توانایی حل مشکلات، پاسخگویی به سوالات و هزینه‌های مربوط به خدمات حقوقی توجه نمایید.

با دقت و صبر به انتخاب وکیل مناسب برای راه حل موضوع خود در تهران بپردازید تا بهترین نتیجه را برای خودتان به دست آورید.

شرایط احصان زن و مرد

وکیل زنا

زمانی که چه زن، چه مرد دارای همسری دائمی، بالغ و عاقل است و امکان جماع برای وی از طریق قُبُل مهیا باشد شرایط احصان زن و مرد پیش می آید.در نهایت مطابق با تمام موارد ذکر شده زن و مرد زنا کار مرتکب جرم شده اند که طبق قانون به مجازات زنای محصنه (محصن) برای هردو در نظر گرفته خواهد شد.برای اینکه زن یا مرد از میزان مجازات عمل مرتکب شده کم کنند می‌توانند از وکیل زنا و روابط نامشروع کمک بگیرند.وکیل زنا و روابط نامشروع بر اساس شرایط پیش آمده می‌تواند بصورت شایسته و به گونه ای که حقی ذائل نشود برای مشمولین مجازات را به حداقل تخفیف کمک کند.از جمله راهکارها ارائه مستندات موثق میباشد که تنها از سه طریق می‌تواند امکان پذیر باشد.محکومین به عمل ارتکاب اقرار نکنند.هیچگونه شاهدی برای فعل ارتکابی وجود نداشته باشد.همچنین در خصوص ارتکاب عمل منافی عفت علم قاضی بدون استناد رای صادر نخواهد شد.

وکیل زنای محصنه

وکیل زنای محصنه برای اثبات ادعای شما و یا جهت دفاع از شما در پرونده می تواند وارد عمل شود تا شما از زیرر بار مجازات‌های سنگینی که این جرم دارد شانه خالی کنید معمولاً زنای محصنه زمانی به وقوع خواهد پیوست که عمل جنسی به همراه عمل دخول بین زوج و زوجه اتفاق بیفتد در صورتی که مرد و زن هیچ رابطه شرعی با یکدیگر ندارند البته بهتر است بدانید زنای محصنه با رابطه نامشروع متمایز است عمل زنا بین زوج و زوجه نامحرم گناه کبیره می باشد که مشمول مجازات‌های سنگینی برای متهمین مطابق شرع در نظر گرفته خواهد شد.

جرم زنا در قانون

جرم زنا در قانون بین دو زوج نامحرم بسیار سنگین تمام می شود. چنانچه عمل به وقوع پیوسته بین زوجه و مردی می باشد که هر دو متاهل هستند و می توانند آموزش جنسی را با همسران خود داشته باشند و چون با زوج یا زوجه غیر از همسر خود زنا کنند؛ به این زنا زنای محصنه گفته می شود. به همین دلیل مجازات حدی برای زنای محصنه در نظر گرفته شده است. البته یکی از شروط اجرای حد برای متهمین زنای محصنه بالغ بودن آنها می باشد که مطابق ماده ۲۲۵ ضابطه مجازات اسلامی مجازات زنای محصنه برای زوج و زوجه که با رضایت صورت گرفته است سنگسار می باشد. اگر قاضی عدم تشخیص سنگ سار حکم دهد هر دو طرف باید اعدام شوند. چنانچه بنا به تشخیص قاضی پرونده زنای محتمل باشد 100ضربه شلاق اجرا خواهد شد. بنابر این بعنوان متهم یا در جایگاه شاکی  بهتر است از وکیل حرفه ای در زمینه دعاوی خانوادگی یا وکیل زنا و رابطه نامشروع کمک بگیرید تا بتواند تمامی جوانب پرونده را از هر حیث بررسی کرده و بدون هرگونه اشتباهی اقدام به دفاع یا اثبات پرونده نماید. در این خصوص معمولاً راهکار هایی که وکلا به دلیل تعدد پرونده های ارجاعی دارند می توانند راهکارهای قانونی اصولی و حرفه ای را به شما پیشنهاد دهند و در کنار شما به اثبات موضوع و یا رد اتهام وارده بپردازند. چرا که همانطور که اشاره شد در قانون موجب ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اعدام در نظرگرفته شده است.

بهترین وکیل زنا

اگر به دنبال بهترین وکیل برای مشاوره درباره رابطه نامشروع در تهران هستید، بهتر است با دقت به جستجوی خود ادامه دهید. اما، اگر می‌خواهید بدانید که چه کسی می‌تواند به عنوان بهترین وکیل برای این موضوع در تهران شناخته شود، باید در نظر داشت که بهترین وکیل زنا در تهران باید برخی از ویژگی‌ها را داشته باشد.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل حرفه‌ای، تخصص و تجربه در زمینه قانون جزایی است. بنابراین، بهترین وکیل زنا در تهران باید دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه باشد. همچنین، بهترین وکیل زنا باید دارای تعهد قوی به حفظ حریم شخصی و حریم خصوصی موکلان خود باشد.

علاوه بر این، بهترین وکیل زنا در تهران باید دارای قدرت عمل و پایبندی به اصول حقوقی باشد. او باید بتواند به صورت کارآمد و با استفاده از روش‌های حقوقی مختلف، به مشتریان خود کمک کند.در نهایت، برای جذب مشتریان با دقت بیشتری به سئو محتوای خود توجه کنید. بهتر است کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را در متن استفاده کنید تا به راحتی توسط موتورهای جستجو شناسایی شوید.در نتیجه، در صورتی که به دنبال بهترین وکیل زنا در تهران هستید، بهتر است که با دقت به جستجوی خود ادامه دهید و به دنبال وکیلی با تجربه، تخصص و قدرت عمل قوی باشید.

مجازات زنا کار

مجازات زنا کار

برای بکارگیری هریک از موارد می‌توان روی راهنمایی های وکیل زنا و روابط نامشروع حساب کنید.زیرا در غیر اینصورت دادگاه صالحه مطابق با ماده 255قانون مجازات اسلامی مصوب سال92 برای زانی محصن وزانیه محصنه حکم به رجم خواهد داد.چنانچه شرایط سنگسار فراهم نباشد باحکم قطعی دادگاه و موافقت رئیس قوه قضائیه مجازات اعدام اعمال می‌شود.در غیر اینصورت تنها به صد ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

حکم زنای با رضایت

اقدام به رابطه جنسی ،حتی در صورت رضایت طرفین ،جرم محسوب شده و افراد خاطی ،مجازات می شوند .

این جرم ،جزء جرم های منافی عفت محسوب شده و حتی اگر شاکی خصوصی هم نداشته باشد ،باز هم مجازات به دنبال خواهد داشت .

حکم رابطه نامشروع ،با رضایت طرفین ،از یک تا نود و نه ضربه شلاق خواهد بود .

در  رابطه نامشروع ،اگر فرد پیش از اثبات جرم ،خود اقرار کند یا در صورت منصرف شدن شاکی ، امکان تبدیل و تغییر حکم وجود دارد .

اگر میخواهید درباره حکم زنای با رضایت بیشتر بخوانید اینجا را بخوانید.

 

مشاوره با بهترین وکیل زنا در تهران

مشاوره تلفنی فوری حق وران

نحوه اثبات رابطه نامشروع

رابطه نامشروع طیف وسیعی از جرایم حدی مانند زنا؛ لواط ؛مساحقه، تفخیذ و غیره می باشد.برای نحوه اثبات رابطه نامشروع مطابق ماده ۱۶۰ قانون مجازات اسلامی شامل:اقرار متهم؛ قسامه؛ شهادت شاهدان و علم قاضی می باشد.پرینت تماس های واتساپی تلگرامی علیرغم عدم اثبات جرم رابطه نامشروع به طور مستقیم از جمله راههای علم قاضی می باشد و به طور مستقیم برای اثبات رابطه نامشروع کاربرد نخواهد داشت.

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

زمانی که فرد شاکی بخواهد شکایت خود را به استناد عکس به مراجع مربوطه اثبات کند از این طریق اقدام می‌کند.

اثبات رابطه نامشروع با عکس هر چند جزو دلایل قانونی برای اثبات رابطه نامشروع نیست؛ اما اماره قضایی می باشد و می تواند جرم رابطه نامشروع را به آگاهی و علم قاضی برساند.
بنابراین برای اینکه مجرم محکوم شود باید اتهام وی ثابت شود. این که معمولاً متهمین با ارائه تصویر و عکس از آنهامتهم به رابطه می شوند و تصاویر و عکس ها را دال بر فتوشاپ دانسته و انتساب آن را قبول نمیکنند؛ با این حال ارائه عکس و مدارک دیگر در کنار شواهد و قراین باعث آگاهی و علم قاضی خواهد شد.

نحوه اثبات رابطه نامشروع با عکس درکل چیزی شبیه اثبات رابطه نامشروع از طریق پیامک می باشد.

اثبات رابطه نامشروع با فیلم از راه های اثبات رابطه نامشروع می باشد که شاکی میتواند از این طریق اقدام کند .شخص می تواند با مراجعه به مراجع قانونی نسبت به موضوع رابطه نامشروع طرح  دعوا و اقدام به تشکیل پرونده دهد.

سپس اقدام به تنظیم شکواییه نموده و به کمک وکیل رابطه نامشروع پیگیری شود. البته فیلم گرفته شده باید دارای شرایط خاصی باشد تا بتواند اثبات وقوع جرم را نشان دهد.
فیلم باید به وضوح نشان دهنده طرف باشد در غیر این صورت قاضی امکان صدور حکم مجازات را ندارد. چون که درسال‌های اخیر ساخت فیلم های جعلی با استفاده از نرم افزار های مختلف و وجود فتوشاپ می تواند امکان پذیر باشد و قاضی پرونده نیز این موارد را مد نظر قرار می دهد که فیلم رابطه نامشروع جعلی و ساختگی نباشد. البته برای اطمینان خاطر از جعلی بودن فیلم زنا یا رابطه نامشروع ؛فیلم برای اطمینان از عدم جعلی بودن به کارشناس ارجاع داده می‌شود تا از صحت آن مطمئن شوند.

(اثبات رابطه نامشروع یا بی‌گناهی از طریق پرینت مکالمه تلفنی یا پرینت پیامک)بهتر است بدانید قبل از گرفتن پیرینت های تماس همسرتان اپراتور ها وظیفه دارند تا از حریم شخصی کاربران حمایت کنند و تنها راه قانونی برای دسترسی به پرینت تماسهای همسر از طریق دادگاه میباشد. اپراتورها نیز موظفند پرینت مکالمات و پیامک ها را حداقل تا شش ماه ذخیره داشته باشند .اگر در پرینت تماس ها و پیامک رابطه نامشروع نکاتی مشمول بر رابطه نامشروع مطرح باشد؛ مقام قضایی دستور می‌دهد تا پرینت تماس ها از طریق اپراتور ارسال شود. برای این منظور آقا یا خانم هرکدام برای شکایت علیه همسر باید دارای دلایل کافی و محکمه پسند باشند. در غیر این صورت امکان صدور پرینت تماس امکان پذیر نیست. گاهی اوقات ممکن است پیام های بیش از ۶ ماه قبل نیز بررسی شود که برای این موضوع نیز نیازمند حکم جدید از دادگاه ها خواهد بود.

زمانی که متهم اقرار به جرم خود نماید اعتراف مورد قبول قاضی خواهد بود.مطابق ماده ۱۷۲ قانون مجازات اسلامی اعتراف به جرم رابطه نامشروع برای یکبار کافیست.به همین علت اگر متهم یا متهمان پرونده رابطه نامشروع به عمل انجام شده اعتراف کنند در صورتی که اعتراف برای یکبار هم باشد اثبات رابطه نامشروع از طریق اعتراف صورت پذیرفته است و متهم یامتهمان در زمینه رابطه نامشروع بر اساس اعترافات خود که از دلایل اصلی اثبات جرم است محکوم و مجازات می شوند.

نکته:

از آنجایی که اقرار به رابطه نامشروع جزو دلایل اثبات است متهم باید عاقل؛ بالغ و با اختیارات کامل باشد.

مطابق ماده ۱۹۹ قانون مجازات اسلامی شهادت دادن در کلیه جرایم نیاز به دو شاهد مرد است که باید هر دو عاقل و بالغ باشند.
با ایمان باشند.

  • هیچ گونه خصومتی با طرفین نداشته باشند.
  • تکدی گری نکنند.
  • در موضوع ذینفع نباشند.
  • دارای خصوصیت طهارت مولد باشند.
  • با شهادت شهود اینکه موقع جرم رابطه نامشروع را میان متهمین پرونده دیده اند اثبات از طریق شهادت محقق شده و متهمین محکوم به ارتکاب رابطه نامشروع خواهند شد.
  • چنانچه فرد شاهد قبل از مجازات متهم از شهادت رجوع کند؛ شهادت فاقد اعتبار بوده و رجوع مجدد برای شهادت مسموع نیست.

مطابق ماده ۲۱۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ علم قاضی عبارت است از یقین حاصل از مستندات در امری است که نزد وی مطرح میشود.علم قاضی مطابق ماده ۱۶۰ قانون مجازات اسلامی جزو دلایل اثبات جرم می باشد قاضی حکم صادر شده را باید بر اساس دلایل و مستندات که باعث یقین و علم او شده است را تصریح نماید.در جرایم روابط نامشروع  که شهادت شهود وجود ندارد؛ اما مدارکی مانند فیلم دوربین های مداربسته ،پیامک ها ،چت ها ،دایرکت ها و غیر رد و بدل شده است باعث یقین در پرونده در وقوع جرم اثبات می شود.قاضی با استناد به این علم حکم محکومیت متهم و متهمین را صادر میکند.از جمله مواردی که باعث ایجاد قاطعیت درباره  علم می شود شامل:

فیلم های ضبط شده ؛محل ارتباط؛ افراد در محل گرچه شاهد بر موضوع نبوده‌اند؛ جزوه مستندات علم قاضی می باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اثبات رابطه نامشروع از طریق اقرار هم اکنون می توانید با بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران تماس بگیرید.بهترین وکیل دادگستری تهران در مجموعه حق وران پاسخگوی سوالات حقوقی شما در زمینه اثبات راه های مختلف روابط نامشروع میباشند.

برای اثبات رابطه نامشروع از طریق پیامک میتوانید با بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران کمک بگیرید تا در کوتاهترین زمان اقدام به اثبات رابطه نامشروع پیامکی نمایید.از آنجایی که پیامک در اثبات رابطه نامشروع جزو ادله اثبات دعوا نمی باشد و صرفاً اماره محسوب خواهد شد بر همین اساس به علم قاضی کمک خواهد کرد.
و با اثبات آن مجازات ۹۹ ضربه شلاق تعزیری میباشد.زمانی که مرد و زن که رابطه شرعی ندارند اقدام به رد و بدل کردن پیامک های عاشقانه و غیر اخلاقی کنند؛ این پیامک های رد و بدل شده اماره هستند.اما ادله اثبات دعوا نمیباشد و برای اثبات رابطه نامشروع پیامکی و اثبات زنای محصنه با پیامک نیازمند تفحص بیشتری دارد.در این خصوص پیشنهاد میکنیم از بهترین وکیل دادگستری تهران در زمینه اثبات رابطه نامشروع پیامکی و یا اثبات رابطه زنا در ارتباط باشید.مطابق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی در صورتی که بین زن و مرد رابطه ی زوجیت نباشد و مرتکب رابطه نامشروع و یا عمل منافی عفت شامل: مضاجعه ؛تقبیل؛ شوند ؛محکوم به ۹۹ ضربه شلاق می شوند.در صورتی که با اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر میشود بر اساس این قانون پیامک های رد و بدل شده و متن و محتوای آنها جرم رابطه نامشروع پیامکی به نظر قاضی پرونده بستگی دارد.

نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع

بهترین وکیل رابطه نامشروع

جرم رابطه نامشروع از جمله جرایم کیفری است که از جمله مراحل نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع، ثبت شکواییه رابطه نامشروع لازم است.ثبت و رسیدگی بر جرم رابطه نامشروع در قانون آیین دادرسی کیفری مشخص شده و افراد می توانند برای ثبت شکایت خود از دو طریق اقدام کنند:

  • یکی از راهها اقدام از طریق دادسرای عمومی می باشد.
  • روش بعدی رجوع به دفاتر الکترونیک خدمات قضایی و پرداخت هزینه دادرسی برای ثبت شکواییه خواهد بود.
  • پس از آن شکواییه ثبت و تحقیق در خصوص نحوه جرم شروع می شود.
  • چنانچه جرم قابل احراز باشد پرونده به دادگاه می‌رود.
  • سپس بعد از بررسی های لازمه در دادگاه با اثبات جرم رابطه نامشروع دادگاه برای مجرمین حکم مجازات را صادر می کند.
  • البته نکته قابل اهمیت این که برای شکایت رابطه نامشروع در مراجع قضایی نیز در مدت زمان معین باید انجام بگیرد و به اصطلاح حقوقی مرور زمان در شکایات روابط نامشروع اهمیت دارد.
  • در قانون مجازات اسلامی مجازات رابطه نامشروع از نوع تعزیری درجه ۶ است.
  • مرور زمان آن برابر با پنج سال پس از وقوع جرم میباشد که شاکی میتواند تا پنج سال بعد از وقوع جرم به مراجع قضایی رجوع و اقدام به شکایت علیه فرد مجرم نماید.

شکایت از رابطه نامشروع بعد از طلاق

از آنجایی که جرم رابطه نامشروع غیر قابل گذشت میباشد و حتی با رضایت شاکی در مراجع صالحه مورد پیگیری از طرف مراجع قانونی قرار می گیرد و پیگیری این جزم متوقف نخواهد شد.بنابراین به دلیل تاثیرات مخربی که این جرم بر نظم اجتماعی دارد، هرکسی میتواند بدون اینکه ذینفع باشند از جرم رابطه نامشروع شکایت کند.بعد از طلاق افراد می توانند از همسر خود جهت پیگیری شکایت نمایند.البته همانطور که در بخش قبلی اشاره شد؛ شاکی باید تا پنج سال بعد از وقوع جرم برای منظور مراجع قضایی رجوع کند و بعد از آن ها پذیرفته نخواهد بود.برای این منظور بهتر است تا با وکیل رابطه نامشروع مشورت کنید و در خصوص نحوه شکایت دلایل لازم اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

در کنار اقرار به رابطه نامشروع؛ شهادت شهود و علم قاضی مدارک از جمله مدارک مورد نیاز جهت اثبات رابطه نامشروع می توان : مدارک شناسایی متهمین؛ مدارک و صورتجلسه پلیس؛ شهادت نامه شهود ؛وجود ادله کافی مانند: فیلم گوشی؛ متن چت؛پرینت تماس ها ؛پرینت مکالمات؛ فایل های صوتی ضبط شده؛ فیلم دوربین های مدار بسته؛ پزشکی قانونی و… را ارائه دهید.برای ثبت و ضبط مدارک بیشتر و یا نحوه جمع آوری مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع می توانید با بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران تماس بگیرید.تا در خصوص نحوه کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت و ضبط مدارک اثباتی مشاوره های لازم را دریافت کنید.

بیشتر اوقات مردم برپایه عدم آگاهی به قوانین ناخواسته زیر بار مجازاتی می روند که عادلانه نمی باشدچرا که توانایی دفاع از خود را نخواهند داشت.به همین دلیل درخصوص راه های اثبات بی گناهی از جمله مواردی است که نیاز به وکیل رابطه نامشروع به صورت کاملاً تخصصی احساس می شود.چرا که با پشتیبانی وکیل به صورت اصولی و حرفه ای در کنار ترفند های حقوقی به نحو شایسته‌ای عوامل و نکات مهم در اثبات بی گناهی در روابط نامشروع را ارائه می کند.در نهایت قاضی پرونده بر اساس این ادله تشخیص می‌دهد که شواهد بر خلاف ادله صورت گرفته است یا خیر…

برخی از موارد اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع:

  • ارائه ادله قانونی و کافی
  • به چالش کشیدن دلایل شاکی
  • شهادت شهود
  • ارائه مدارک و اسناد برخلاف آنچه که بر علیه متهم ارائه شده است

به عنوان مثال پرینت حساب مخابرات ؛پرینت پیامک های ارسالی و به طور کلی مدارکی که بتواندادله جهت اثبات بی گناهی متهم باشد و بتواند اشتباه شاکی را در این زمینه به اثبات برساند.در واقع متهم پرونده باید با ارائه ادله کافی بتواند از خود دفاع نماید.به عنوان مثال متهم میتواند با استناد به عدم ارسال پیامک؛ فیلم و استعلام از مخابرات از خود در این خصوص رفع اتهام نماید.در صورتی که شاکی در خصوص رابطه نامشروع از متهم ادله کافی نداشته باشد؛ متهم میتواند با انکار کردن خویش را از صدور حکم تبرئه کند.برای اثبات بی گناهی در رابطه نامشروع از وکیل رابطه نامشروع کمک بگیرید و به راحتی رفع اتهام نمایید.09129426674

وکیل رابطه نامشروع

جرم عدم اثبات رابطه نامشروع

اثبات رابطه نامشروع همانطور که در بخش قبل همراهان اشاره شد ؛علیرغم سختی‌ها و ادله قانونی که برای اثبات آن شد می تواند بسیار مورد اهمیت قرار بگیرد.در همین خصوص چنانچه فرد شاکی نتواند رابطه نامشروع مذکور را به اثبات برساند و طرفین دعوا از فرد شاکی به جرم عدم اثبات رابطه نامشروع اعاده حیثیت نمایند.مجرم به مجازات  به یک ماه تا یکسال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از این موارد محکوم خواهد شد (مطابق ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی)البته شما می توانید با کمک بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران در این خصوص کمک بگیرید تا بهترین راهکارها را برای شما ارائه دهد.وکیل رابطه نامشروع به دلیل تعدد پرونده های روابط نامشروع ‌تواند بر اساس تجارب به صورت کاملا تخصصی به شما کمک نماید.وکلای گروه حق وران با حضور 8 و کیل خوب تهران زمینه روابط نامشروع آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن که خواهند بود.برای دریافت خدمات مشاوره میتوانید از طریق خدمات مشاوره آنلاین؛ حضوری و تلفنی با ما در ارتباط باشید.

تهمت زدن به رابطه نامشروع

هرگونه تهمت به همسر مطابق ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی مشمول مجازات سنگینی می باشد که مجازات آن همان مجازات افترا می باشد.افترا به معنی تهمت زدن است.بدون اینکه فرد بتواند ادعای خود را اثبات کند ؛چنانچه هر یک از زوجین به یکدیگر اتهام رابطه نامشروع وارد کند و نتواند اثبات نماید؛ به مجازات افترا محکوم می‌شود.مجازات افترا برابر است با یک ماه تا یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری.برای اجرای حکم باید فرد شاکی جهت اعاده حیثیت از طریق مراجع قانونی اقدام کند.همچنین هرگونه اتهام رابطه جنسی از زنا گرفته تا لواط به همسر وارد شود و در اثبات آن هر یک از زوجین معذور باشند؛ طبق ماده ۲۴۵ قانون مجازات اسلامی مشمول مجازات جرم خواهد بود.جرم قذف از مجازات های حدی است که شامل ۸۰ ضربه شلاق حدی است.مگر اینکه زنا و یا لواط با شهادت دادن یا علم قاضی ثابت شود یا اینکه خود فرد اعتراف به ارتکاب نمایند

نکته

هرگونه تهمت به همسر در سایر جرایم مطابق با قوانین مجازات اسلامی برای شخص تهمت زننده پس از طرح شکایت و پیگیری موضوع توسط همسر به مجازات تهمت به همسر به افتراء محکوم خواهد شد.

مجازات تهمت رابطه نامشروع

چنانچه زمانی به کسی تهمت ناموسی بزنید در قانون مجازات اسلامی فرد خاطی به ۸۰ ضربه شلاق محکوم میشود.همچنین مجازات تهمت رابطه نامشروع شامل یک ماه تا یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق خواهد بود.در جامعه هرگونه اعمال رفتار منافی عفت و اخلاق از جمله رابطه نامشروع به زنا لواط و موارد مشابه ممنوع است و قانونگذار مجازات هایی را برای آنها در نظر گرفته است.برای این که قبح این جرایم شکسته نشود؛ معمولاً از علنی کردن و انتشار آن خودداری می شود .در نتیجه تاثیر در حفظ آبرو و شان افراد خواهد داشت .برخی مواقع افراد با وارد کردن تهمت ناموسی باید در صدد اثبات این موضوع برایند.چرا که قابل مجازات است.چراکه اتهام رابطه نامشروع قبیح و خلاف قانون و در واقع جرم محسوب میشود.بنابراین با اتهام وارده در این زمینه باید دلایل و مدارک جهت اثبات رابطه نامشروع در دادگاه ارائه شود.چنانچه عدم توانایی امکان اثبات آن در دادگاه ثابت شود؛ فردی که تهمت زده است مرتکب جرم شده و به مجازات جرم تهمت رابطه نامشروع میرسد.بر همین اساس مجازات وی از یک ماه تا یک سال و ۷۴ ضربه شلاق خواهد بود.

حکم اعدام در تهمت زنا

بله همانطور که از عنوان هم مشخص است در صورتی که فردی سه بار به شخصی یا افرادی تهمت رابطه زنا داده باشد و به دلیل قذف دیگران مجازات ۸۰ ضربه شلاق را خورده باشد؛ برای بار چهارم با تهمت رابطه ناموسی محکوم به اعدام خواهد شد.این حکم منحصر به افرادی که چهار بار به دیگران تهمت زنا زده باشند؛ به همین دلیل تهمت رابطه نامشروع به دیگران شامل حد قذف نمی باشد.حتی اگر چهار بار یا بیشتر تکرار شده باشد مجازات اعدام نخواهد داشت..صدور حکم اعدام برای فرد یا افرادی که به ائمه معصومین یا حضرت فاطمه زهرا سلام علیه دشنام دهد؛ نسبت به آنها قذف کند، مشمول جرم ساب النبی به معنی دشنام به پیامبر مرتکب شده و به مجازات اعدام خواهد رسید.

افترا چیست؟

وکیل رابطه نامشروع

افترا زدن در معنی لغوی به معنای تهمت و نسبت دروغ دادن با اسناد خیانتی می باشد.برای تشخیص افترا ؛ تهمت؛نحوه اثبات افترا؛مجازات عدم اثبات افترا در قانون حتمابا یک مشاور حقوقی  یا  بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران کمک بگیرید.در قانون مجازات اسلامی:افترا و توهین اینگونه معرفی می‌کند که؛ هر کسی که توسط اوراق چاپی یا خطی از روزنامه ها مجلات و موارد مشابه موضوعی را صراحتاً به کسی نسبت دهند و آن را منتشر کند؛ در واقع مرتکب جرم شده است.شخص افترا زننده باید صحت بیانیه خود را با ارائه اسناد معتبر به اثبات برساند.در اینجا هر کسی نمیتواند به عنوان تهمت زننده اقدام کند؛ بلکه باید فقط شخص حقیقی باشد و مجموعه ها؛ شرکت ها مشمول این جرم نیستند.ضمن اینکه افتراء زمانی نسبت داده می شود که جرم واقع شده در جمع به وقوع پیوسته باشد.در صورتی که توهین یا افترا به صورت گوش به گوش از کسی نسبت داده شود، این عمل مشمول افترا نخواهد بود.لذا جهت تحقق جرم افترا وجود شرایطی الزامی است که در ادامه به اختصار به توضیح آن خواهیم پرداخت.

چگونگی تحقق جرم افترا

  • انتساب جرم به فردی دیگر
  • صراحت انتساب
  • اثبات افترا

وقتی شخصی موضوعی را به کسی نسبت داد در واقع موضوع طبق قانون جرم می باشد چنانچه مورد انتسابی برحسب قانون لاحق جرم شناخته شود؛ تحقق جرم افترا منتفی می باشد.

لذا از آنجایی که جرم افترا آنی میباشد زمانی که شخصی در لحظه‌ای امری مجرمانه را به شخص دیگری انتصاب می دهد؛ ممکن است فردا قانونی وضع شود و از امر انتسابی عنوان مجرمانه سلب شود.

بنابراین عمل ارتکابی در تحقق جرم افترا موثر نمی باشد و این جرم محقق شده است.

زمانی که موضوعی را به کسی نسبت می دهیم در قانون بین جرایم تفکیک قائل نمی شود.

لذا چنانچه شخصی مرتکب جرم سبک هم شده باشد؛ در واقع مفتری خواهد بود و مشمول این ماده است.

تخلفات انضباطی؛ اداری؛ انتظامی و موارد مشابهی که از نظر شرعی ممنوع هستند مشمول جرم افترا نخواهند بود.

به عنوان مثال:

جابجایی وجه نقد از حساب بانکی شخصی به شخص دیگر بدون رضایت مشتری غیر قانونی و تخلف می باشد و این تخلف افترا نخواهد بود.

صراحت انتسابی یعنی اینکه امر افترا باید کاملاً صریح و واضح بیان شود و از بیان آن سوء نیت و قصد مفتری مشخص باشد.

گاهی اوقات افراد با قصد مزاح و شوخی به دیگری افترا می زنند به اصطلاح متلک پرانی و یا دو پهلو حرف زدن به دیگری این عمل ارتکابی افترا نمی باشد .

زیرا سوءنیت مفتری در اینجا برای تحقق جرم لازم است.

بنابراین عدم احراز سوء نیت مفتری معمولاً چیزی را اثبات نمی‌کند و مجدد افترا محقق نشده است.

یکی از مهمترین شرایط چگونگی تحقق افترا اثبات افترا می باشد.

باید صحت و درستی آن به فرد نسبت داده شده اثبات شود.

برای این منظور باید ادله کافی جهت اثبات افتراء زده شده را ارائه داد.

یا اینکه فردی که به وی افترا نسبت داده شده اگر به موضوع اقرار کند و آن را تایید کند ؛جرم افترا منتفی می‌شود و هم رای بر برائت نسبت دهنده صدور خواهد شد.

در صورتی که شاکی اقدام به اعاده حیثیت برای رفع ظلم از خود نماید و علیه کسی شکایت کرده و فعلی را به دیگری نسبت دهند و در اثبات آن عاجز باشد؛ از دید قانون به عنوان مفتر قابل تغییر و مجازات نخواهد بود.

انواع افترا

افترا زدن به دیگران طبق قانون به دو دسته تقسیم می شود:

افترای قولی

در افترای قولی منوط به زمانی است که در آن هر الفاظی به شخص اطلاق می شود که فرد افترا کننده ادعا و اثباتی به آن ندارد.

همچنین از صحت آن هم اطلاع ندارد و به طور واقعی به دیگری نسبت می دهد.

 

افترای عملی

در افترا عملی فرد افترا زننده اقدام به تهمت به صورت عملی میزند.

مثلاً اقدام به جاسازی مواد در کیف شخص دیگری می کند و به طور عملی فرد را متهم به انجام جرم می کند و به وی تهمت قاچاق مواد خواهد زد که به این افترا؛ افترای فعلی می گویند.

مجازات افترا زدن

مطابق ماده ۶۹۷ و ۶۹۹ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات مصوب سال ۱۳۷۵ مجازات افترا ذکر شده است.

ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی

چنانچه هر شخص توسط اوراق چاپی یا خطی؛ به وسیله ثبت در روزنامه و مجلات؛ در جلسات و مجامع به دیگری افترا بزند یانسبتی را منتشر کند ؛مطابق با قانون با او برخورد خواهد شد.

در صورتی که نتواند صحت آن اسناد را اثبات کند؛ جزء مواردی می باش که موجب حد است و به جزای نقدی درجه شش محکوم میشود( اصلاحی به موجب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری مصوب ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۹)

تبصره

درصورتی‌که نشر افترا اشاعه فحشا محسوب شود؛ در صورتی که بتواند صحت ادعای خود را بر اساس اسناد اثبات کند؛ مرتکب مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی

چنانچه هر کسی اقدام به اظهار اکاذیب و تشویش اذهان عمومی؛ گزارشات غیر واقعی؛ جهت ضرر و بر خلاف حقیقت اقدام کند و به نقل قول از شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات رسمی نماید؛ مجازات خواهد شد.

ماده ۶۹۹ قانون مجازات اسلامی

چنانچه شخصی آگاهانه و از روی عمد اقدام به متهم نمودن دیگران کند؛ به صورتی که آلات و ادوات جرم یا اشیایی را جهت اتهام در جیب یا محل کسب یا منزل بگذارد یا مخفی کند به نحوی که متعلق به وی قلمداد شود و در اثر این عمل منفور شخص مزبور مورد تعقیب قرار بگیرد؛ بعد از صدور قرار منع تعقیب یا برائت قطعی آن شخص مرتکب به حبس از شش ماه تا سه سال یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم میشود.

ماده ۷۰۹ قانون مجازات اسلامی

در صورتی که شخصی به صورت نظم نثر یا کتبی شفاهی کسی را هجو میکند یا اقدام به انتشار هجویه نمایند به مجازات حبس از یک ماه تا شش ماه محکوم خواهد شد.

نحوه شکایت در خصوص افترا زدن

در صورتی که شخصی اقدام به افترا زدن و تهمت به شما نماید؛ می‌توانید به صورت شاکی خصوصی در خصوص افترا بودن ادعای یا جرم نسبت داده شده اقدام به طرح شکایت کنید.

مطابق قانون شاکی باید به دادگاه کیفری شکایت خود را ارجاع دهد.

اثبات ادعای مذکور با شاکی است؛همچنین می توانید برای اثبات آن از وکیل رابطه نامشروع اقدام به مشاوره حقوقی نمایید .

چنانچه مدارک و اسناد اثبات کننده ادعا باشد؛ مجرم در دادگاه کیفری خوانده می شود.

لذا لازم است تا لایحه جرم تهمت و افترا به دادگاه کیفری تقدیم شود تا توسط دفتر قضایی ثبت شود .

سپس بعد از تشخیص مجرم بودن فرد مطابق قانون در صورتی که جرم و قذف نباشد بر اساس مندرجات ماده ۶۹۹ قانون به یک ماه تا یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم میشود.

چنانچه تهمت و افتراء فعلی باشد از شش ماه تا سه سال حبس محکومیت دارد.

تهمت به رابطه نامشروع

در قانون مجازات اسلامی برای تهمت ناموسی به دیگران جرم در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس تهمت زدن های ناموسی به دیگران در خصوص روابط نامشروع و زنا کاری بسیار قبیح و برخلاف قانون میباشد.

بر همین اساس جرم نیز محسوب می‌شود.

لذا قانون مجازات اسلامی برای تهمت ناموسی رابطه نامشروع یا زنا مجازات در نظر گرفته است.

به همین خاطر افراد نمی توانند خیلی راحت به یکدیگر تهمت ناموسی در زمینه رابطه نامشروع زنا بزنند.

چرا که نمیتوانند رابطه نامشروع یا زنا را در دادگاه اثبات کنند.

مجازات تهمت رابطه نامشروع

۸۰ ضربه شلاق مجازات تهمت رابطه نامشروع است

گفتیم که در قانون مجازات اسلامی برای تهمت زنا جرم در نظر گرفته شده است و برای آن مجازات می باشد. چرا که تهمت زنا به دیگران حد قذف است.

یعنی شخصی نسبت زنا یا لواط را به دیگری داده و در صورتی که بگوید مثلا تو با فلان شخص زنا کرده یا لواط انجام داده ای و نتواند گفته خود را اثبات کند.

شخص مذکور در معرض مجازات تهمت زنا به دیگران یا فحش ناموسی قرار می گیرد که دارای حد قذف می باشد.

حد قذف برای مجازات رابطه نامشروع ۸۰ ضربه شلاق است.

گاهی اوقات وکیل زنا می تواند برای تبرئه متهم اثبات کند که شخص توهین کننده درک درستی از الفاظ به کار برده در توهین به افراد ندارد.

برای اینکه قضاوت و تهمت مشمول حد شود باید قذف یا تهمت کاملاً سریع و بدون ابهام باشد و شخص معنی الفاظ را متوجه شود .

در صورتی که شخص توهین کننده از انتساب حرفهای رکیک خود مطلع باشد و شخصی که به وی تهمت زده شده از معنای کلمات اطلاع نداشته باشد نیز موجب مجازات محسوب می شود.

وکیل متخصص این امر را نیز می تواند ثابت کند.

به عنوان مثال وقتی شخصی اذعان کند که مادر تو زناکار است؛ اینجا مادر مقذوف میباشد.

لذا فردی که به مادرش توهین و تهمت ناموسی زده شده می تواند اقدام به شکایت به دلیل جرم توهین نماید.

گاهی شرایطی به وجود می‌آید که هدف شخص قذف و تهمت زنا نیست.

در این خصوص مجازات تهمت زنا در نظر گرفته نمی‌شود.

ضمن اینکه وقتی شخصی که به وی تهمت ناموسی زده می‌شود باید در موقع قذف عاقل؛ بالغ؛ مسلمان باشد.

ضمن اینکه نباید در ملأعام تظاهر به عمل زنا یا لواط کرده باشد.

در این صورت می تواند بر علیه توهین کننده اقدام به شکایت نماید.

ضمن اینکه جرم زنا از روش شهادت شهود ؛علم قاضی قابل اثبات است .

بر همین اساس برای این گونه توهین ها مجازات شلاق اعمال نخواهد شد.

اگر توهین کننده در زمان تهمت عملی را اذعان کند که کمتر از زنا باشد؛ یعنی بوسیدن؛ هم آغوشی یا غیره در این خصوص مجازات تهمت رابطه نامشروع در اینجا مجازات قذف نخواهد بود .

بلکه مجازات تهمت رابطه نامشروع همان مجازات تهمت و افترا در قانون مجازات اسلامی تعیین شده است .

بر همین اساس هرگونه تهمت و افترا جرم رابطه نامشروع مشمول و مجازات از حبس یک ماه تا یک سال و یا ۷۴ ضربه شلاق خواهد بود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات دقیق تر میتوان با یکی از ده وکیل خوب در تهران می توانید با شماره 09129426674 تماس بگیرید.

وکیل رابطه نامشروع

رضایت شاکی در پرونده های رابطه نامشروع

وقتی شخصی مبادرت به شکایت مبنی بر رابطه نامشروع بین دو نفر مثلاً زن از شوهر خود شکایت کند یا سرپرست یک دختر اقدام به طرح دعوا کند .ممکن است در برخی موارد شاکی پس از مدتی اعلام رضایت خود را در خصوص پرونده مطروحه نمایند.تابه اینجا فقط به دلیل رضایت شاکی خصوصی که در پرونده رابطه نامشروع وجود دارد از حیث رسیدگی خارج خواهد شد و هیچ ابلاغیه دیگری از طرف امور قضایی صادر نمی شود.اما از نظر کیفری پرونده مختومه نخواهد شد.چون جرم رابطه نامشروع جنبه عمومی دارد و رضایت شاکی موجب مختومه شدن آن نخواهد شد.

وکیل رابطه نامشروع چگونه میتواند حکم برائت برای متهم بگیرد؟

یکی از مواردی که وکیل میتواند برای دفاع از موکل خود که در اتهام رابطه نامشروع قرار دارد انجام دهد، حکم برائت برای متهم  می باشد.وکیل میتواند با اثبات عدم رابطه نامشروع یا نداشتن دلایل کافی برای رابطه نامشروع و حذف مورداز مراجع مربوطه اقدام به اخذ حکم برائت کند.در پرونده‌های جرایم رابطه نامشروع نیاز به ادله کافی مدارک و اسناد معتبر ضروری است.در صورتی که متهم مشمول هیچ یک از این

مدارک و ادله نباشد وکیل رابطه نامشروع میتواند برای وی اقدام به اخذ حکم برائت نمایند.همچنین وکیل میتواند برای شخصی که در ظن اتهام قرار گرفته به عنوان دفاعیه اقدام به طرح شکایت در خصوص هتک حیثیت و آبرو کند.لذا حضور وکلای خوب تهران در پرونده های رابطه نامشروع همیشه تاثیر گذار بوده است.

شرایط شهادت شاهد در پرونده رابطه نامشروع

جرم رابطه نامشروع را می توان با شهادت به اثبات رسانید.منتها شاهد باید واجد شرایطی باشد که در ادامه به آن اشاره شده است.

  1. در واقع شهادت شاهد باید طبق مشاهدات مستقیم و بدون شائبه باشد.
  2. شاهدباید مطابق مفاد قانونی ۱۷۴  ؛۱۷۷ و ۱۸۲ و ۱۸۳ اقدام نماید.
  3. شاهد باید عیناً عمل ارتکابی رابطه نامشروع را مشاهده کرده باشد و تنها به بیان شنیده‌ها نپردازد .
  4. هر گونه نقل قول از دیگری فاقد ارزش می باشد.
  5. ضمن اینکه شاهد یا شهود برای اثبات جرم رابطه نامشروع مستند به شهادت دادن باید ویژگی های زیر را داشته باشد. شامل:
  6. عاقل باشد.
  7. بالغ باشد.
  8. با ایمان باشد.
  9. عدالت داشته باشد.
  10. طهارت مولد باشد؛ یعنی ولد زنا نباشد.
  11. در موضوع مطرح شده ذینفع نباشد.
  12. با هیچ کدام یک از طرفین دعوا خصومت و دشمنی نداشته باشد.
  13. شاهد نباید مشغول به شغل تکدی گری و یا ولگردی باشد.

تمامی موارد فوق که در جزو شرایط شهادت فرد می باشد توسط قاضی پرونده احراز خواهد شد.از آنجایی که اثبات رابطه نامشروع بسیار سخت و دشوار است و مقامات قضایی در این خصوص اقدام به پرس و جو و تحقیق می کنند تا به واقعیت برسند.لذا کمک وکیل رابطه نامشروع می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.چون وکیل میتواند در دفاع مقابل از متهم بسیار تاثیر گذار باشد.گروه وکلای حق وران می‌توانند در نحوه اثبات رابطه نامشروع یا دفاع از اتهام وارده تمامی سیر پرونده همراه شما باشد.

حق الوکاله وکیل رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع

میزان حق الوکاله وکیل رابطه نامشروع در سال۱۴۰۱ معمولاً بر طبق:تعرفه های قانونی حق الوکاله وکیل و هزینه کار وکیل پرداخته می شود.در دعاوی کیفری و غیره معمولاً میزان قرارداد وکالت با توافق طرفین تعیین می شود.معمولاً وکلایی که دارای پروانه وکالت و مجوز باشند می‌توانند به عنوان وکیل از موکل خود دفاع کند.در واقع وکیل در برابر کارهایی که به وکالت از موکل انجام می دهند مستحق دریافت حق الوکاله میباشد.بهترین راه نیز به توافق رسیدن وکیل و موکل می باشد.چنانچه هیچ توافقی صورت نگیرد موکل موظف به پرداخت حق الوکاله متناسب با عرف قانون خواهد بود.زیرا هرگونه دادخواست اشتباه یا یک عمل نسنجیده می تواند پرونده صددرصد پیروز را به شکست بیانجامد.یکی از سوالات پرتکرار افراد در زمینه پرداخت حق الوکاله پرونده های موکلین می باشد .چنانچه به نتایج مطلوبی نرسند در این پرونده ها نیز حق الوکاله یا دستمزد بر اساس میزان خدماتی که وکیل در طول فرآیند رسیدگی به پرونده اقدام کرده است، پرداخت می‌شود و به موفقیت یا عدم موفقیت پرونده مربوط نخواهد بود.چرا که نهایتا تصمیم گیرنده در خصوص پرونده ها قاضی پرونده می باشد و به همین علت از نظر اخلاقی و انسانی بهتر است در زمان تنظیم قرارداد حق الوکاله به این موارد هم پرداخته شود تا موکلین هم در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب دلواپسی دراین خصوص نداشته باشند.مبنای پرداخت حق الوکاله معمولا در سه مورد می باشد:

  1. تعداد وکیل
  2. تعداد پرونده
  3. مراحل مختلف دادرسی

معمولاً میزان حق الوکاله وکیل بعد از ملاقات وکیل و موکل با بررسی مدارک؛ شرایط پرونده ؛میزان کار؛ نوع پرونده ؛میزان تخصص وکیل ؛میزان موفقیت در پرونده ؛عرف دستمزد وکیل و سایر موارد مشابه به توافق دو طرف رسیده و اقدام به رسیدگی خواهد شد.

رابطه نامشروع در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از برنامه های کاربردی در دسترس ، در بسیاری از مواقع محل وقوع جرم ارتباط نامشروع میان زن و مرد نامحرم بوده است.

امروزه با گسترش برنامه کاربردی اینستاگرام و جریان اطلاعات ، بسیاری از  کسانی که به دنبال روابط نامشروع هستند بستر تازه ای یافته اند.زمانی که رابطه نامشروع با سرکوچه ایستادن بود و شماره دادن و از آن پس با تماس هایی که با تلفن های قدیمی گرفته میشد ، تا به امروز که بسترهای جذاب و راحتی مانند اینستاگرام پدید آمده زمان زیادی نگذشته اشت.اما این بستر به کلی متحول شده است.بسیاری از خانم ها اقدام به انتشار عکسهای خود و حتی عکسهای نیمه عریان  در اینترنت و در بستر اینستاگرام خود می کنند که می توانند رواج دهنده روابط نامشروع باشد.

پیگیر رابطه نامشروع در اینستاگرام

حال بسیاری از اشخاص وقتی متوجه رابطه نامشروع همسر خود در اینستاگرام می شوند میخواهند بدانند که آیا این رابطه و ازین طریق قابل اثبات هست یا نه؟آیا در صورت پاک کردن اکانت قابل تشخیص هست یا نه ؟اینستاگرام یک اپلیکیشن خارجی است که سرور آن در ایران وجود ندارد.و حتی این اپلیکیشن هیچ نمایندگی فعال و پاسخگویی در ایران وجود ندارد که در صورت درخواست بتواند اقدام به ارائه دایرکت ها بنماید.برای مثال پیامک های شما در مخابرات و بر اساس دستور قضائی قابل ردگیری است ، اما اینستاگرام ازین جهت قابل ردگیری نمی باشد.و اگر شخص بعد از رابطه نامشروع پیام های خود را پاک نماید قابل استناد کردن نمی باشد.اما این به این معنی نیست که در صورتی که تنها مدرک شما اینستاگرام است ، از شکایت خود دست بکشید.این موارد می تواند به علم قاضی کمک بنماید و معمولا وکیل زبده ی روابط نامشروع به کمک قاضی توانگر خود می تواند سایر علل را استنباط نماید.

وکیل رابطه نامشروع - ارتباط نامشروع در اینستاگرام

جرم بد حجابی

وکیل رابطه نامشروع (جرم بد حجابی)

مطابق تبصره ماده ۶۳۸ باب پنجم قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ شخص بی حجاب محکوم به حبس یا جزای نقدی میشود.

جزای نقدی به موجب مصوب هیئت وزیران در سال ۱۳۹۹ از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد و حبس تعزیری درجه ۸ می باشد.

چرا که در ایران حجاب اسلامی به معنای پوشاندن تمام بدن به جز گردی صورت و دستان از مچ به پایین می باشد.

لذا عدم پوشش صحیح مو بی حجابی و منجر به مجرم شناخته شدن فرد است.

مراجع رسیدگی به جرم بدحجابی

در تهران دادسرای ویژه امنیت اخلاقی تهران مسئولیت احراز جرم را برعهده دارد و در صورت وقوع جرم اقدام به صدور کیفرخواست خواهد کرد.

در پی همین مسئله دادگاه کیفری ارشاد موظف به پیگیری نهایی و صدور حکم عادلانه را برعهده خواهد داشت.

چرا که معمولاً بدحجابی یا بی حجابی منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی خواهد شد.

البته برای اینکه نسبت به پیامک و اخطار ارسال شده بتوانید اعتراض موفق و نتیجه بخش داشته باشید از وکیل رابطه نامشروع مشاوره بگیرید تا از حداقل مجازات برخوردار شوید.

چرا بی حجابی و بدحجابی بدون کیفرخواست پیگیری می شود؟

چون جزوه جرایم درجه هفت و هشت می باشد که در دادگاه کیفری ۲ قابل رسیدگی است.

لذا بدون صدور کیفرخواست قاضی محترم اقدام به رسیدگی خواهد نمود.

این جرم نیاز به تحقیقات نداشته و فوراً در دادگاه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و حکم صادر می شود.

پیامک بدحجابی

پیامک بدحجابی برای بانوانی که در هر خودرو به هرشکلی پوشش نامناسبی داشته باشند ارسال خواهد شد.

لذا قبل از هرچیز پیامک به صاحب ماشین خواهد رسید.

پیامک ارسال شده از پلیس امنیت اخلاق واجد آثار قانونی می باشد و معمولاً پیام اولیه جهت هشدار به مالک ارسال خواهد شد و نیازی به پیگیری از طرف مالک یا راننده نخواهد بود.

در صورت عدم رعایت؛ اخطاریه ارسال خواهد شد و برای توجیه و اخذ تعهد می باشد.

اما چنانچه رفتار بد حجابی به طور مکرر از طرف مجرم تکرار شود؛ پلیس امنیت اخلاقی اقدام به توقیف خودرو نموده و در سامانه ثبت اخطاریه لازم را برای مالک خودرو ارسال خواهد کرد.

در محله چهارم در صورت تکرار بدحجابی علاوه بر توقیف خودرو منجر به تشکیل پرونده در مراجع قضایی خواهد شد.

مسئولیت مالک خودرو در خصوص بدحجابی

در صورتی که مالک خودرو آقا باشد و بدحجابی از طرف همسری شخص رانندگی که سرنشین و خودرو بوده اتفاق افتاده باشد؛ مسئولیت متوجه شخص مالک نیز می باشد.

در واقع مالک قانونی باید به موضوع بدحجابی فی حجابی اشرافیت داشته باشد و بداند که مسئولیت قانونی در استفاده از خودرو به ایشان بر خواهد گشت.

کدهای تخلف پلیس امنیت اخلاقی

کد تخلف شماره ۱۵ بی حجابی یا حجاب نامناسب در خودرو
کد تخلف شماره ۱۶ رابطه نامشروع در خودرو یا نداشتن پوشش مناسب
کد تخلف شماره ۱۷ در آلودگی صوتی یا حمله سگ در خودرو
کد تخلف شماره۳۳ سیگار کشیدن در ماه رمضان یا روزه خواری

جریمه بدحجابی در خودرو

همانطور که در مورد ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی اشاره شد ؛حضور زنان در معابر عمومی بدون حجاب شرعی به مجازات حبس از ده روز تا دو ماه و جریمه نقدی از ۵۰ هزار ریال تا پانصد هزار ریال محکومیت دارد.
همچنین راهنمایی و رانندگی برای فرد مذکور ۱۰۰ هزار تومان جریمه در نظر خواهد گرفت و ۱۰ نمره منفی در گواهینامه لحاظ میشود در صورت تکرر جرم منجر به توقیف خودرو خواهد شد.

مراتب تشکر از افراد دارای حجاب شرعی

علیرغم جرایم و مجازات های در نظر گرفته شده برای جرم بدحجابی یا کشف حجاب از طرف مراجع مربوطه برای برخی افراد که با توجه به شرایط حجاب شرعی را رعایت می‌کنند؛ نیز تقدیر انجام خواهد گرفت در ادامه به یکی از این نمونه ها اشاره خواهیم کرد.

وکیل رابطه نامشروع

آمار روابط نامشروع

آخرین آمار روابط نامشروع از وزارت آموزش و پرورش بر روی ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷

نوع رابطه نامشروع آمار رابطه نامشروع سال تحصیلی
رابطه غیر مجاز با جنس مخالف 3/74 درصد 1386-87
هم جنس گرایی 5/17 درصد  1386-87
خود ارضایی 2/8 درصد  1386-87

آمار خیانت زنان متاهل

متاسفانه طبق آخرین نتایج پژوهشی آمار خیانت زنان متاهل چیزی بالغ بر ۳۳ درصد می باشد که حتی هیچ قبحی در این کار نمی دانند و به همین دلیل مهم ترین آمار در طلاق محسوب می شود.مطابق با آمار سال ۹۶ در ثبت احوال از هر 5 ازدواج 3 مورد به طلاق ختم می شود. بیشترین آمار طلاق در شهر تهران و کمترین آنها در مناطق عشایری و روستایی بوده است.

مهمترین عوامل موثر در خیانت زنان به شوهر

  • عدم رضایت جنسی
  • انتقام
  • عدم اعتماد به نفس
  • کمبود نیازهای عاطفی
  • عدم ارتباط سالم با همسر
  • زمانی که از طرف همسر نادیده گرفته شوند
  • به دلیل عدم حمایت مالی
  • به علت احساس تنهایی
  • انتظار بیش از حد از همسر
  • حس اسیری
  • انتقام از همسر
  • گاهی موارد اعتماد بیش از حد زنان
  • دوست ناباب
  • موفقیت های حرفه ای
  • تجربه لذت بیشتر رابطه جنسی
  • فاصله بین زوجین
  • طرز تفکر اشتباه در خصوص نحوه ازدواج
  • کنجکاوی جنسی و….

اما تمامی دلایل مزید بر علت نباید باشد که زن بخواهد به همسر خود خیانت کند .چرا که در صورت اثبات خیانت زوجه توسط مرد می تواند با مراجعه به دادگاه ارائه مدارک و شواهد اقدام به طلاق زن نماید. ولی باید توجه داشته باشید که حتماً باید با دلیل و مدرک و اسناد کافی مبادرت به شکایت زوج نمایید و بهتر است تا در این خصوص حتماً از بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران کمک بگیرید. چرا که وکیل رابطه نامشروع می تواند راهکار های موثق دقیق و محکمه پسندی را برای شما پیشنهاد کند .چرا که در صورت عدم اثبات ادعا زوجه می تواند از شما به دلیل تهمت و افتراء شکایت کند که متعاقب مجازاتی را برای زوج در بر خواهد داشت. لذا توجه به این امر بسیار حائز اهمیت است و بهتر است تا برای اینکه در اثبات خیانت بتوانید دقیق عمل کنید از بهترین وکیل دادگستری تهران کمک بگیرید تا با ارائه راهکارهای قانونی شما را به نحو احسن کمک نماید. چرا که مطابق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی حق طلاق نیز با مرد میباشد.

نحوه اثبات خیانت زن به شوهر

از طریق ارائه اسناد و مدارک نظیره :

عکس؛ فیلم؛ پیامک؛ پرینت مکالمات تلفنی؛ پرینت پیامک ؛پرینت شبکه های مجازی ؛اسکرین شات از صفحه های مجازی؛ نتایج معاینات پزشکی قانونی ؛البته تمامی این موارد جزوه اثبات محسوب نمی شود و در واقع نوعی اماره قضایی خواهد بود.

آیا پس از اثبات خیانت زن به همسر در مجازات وی امکان گرفتن تخفیف وجود دارد؟

همان طور که می دانید مجازات رابطه نامشروع پس از اثبات در قانون طبق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی از یک تا ۹۹ ضربه شلاق تعزیری میباشد .برای اینکه زن بتواند از تخفیف مجازات رابطه ی نامشروع بهره برد باید توسط بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران اقدام به تنظیم لایحه دفاعیه و درخواست تخفیف در مجازات نماید. در اینجا مهارت وکیل متخصص بسیار حائز اهمیت خواهد بود. چرا که می تواند با تنظیم دادخواست؛ تخفیف مجازات خیانت به همسر؛ سعی در جلب رضایت شاکی و مراجع قانونی برای تخفیف در حکم شلاق و تبدیل به جریمه نقدی کند. معمولاً قیمت هر سه ضربه شلاق ۴۰۰ هزار ریال می باشد .در برخی موارد حکم تبعید برای محکومین در نظر گرفته می شود.

ازدواج سفید

ازدواج سفید شوک فرهنگی که در طی سال های اخیر از جوامع غربی به ایران منتقل شده که در این نوع از ازدواج هیچ جایی ثبت رسمی نخواهد شد و در شرایط قانونی افراد تعهدی نسبت به هم ندارند زندگی آزادانه و مشترکی را شروع میکنند.

ازدواج سفید به دو صورت هم خانگی و هم باشی رواج پیدا کرده است. در هم خانگی خانم آقا بدون هیچ عقد شرعی با یکدیگر زندگی می کنند؛ ارتباط جنسی ندارند. در ارتباط هم باشی خانم و آقا بدون ثبت رسمی در این خانه زندگی می کنند و هم تعهدی ندارنداما رابطه جنسی دارند.

در اینگونه روابط معمولاً بیشتر دخترها آسیب های روحی را تحمل میکند. چرا که بدون هیچگونه پشتوانه مالی و قانونی باید به زندگی ادامه دهند و از آنجایی که هیچ گونه ثبت رسمی و قانونی برای اینگونه از ازدواج ها اتفاق نیفتاده است پیگیری عواقب و آسیب هایی که ازدواج سفید در پی دارند نه تنها از طریق خانواده‌ها و نه از طرف مراجع قانونی قابل پیگیری نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص مضرات ازدواج سفید هم اکنون می توانید بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران تماس بگیرید و در خصوص ناهنجاری های شخصیتی افرادی که به دنبال راه حل های موقت برای زندگی هستند اطلاعات بیشتری کسب کنید. چرا که در اکثر مواقع ازدواج سفید از روی نیازهای جنسی و عاطفی نسل جوان نشات گرفته شده است.

وکیل رابطه نامشروع شیراز

  • وکیل رابطه نامشروع شیراز: در شهر شیراز، رابطه جنسی خارج از ازدواج به عنوان جرم شناخته شده است و هرگونه فعالیت جنسی خارج از ازدواج به عنوان یک جرم محسوب می‌شود. در صورت بروز چنین رخدادی، وکیل می‌تواند به عنوان مشاور حقوقی به شخص متهم کمک کند.
  • حقوق و دفاع: وکیل در رابطه نامشروع می‌تواند به شخص متهم کمک کند تا بهترین راهکارهای قانونی را در این پرونده پیشنهاد کند و به شخص متهم کمک کند تا حقوق و دفاع خود را در دادگاه اعلام کند.
  • وکیل متخصص: در صورت بروز هرگونه رابطه نامشروع، بهترین عمل، مراجعه به یک وکیل مجرب و متخصص در این زمینه است تا بهترین حقوق و دفاع خود را داشته باشید.
  • قوانین و مقررات: وکیل به عنوان مشاور حقوقی می‌تواند اطلاعات لازم را درباره قوانین و مقررات مربوط به رابطه نامشروع در شیراز به موکل خود ارائه دهد.
  • جرم رابطه نامشروع: رابطه نامشروع به هر نوع ارتباط جنسی خارج از ازدواج گفته می‌شود که به صورت قانونی مجاز نیست. به عبارت دیگر، این نوع رابطه جنسی با توجه به شرایط قانونی کشور، به عنوان یک جرم شناخته شده است.
  • رابطه نامشروع در شیراز: در شیراز نیز بر اساس قوانین جاری، رابطه نامشروع یک جرم شناخته شده است و هرگونه فعالیت جنسی خارج از ازدواج به مجازات های این جرم بعنوان یک جرم محسوب می‌شود.

وکیل رابطه نامشروع در اصفهان

در صورتی که به دنبال وکیلی هستید که در امور رابطه نامشروع ماهر باشد، در اصفهان باید به جستجو بپردازید. با توجه به محرمانگی و حساسیت موضوع، پیدا کردن وکیل مناسب بسیار مهم است.

اگر شما نیز در اصفهان به دنبال وکیلی هستید که در این زمینه تخصص دارد، بهتر است با یک وکیل مجرب و با تجربه تماس بگیرید. وکیلان حرفه‌ای در این زمینه از تمام جنبه‌های حقوقی مربوط به رابطه نامشروع آگاهی دارند و می‌توانند به شما در برخورد با این موضوع کمک کنند.

از آنجایی که رابطه نامشروع در ایران غیر قانونی است، اما باید گفت که مجازات‌هایی برای این عمل وجود دارد. لذا بهتر است در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی، با یک وکیل مطمئن تماس بگیرید و از حقوق خود دفاع کنید.

با پیدا کردن وکیل مناسب، می‌توانید به راحتی در این زمینه مشورت کنید و با ایجاد برنامه‌های مناسب، این مشکل را حل کنید. همچنین، با مطالعه قوانین و مقررات مربوط به رابطه نامشروع، می‌توانید در این زمینه به جایگاه بهتری دست یابید.

با این حال، باید گفت که مراجعین می‌توانند در صورت عدم وجود وکیل مناسب در اصفهان، از وکلای خوب تهران در مجموعه حق وران نیز کمک بگیرند. این مجموعه دارای وکلای با تجربه و حرفه‌ای است که می‌توانند به شما در تمامی زمینه‌های حقوقی مشاوره دهند و بهترین راه حل‌ها را برای مشکلاتی که دارید پیشنهاد دهند. لذا در صورتی که به دنبال وکیلی هستید که در امور رابطه نامشروع ماهر باشد، می‌توانید با مراجعه به مجموعه حق وران و استفاده از خدمات حرفه‌ای آن‌ها به راحتی به نتیجه مطلوب دست یابید.

وکیل رابطه نامشروع در تبریز

اگر شما یکی از افرادی هستید که با مشکلات رابطه نامشروع مواجه هستند و به دنبال حل آن هستید، حتما نیاز به یک وکیل خوب و ماهر دارید.

اما چگونه می‌توانید به یک وکیل خوب و متخصص در زمینه رابطه نامشروع در تبریز دسترسی پیدا کنید؟ وکیلان مجموعه حق وران یکی از بهترین وکلا در تهران هستند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

برای دسترسی به وکیلان مجموعه حق وران در تهران می‌توانید از طریق وب سایت رسمی آن ها به آدرس www.haghvaran.com اقدام کنید. در این وب سایت می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خدماتی که این وکلا ارائه می‌دهند، هزینه‌های آن‌ها و موارد دیگر را مطالعه کنید.

همچنین شما می‌توانید با شماره تلفن 09129426674 تماس بگیرید و با کارشناسان آن ها صحبت کنید و نیازهای خود را بیان کنید. آن‌ها به شما راهنمایی می‌کنند و بهترین وکیل را به شما معرفی می‌کنند.

در نهایت، توصیه ما به شما این است که هنگام انتخاب وکیل، به مسائلی مثل تجربه، مهارت، شرایط اقتصادی و قابلیت ارتباط با وکیل توجه کنید. با این رویه‌ها، می‌توانید یک وکیل متخصص و با تجربه در زمینه رابطه نامشروع پیدا کنید و به حل مشکلات خود بپردازید.

وکیل رابطه نامشروع باید توجه داشته باشد که در شرایط حقوقی مختلف، به ویژه در مواردی که ازدواج یا سایر تعهدات قانونی در دستور کار قرار نمی‌گیرد، باید به کاربرد قوانین مربوط به روابط جنسی و عاطفی بپردازد. برای مثال در برخی موارد، این وکیل باید مطالباتی مانند نفقه یا پرداخت هزینه‌های پزشکی و یا مشاوره‌ی حقوقی برای شخصی که به دنیایی نامشروع وارد شده است، را بررسی کند.

موکل از وکیل خود انتظار دارد که به او اطلاعات قانونی صادقانه و کاملی در مورد جرایم مربوط به رابطه نامشروع بدهد. همچنین، موکل انتظار دارد که وکیلش به او کمک کند تا در صورت لزوم از حقوق خود در دادگاه دفاع کند. وکیل باید به موکل خود پشتیبانی کامل از طریق مشاوره‌ی حقوقی، تحلیلی صادقانه از شرایط قضایی و ارائه‌ی طرحی جامع برای مواجهه با مسائل دارایی و مالی کمک کند.

آنچه که اگر وکیل رابطه نامشروع در نظر نگیرد، می‌تواند به همراه داشتن تصمیمات نادرست و اشتباه در این موارد و دستورهای قضایی فاسد، از جمله عدم توجه به مدارک و اطلاعات مهم، عدم پوشش حقوقی در یک رابطه نامشروع و نداشتن برنامه‌ی خود برای مقابله با مسائل حقوقی. در نتیجه، بهتر است وکیل رابطه نامشروع به دقت موارد قانونی را بررسی کند و با موکل خود به طور دقیق برنامه‌ی مشاوره‌ی حقوقی خود را تحت نظر داشته باشد.

نقش وکیل در حل اختلافات ناشی از رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع به عنوان حقوقدان و متخصص حقوقی، دارای نقش بسیار مهم در حل اختلافات ناشی از رابطه نامشروع است. با توجه به تجربیات گذشته، انتخاب بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران امری بسیار حیاتی است.

اولین گام در حل اختلافات ناشی از رابطه نامشروع، مشاوره با وکیل متخصص است. وکیلان توانایی بررسی و تحلیل حقوقی پرونده ها را دارند و می‌توانند بهترین راهکارهای قانونی را برای رسیدگی به مسائل حقوقی مشتریان پیشنهاد کنند.

یکی از نقش های مهم وکیل در حل اختلافات ناشی از رابطه نامشروع، ارائه مشورت های قانونی و حقوقی به موکلین است. وکیلان با توجه به تجربیات خود و آگاهی کافی از قوانین و مقررات، می‌توانند به موکلین خود راهکارهایی برای حل اختلافات پیشنهاد دهند.

دیگر نقش وکیل در حل اختلافات، نمایندگی در دادگاه است. وکیلان با توجه به تخصص خود، می‌توانند بهترین دفاع را برای موکلین خود در دادگاه ارائه کنند و در نهایت به حل و فصل پرونده ها کمک کنند.

به طور خلاصه، وکیلان به عنوان متخصصان حقوقی با تجربه در حل اختلافات ناشی از رابطه نامشروع، دارای نقش بسیار مهمی در جامعه هستند. انتخاب بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران می‌تواند به شما در حل مشکلات حقوقی کمک بسیاری کند.

حقوقی بودن یا نبودن رابطه نامشروع و تاثیر آن در پرونده

رابطه نامشروع یا ازدواج غیرمشروع با واژه‌هایی مانند خیانت، ناوطن، بی‌نظمی و نادیده گرفتن حقوق دیگران همراه است. در بسیاری از جوامع، رابطه نامشروع تحریم شده و به عنوان یک جرم شناخته می‌شود که می‌تواند عواقبی جدی برای جامعه و فرد داشته باشد.

در قانون ایران، رابطه نامشروع ممنوع و غیرمجاز است و خلاف قانون تلقی می‌شود. در صورت شکایت یا پرونده حقوقی در این زمینه، دادگاه‌ها و مراجع قضایی با توجه به شواهد موجود، به ارجاع ماده 630 قانون مدنی، درخواست اثبات وقوع رابطه نامشروع را بر عهده کسی قرار می‌دهند که از وجود آن اطمینان دارد.

در صورتی که رابطه نامشروع ثابت شود، خسارات قابل توجهی به فردی که مورد خیانت بوده است وارد می‌شود. این خسارات شامل از دست دادن حق تقاضای نفقه، پاداش، صدور اطلاعاتی با آتش سوزی، ترک منزل، ضرر و زیان در عملکرد کاری و غیره هستند.

از طرفی، اگر رابطه نامشروع با موافقت دو طرف صورت گرفته باشد، این امر ممکن است تاثیرات مثبتی بر روابط بین دو طرف داشته باشد. اما با وجود این، در صورتی که پرونده حقوقی در این زمینه به دادگاه مراجعه کند، قوانین و مقررات موجود برای حمایت از حقوق فردی و جامعه به کار گرفته خواهد شد.

در نتیجه، وضعیت حقوقی رابطه نامشروع برای پرونده حقوقی بسیار حائز اهمیت است و با توجه به قوانین و مقررات جاری، باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد. تاثیرات این رابطه بر طرفین بسیار مهم است و تلاش برای رسیدن به یک توافق قانونی و منصفانه، برای حل اختلافات ناشی از رابطه نامشروع، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجازات رابطه نامشروع تلفنی

رابطه نامشروع تلفنی به عنوان یکی از جرایمی که در قانون جرائم رایانه‌ای مورد تاکید قرار گرفته، جزء جرایم خاص و سنگین قلمداد می‌شود. مجازات این جرم، بسته به شرایط و ملاحظات مختلف، می‌تواند از حبس تا جریمه تغییر کند.

طبق ماده ۸۵ قانون مبارزه با جرایم رایانه‌ای، هر کسی که با استفاده از دستگاه‌های ارتباطی، مانند تلفن همراه یا رایانه، به منظور ایجاد رابطه نامشروع با فردی از طریق این دستگاه‌ها تلاش کند، به مجازات شش ماه تا دو سال حبس و یا جریمه از ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان محکوم خواهد شد.

به علاوه، طبق ماده ۱۰ قانون جرایم رایانه‌ای، هر کسی که با استفاده از دستگاه‌های ارتباطی، اطلاعاتی را که منجر به ایجاد رابطه نامشروع می‌شود، برای فرد دیگری ارسال کند، به مجازات شش ماه تا دو سال حبس و یا جریمه از ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان محکوم خواهد شد.

به علاوه، طبق ماده ۸۶ قانون مبارزه با جرایم رایانه‌ای، هر کسی که به منظور ایجاد رابطه نامشروع، با استفاده از دستگاه‌های ارتباطی، از فرد دیگری تقاضای ارسال تصاویر جنسی داشته باشد، به مجازات شش ماه تا دو سال حبس و یا جریمه از ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان محکوم خواهد شد.

در نتیجه، می‌توان نتیجه گرفت که مجازات رابطه نامشروع تلفنی، بسته به شرایط مختلف، متفاوت است و طبق قانون جرایم رایانه‌ای، این جرم با مجازات حبس یا جریمه جدی پاسخگو خود است.

مجازات رابطه نامشروع در ماشین

ماده 610 قانون مجازات اسلامی، رابطه‌ای نامشروع بین زن و مرد را به عنوان جرم محسوب می‌کند. بر اساس این ماده، هرگونه رابطه نامشروع بین زن و مرد که شامل لذت جنسی باشد، با مجازاتی حداقل شش ماه تا حداکثر دو سال زندان همراه است.

علاوه بر این، براساس ماده 630 قانون مجازات اسلامی، هر شخصی که در جریان انجام رابطه نامشروع باشد، از جمله زن و مرد، محکوم به جریمه‌ای در حداقل میزان یکصد هزار تومان تا حداکثر میزان ده میلیون تومان می‌شود.

در صورتی که رابطه نامشروع با رضایت طرفین صورت گرفته باشد، براساس ماده 633 قانون مجازات اسلامی، ممکن است مجازات به شکل تعزیری به شکل شلاق زدن به تعداد مشخصی یا ترد شدن از جامعه بیرون شوند، به کار رود.

لازم به ذکر است که در صورتی که رابطه نامشروع با عنف و تهدید انجام گرفته باشد، مجازات قابل تشدید است. همچنین، در صورتی که طرفین رابطه نامشروع کسانی باشند که به هر دلیلی نمی‌توانند ازدواج کنند، مجازات آنها به شکل مخصوصی نیز تشدید می‌شود.

بنابراین، رابطه نامشروع در ماشین، به عنوان یک جرم در قانون محسوب می‌شود و با مجازاتی شدید همراه است. لذا، پیشنهاد می‌شود هرگونه رابطه جنسی فقط در محیطی ازدواج مشروع و با رضایت طرفین انجام گیرد.

سوالات متداول

سوالات متداول و پاسخ به آن ها را مشاهده میکنید.

در صورتی که شما هم سوالی دارید در دیدگاه ها بپرسید.

رابطه نامشروع غیر زنا، اعمال منافی عفت و عرف از قبیلِ بوسیدن و گفتگوی غیر متعارف بین زن و مردی که باهم ازدواج نکرده اند می باشد.

گفتگوی غیر عرف در فضای مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام نیز می تواند مشمول رابطه نامشروع باشد.

مجازات رابطه نامشروع غیر زنا، شلاق می باشد.

همچنین، مجازات زنا با توجه به شرایط، بسته به تشخیص قاضی، می تواند شلاق یا اعدام تعیین شود.

این مسئله امری تخصصی ست که باید جهت اطمینان به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا نظر ایشان نیز مرجع و قابل استناد است.

ولیکن با توجه به رویه پزشکی قانونی که در این امر بسیار دقیق و تخصصی عمل می کنند.

چنانچه رابطه جنسی داشته اید بعد از مدت ده سال نیز توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است.

ضمنا پزشکی قانونی فقط در مواردی که توسط دادگاه ارجاع شود یعنی با دستور قضایی معاینه و نظر تخصصی در اینخصوص ارائه خواهد داد.

این موضوع تحت عنوان لواط برای انسان مذکر و مساحقه برای انسان مونث از جرایم مستوجب حد در قانون مجازات اسلامی است.

همسر خانم برای اثبات رابطه نامشروع با استناد به اسکرین شات ها می بایست ثابت کند که این پیامها توسط خانم ارسال شده یعنی متهم این پیام ها را از گوشی خود ارسال کرده واسکرین شات ها ساختگی نیست که اثبات این امر که پیام ها توسط خانم ارسال شده و مهم استناد این اسناد به طرف است که اثبات این امر با شاکی ست و اسکرین شات به تنهایی به هیچ عنوان اثبات کننده هیچ جرمی نیست مهم اثبات استناد آن ها به طرف است .

برای زنا متناسب با نوع آن و با شرایطی که بیان کرده اید مجازات های متفاوتی وجود دارد که اگر زنا به عنف باشد مجازات اعدام و در غیر این صورت زانی و زانیه به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم میگردند.

آیه ۲ سوره نور به مجازات زنا اشاره کرده است.

و در خصوص اینکه اجباری مبنی بر ازدواج برای زانی از طریق محاکم صورت گیرد نه به هیچ عنوان درست نمیباشد و چنین اجباری صورت نمیگیرد.

مانعی ایجاد نمی کند. از آنجا که پلیس امنیت اخلاقی مرجع چنین تعهدات و استعلاماتی نیست .

در خصوص اینکه این تعهدات تا چه زمان در آن مرکز نگه داشته می شود مقرره و ضابطه ای وجود ندارد.

مجازات رابطه نامشروع مادون زنا (کمتر از زنا) شلاق می باشد.

شما می‌توانید علیه ایشان شکایت رابطه نامشروع کنید. اما اعدام مربوط به زمانی است که زنای محصنه ایشان را اثبات کنید وگرنه صرف پیام ها و تماس ها می توانید رابطه نامشروع را مطرح کنید و تا مرحله ای که بتوانید ثابت کنید قاضی دادگاه حکم به مجازات متناسب با آن می‌دهد.

برای آن که زنای محصنه اثبات گردد. ولی حتما از یک وکیل متخصص در این حوزه کمک بگیرید که در مسیر پرونده راهنمایی کند.

سلام دوست عزیز

خرسندیم از اینکه ما را همراهی میکنید.

این محتوا به روز  می باشد.🌹🙏

آخرین به روز رسانی در تاریخ 1402/2/28 انجام شده است.

لطفا اگر درخواست مطلبی دارید در همین صفحه نظر بگذارید.

45 دیدگاه

  • راهنما و راهگشای مشکلات شما در دعاوی مربوط به روابط نامشروع خواهد بود.در ابتدا بهتر است که تعریف صحیح روابط نامشروع  تبیین شود .چرا که در این موضوع معمولا ابهامات زیادی وجود دارد و به دلیل حیا بیان نیز نمی گردد.

    ارتباط بین زنی و مردی که با هم محرم نیستند ، در غیر از نکاح دائم و موقت ، شامل روابط نامشروع می شود.که خود گونه های مختلفی دارد که در مقاله بیان شده است.ضمن اینکه این روابط در دین اسلام نامشروع است و در قانون هم جرم محسوب می شود.

    ولیکن بسیار حریم دارد و برای اثبات آن شرایط خاصی لازم است .وکیل رابطه نامشروع متخصص این شرایط را آگاهی دارد پس با جزئیات به وکیلی که راز دار شما هست اطلاعات لازم را بدهید تا دفاع مناسب از شما به عمل بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *