وکیل ملکی ایران

10 بهترین وکیل ملکی ایران


 

 اگر درگیر دعاوی ملکی می باشید، می‌توانید روی تیم وکلای مجرب ، حرفه ای و با انصاف ما برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی حقوقی متخصص،حساب کنید. حق الوکاله وکیل ملکی ما در تهران بسیار منصفانه است و تضمین می کنیم که با هیچ گونه هزینه اضافی مواجه نخواهید شد.

گروه وکلای حق وران باوجود چندین وکیل سرآمد درزمینه دعاوی ملکی  ازجمله دکترمحمدجوادگوهریان  ، دکترسبحان فتح اللهی و سایر وکلای  متخصص ، می توانند به شما و عزیزانتان خدمات مشاوره ای با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز یک مشاوره رایگان  درباره 10 بهترین وکیل ملکی ایران داشته باشید.

معرفی بهترین وکیل ملکی در ایران

دعاوی ملکی  یکی از پر تعدد ترین پرونده های حقوقی دادگاه ها می باشند.تجزیه و تحلیل پرونده های حقوقی ملکی نیازمند دقت و مهارت تجربی بالای وکیل ملکی  می باشد.

وکیل های املاک زیادی در این منطقه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما مهم است که یکی را پیدا کنید که معتبر باشد و بداند چه کاری می تواند انجام دهد. برخی از بهترین راه ها برای یافتن یک وکیل املاک خوب، درخواست توصیه از دوستان یا بررسی نظرات آنلاین است.

گروه وکلای حق وران با بیش از21 سال تجربه در زمینه  وکیل ملکی ، می‌توانند به شما در جریان قوانین و مقررات مربوط به املاک کمک کنند و به شما در فرآیند خرید و فروش کمک کنند. آنها می‌توانند شما را در آماده‌سازی سند‌های مورد نیاز، بررسی مالکیت و اعتبار نامه‌های اعتباری کمک کنند.

گروه وکلای حق وران

10بهترین وکیل ملکی ایران

دکتر محمد جواد گوهریان  دکترمحمدجوادگوهریان

دکترگوهریان وکیل پایه ی یک دادگستری ، تجربه زیادی در وکالت دارد. ایشان یکی از مدافعان برجسته محاکم قضایی ، وکیل دعاوی ملکی پیچیده و یک وکیل برجسته و بی باک دردعاوی مالیات می باشد.

دکترمحمدجوادگوهریان  یک وکیل عالی ، بسیار آگاه به قوانین ، و خلاق درپرونده های ملکی؛ و یکی از با استعدادترین وکلای شهر تهران می باشد.

ایشان وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ را برعهده داشته و به خوبی توانسته که آن ها را باموفقیت به سرانجام برساند.

آقای دکترگوهریان ،  پرونده های حقوقی و کیفری زیادی را باموفقیت پشت سرگذاشته است .آقای دکتر تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی را در کارنامه خود دارد.دعاوی که وکالت آنها برعهده دکترگوهریان می باشد ،بردآن ، ازقبل تضمین شده است.

دکتر سبحان فتح الهی

دکتر فتح الهی یک وکیل محاکمه ای ماهر است که به دلیل وکالت حرفه ای ، آمادگی کامل و تسلط بر جزئیات مشهور است، وی می تواند با بازجویی متقابل شاهدان و استدلال های منطقی قانع کننده، فرماندهی دادگاه را بر عهده بگیرد. به طور خلاصه، دکتر فتح اللهی در زمینه وکالت ملک و املاک و اراضی تخصص دارد .

وی با سالها فعالیت و پرونده های موفق بسیار می تواند به شما در حل و به نتیجه رسیدن پرونده تان کمک کند.وی به عنوان یک وکیل تجاری و شرکت‌ها، پرونده‌هایی را با مجموعه‌ای از برده‌های چشمگیر تثبیت کرده‌اند. همچنین، به دلیل تجربه بی‌نظیر خود در دعاوی اقلیت‌های دینی، نزد موکلین شهرت پیدا کرده است. او همچنین گواهینامه تخصصی از دانشکده حقوق دانشگاه ناگویا ژاپن را دریافت کرده‌اند.

  دکتر قادر شنیور 

دکتر شنیور وکیل پایه یک دادگستری می باشند. وی دارای تجربه کافی در زمینه حقوق ملکی ،خلع ید، تصرف عدوانی و.. می باشد. . با مذاکره باوی ، بخش بزرگی از مشکلات شما کاسته می شود.

سوابق ایشان از جمله تدریس ، تالیف کتب متعدد از جمله “قرارداد سفارش ساخت” انتشارات آوا و کتاب “ عقود نامعین ” انتشارات کمالان و کتاب در دست چاپ برررسی فقهی حقوقی مفهوم مخالف انتشارات چتر و دانش و مقالات متعدد علمی پژوهشی را میتوان نام برد.جای تعجب نیست که آقای شنیور  به عنوان یکی از100 وکیل برتر کشور رتبه بندی شده است.

  دکتر سیدهادی دهقان

دکتردهقان یک وکیل بااخلاق وحرفه ای است که تمام حرفه حقوقی خود را وقف دادخواهی از جانب کسانی کرده است که  متحمل ضررهای بی حد و حصر شده اند. رویکرد همدلانه او نسبت به موکلانش، مهارت های قابل توجه محاکمه، و پیگیری بی وقفه عدالت، او را به یکی از بهترین وکلای دادگستری تبدیل کرده است .

ایشان سابقه ارائه مشاوره حقوقی به چند شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی دارد و با پذیرش وکالت انواع دعاوی در دادگاه‌های خانواده ، حقوقی ، کیفری ، دیوان عدالت اداری ، دیوان عالی کشور ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، سازمان تعزیرات حکومتی و … ، تجارب سودمندی در کنار دانش حقوقی اندوخته است.

دکتر زینب جنیدی مقدم خانم دکتر زینب جنیدی مقدم

وکیل و مشاور حقوقی خانواده است. ما ایشان را یکی از ‘برترین مدافعان حقوق زنان’ معرفی می‌کنیم. دکتر جنیدی مقدم با مهارت‌های وکالت و تعهد، از ابتدای کار به مراجعینش آشکار شد. ایشان سال‌هاست که در حوزه زن و خانواده پژوهش می‌کنند و مقالات علمی پژوهشی متعددی را منتشر کرده‌اند.

آقای مصطفی مهر علی تبار آقای مصطفی مهرعلی تبار فیروزجائی 

ایشان وکیل پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه قضاییه می باشند. وی مشاور شرکت‌های بزرگ و کوچک که با طیف کاملی از مسائل شرکت‌ها سروکار دارند، مشارکت داشته است. او طیف گسترده ای از قراردادهای خرید و فروش تجاری، قراردادهای مشارکت، قراردادهای عملیاتی شرکت با مسئولیت محدود، قراردادهای کاری و سایر اسناد شرکتی را تهیه و مذاکره کرده است.

درحوزه ی قراردادهای ورزشی ودعاوی ثبتی، بسیار فعال است. وتاکنون نتایج بسیاردرخشانی درکارنامه ی وکالت خود دارد.

آقای هادی شاد آقای هادی شاد

 وکیل پایه یک دادگستری  و یکی از وکلای  با سابقه ۱۵ سال وکالت و انجام کارهای حقوقی ، یکی از برجسته ترین وکلای فعال در حوزه قضایی  می باشند . سابقه درخشان و پیگیری مستمر پرونده تا حصول نتیجه مطلوب از ویژگی های بارز ایشان می باشد .

ایشان بسیارمتعهد و مقید به کار تاحصول نتیجه عالی می باشد وی افتخار ارائه خدمات  حقوقی، جزائی، تجاری، خانواده، ارث ، ملکی،  و … به کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی دارد.

وکیل خوب تهران رضا عابد دکتر رضا عابد

دکترعابد یکی ازبهترین وکیل در نوع خود است . ایشان وکیل پایه یک دادگستری ، بسیارمتبحرومتخصص و دارای  تجربه گسترده ای در حوزه تخصصی حقوق بانکی می باشند.

ایشان علاوه بر تجربه حقوق بانکی ، کارنامه درخشانی در زمینه دعاوی کیفری دارد. به مراجعین مشاوره های زیادی در زمینه های، دعاوی حقوقی ،کیفری و اداری، ارائه می دهد.همچنین دفاع عالی ، از موکلان سرلوحه کارایشان قراردارد.

 

شایدبه خواندن این مطلب هم علاقه مندباشید

وکیل ملکی ارزان و با انصاف با دکترای تخصصی + مشاوره رایگان

وکیل ملکی آنلاین

حوزه های تخصصی وکیل ملکی

وکیل املاک در امور مربوط به ملک، از جمله خرید و فروش خانه، اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند، اختلافات و مسائل مربوط به مالکیت تخصص دارد.

دعاوی ملکی به دعاوی حقوقی اشاره دارد که در زمینه مالکیت، املاک و مستغلات ارائه می‌شوند. این دعاوی می‌توانند شامل خرید و فروش ملک، رهن و اجاره، تقسیم و تفکیک مالکیت، تصرف عدوانی ، اثبات مالکیت، خلع ید،سرقفلی و… می باشد.

در اغلب موارد، افراد می‌توانند برای حل اختلافات خود در دعاوی ملکی به وکیل متخصص در حوزه ی ملک مراجعه کنند. وکیل ملک با توجه به تجربه و دانش خود در زمینه حقوق ملکی، می‌تواند بهترین مشاوره و حمایت را برای موکل خود فراهم کند و به طور حرفه‌ای در مورد مسائل حقوقی و قانونی مربوط به دعاوی ملکی ، موکل خودراراهنمایی کند.

بهترین وکیل ملکی ایران

حق الوکاله بهترین وکیل ملکی در ایران

میزان دریافت حق الوکاله یک وکیل ملکی بسیار متفاوت است. بدون اطلاع از شرایط دعوای ملکی ، پیش بینی اینکه، چقدر شما به عنوان موکل ممکن است بپردازید ،یا مبلغی که یک وکیل برای خدمات خود دریافت خواهد کرد . بسیار دشوار است. یک راه خوب برای اطلاع از حق الوکاله وکیل املاک در  این است که از گروه وکلای حق وران مشاوره بگیرید .این نرخ بر اساس بسیاری از عوامل، از جمله تجربه وکیل و پیچیدگی پرونده، بسیار متفاوت است.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حق الوکاله بهترین وکیل ملکی درایران همین حالا یک تماس تلفنی داشته باشید.

 

وظایف بهترین وکیل ملکی در ایران چیست؟

وکیل املاک می تواند اسناد مربوط به قراردادهای خرید، اسناد رهنی، اسناد مالکیت و اسناد انتقال را تهیه و بررسی کند. آنها تمام مدارک را از قبل بررسی می کنند و در مورد هر گونه مشکل یا نقص در اسناد مشاوره می دهند.از تهیه اسناد تا مذاکره قراردادها، شغل وکیل ملکی مسئولیت های متعددی را در بر می گیرد.ازمهمترین پرونده های ملکی حقوقی می توان به موارد زیراشاره کرد.

  • دعوی تخلیه
  • دعوی خلع ید
  • دعوی فروش ملک مشاع
  • پرونده های کمیسیون
  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • الزام به اخذ گواهی پایان کار
  •  تصرف عدوانی ، ایجاد مزاحمت و ممانعت در حق
شایدبه خواندن این مطلب هم علاقه مندباشید

وکیل ملکی غرب تهران

وکیل ملکی مشاوره رایگان

 خدمات گروه وکلای حق وران در حوزه وکالت ملک و املاک

گروه وکلای حق وران پاسخگوی سوالات حقوقی شما در مسائل مختلف از قبیل مشکلات مربوط به ملک ، دعاوی ساختمان و انواع پیش فروش ها، و …. می باشد.خدمات حق وران به صورت ارائه مشاوره حضوری ، تلفنی ،آنلاین می باشد.

مشاوره رایگان وآنلاین

اگر به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر و پرسش وپاسخ یا وکلای حق وران هستید می توانید از لینک ( مشاوره رایگان وآنلاین) اقدام کنید.

مشاوره حضوری

برای مشاوره حضوری با گروه وکلای حق وران ، می توانید باشماره های (۰۲۱۸۸۱۰۹۵۶۰ الی ۶۲) تماس بگیرید و وقت خودرا با وکیل خوب تهران  رزرو کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی

سریع‌ترین و بهترین راهکار برای حل مشکلات حقوقی و گرفتن راهکار مشاوره حقوقی تلفنی است.تیم ما در طول روزهای کاری آماده پاسخگویی به شماست. با تماس با خط تلفنی مشاوره حقوقی، شما می توانید به صورت مستقیم با یک مشاور حقوقی ارتباط برقرار کنید.برای مشاوره تلفنی بایدازطریق لینک زیر(مشاوره حقوقی تلفنی) اقدام به رزرو مشاوره نمایید. پس ازپرداخت وجه مشاوره و دریافت شماره تماس وکیل ، دراسرع وقت می توانید باوکیل مورد نظر ارتباط برقرارکنید.

گروه وکلای حق وران

 

خانم آخرتیمشاهده نوشته ها

Avatar for خانم آخرتی

این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *