سلام وقت بخیر؛ دو فرزند پسر یکی ۸ ساله و یکی ۹ ماهه دارم. مدت ۴۰ روز است با خانمم مشکل داریم و جدا زندگی میکنیم، البته بدون طلاق. به هیچ عنوان اجازه ملاقات بنده با فرزندانم را نمیداد تا اینکه دادخواست ملاقات فوری دادم. حکم موقت برای پسر بزرگ هر پنجشنبه ساعت ۴ تا جمعه ساعت ۶ و پسر کوچک جمعه ساعت۴ تا ۷ صادر شد. حکم به اجرای احکام رفت و با پاسگاه هماهنگ شد. وقتی برای دیدن بچه ها رفتم درب را بر روی بنده باز نکردند. پلیس ۱۱۰ مربوط به همان پاسگاه هم آمدند ولی درب را باز نکردند. مامورین صورتجلسه کردند و رفتند و گفتند این دستور موقت را نمیتوان درست و حسابی حکم قابل قبولی دانست و راههای فرار زیادی دارد. آیا واقعا اینچنین است؟ بنده که بیش از ۴۰ روز است بچه هایم را ندیدم، چگونه میتوانم اقدام کنم؟

پاسخ سوال:

سلام علیکم

دستور موقت به مانند حکم لازم الاجراست و بایستی اجرا شود. مامور اجرا موظف به همکاری در این زمینه است در غیر این صورت تخلف کرده است. برای رسیدگی به موضوع یه دائره اجرای احکام دادگاه صادرکننده رای مراجعه کنید.

 

 

 
 

;

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشاوره حقوقی رایگان

در صورتی که پاسخ سوال خود را دریافت نکردید ، اینجا بپرسید

کارشناسان حق وران در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهند داد. شما پاسخ سوالات خود را در اینجا می توانید بیابید .

گروه وکلای حق وران پاسخگوی سوالات حقوقی شما پیرامون مسائل حقوق زن و شوهر ، حقوق زوجه و مسائل کیفری، چک، مزاحمت، روابط نامشروع و… به صورت حضوری ، تلفنی ، آنلاین و رایگان می باشد.

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان می باشد.

برای گرفتن پاسخ سوالات حقوقی خود به صورت رایگان می توانید از بخش پرسش و پاسخ اقدام نمائید.

در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره حقوقی در کمترین زمان ممکن را دارید و یا نیاز به مشاوره تلفنی دارید از بخش مشاوره تلفنی حق وران اقدام نمائید تا در کمترین زمان به پاسخ سوالات خود برسید.

اگر تمایل به مشاوره حضوری دارید و یا به دنبال بهترین وکلای تهران از طریق لینک وکیل خوب تهران اقدام به شناسایی وکلا از طریق معرفی انجام شده نموده و درخواست مشاوره حضوری نمائید.

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس : ۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

 haghvaran@

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *