وکیل اتباع افغان در تهران

تماس با وکیل اتباع افغان در تهران :09129426674


وکیل اتباع افغان در تهران (Lawyer for Afghan nationals in Tehran) به طور دقیق از سال ۲۰۰۱ تاکنون فعالیت های بسیار زیادی را در خصوص تابعیت افغان ها در ایران مورد پیگیری قرار داده است. همانطور که میدانید اشغالگری ۲۰ ساله در افغانستان تقریباً حدود یک سال است که به پایان رسیده؛ اما عواقب و آسیب های آن همچنان باقی مانده است. در واقع کشور افغانستان به تسلط طالبان در آمده و این موضوع اصلی میباشد؛ که یک بحران انسانی شدید را برای مردم رنجور این کشور به همراه داشته است.
تمامی این بی ثباتی ها؛ خشونت ها؛ بدبختی ها و پشیمانی ها تنها چیزی را که برای افغانستان و مردم آن داشت؛ عدم صلح و آرامش و ثبات برای این کشور بوده است .
اوج فاجعه در فروپاشی اقتصادی این کشور موقعی صورت گرفت که مردم با سختی های شدیدی روبرو شدند؛ تا جایی که قیمت های مواد غذایی به شدت افزایش یافت و تقریباً ۹۵ درصد خانواده‌های افغان با ناامنی غذایی روبرو شدند و به همین علت برای اینکه از شرایط وحشتناک پیش آمده و بحران اقتصادی فرار کند رو به مهاجرت به کشورهای همجوار از جمله ایران آورده اند.
این مهاجرت مهاجرت اجباری بود که توسط این مردم صورت گرفت؛ برای اینکه بتوانند به تابعیت ایران دریایند و یا اقامت ایران را دریافت کنند باید شرایط خاصی را داشته باشند.
چرا که صددرصد مهاجرت های غیرقانونی عواقب جبران ناپذیری را در بر خواهد داشت.

بنابراین برای کاهش درد و رنج این عزیزان بهترین وکیل درتهران در حوزه تخصصی تابعیت آماده ارائه خدمات صفر تا صد اخذ تابعیت برای خانواده های افغانی می باشد.

فرم ها سلام خانم شفیعیAvatar for خانم شفیعیبیرون رفتن مشاوره آفلاین نام و نام خانوادگی (اختیاری) شماره موبایل(Required) متن سوال مشاوره حقوقی رایگان برای انجام مشاوره حقوقی رایگان از طریق دکمه زیر اقدام کنید کارشناسان حق وران در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهند داد. مشاهده سایر سوالات و پاسخ ها در اینجا . گروه وکلای حق وران پاسخگوی سوالات حقوقی شما در مسائل مختلف از قبیل حقوق زوجین ، حق موجر و مستاجر ، قاچاق کالا و ارز و .... می باشد. حق وران در این لینک به معرفی وکلای خوب تهران میپردازد تا با شناخت کامل از هر وکیل بتوانید مشاور حقوقی خود را انتخاب کنید. خدمات حق وران به صورت ارائه مشاوره : حضوری تلفنی آنلاین می باشد. در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره حقوقی در کمترین زمان ممکن را دارید و یا نیاز به مشاوره تلفنی دارید از بخش مشاوره تلفنی حق وران اقدام نمائید تا در کمترین زمان به پاسخ سوالات خود برسید. یکی از خدمات محبوب کاربران گروه وکلای حق وران ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان می باشد. برای گرفتن پاسخ سوالات حقوقی خود به صورت رایگان می توانید از بخش پرسش و پاسخ اقدام نمائید. وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس : ۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴ ما را در اینستاگرام دنبال نمایید haghvaran@ وکیل ملکی | وکیل قاچاق کالا و ارز | 09129426674 مشاوره فوری وکیل خوب تهران خانه وکیل متخصص مخزن قوانین سایر خدمات وکیل درباره ما بلاگمگوکیل اتباع افغان در تهران ✅۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴ ✅وکیل تابعیت ومهاجرت حق وران✈️ میخای سریع بدونی اینجا چه مطالبی هست؟ شرایط اخذ تابعیت ایران برای افغان ها توسط وکیل اتباع افغان در تهران مدارک و اسناد مورد نیاز برای اخذ تابعیت ایران مشاوره حقوقی با وکیل تابعیت و مهاجرت ۵/۵ - (۲ امتیاز) وکیل اتباع افغان در تهران (Lawyer for Afghan nationals in Tehran)

شرایط اخذ تابعیت ایران برای افغان ها توسط وکیل اتباع افغان در تهران

از آنجایی که اتباع برای گرفتن تابعیت در کشور دیگر ممکن است دچار مشکل باشند در این خصوص بهتر است حتما از یک وکیل تابعیت کمک بگیرند.

در این موضوع برای اخذ تابعیت ایران برای افغانها بهتر است تا از وکیل اتباع افغان در تهران اقدام به اخذ مشاوره حقوقی کنیم.

زیرا علاوه بر اینکه روند کار خیلی زودتر پیش خواهد رفت در صرف هزینه ها به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود.

هزینه های اشاره شده به دلیل عدم آگاهی افراد می تواند افزوده شود و اما شرایط اخذ تابعیت برای افغان ها شامل موارد زیر می باشد:

اتباع افغانی باید ۱۸ سال تمام داشته باشند.
.متقاضیان تابعیت باید پنج سال به طور قانونی در ایران سکونت داشته باشند مدت زمانی که مهاجرین به صورت غیر قانونی در ایران باشند حساب نخواهد شد.
تبعه افغانی نباید به جنایت سیاسی محکوم شده باشد برای فرار از مجازات به کشور دیگر فرار کند.
متقاضیان افغانی برای تابعیت در ایران نباید به خاطر خدمت سربازی از کشور خود فرار کند همین که شخص فراری نباشد کافی می باشد.
اتباع افغانی که دارای تخصص علمی و شغلی باشند و دارای دو سال سابقه اقامت قانونی باشند به راحتی می توانند اقدام به اخذ تابعیت در ایران کنند.
یکی دیگر از راه‌های آسان اخذ تابعیت تبعه افغانی خدمات ارزنده و شایسته در امور عامل منفعل می باشد که توسط متقاضی انجام گرفته و مورد تایید مقامات صلاحیت دار بوده است + دو سال سابقه اقامت قانونی در ایران
یکی دیگر از روش های اخذ تابعیت اتباع افغانی سرمایه گذاری در امور تولیدی و عمرانی ایران می باشد که باید به تایید مقامات صلاحیتدار رسیده باشد + دو سال سابقه اقامت قانونی در ایران
در صورتی که حقوق مستمری بازنشستگی تبعه افغانی به تایید بانک های مجاز ایرانی رسیده باشند؛ می تواند اقدام به اخذ اقامت و تابعیت در ایران کند.
یکی دیگر از روش ها برای اخذ تابعیت زن و فرزند ایرانی می باشد.
تبعه افغانی باید دارای معرفی نامه از اداره تابعیت وزارت امور خارجه ایران باشد.
در صورتی که تبعه افغانی در هر یک از موارد مذکور فعال باشد می تواند به راحتی اقدام به اخذ تابعیت ایران نمایند.
همچنین سرمایه گذاری در ساخت و ساز و املاک می‌توانند یکی از فاکتورهای مهم در اخذ تابعیت اتباع افغانی باشد.
وکیل تابعیت و وکیل ملکی هر دو می توانند در خصوص این گونه سرمایه گذاری ها اقدام به اخذ تابعیت برای تبعه افغانی کنند.

در کنار تمامی موارد باید مدارک مورد نیاز برای اخذ تابعیت ایران فراهم باشد در ادامه به معرفی مدارک لازم برای گرفتن تابعیت خواهیم پرداخت.

مدارک و اسناد مورد نیاز برای اخذ تابعیت ایران

وکیل برای گرفتن شناسنامه برای اتباع (Lawyer to get birth certificate for nationals)

جمع آوری مدارک و اسناد مورد نیاز یکی از بخش های پردردسریست که معمولا باید در ادارات و مراجع مختلف قابل پیگیری و جمع آوری اسناد و مدارک کند.

لذا وکیل اتباع افغان در تهران به دلیل آگاهی به روند کار و شرایط حاضر می تواند در کوتاه ترین زمان اقدام به جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز کند. در اینجا به مهمترین اسناد و مدارک مورد نیاز برای گرفتن تابعیت اشاره می کنیم:

تکمیل پرسشنامه یا فرم شماره ۸ مدارک گذرنامه کارت شناسایی کارت ملی شناسنامه+ کپی تمامی موارد کپی مدارک هویتی و مسافرتی همسر و فرزند کپی پروانه کار یا گواهی مربوطه در صورت اشتغال و کار
یک عدد عکس پشت نویسی شده کپی مدارک همسر و فرزندان از تمامی صفحات آخرین مدرک تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل در صورت داشتن سوابق ایثارگران

توجه توجه

اتباع محترم افغانی ؛پاکستانی؛عراقی؛سوری و… می توانند به کمک بهترین وکیل مهاجرتی در گروه وکلای حق وران علاوه بر گرفتن کد فراگیر اتباع اقدام به گرفتن گواهینامه رانندگی کنند.

برای این منظور با ما تماس بگیرید.  09129426674

مشاوره حقوقی با وکیل تابعیت و مهاجرت

برای انجام مشاوره حقوقی رایگان از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

منیره شفیعیمشاهده نوشته ها

Avatar for منیره شفیعی

من منیره شفیعی با بیش از 4 سال سابقه، نویسنده گروه وکلای حق وران هستم . این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

2 دیدگاه

  • باعرض سلام خدمت شما بنده تبعه افغانستان هستم و در سال ۱۳۸۲ بعد از گذشت ۱۹ سال اقامت در ایران بطور داوطلب با خانواده ازطریق سازمان ملل به افغانستان باز گشتیم در آن زمان ما کارت های مهاجرتی دائمی داشتیم الان ما بخاطر مشکلات زیادی که وجود داشت دوباره به ایران باز گشتیم و کارت‌های قدیمی و اصل آن راکه‌ در سال ۱۳۸۲ موقع خروج از ایران داشتیم را با خود داریم آیا می‌توانیم دوباره کارت آمایش یا کارت هوشمند از طریق آن بدست بیاوریم

    • باسلام.
      منعی برای دریافت کارت آمایش وجود ندارد
      به دفاتر کفالت محل سکونت خود مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *