وکیل اتباع خارجی

وکیل اتباع خارجی حق وران{09129426674 } وکیل تابعیت بهترین وکیل اتباع خارجی شخصی است که با حقوق بین الملل آشنایی دارد ؛می‌تواند در جریان پرونده های دعاوی تابعیت ورود داشته باشد.


وکیل اتباع خارجی{ Lawyer for foreign nationals } یکی از متخصصین مهاجرتی میباشد که پرونده های مربوط به دعاوی تابعیت اقامت و حل مشکلات مهاجرتی؛ اخذ تابعیت برای اتباع افغان در ایران؛ اخذ کد فراگیر و ارائه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه های تابعیت و مهاجرت را برای رسیدن به حقوق مناسب انسانی بر اساس توازن جامعه و حاکمیت داخلی پیگیری می کند.

بهترین وکیل اتباع خارجی

قطعاً بهترین وکیل اتباع خارجی شخصی است که با حقوق بین الملل آشنایی دارد ؛می‌تواند در جریان پرونده های دعاوی تابعیت ورود داشته باشد.

بعنوان مثال :با ارائه مدارک لازم اقدام به اثبات تابعیت، اخذ تابعیت، کد فراگیری، فراهم کردن شرایط اخذ تابعیت، تمدید اقامت اتباع خارجی، خرید و فروش ملک در خارج از ایران و بسیاری از موارد مشابه دیگر مهارت و توانایی خود را نشان دهد.

چرا اتباع باید حتماً از وکیل تابعیت کمک بگیرند؟

 فرقی نمی کند که شما تبعه کشور دیگری باشید یا اینکه اتباع در کشور ما در حال زندگی باشند؛برای این که مانند شهروندان عادی از حقوق قانونی و شهروندی برخوردار باشند این قانون نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان جاری و ساری است.

منتها در هر کشور ممکن است با قوانین مختلفی روبرو باشد.

لذا اتباع خارجی با انتخاب کشور مقصد خود را ملزم به رعایت قوانین کشور مقصد خواهند دانست.

حال فرض کنید حال که فرد هیچگونه آگاهی در خصوص نحوه اخذ تابعیت و مسائل حقوقی خود نداند ۱۰۰% تبعه با مشکلاتی رو به رو خواهد شد و چه بسا که در برخی موارد مورد سوء استفاده سودجویان قرار می‌گیرد و تبعات ناخوشایندی را برای شخص در بر خواهد داشت.

لذا حضور و حمایت وکیل اتباع خارجی نه تنها به عنوان یک حامی بلکه به عنوان شخصی که بتواند به فرد تبعه آگاهی های لازم در خصوص حقوق قانونی خود در کشور مقصد را ارائه کند بسیار لازم و ضروری خواهد بود.

در ادامه همین مبحث به حقوق اتباع اشاره مستقیمی خواهیم داشت.

وکیل اتباع خارجی

حق و حقوق اتباع شامل چه مواردی است؟ 

همانطور که در بخش پیشین هم اشاره شد حقوق موکلین و اتباع اولین چیزی است که وکیل تابعیت و مهاجرت می تواند در صدد احقاق آن برآید.

لذا حقوق شهروندی بسیار حائز اهمیت است. پیش از هر چیز بهتر است بدانید که حقوق شهروندی چیست؟

حقوق شهروندی مجموعه وظایف و مسئولیت های شهروندان در برابر یکدیگر؛ شهر؛ دولت؛ قوای حاکم و مملکت و همچنین حقوق و امتیازاتی میباشد که مدیران شهری و دولت باید اقدام به تامین آن برای تبعه و شهروندان کنند.

از جمله: حقوق اتباع در سراسر دنیا مخصوصاً در ایران شامل: حق اشتغال؛ برخورداری از حق امنیت؛ حق عبور و ورود و خروج از کشور؛ حق آزادی بیان و عقیده؛ حق زندگی راحت حق برابری حق حریم خصوصی حق دسترسی به فضای مجازی حق دسترسی به اطلاعات حق برخورداری تامین اجتماعی حق صلح حق حیات حق ارث حق دادخواهی حق ازدواج و طلاق اهلیت حق گرفتن وکیل مدافع حق راه رات حق تعلیم خدمات طبی و بهداشتی.

مشاوره حقوقی با وکیل تابعیت

هزینه وکیل مهاجرت

هزینه وکلا همیشه نه تنها درپرونده های مهاجرتی؛بلکه در تمامی پرونده های که مربوط به

وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛وکیل قاچاق کالا و ارز؛ وکیل شرب خمر؛وکیل رابطه نامشروع ؛

وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل تابعیت ؛ وکیل پیش فروش آپارتمان ؛وکیل دعاوی خانواده؛ وکیل دعاوی شهرداری و… می باشد.

هزینه ها کاملاً بر اساس شرایط پرونده؛ مراحل پرونده؛ نتیجه پرونده و متناسب با شرایط متقاضی یا همان موکل در نظر گرفته می‌شود.

در غالب موارد هزینه های مشخص و کلی از طرف مراجع قانونی در صورتی که دو طرف به توافق نرسند تعیین می شود.

برای استعلام اولیه جهت هر یک از مراحلی که هستید و نیاز به اخذ مشاوره یا اخذ وکیل دارید می توانید از طریق این درگاه که در ذیل به آن اشاره شده است اقدام کنید و استعلام هزینه وکیل مهاجرت را بخواهید.

همچنین برای مشاوره های رایگان ، مشاوره تلفنی یا مشاوره های آنلاین به صورت چت واتساپ ای می توانید توسط هر یک از وکلای متخصص مجموعه حق وران در طول شبانه روز با ما در ارتباط باشید .

ما بهترین پرونده های مهاجرتی را از صفر تا صد پیگیری و به نتیجه مطلوب می رسانیم.

برای دسترسی با شماره 09129426674 تماس بگیرید.

استعلام هزینه وکیل اتباع خارجی

منیره شفیعیمشاهده نوشته ها

Avatar for منیره شفیعی

من منیره شفیعی با بیش از 4 سال سابقه، نویسنده گروه وکلای حق وران هستم . این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *