تعدیل مهریه

تعدیل مهریه{ در حق وران}


تعدیل مهریه

سوال:

سلام خانوم بنده تعدیل گذاشتن درحالی که قیمت طلا رو به افزایش است و من معلم حق التدریسی هستم و مالی اضافه نشده باید چیکار کنم؟

 

پاسخ سوال:

مطابق ماده 11 قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی درخواست تعديل در پرداخت مهريه متناسب با شرايط مالي زوج انجام مي پذيرد لذا دادگاه خانواده با توجه به شرايط مالي شما درخواست تعديل در پرداخت مهريه را مورد حكم قرار خواهد داد. درخواست تعدیل مهریه هم از طرف  مرد و هم از طرف  زن ممکن است مطرح شود .

در صورتی  که مرد اقساط را که مربوط  به مهریه زن  است پرداخت می کند ، هم خانم می تواند از دادگاه با توجه به نرخ تورم درخواست افزایش مقدار اقساط را بکند هم آقا  می تواند از دادگاه بخواهد که مقدار اقساط را نسبت به قبل کاهش دهد .

تعدیل مهریه

در صورت نیاز به وکیل خانواده با ما تماس بگیرید.

گروه وکلای حق وران با بهره گیری از وکلای خوب تهران پاسخگوی سوالات حقوقی شما پیرامون مسائل مربوط به تعدیل مهریه،  نحوه درخواست مهریه و…

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان میباشد .

برای دسترسی به پاسخ سوالات حقوقی خود به صورت رایگان میتوانید از بخش پرسش و پاسخ اقدام کنید.

در صورتی که تمایل به مشاوره حقوقی فوری دارید می توانید از بخش مشاوره تلفنی حق وران اقدام نمایید.

انواع درخواست مشاوره به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی میباشد.

از جمله اساتید متخصص مباحث مختلف شامل:

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث، وکیل تابعیت، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل دعاوی خانواده؛ وکیل دعاوی شهرداری و…

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran@

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

1 دیدگاه

  • با سلام ، زمانی که زوج یا زوجه تغییری در شرایط مالی خود یا طرف مقابل حاصل شود آیا می توانند با ارائه مستندات خواهان تعدیل مهریه بشوند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *