با سلام

راننده اسنپ هستم. ساعت 1:30 شب که مسافرم رو پیاده کردم. در حال رسیدن به مسافر بعدی ماشینی جلوم بود. که حرکت نمیکرد. به سختی از کنارش حرکت کردم. و به نشانه اعتراض بوق زدم. و رفتم. دنبالم کرد. دستم رو از پنجره بیرون آوردم. و حتی عذر خواهی کردم. فایده ای نداشت. ایستادم. با مشت به شیشه ماشین زد. و سعی کرد من رو از ماشین پیاده کنه. فرار کردم. و مرتب دنبالم میکرد. حتی وسط اتوبان همت داشت باعث تصادف شدیدی می شد. چون می اومد جلوی ماشین من و ترمز میکرد.

در نهایت جلوی پلیس دیپلماتیک ایستادم. و به اونجا پناه بردم. سه نفر پیاده شدن. یکیشون با قفل فرمان، شیشه ماشین ماشین منو شکست. و سعی میکردند من رو از همون شیشه شکسته بیرون بکشند. که باعث جراحت دست های من شد. و مرتب و محکم با قفل فرمان به سر و دستانم که به صورت محافظت از سرم گذاشته بودم. روی سرم میزدند. و بعد فرار کردند، من که با پلیس ۱۱۰تماس گرفتم. دوباره یکیشون اومد. با شدت خیلی زیاد تو صورتم زد. و منو کرد داخل ماشین. روی شیشه های شکسته و با قسمت پشت چاقوی بزرگی که در دست داشت. به سر من میزد. و میگفت اگه همین الان نری می کشمت.

من رفتم شکایت و پزشک قانونی،کلانتری. نامه برای گرفتن تصاویر دوربین پلیس دیپلماتیک داد. و من به اونجا رفتم نامه رو از من گرفتند. و از دادن تصاویر ممانعت کردند. الان باید چه کاری انجام بدم. کلانتری پروندم رو به دادسرا نمی فرسته؟

پاسخ سوال:

سلام علیکم

شما می توانید در خواست بررسی دوربین های اتوبانی که آنها شما را دنبال کرده بودند را بخواهید. علاوه بر آن مدارک پزشکی قانونی هم همراه دارید.و  می توانید به صورت مستقل شکایت کیفری از آنها انجام دهید. (ضرب و جرح بر اساس ماده 617 قانون مجازات ) در این روند پیگیری مستمر شما موثر است. البته که توصیه ما این است که از وکیل در این مسیر همراهی بگیرید.

 

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس : ۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

 haghvaran@

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *