رأی وحدت رویه شماره 6۸۱ مورخ ۱۳۸۴/۷/۲۷ هیات عمومی دیوان عالی کشور (مرجع تشخیصِ جنگلها به عنوان منابع ملی و مستثنیات آن)

خلاصه

عرصه و اعیان كلیۀ جنگل‌ها و مراتع، بیشه‌های طبیعی و اراضی جنگلی كشور جزء اموال عمومی شمرده می‌شود و تشخیص این منابع ملی و مستثنیات آن با وزارت جهاد سازندگی (در حال حاضر جهاد کشاورزی) است.

مشاوره حقوقی رایگان

برای انجام مشاوره حقوقی رایگان از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

اگر به دنبال یکی از خدمات زیر هستید:

مشاوره رایگان تماس تلفنی فوری مشاوره های آنلاین

ده وکیل خوب تهران در مجموعه حق وران هم‌اکنون آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی و کیفری در زمینه‌های زیر می باشند شامل:

وکیل قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛ وکیل ارث، وکیل شرب خمر؛ وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل تابعیت؛ وکیل پیش فروش آپارتمان و وکیل دعاوی شهرداری ؛وکیل دعاوی خانواده

خدمات مشاوره 24 ساعته همراه با پشتیبانی

اطلاعات بیشتر: 09129426674

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *