نمونه رای رابطه نامشروع مادون زنا

یکی از مواردی که متأسفانه جوامع بشری را درگیر کرده روابط خارج از عرف است که با عنوان رابطه نامشروع شناخته می شود. متأسانه با پیشرفت سریع وسایل ارتباط جمعی، انسان ها سریع تر از گذشته با یکدیگر آشنا می شوند و نتیجه آن وابستگی های عاطفی و نهایتا برقراری روابط جنسی فراتر از عرف و عادات مرسوم می باشد. در قانون برقراری رابطه با نامحرم جرم است و می تواند تحت عنوان رابطه نامشروع تحت پیگرد قرار گیرد. در زیر به نمونه رأيی در این خصوص می پردازیم.

 رای شعبه بدوی

در خصوص اتهام1-آقای و. ح. فاقد پیشینه محکومیت کیفری دائر بر ایجاد رابطه نامشروع با خانم ر. ک. 2-خانم ر. ک.متاهل و دارای دو فرزند و فاقد پیشینه محکومیت کیفری دائر بر ایجاد رابطه نامشروع با آقای و. ح. موضوع شکایت آقای س.الف. م. و گزارش مرجع انتظامی؛دادگاه با توجه به صورت جلسه مورخه 95/6/22 مرجع انتظامی,شکایت شاکی,عکس های متعدد ارائه شده از سوی شاکی که همگی مبین و نشانگر رابطه نامشروع و غیر قانونی و غیر شرعی متهمان با یکدیگر می باشد,اظهارات و دفاعیات غیر موثر متهمان و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده اتکاب بزه مزبور را از ناحیه مشارالیهما محرز و ثابت تشخیص به استناد ماده 637 قانون مجازات اسلامی 1375 هریک از متهمان را بر تحمل نود و نه ضربه شلاق تعزیری درجه شش محکوم و اعلام می نماید. رای صادره حضوری و ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران میباشد.

دکتر محمد جواد گوهریان

دکتر محمد جواد گوهریانوکیل پایه یک دادگستری

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

اگر که درگیر شکایت رابطه نامشروع هستید بهتر است که به این نکته توجه کنید که پرینت پیامک، پرینت مکالمات، دوربین های سطح شهر و مهمتر وجود عکس مشترک می تواند محکومیت شما را بدنبال داشته باشد. رابطه نامشروع می تواند با زن مجرد یا زن شوهردار اتفاق افتد و مجازات هر یک در قوانین متفاوت است.

رأی شعبه تجدیدنظر استان تهران

در خصوص تجدید نظر خواهی شاکی بدوی آقای س.الف. م. نسبت به دادنامه شماره 827 مورخ 95/6/23صادره از شعبه105 دادگاه عمومی بهارستان که متضمن محکومیت آقای و. ح. و خانم ر.ک.به تحمل 99 ضربه شلاق به اتهام رابطه نامشروع می باشد وی به میزان مجازات همسرش معترض شده است با توجه به مجموع محتویات پرونده تجدیدنظر خواهی واصله با هیچ یک از شقوق ماده 434 قانون آیین دادرسی کیفری انطباق ندارد . علیهذا دادگاه آن را مردود اعلام می نماید رای صادره حضوری و قطعی است.

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *