حکم تعزیری و راه اعتراض به آن

حکم تعزیری و راه اعتراض به آن ،حق وران09129426674


حکم تعزیری و راه اعتراض به آن

سوال:

سلام. من و دخترم و دوستم رفتیم شمال. از یه مغازه شمال خرید کردیم و مغازه فروشه به پوشش دخترم گیر داد و شروع کرد به فحش دادن و با هم دعوامون شد.

ازمون تحت عنوان امر به معروف شکایت کرده و دادگاه هر کدوم ما رو به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی و دخترم رو به ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرده است.

آیا این مجازات قابل تخفیف یا تعلیق هست؟

باید چیکار کنیم؟ 

پاسخ سوال:

سلام علیکم 

وقتی حکم صادر می شود شما تنها کاری که می توانید انجام دهید اعتراض و درخواست تجدید نظر است. با توجه به اینکه پرونده کیفری است قطعا یک وکیل همراه با شما می تواند مسیر را بهتر نشان دهد.

برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید: ۸۸۱۰۹۵۶۰

گروه وکلای حق وران پیشرو در مشاوره تخصصی _ حقوقی

مجازات های تعزیری در قانون اسلامی که  شامل مواردی مثل حد، قصاص و دیه نیست و به موجب قانون در موارد اجرا محرمات قانونی تعیین و اعمال می‌شود.

همچنین قانون، برای برقراری نظم، تالیف شده  افراد، وظیفه دارند که قوانین حاکم بر جامعه را رعایت کنند، در غیر این صورت، مجازات می شوند.

طبق قوانین کشور ما، مجازات های اصلی، به چهار دسته تقسیم می شود:

  • قصاص
  • دیه
  • مجازات حدی
  • مجازات تعزیری
حکم تعزیری و راه اعتراض به آن

کاربران سایت حق وران شما عزیزان  میتوانید در رابطه با موضوعاتی از جمله: حکم تعزیری و راه اعتراض به آن ،پرونده های  کیفری و… از وکیل متخصص در مجموعه گروه وکلای حق وران کمک بگیرید.

علت عدم دسترسی بعضی افراد در مواقع اضطراری به وکیل و مشاور حقوقی با انتخاب راه های اشتباه، روندپرونده های خود را طولانی می کنند.

در چنین مواقعی نیاز به یک وکیل و مشاوره حرفه ای بسیار امری ضروری می باشد.

گروه وکلای حق وران متشکل بهترین وکلای خوب تهران آماده ارائه مشاوره حقوقی ؛قبول و پیگیری پرونده ها در زمینه های:

وکیل قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛ وکیل ارث، وکیل شرب خمر؛ وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل تابعیت؛ وکیل پیش فروش آپارتمان  ؛وکیل خانواده ؛وکیل دعاوی شهرداری و…

 مشاوره رایگان از بخش پرسش و پاسخ 

با ما در تماس باشید:۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴

1 دیدگاه

  • با سلام.
    بنده برای خرید به همراه دخترم به یک مغازه رفتیم و فروشنده به پوشش دخترم ایراد گرفت و شروع کرد به فحش دادن ،بحث و دعوا.الان فروشنده از ما به علت امر به معروف شکایت کرده.
    دادگاه نیز من رو برای پرداخت جزای نقدی و دخترم رو به ضربه شلاق محکوم کرده است.آیا میتونم برای این مجازات تخفیف بگیرم؟چکاری میتونم انجام بدم ؟لطفا راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *