وکیل زنا

وکیل زنا (09129426674)


وکیل زنا از جمله وکلای متخصص در حوزه روابط نامشروع و ل تجاوز جنسی می‌باشد که می‌تواند به موکلین خود در خصوص جرایم زنا بسیار راهنمای موثری باشد. مخصوصاً برای اثبات زنای محصنه با پیامک ؛کاهش مجازات در حکم زنای مرد مجرد با زن متاهل؛ بررسی پرونده‌های حکم زنای زن شوهردار با مرد متاهل؛ پیگیری پرونده‌های زنای دختر و پسر مجرد؛ جرم زنای محصنه و پرونده‌های مشابه…

چون در اسلام این گونه جرم زنا نفی شده و می‌تواند ریشه و اساس خانواده‌ها را از هم بگستراند؛ امری حرام محسوب شده است و در این خصوص به مرد زنا زانی و به زن زناکار زانیه می‌گویند. از آنجایی که زنا رابطه نزدیکی بدون زوجیت بین زن و مرد اتفاق بیفتد بدون اینکه ازدواج کنند و هیچ را رابطه زوجیتی نداشته باشند؛ مطابق ماده ۲۲۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ مشمول جرم زنا خواهند بود.

انواع زنا

  • زنای با محارم
  • زنای محصنه
  • زنای غیر محصنه
  • زنای به عنف
وکیل زنا برای زنا با محارم
وکیل زنا برای زنا با محارم
برخی از افراد خانواده به واسطه رابطه نسبی که دارند نمی‌توانند با یکدیگر ازدواج کنند. چون که جزو محارم محسوب می‌شوند .هرگونه رابطه نزدیکی با محارم نسبی زن یا مرد حرام بوده و رابطه زوجیتی بین آنها وجود ندارد و رابطه صورت گرفته بین آنها زنا نامیده می‌شود.

زنای با محارم

برخی از افراد خانواده به واسطه رابطه نسبی که دارند نمی‌توانند با یکدیگر ازدواج کنند. چون که جزو محارم محسوب می‌شوند .هرگونه رابطه نزدیکی با محارم نسبی زن یا مرد حرام بوده و رابطه زوجیتی بین آنها وجود ندارد و رابطه صورت گرفته بین آنها زنا نامیده می‌شود.

محارم نسبی شامل (خواهر؛ مادر ؛برادر ؛عمه ؛دایی ؛عمو)

از آنجایی که پرونده‌های زنای با محارم بسیار حساس و از اهمیت بالایی برخوردار است وکیل زنا می‌تواند در خصوص مجازات اعدامی که برای این زنا صورت گرفته است به دنبال راهکارهای قانونی برای تقلیل کاهش مجازات اعدام اقدامات قانونی را ارائه کند که البته احتمال این امر بسیار کم می‌باشد.

چون که در ماده ۲۲۴ قانون مجازات اشاره شده که مجازات زنا با محارم اعدام خواهد بود در صورتی که زن هم در زنای با محارم رضایت داشته باشد زن هم محکوم به اعدام خواهد شد.

زنای محصنه

متاسفانه پرونده‌های زنای محصنه جزو پرونده‌های بسیار حساس و قابل تأملی است که وکیل زنا چه در جایگاه دفاع کردن و چه در جایگاه اثبات کردن وظیفه بسیار خطیری را بر عهده دارد. چرا که در اثبات زنای محصنه که معمولاً بین زن و مرد متاهل این گونه زنا اتفاق می‌افتد؛ باید حتماً اثبات زنای انجام شده اطمینان کامل داشته باشد.

چرا که با اثبات این موضوع آبرو و شرف یک خانواده در خطر خواهد بود .ضمن اینکه شخصی که در معرض اتهام زنا قرار گرفته است؛ در صورتی که متهم نباشد و مجرم نباشد حق او ضایع شده و ناخواسته مشمول مجازات‌های سنگینی نظیر اعدام خواهد شد. چون که جرم زنای محصنه معمولاً مربوط به جرایمی است که در آن هم زن و هم مرد متاهل باشند و زمانی که زن و مردی که مرتکب این جرم شده‌اند؛ اگر شرایط نزدیکی را داشته باشندو بازهم مرتکب این عمل شده باشند محکوم به مجازات زنا می‌شوند.

گاهی ممکن است مرد یا زن متاهل به دلایل شرایطی نظیر مسافرت همسر؛ حبس همسر ؛بیماری همسر از امکان رابطه جنسی برخوردار نباشد که در این گونه موارد دیگر زنای محصنه محسوب نخواهد شد.

اگر یک زن متاهل طبق همین شرایط وارد رابطه زنا شود؛ مشمول جرم زنای محصنه شده است .اگر مرد مرتکب زنا شود به او محصن می‌گویند. بر اساس ماده ۲۲۵ قانون مجازات اسلامی مجازات زنای محصنه چه برای مرد چه برای زن حکم رجم می‌باشد.

زنای غیر محصنه

زنای غیر محصن زمانی اتفاق می‌افتد که زن یا مرد مجرد باشد و مرتکب زنا شود. در این صورت شخصی که مثلاً ممکن است زن یا مرد زناکار متاهل باشند؛ اما به دلیل بیماری همسر؛ ناتوانی همسر؛ غیبت طولانی همسر؛ امکان برقراری رابطه زوجیت نباشد که در این گونه موارد زنای غیر محصنه اتفاق می‌افتد و مشمول مجازات ۱۰۰ ضربه شلاق حدی خواهد بود.

نکته

نکته قابل توجه در این نوع از مجازات زمانیست که ممکن است شخص مجرم بیشتر از سه بار مرتکب عمل زنا شده باشد که در این گونه موارد محکوم به اعدام خواهد شد .مطابق ماده ۲۲۵ قانون مجازات اسلامی حکم زنای غیر محصنه اعدام خواهد بود.

زنای به عنف

در صورتی که جرم زنای به عنف اتفاق افتاده باشد؛ شما می‌توانید به کمک وکیل زنا در صورتی که زن باکره باشد حق عرش بکاره زایل شده را دریافت کند. مطابق ماده ۲۲۴ قانون مجازات حکم زنای به عنف اعدام می‌باشد.

نحوه اثبات جرم زنا
نحوه اثبات جرم زنا

نحوه اثبات جرم زنا

وکیل زنا

یکی از بهترین روش‌ها استفاده از مهارت و توانایی‌های وکیل زنا برای اثبات جرم زنا می‌باشد. چون که وکیل با ارائه راهکارهای قانونی و حرفه‌ای معمولاً در گفتمان‌هایی که با متهمین خواهد داشت یا بر اساس مدارک و مستندات مثل فیلم؛ عکس ؛پرینت تماس‌ها ؛فیلم دوربین مداربسته؛ پیگیری از طریق شبکه‌های مجازی و به طور کلی راهکارهای مختلف در صدد اثبات جرم زنای طرفین باشد و بتواند فرایند اثبات جرم زنا را برای قاضی محرز کند.

شهادت دادن

شهادت دادن شهود یکی از روش‌های اثبات جرم زنا می‌باشد که معمولاً به دلایل شرایطی که در این روش وجود دارد معمولاً سخت به نظر می‌آید.چون که شرایط شهادت دادن باید چهار مرد عاقل و بالغ یا سه مرد بالغ و دو زن مرد و زن خیانتکار را در حین رابطه دیده باشند که علناً در اکثر مواقع غیر ممکن می‌باشد.

علم قاضی

علم قاضی معمولاً می‌تواند بسیار در این خصوص کارگشا باشد. معمولاً قاضی بر اساس شواهد و قرائنی که در پرونده وجود دارد و حتی در صورتی که وکیل بتواند با ارائه اسناد مدارک و ادله کافی نظیر مواردی که برای وکیل اشاره شد مثل فیلم؛ عکس؛ فیلم دوربین مداربسته؛ پرینت تماس‌ها و پیامک‌ها در گوشی و سایر شبکه‌های مجازی و غیره می‌تواند یکی از شواهد و قرائنی باشد که قاضی بتواند به آنها استناد داشته باشد.

اقرار یکی از طرفین

قطعی‌ترین روش در اثبات جرم زنا اقرار یکی از طرفین است .وقتی که مثلاً یکی از طرفین به کار خودش اعتراف کند در واقع برای دادگاه عمل زنا محرز شده است.

نکته :

قابل ذکر است برای اینکه فرق بین زنا و رابطه نامشروع مشهود باشد اشاره کنیم که روابط نامشروع شامل: بوسیدن؛ بغل کردن؛ رابطه جنسی و لمس کردن می‌باشد و تفاوت رابطه نامشروع با زنا در این است که در عمل زنا باعث برقراری رابطه جنسی خواهد بود و حکم سنگسار و رجم دارد در صورتی که جرم و مجازات رابطه نامشروع ۹۹ ضربه شلاق است.

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *