وکیل ملکی مشاوره رایگان Real estate lawyer free consultation

تماس با وکیل ملکی مشاوره رایگان :09129426674


یکی از خدمات مجموعه حق وران ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه دعاوی ملکی می باشد.خدمات گروه حق وران در سه حوزه  مشاوره رایگان ، تلفنی  و حضوری  انجام می پذیرد.

مشاوره رایگان از طریق بخش پرسش و پاسخ بوده و پاسخ ها توسط وکلای پایه یک دادگستری که از بهترین وکلای تهران هستند در کمترین زمان خدمت کاربران عزیز ارائه می شود.هدف وکلای حق وران این است که بهترین نتیجه ممکن را برای شما به دست آورند.

گر برای دسترسی به وکیل ملکی به مشاوره رایگان نیاز دارید می توانید از بخش پرسش و پاسخ مشاوره رایگان دریافت نمایید .از جمله دعاوی حقوقی که شما می توانید درباره آنها از وکیل ملکی مشاوره رایگان بگیرید دعاوی ملکی ثبتی، دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری می باشد .استفاده از وکیل ملکی مشاوره رایگان در تمام امورحقوقی مربوط به املاک، بسیار ضروری است .

وکیل ملکی مشاوره رایگان گزینه بسیار مناسبی است که در بسیاری از موارد حقوقی ، می توانید از آن استفاده کرده و مشکلات امور حقوقی املاک خود را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. درنهایت مشاوره باعث می شود از بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

چرا گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه می کند؟

ماافتخارمی کنیم که به موکلان خود مشاوره رایگان ارائه می دهیم. زیرا مشاوره رایگان به سهولت دردرسترس همه افراد می باشد.گاهی اوقات این جلسه می تواند در مورد مراحل بعدی بینشی به مراجعه کننده ارائه دهد و به وی کمک کند که تعیین کند آیا وکیلی که با او مشاوره می گیرد همان وکیلی است که می خواهد به وی اطمینان کند و پرونده را جهت رسیدگی به وی واگذار کندیا اینکه نمی تواند اعتمادکند وتصمیم دیگری بگیرد.

بسیاری ازافراد درهمان اولین جلسه مشاوره رایگان ، به پاسخ خود می رسند و دیگر به پرداخت هزینه ،جهت مشاوره حضوری احتیاج ندارند.

 

راهنمای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وکیل ملکی

  1. ابتداوارد صفحه اصلی سایت به آدرس haghvaran.com می شوید.
  2. مشاوره آفلاین راانتخاب نموده روی آن کلیک می نمایید.
  3. سپس واردصفحه پرسش و پاسخ شده روی پرسیدن سوال کلیک می نمایید.
  4. واردصفحه ارسال سوال حقوقی(مشاوره آفلاین) می شوید
  5. مشخصات خواسته شده را پاسخ می دهید ، سپس سوال خودرا می پرسید و درآخردکمه ارسال را می زنید.
  6. جواب شماتوسط بهترین وکلادراسرع وقت پاسخ داده خواهدشد.

 

  مرحله اول:    

گروه وکلای حق وران

 

مرحله دوم:گروه وکلای حق وران

مرحله سوم: 

گروه وکلای حق وران

مرحله چهارم وپایانی 

گروه وکلای حق وران

 

گروه وکلای حق وران

برخی وکلای پاسخگوی سوالات شما دربخش رایگان

   

دکتر محمد جواد گوهریان وکیل مالیات

 

دکتر محمد‌جواد گوهریان

وکیل پایه یک و مشاوره حقوقی

گروه وکلای حق وران

دکتر سبحان فتح‌الهی

وکیل پایه یک و مشاور حقوقی

وکیل خوب تهران رضا عابد

دکتر رضا عابد

وکیل پایه یک ومشاورحقوقی

آقای هادی شاد

 

دکتر هادی شاد

وکیل پایه یک و مشاور حقوقی

دکتر زینب جنیدی مقدم

 

دکترزینب جنیدی مقدم

وکیل پایه یک ومشاورحقوقی

گروه وکلای حق وران

 

راهنمای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی ملکی،  حق وران 

مرحله اول : ابتداوارد صفحه اصلی سایت به آدرس haghvaran.com می شوید

 

گروه وکلای حق وران

 

مرحله دوم : ازصفحه اصلی سایت، مشاوره مورد نظرخود را ( مشاوره تلفنی ، مشاوره آفلاین ، مشاوره آنلاین ) انتخاب نموده ، برروی قسمت سبز رنگ کلیک کنید .و وارد مشاوره مورد نظر شوید. این صفحه برای شمابازمی شود. سریع و بدون اتلاف وقت از میان وکلای آنلاین سایت ، وکیل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو مشاوره ، تلفنی یا برخط را کلیک کنید.

 

 

گروه وکلای حق وران

 

مرحله سوم :  صفحه درخواست مشاوره برای شمابازمی شود.حالا می توانید مدت زمان مشاوره راانتخاب نموده ، شماره همراه خودراواردنماییدوسپس تایید شماره همراه را بزنید . ضمنا درانتهای صفحه مشاوره می توانید سوالات دیگران ، دیدگاهها و بازخوردهای مشاوران حق وران رامشاهده کنید.

 

گروه وکلای حق وران

خدمات مشاوره حضوری

جهت دریافت مشاوره حضوری با بهترین وکیل تهران ،  شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه ، بهترین نتیجه را به دست آورید و با عملکرد حقوقی مناسب،  امور حقوقی مربوط به املاک خود را در نهایت اطمینان و امنیت خاطر انجام دهیدو درهرنقطه از شهر که هستید می توانید دراسرع وقت از خدمات گروه وکلای حق وران بهره مند شوید.

آدرس  وکیل خوب تهران – گروه وکلای حق وران  دفتر مرکزی : تهران خیابان میرزای شیرازی ، بالاتر از مطهری ، پلاک ۲۱۹ ، طبقه پنجم ، واحد دو ، گروه وکلای حق وران

تماس :  ۸۸۱۰۹۵۶۰الی ۶۲
تماس اضطراری :۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴
پست الکترونیک: haghvaran@gmail.com

چراباید دردعاوی ملکی مشاوره بگیریم؟

از جمله مزایای مشاوره های ملکی صرفه جویی در هزینه و حضور حداقلی در جلسات مشاوره می باشد.همچنین با مشاوره از راه دور میزان قابل توجهی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های جانبی از هرگونه اتلاف به وقت جلوگیری خواهد شد.البته باید به این نکته هم اشاره داشت مزایای مشاوره های غیر رایگان بیشتر مشاوره های رایگان می باشد.

چراکه وقتی وکیل ملکی مشاوره رایگان میدهند؛ تنها موضوعات کلی می پردازد و برای پرداختن به جزئیات بهتر است تا از خدمات تخصصی تر و مشاوره های غیر رایگان استفاده کنیم. البته زمانی که شما به اطلاعات کلی در خصوص دعاوی ملکی نیاز داشته باشید؛صد درصد بهتر است تا بدون صرف هزینه های گزاف مشکلات خود را از طریق مشاوره رایگان حل کنید. ولی برای خدمات بیشتر نیاز است تا حتما از مشاوره های تخصصی تر توسط بهترین وکیل دادگستری تهران استفاده کنید تا از کم و کیف پرونده خود مطلع شوید.

 

دعاوی ملکی که می توانید برای آنها ازخدمات مشاوره ای ما استفاده کنید شامل مواردزیرمی باشد:

الف )مشاوره رایگان در دعاوی ملکی ثبتی

  1. تفکیک و افراز
  2. درخواست صدور سند مالکیت
  3. ابطال سند
  4. سند معارض
  5. ابطال اجراییه ثبتی و غیره

ب) مشاوره رایگان در دعاوی کیفری ملکی

  1. فروش مال غیر
  2. تصرف عدوانی
  3. کلاهبرداری
  4. جعل سند و انتقال ملک
  5. تغییر کاربری و..

 

پ) مشاوره رایگان در دعاوی حقوقی ملکی

  1. الزام به تنظیم سند رسمی
  2. ابطال قراردادهای مشارکت در ساخت
  3. افراز و تفکیک ملک مشاع
  4. دستور فروش
  5. حکم تخلیه
  6. کمیسیون ماده ۱۲
  7. اجرت المثل
  8. ابطال رای کمیسیون ماده ۱۲ و غیره
وکیل ملکی مشاوره رایگان

کلام آخر

اگر درگیر دعاوی ملکی از جمله تصرف غیرمجاز، اجاره، حق ارتفاق ، دعاوی تصرف، خلع ید یا تخلیه ید، اخذ به شفعه، فروش مال غیر و … می باشید، می‌توانید روی تیم وکلای مجرب ما برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی حقوقی متخصص حساب کنید.

آنچهاهمیت دارد این است که همیشه امکان تضییع حقوق افراد در رابطه با اموال واملاکی که دارند وجود دارد. دعاوی ملکی بسیارپیچیده ودارای قوانین  خاصی است و از جمله سرقفلی، فسخ قرارداد، تخلیه ملک مسکونی، دعوی تصرف عدوانی و  … که ممکن است فرد را دچارضررهای یشماری کند . بنابراین برای رسیدگی به این گونه دعاوی باید به  وکیل ملکی  مراجعه کنند. الزام وجود یک وکیل خوب و کاربلد در زمینه دعاوی ملکی می تواند راهگشای مشکلات شما در این زمینه باشد.

گروه وکلای حق وران متشکل از ۱۰ وکیل خوب ملکی می باشد که علاوه بر ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان پاسخگوی سوالات شما در زمینه های تخصصی دیگر از اعم از:

وکیل قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛ وکیل ارث، وکیل شرب خمر؛ وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل پیش فروش آپارتمان و وکیل دعاوی شهرداری ؛وکیل خانواده
می باشند و شما در هر ساعات روز و ایام هفته می توانید اقدام به مشاوره حقوقی نمایید برای پاسخگویی فوری میتوانید از بخش تماس تلفنی فوری استفاده کنید. برای مشاوره های رایگان هم که وکلای ما از بخش پرسش و پاسخ آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

منیره شفیعیمشاهده نوشته ها

Avatar for منیره شفیعی

من منیره شفیعی با بیش از 4 سال سابقه، نویسنده گروه وکلای حق وران هستم . این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *