نمونه رای شاکی در بزه رابطه نامشروع

نمونه رای اشخاصی که می توانند شاکی در بزه رابطه نامشروع باشند گروه وکلای حق وران


نمونه رای اشخاصی که می توانند شاکی در بزه رابطه نامشروع باشند

نمونه رای اشخاصی که می توانند شاکی در بزه رابطه نامشروع باشند

 رای دادگاه بدوی

درخصوص پرونده به شماره ثبت کلاسه 104/950015 موضوع شکایت آقای ر. ط. علیه آقای ذ.خ. و س.خ. و خانم ف. ر. دایر بر ؛ رابطه نامشروع دون زنا ؛ از عطف توجه به جمیع اوراق متشکله امر، نظر به اینکه شاکی ادله مکفیه و مثبته ای در خصوص اثبات ادعای خود به دادگاه ارائه ننموده است و صرفاً اعلام داشته نامبردگان رابطه از طریق تلفن داشته اند و اینکه رابطه از طریق تلفن وفق مقررات مشمول ماده 637 ق.م.ا نمی گردد و سایر محتویات پرونده ،بلحاظ عدم کفایت ادله اثباتی مستنداً به ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب صادر و اعلام میگردد. رای صادره حضوری ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در محاکم محترم تجدید نظر استان تهران می باشد.
شمس- رئیس شعبه 104 دادگاه کیفری 2 شهرری

دکتر سبحان فتح الهی

دکتر سبحان فتح اللهی

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

در بزه رابطه نامشروع مادون زنا، زوج به عنوان شاکی خصوصی حق طرح شکایت دارد.

در این خصوص زوج باید شکایت خود را به دادسرای ارشاد تقدیم نماید. نکته اساسی در خصوص این نوع پرونده این است که تحقیق در جرائم منافی عفت ممنوع هست یعنی اصل بر برائت اشخاص است.

میتوانید برای پیگیری پرونده رابطه نامشروع از وکیل رابطه نامشروع متخصص کمک بگیرید.

 رای دادگاه تجدیدنظر

تجدیدنظرخواهی آقای ر. ط.نسبت به دادنامه شماره 800015 مورخ 95/1/17 صادره از شعبه 104 دادگاه کیفری 2 شهرری که به موجب آن نسبت به اتهام تجدیدنظرخواندگان به اتهام ایجاد رابطه نامشروع دون زنا قرار منع تعقیب صادر شده است وارد است . زیرا پرینت ریز مکالمات درخواستی دادگاه نخستین از شرکت ارتباطات سیار ایران – همراه اول و ایرانسل به ضمیمه لوح فشرده پیوست حاکی از وجود ارتباطات فی ما بین متهمین می باشد . درخواست شاکی خصوصی و شکایت وی از همسرش با استناد به این ریز مکالمات و شهادت شهود بررسی رابطه تلفنی فی ما بین افراد اجنبی بوده که لازم بوده از سوی دادگاه محترم نخستین مورد بررسی قضائی قرار می گرفته است . حضور طرفین خصوصاً ، حضور مشتکی عنها نزد دادگاه و اخذ توضیح از وی نسبت به این گونه رابطه ضروری بوده که در پرونده چنین اقدام قضائی صورت نگرفته – هرگونه رابطه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد به استناد شکایت شاکی خصوصی می بایستی مورد بررسی قرار گیرد که آیا این نوع رابطه فی ما بین زن و مرد اجنبی، رابطه نامشروع است یا خیر . مع الوصف با عنایت به مراتب مذکور در فوق و با استناد به بند ب ماده 450 قانون آیین دادرسی کیفری ضمن نقض قرار تجدیدنظرخواسته، پرونده جهت رسیدگی ماهوی نزد دادگاه محترم رسیدگی کننده قرار اعاده میگردد . رای دادگاه قطعی است.
رئیس شعبه 14 دادگاه تجدید نظر استان تهران-مستشار
نعمت اله نیک نژاد-عقیل نوری فر

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *