نمونه رای جرم تخلیه نخاله در مکان غیر مجاز

در برخی مناطق ، به علت تخلیه نخاله ها در مناطق غیر مجاز منجر به ناراحتی افرادی می شود که در آن مناطق ساکن هستند و آنجا زندگی میکنند. ولی آنها نمیدانند برای این امر کجا شکایت نمایند؟ و آیا اصلا این کار جرم است و مجازات دارد یا خیر؟ در این نمونه رای به این موضوع پرداخته شده است.

 رای شعبه بدوی

در خصوص اتهام ح. ق . دایر بر تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق تخلیه نخاله نظر به محتویات پرونده ، گزارش مرجع انتظامی و اظهارات و مدافعات متهم در مراحل تحقیقات و سایر قرائن و امارات مندرج در پرونده و کیفر خواست صادره از طرف دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه32 تهران و با توجه به اینکه متهم در دادگاه حاضر نشده و دفاعی د رمقابل اتهام انتسابی بعمل نیاورده است دادگاه بزهکاری وی را محرز و مسلم دانسته به استناد ماده 688 از قانون مجازات اسلامی(تعزیرات) نامبرده را به یک سال حبس محکوم می نماید رای صادره غیابی است و ظرف ده روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در همین دادگاه و ظرف بیست روز قابل تجدید نظر خواهی در مرجع محترم تجدید نظر استان تهران میباشد.

دکتر زینب جنیدی مقدم

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

بر اساس رای فوق تخلیه نخاله در مکان غیر مجاز مصداق بزه تهدید علیه بهداشت عمومی است. و افراد می توانند علیه افراد متخلف شکایت نمایند و قانون نیز حامی آنها خواهد بود.

رأی شعبه تجدیدنظر استان تهران

در خصوص تجدیدنظرخواهی خانم ن.خ.ف. فرزند ش. بطرفیت ش. خ.ف. فرزند ر. نسبت به دادنامه شماره 0634مورخ 1394/8/27شعبه اول حقوقی محترم دادگاه عمومی حقوقی بخش چهاردانگه در پرونده کلاسه0461 مبنی بر صدور حکم به رد بطلان دعوی نفقه فرزند وارد نمی باشد زیرا باتوجه به محتویات پرونده و امعان نظر در اوراق و مندرجات آن، مفاد لایحه تجدیدنظرخواهی و لوایح دفاعیه طرفین ، مدلول دادنامه تجدیدنظرخواسته رأی صادر شده دادگاه بدوی بر اساس مستندات موجود در پرونده صادر گردیده است و با عنایت به اینکه تجدیدنظرخواه ایراد و اعتراض موجهی که موجبات نقض دادنامه اعتراض شده را فراهم آورد ابراز ننموده است لذا این دادگاه با عنایت به مراتب مذکور ضمن رد درخواست تجدیدنظرخواهی رأی صادر شده دادگاه بدوی را باستناد به مواد 358 و 365 قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی وانقلاب در امور مدنی تأیید می نماید. این رأی قطعی است.

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *