نمونه رای شرط مطالبه دیه توسط وراث

نمونه رای شرط مطالبه دیه توسط وراث گروه وکلای حق وران


نمونه رای شرط مطالبه دیه توسط وراث

نمونه رای شرط مطالبه دیه توسط وراث

 رای دادگاه بدوی

در مورد دعوی خانم ف. الف.م. و آقای س. پ. با وکالت آقای س.الف. م. به طرفیت وزارت دادگستری و صندوق بیت المال و دادستان شیراز به خواسته مطالبه دیه و خسارات دادرسی نظر به اینکه اولا حسب لایحه تقدیمی از سوی خوانده ردیف سوم پرونده کیفری در مرجع دادسرای عمومی و انقلاب شیراز مفتوح می باشد و تحقیقات مقدماتی در حال رسیدگی است. ثانیا مطالبه دیه از بیت المال و صندوق تامین خسارتهای بدنی تابع شرایط مقرر قانونی می باشد که با مفتوح بودن پرونده کیفری دعوی خواهان به کیفیت مرقوم موافق قانون نیست. مستندا به ماده 2 قانون آئین دادرسی مدنی قرار عدم استماع دعوی صادر و اعلام میگردد قرار دادگاه ظرف مدت 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در محاکم محترم تجدید نظر استان تهران می باشد.
رئیس شعبه 30 دادگاه عمومی حقوقی تهران- نوید مداحی

دکتر سبحان فتح الهی

دکتر سبحان فتح اللهی

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

دعوی مطالبه دیه توسط وراث، مادامی که گواهی حصر وراثت ارائه نشود، مسموع نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وکیل ارث کمک بگیرید.

 رای دادگاه تجدیدنظر

در خصوص تجدیدنظر خواهی آقای س. پ. و خانم ف. الف.م. با وکالت آقای س.الف. م. به طرفیت 1- وزارت دادگستری 2- صندوق بیت المال 3- دادستان شیراز نسبت به دادنامه 00227 – 93/3/31 صادره از شعبه 30 دادگاه عمومی تهران که بر اساس ان قرار عدم استماع دعوی مطالبه دیه خسارات دادرسی به شرح ان صادر شده است دادگاه با ملاحظه محتویات پرونده ، اسناد ومدارک و اظهارات مضبوط در آن و اینکه در پرونده استنادی به کلاسه 113/810001 شعبه 113 دادگاه عمومی جزایی شیراز حکم برائت متهمین آقایان اسماعیل و مصطفی هر دو تاجیک صادر شده است و در آن قید شده است که اولیاء دم گواهی حصر وراثت را تقدیم نکرده در پرونده امر نیز گواهی حصر وراثت تقدیم نشده علی هذا تا زمانی که گواهی حصر وراثت ارائه نگردد دعوی قابلیت استماع را ندارد در اجرای ماده 353 قانون آیین دادرسی مدنی و عدم مطابقت تجدید نظر خواهی با شقوق ماده 348 قانون آیین دادرسی مدنی با رد تجدید نظر خواهی قرار صادره تایید می گردد رای صادره قطعی است .
شعبه 52 دادگاه تجدید نظر استان تهران – رییس و مستشار
محمد باقر قربان وند – سیدوجیح الله فهیمی گیلانی

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *