نمونه رای عدم پردخت نفقه قبل از شروع زندگی مشترک

نمونه رای عدم پرداخت نفقه قبل از زندگی مشترک گروه وکلای حق وران


نمونه رای عدم پردخت نفقه قبل از شروع زندگی مشترک

نمونه رای عدم پردخت نفقه قبل از شروع زندگی مشترک

 رای دادگاه بدوی

در خصوص اتهام الف. م.دایر به ترک انفاق نسبت به همسرش بنام ف. ک. ،با عنایت به اینکه حسب اقرار زوجه در دادگاه نامبرده صرفا”با متهم عقد نموده وزندگی مشترک را شروع نکرده اند وزوجه باکره بوده و مقاربتی با متهم نداشته است در نتیجه بزهی متصور نبوده وبلحاظ عدم توجه اتهام به متهم مستندا”به ماده 4 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب سال 1392 حکم به برائت متهم صادر واعلام میگردد.رای صادره ظزف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در دادگاهههای تجدیدنظر استان تهران می باشد.
رئیس شعبه 1139 دادگاه کیفری 2 تهران-ناصر اسدی

دکتر سبحان فتح الهی

دکتر سبحان فتح اللهی

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

در صورتی که زنی به عقد دائمی مردی درآید ولی زندگی مشترک را شروع نکرده باشند و زن همچنان باکره باشد در اینصورت زن نمی تواند موضوع مطالبه نفقه را بصورت کیفری مطرح نماید ولی این موضوع نافی حق زن برای دریافت نفقه بصورت حقوقی نمی باشد و زن می تواند دادخواست مطالبه نفقه را علیه شوهرش مطرح نماید.

جهت اطلاعات بیشتر از وکیل خانواده متخصص راهنمایی بگیرید

 رای دادگاه تجدیدنظر

در خصوص تجدیدنظر خواهی خانم ف. ک. نسبت به مفاد دادنامه شماره 0439 مورخ 94/4/24 صادره از شعبه 1139 دادگاه کیفری2 تهران که به موجب آن و متعاقب اعلام شکایت ایشان علیه (تجدید نظرخوانده) آقای الف. م. دائر بر ترک نفقه نسبت به همسر دائمی اش رأی بر برائت وی صادر شده است، دادگاه: پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده مفاد لایحه تجدیدنظر خواهی نظر به اینکه ایراد و اعتراض موجهی که قانوناً موجبات نقض دادنامه تجدیدنظر خواسته را ایجاب نماید و اساس آن را مخدوش سازد بعمل نیامده است و و دادنامه مذکور از حیث رعایت موازین دادرسی و مقررات شکلی نیز فاقد اشکال موثری است. لذا ضمن درخواست تجدیدنظرخواهی با استناد به بند الف ماده 455 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب 1392با اطلاحات بعدی دادنامه تجدیدنظر خواسته را عینا تائید می نماید. رای صادره قطعی است.
مستشاران شعبه 58 دادگاه تجدیدنظراستان تهران
نورالله خیر آبادی- دکتر محمدعلی حسنی- علی اصغر حسینی

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *