نمونه رای مطالبه اجرت المثل ملک صغیراز ولی قهری

بر حسب بند 3 تصویب نامه شماره 23347/ت /215 هـ مورخ 73/6/1 و منطبق با رأی وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره 178مورخ 90/4/20 مقید به خدمت داوطلبانه در دهستانها است. لذا برای اینکه مشمول پاداش قرارگیریم باید قید داوطلبانه برای دادگاه محرز گردد.

 رای شعبه بدوی

نظر به اینکه، هرچند دادخواست تقدیمی مشارالیه مطالبه هزینه مرخصی مناطق محروم است و با عنایت به پاسخ واصله تا پایان سال 85 به ایشان پرداخت شده است و لذا موجبات رسیدگی منتفی است به استناد مراتب فوق الذکر و بند “ج” ماده 56 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب 1392 قرار رد شکایت صادر و اعلام می گردد، و از آنجا که در دادخواست تقدیمی تقدیمی اشاره به یکماه مرخصی پاداش مناطق محروم نموده که پرداخت چنین حقی حسب بند 3 تصویب نامه شماره 23347/ت /215 هـ مورخ 73/6/1 و منطبق با رأی وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره 178مورخ 90/4/20 مقید به خدمت داوطلبانه در دهستانها است و شاکی دلیل و مدرکی مؤثر و موجهی مبنی بر خدمت داوطلبانه در دهستان ارائه ننموده و طرف شکایت وفق مقررات قانونی اقدام نموده است علیهذا به استناد مراتب فوق الذکر و ماده 10 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب 1392 حکم به رد شکایت وی صادر و اعلام می نماید. رأی صادره به استناد ماده 65 قانون مرقوم ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل اعتراض و رسیدگی در شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری می باشد.

دکتر زینب جنیدی مقدم

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

از آنجایی که پاداش مناطق محروم برای جذب و نگهداری نیروی انسانی متخصص و شاغل در دهستانها است و شهر از توابع دهستان محسوب نمی شود بنابراین پاداش مناطق محروم به کارکنان شهرداری ها که درشهر خدمت می کنند، تعلق نمی گیرد.

رأی شعبه تجدیدنظر استان تهران

در خصوص تجدید نظر خواهی آقای ه.الف. ل. فرزند س. نسبت به دادنامه شمارۀ … صادره از شعبه اول بدوی دیوان عدالت اداری با بررسی مندرجات اوراق پرونده و مستندات ارائه شده و با در نظر گرفتن موضوع خواسته تجدیدنظر در دادخواست تقدیمی به شعبه بدوی، که به مطالبه پاداش خدمت در مناطق محروم از سال 1373 تا سال 86 تصریح نموده است. نظر به اینکه اولاً حسب مفاد تصویر احکام کارگزینی پیوست پرونده، محل خدمت تجدیدنظرخواه در سالهای مورد نظر شهرستان کهکیلویه بوده و دهستان محروم بوده و از شمول بند 3- مصوبّه شماره 23347 /ت 215 مورخ 1373/6/12 هیات وزیران خارج بوده است با استناد به رأی وحدت رویه شماره 944 هیات عمومی دیوان عدالت اداری استحقاق دریافت پاداش خدمت در دهستانهای محروم را ندارد . ثانیاً زاید بر میزان خواسته فاقد وجاهت قانونی است و از طرفی آنچه تجدیدنظر خواه در متن دادخواست تجدیدنظر خواهی مطرح کرده در دادخواست بدوی وجود نداشته و مطرح نبوده است. علیهذا تجدیدنظرخواهی غیر موجه تشخیص و به استناد ماده 71 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری دادنامه ی تجدیدنظر خواسته نتیجتاً تأیید و ابرام می شود. رأی صادره قطعی است.

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *