وکیل فروش مال غیر

وکیل فروش مال غیر


وکیل برای فروش مال غیر

نام و نام خانوادگی وکیل خوب تهران تحصیلات ویژگی اخلاقی / تخصص
دکتر محمدجواد گوهریان 💯دکترای تخصصی حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی اخلاق حرفه ای ، امانتداری و پشتکار
دکتر سبحان فتح الهی 💯گواهینامه تخصصی دانشگاه ناگویا ژاپن سابقه وکالت اقلیت ها – دعاوی بین المللی و مجلس
دکتر زینب جنیدی مقدم 💯دکترای دانشگاه مذاهب اسلامی تهران پژوهشگر حوزه زن و خانواده
دکتر قادر شنیور 💯دکترای فقه و فقه خصوصی از دانشگاه خوارزمی وکالت شرکت های بازرگانی
دکتر سید هادی دهقان 💯دکترای فقه خصوصی دانشگاه خوارزمی سابقه وکالت شرکت های تولیدی – دیوان عالی و .
دکتر رضا عابد 💯 دانشجوی دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی تخصص حقوق بانکی و کیفری

برای مطالعه کاملتر راجع به وکلا ، سوابق و تجربیات آن ها به پائین تر مراجعه کنید.

وکیل فروش مال غیر با توجه به مهارت و تخصصی که در نحوه برخورد با فروش مال غیر دارد می‌تواند در دفاع از موکل خود بر مبنای تمامی فاکتورها و قوانین مربوط به فروش مال غیر اعم از انتقال؛ فروش؛ تنظیم شکواییه و غیره در دست بگیرد.

در واقع می‌تواند به عنوان نماینده قانونی موکل خود اقدام به اثبات جرم و اخذ مال کلاهبرداری شده کند یا اینکه حتی در جایگاه وکیل مدافع جهت رد اتهام و اثبات مالکیت بر مال اقدام قانونی کند. به طور کلی وکیل بر اساس شرایط موجود پرونده‌های فروش مال غیر می‌تواند در خصوص انتقال منافع مال غیر اقدام به اثبات جرم یا رد اتهام فعالیت داشته باشد.

درخواست فوری وکیل

از طریق شماره گیری شماره های زیر

آدرس بهترین وکیل برای فروش مال غیر

تهران؛ خیابان میرزایی شیرازی؛ بالاتر از مطهری؛ پلاک ۲۱۹؛ طبقه پنجم؛ واحد ۲؛ گروه وکلای حق وران

وکیل فروش مال غیر

چطور بفهمیم یک وکیل برای فروش مال غیر مناسب است؟

معمولاً وکیل برای فروش مال غیر باید به تمامی فاکتورها و قوانین برای فروش مال غیر تسلط داشته باشد از جمله مهم‌ترین این فاکتورها شامل:

  • تسلط به امور خرید و فروش مال غیر و راهکارهای غیرقانونی آن
  • مسلط به تفاوت فروش مال غیر و کلاهبرداری
  • داشتن مهارت در رد اتهام انتقال مال غیر
  • توانایی اثبات بی‌گناهی در فروش مال غیر
  • ارائه لایحه دفاعیه انتقال منافع مال غیر
  • اثبات جرم فروش مال غیر
  • تهیه و تنظیم شکایتنامه برای فروش مال غیر و موارد مربوطه

دفاع از

تمامی حقوق قانونی

پرداخت

بصورت توافقی

مشاوره رایگان

با کارشناسان حقوقی

وکالت پرونده

تا صدور رای قطعی

همراهی وکیل

همراه شما در تمام جلسات

نحوه ارتباط

آنلاین و حضوری

نحوه پیگیری

پشتیبان اختصاصی

انواع وکلا

خانم  و آقا

وکیل فروش مال غیر

وکیل فروش مال غیر چه کاری انجام می‌دهد

وقتی شما مالی داشته باشید و این مال توسط یک شخص غاصب از دست شما خارج شود و حتی بعضاً دیده شده که به فروش برسد و شما نتوانید نسبت به اثبات مال از دست رفته اقدامی کنید؛ بهتر است تا پیش از هرگونه کاری در ابتدای امر با وکیل فروش مشاوره حقوقی داشته باشید.

چرا که در واقع این جرم از مصادیق کلاهبرداری محسوب می‌شود. وکیل فروش مال غیر وظیفه دارد تا مال از دست رفته شما را از شخص غاصب پس بگیرد. عملکرد وکیل نتیجه تجربه و مهارت‌هاییست که در پرونده‌های قبلی و در یک چارچوب قانونی داشته است که برای این منظور در ابتدای امر اقدام به تهیه و تنظیم شکایت فروش مال غیر از طرف شما خواهد نمود.

تنظیم شکایت‌نامه توسط وکیل بسیار حائز اهمیت است. چرا که مطابق ماده ۶۸ قانون آیین دادرسی کیفری وکیل برای تنظیم شکواییه باید تمامی مشخصات شاکی؛ موضوع شکایت؛ نوع جرم؛ اظهارات و سایر موارد مورد نیاز را در شکواییه قید کند.

اهمیت موضوع از آنجایی است که شکواییه‌هایی که توسط وکیل فروش مال غیر تنظیم می‌شود باید اهلیت داشته باشد. نحوه نوشتن و نگارش شکایتنامه در دعاوی فروش مال غیر بسیار اهمیت دارد. چرا که با تنظیم صحیح شکایتنامه؛ شرح شکایت و با ارائه دلایل و مستندات موضوع شکایت را تشریح می‌کند تا مراحل رسیدگی به شکایت بتواند منوط به نتیجه مطلوب باشد.

هزینه وکیل فروش مال غیر

ارکان فروش مال غیر

برای اثبات جرم فروش مال غیر سه رکن اساسی لازم است:

  • رکن مادی
  • رکن معنوی
  • رکن قانونی

رکن مادی

رکن مادی فروش مال غیر منوط به زمانیست که مجرم اقدام به فروش مال و کسب منافع از فروش مال کرده باشد.

رکن معنوی

رکن معنوی فروش مال غیر در واقع مربوط به زمانی است که شخص مجرم آگاهی نسبت به اینکه مال متعلق به شخص دیگری می‌باشد؛ ولی باز هم اقدام به فروش مال کرده و نسبت به وجه دریافتی تصاحب می‌کند.

رکن قانونی

رکن قانونی فروش مال غیر در این رکن مربوط به زمانیست که مجرم اقدام به فروش مال غیر کند و در قانون برای آن مجازات تعیین شده است.

بر همین اساس وکیل در زمان ثبت نام فروش مال غیر می‌تواند از طریق این سه رکن مادی؛ معنوی و اقدام قانونی انجام دهد و یا اینکه نسبت به رد اتهام از این سه رکن اساسی کمک بگیرد.

معمولاً وکیل به دلیل آگاهی نسبت به ارکان قانونی؛ مجازات‌ها؛ جرایم و شرایط مختلف پرونده می‌تواند نسبت به از بین رفتن مال پیشگیری کند. ضمن اینکه جریان پرونده به کمک وکیل به دلیل داشتن تخصص سریع‌تر پیگیری می‌شود. در مجموعه حق وران با برخورداری از ۱۰ وکیل خوب تهران در حوزه فروش مال غیر می‌توانیم از صفر تا صد پرونده حقوقی شما را پیگیری کنیم. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما هم اکنون در ارتباط باشید. 09129426674

وکیل برای فروش مال غیر

مطالبه خسارت ناشی از فروش مال غیر

یکی از بخش‌های خیلی مهم که وکیل فروش مال غیر  می‌تواند در آن نتیجه بخش عمل کند؛مطالبه خسارت ناشی از فروش یا انتقال مال غیر می‌باشد و در واقع متحمل خسارت و ضرر و زیان شده است که وکیل می‌تواند منافعی را که شما نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید را مطالبه کند و مجرم مستلزم به پرداخت این اموال می‌باشد. به خاطر همین لازم است بهترین وکیل خوب تهران در حوزه فروش مال غیر کمک بگیرید تا علاوه بر تسریع دریافت حکم بتواند مال شما برگرداند.

وکیل فروش مال غیر

هزینه وکیل فروش مال غیر

گفتیم که وکیل فروش مال غیر چه وظایفی بر عهده دارد و چه کاری می‌تواند انجام دهد. بر همین اساس هرچه میزان سختی و ارزش پرونده بیشتر باشد؛ در نتیجه هزینه وکیل بیشتر خواهد شد. چون پیگیری وکیل در پرونده بسیار می‌تواند اهمیت داشته باشد.

اینکه شما به چه میزان به حق و حقوق خودتان برسید؛ معمولا هزینه‌ای که برای وکیل می‌کنید ۱۰۰ درصد کمتر از میزان آسیب و خسارت‌هاییست که در دعاوی فروش مال غیر به شما وارد شده است. چون معمولاً دعاوی فروش مال غیر یک نوع کلاهبرداری محسوب می‌شوند و با توجه به توانایی‌های وکیل در اثبات آن مطابق ماده ۲۳۸ قانون مجازات عمومی این جرم کلاهبرداری محسوب می‌شود و طبق قوانین با مجرم برخورد قانونی و مجازات خواهد شد.

به خاطر همین پیش از هرگونه اقدامی می‌توانید نسبت به روند پرونده شرایط پرونده و میزان دستمزد دریافتی استعلام اولیه بگیرید. برای استعلام هزینه وکیل می‌توانید از این بخش مراجعه کنید.