بهترین وکیل اهدای جنین

10 تا از بهترین وکیل اهدای جنین سال 1403


در سال های اخیر، تاخیر در سن مادر شدن باعث شده است که بسیاری از زنان بالای 35 سال برای رسیدن به آرزوی خود ازطریق اهدای تخمک روی بیاورند. در این شرایط می‌توانید لقاح آزمایشگاهی را با تخمک‌های اهداکننده و اسپرم اهداکننده یا اهدای جنین انتخاب کنید، روشی که به عنوان پذیرش جنین نیز شناخته می‌شود.

برای جلوگیری از مشکلات قانونی درزمینه دریافت شناسنامه ومراحل دادگاه و..می‌توانید از خدمات گروه حق وران در سه حوزه حضوری ، مشاوره تلفنی و مشاوره  آنلاین   استفاده نمایید.یکی از خدمات مجموعه حق وران ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه ی اهداءجنین ، فرزندخواندگی و.. می باشد.

مشاوره رایگان از طریق بخش پرسش و پاسخ بوده و پاسخ ها توسط وکلای پایه یک دادگستری که از بهترین وکلای تهران هستند در کمترین زمان خدمت کاربران عزیز ارائه می شود.هدف وکلای حق وران این است که بهترین نتیجه ممکن را برای شما به دست آورند.

رای تعیین وقت مشاوره اولیه، همین امروز با شماره 09129426674 یا  88109560-62 تماس بگیرید یا از وب سایت ما https://haghvaran.com دیدن کنید.

 

کاربر گرامی. مشاوره حقوقی رایگان فقط به صورت پرسش و پاسخ با زمان حداکثر  48 ساعت انجام خواهد شد. اگر مشکل جدی وپیچیده حقوقی دارید و زمان پاسخگویی برای شما اهمیت بالایی دارد لطفا حتما از مشاوره حقوقی آنلاین و یا تلفنی استفاده کنید .

وکیل اهدای جنین 

 

  نام و نام خانوادگی وکیل خوب تهران تحصیلات ویژگی اخلاقی / تخصص
دکتر زینب جنیدی مقدم 💯دکترای دانشگاه مذاهب اسلامی تهران پژوهشگر حوزه زن و خانواده و وکیل متخصص دردعاوی خانواده
دکتر محمدجواد گوهریان 💯دکترای تخصصی حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی اخلاق حرفه ای ، امانتداری و پشتکار – وکیل خانواده با دودهه تخصص درزمینه طلاق ،حضانت ،نفقه و..
دکتر سبحان فتح الهی 💯گواهینامه تخصصی دانشگاه ناگویا ژاپن سابقه وکالت اقلیت ها – دعاوی بین المللی و مجلس
دکتر قادر شنیور 💯دکترای فقه و فقه خصوصی از دانشگاه خوارزمی وکالت در دعاوی خانواده ( مهریه ،طلاق ، حضانت فرزندو..)
دکتر سید هادی دهقان 💯دکترای فقه خصوصی دانشگاه خوارزمی سابقه وکالت دردعاوی طلاق ، حضانت و سرپرستی و… .
آقای هادی شاد 💯 دانشجوی دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی تخصص حقوق بانکی و کیفری
آقای مصطفی مهر علی تبار

آقای مصطفی مهرعلی تبار فیروزجائی 

وکیل پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه قضاییه ،متخصص قراردادهای مشارکت، قراردادهای عملیاتی شرکت با مسئولیت محدود

وکیل خوب تهران رضا عابد 

دکتررضا عابد ومتخصص و دارای  تجربه گسترده ای در حوزه تخصصی حقوق بانکی، حقوقی ،کیفری و اداری

مراحل اهدای جنین

فرآیند اهدای جنین عبارتند از:
بازیابی تخمک. اهدا کننده فرآیند را به همان روشی که درمان IVF آغاز می شود، آغاز می کند.
لقاح. تخمک های اهدا کننده با استفاده از اسپرم اهدا کننده یا اسپرم شریک زندگی بارور می شوند.
کاشت. مرحله آخر کاشت جنین در رحم مادر مورد نظر است.

 برای اهداء جنین، اهداکننده ، باید توافق نامه ای را امضا کند که بر اساس آن از هرگونه ادعایی نسبت به نوزاد آینده ،که ممکن است دررحم مادر گیرنده حامله شود، چشم پوشی کنند. برای زوج‌ها، اهدای جنین گزینه ی در دسترسی است. در این حالت، زوج‌ها جنین‌های منجمد استفاده نشده خود را ، به زوج دیگری که هیچ جنینی از خود ندارند، برای لانه گزینی اهدا می‌کنند.

با اهدای جنین، حقوق جنین در زمان انتقال جنین به رحمی که جنین راحمل می کند ، منتقل می شود. داشتن یک قرارداد قانونی که به وضوح قصد انتقال کلیه حقوق و مسئولیت های هر کودک (فرزندان) متولد شده از جنین را به گیرندگان جنین بیان می کند، مهم است.
10 بهترین وکیل اهدای جنین 1403
گروه وکلای حق وران
شایدبه خواندن این مطلب هم علاقه مندباشید

راه های اثبات سقط جنین

سقط جنین در دعوا

گروه وکلای حق وران

نحوه ارائه درخواست به دادگاه

زوجین می توانند به دادگاه خانواده محل سکونت و یا محل اقامت خود ، برای تنظیم درخواست مراجعه نمایند. زوجین می توانند بر روی یک برگه ی معمولی نیز تقاضای خود را نوشته، و هر دونفر آن را امضا کنندوبه دادگاه محل سکونت یااقامت خود تحویل دهند. .البته برای  بررسی و احراز شرایط زوجین دردادگاه ، لازم است مدارک دیگری همچون کپی برابر اصل شناسنامه، نکاح نامه، مدارک پزشکی دال بر ناباروری زوج، گواهی عدم اعتیاد، عدم بیماری و … را نیز ضمیمه تقاضای خود نمایند و به دادگاه تقدیم کنند.

دادگاه برای احراز شرایط اهداءجنین ، زوجین را به پزشکی قانونی و انجام آزمایش های موردنظر ارجاع می دهد. پس از کسب صلاحیت زوجین ، طی دستوری که از طرف دادگاه به مراکز درمانی ناباروری ارسال می شود، آنها را برای دریافت جنین معرفی می کنند.

شرایط دریافت جنین :

تقاضای دریافت جنین اهدایی باید مشترکاً از طرف زن و شوهر تنظیم و‌تسلیم دادگاه شود و دادگاه در صورت احراز شرایط ذیل مجوز دریافت جنین را صادر‌می‌کند:
‌الف – زوجین بنا به گواهی معتبر پزشکی، امکان بچه‌دارشدن نداشته باشند و زوجه‌ استعداد دریافت جنین را داشته باشد.
ب – زوجین دارای صلاحیت اخلاقی باشند.
ج – هیچ‌یک از زوجین محجور نباشند.
‌د – هیچ‌یک از زوجین مبتلا به بیماریهای صعب‌العلاج نباشند.
‌هـ- هیچ‌یک از زوجین معتاد به مواد مخدر نباشند.
‌و – زوجین بایستی تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

وظایف و تکالیف زوجین اهداء گیرنده جنین و طفل متولد شده ازلحاظ‌ نگهداری و تربیت و نفقه و احترام ، نظیر وظایف و تکالیف اولاد و پدر و مادر است.

10 بهترین وکیل اهدای جنین 1403
گروه وکلای حق وران

مدارک برای دریافت شناسنامه

برای دریافت شناسنامه برای جنین اهدایی باید مدارک زیر موجود باشدضمنا این نکته را درنظر داشته باشید که انجام  مراحل دریافت شناسنامه و  دفاع در دادگاه خانواده برای دریافت مجوز  جنین اهدایی ، کار دشواری است و نیاز است که از یک وکیل زن خوب تهران کمک بگیرید.

  1. مجوز رسمی صادر شده توسط دادگاه خانواده
  2. اصل و کپی شناسنامه پدر و مادر کودک
  3. مدارک گواهی تولد نوزاد
  4. ارائه اسناد مربوط به مراکز ناباروری
  5. مدارک مربوط به مراقبت‌های زمان بارداری
  6. مدارک مربوط به بیمارستان محل تولد نوزاد
شایدبه خواندن این مطلب هم علاقه مندباشید

سقط جنین توسط همسر (سوال1251)

اثبات رابطه ی نسبی بین فرزند و والد

وظایف وکیل اهدای جنین

وکیل خوب تهران  شخصا و به سرعت پرونده های شما را از ابتدا تا انتها رسیدگی خواهند کرد. گروه وکلای حق وران مشاورشما می باشند و پاسخگویی به سوالات شما در مورد اهدای جنین و موارد قانونی آن را در طول فرآیند اهداء وظیفه خود می دانند . مراحل قانونی واداری دریافت جنین اهدایی ، فرایند دشوار وبسیار طولانی خواهد بود.

از همان گام اول (تصمیم برای دریافت جنین یا اهداءآن) تا لحظه‌ای که جنین اهدایی را دریافت می‌کنید، باید مطابق قانون عمل کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل یا کمبود مدارک لازم، کل پروسه شما با مشکل روبرو خواهد شد. بنابراین گروه وکلای حق وران به شما توصیه می کند از بهترین وکیل تهران  کمک گرفته و از او بخواهید که در تمامی مراحل شما را یاری کند.

در اهدای جنین چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

آیا می خواهید در صورت نیاز پزشکی ، بتوانید با اهداکنندگان تماس بگیرید
برای مغز استخوان والدین ژنتیکی؛ یا کشف بیماری ژنتیکی در خانواده
آیا مایل هستید درصورت وجودخواهریابرادرژنتیکی درآینده ،همدیگر را ملاقات کنند، آیا این کار را می کنید؟
آیا می خواهید قرارداد بین طرفین را محرمانه نگه دارید؟
به چه کسی می توانید بگویید و می توانید اسامی را فاش کنید
آیا به کودک (فرزندان) گفته می شود و اگر چنین است چگونه و توسط چه کسی و اهدا کننده یا گیرنده مطلع می شود؟و..
درصورت وجود نگرانی درموارد گفته شده یامواردی که برای خودازپیش تعیین کرده اید حتما با بهترین وکیل تهران مشاوره داشته باشید.

گروه وکلای حق وران

خدمات گروه وکلای حق وران

در گروه حقوقی حق وران ما متعهد هستیم که با بالاترین کیفیت ومنصفانه ترین هزینه ،وکالت حقوقی را برای شما ارائه دهیم. ما می دانیم که رسیدن به یک نتیجه موفق برای شما بسیار مهم است. ونیز میدانیم پرداخت هزینه های مشاوره گاهی ممکن است دشوار باشد. 

به همین دلیل گروه حقوقی حق وران برای راحتی شما دوست عزیز ، بخش پرسش و پاسخ حقوقی رایگان درنظر گرفته است. که بدون پیمودن مسیرطولانی و پرداخت هزینه ، می توانید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خدمات گروه حق وران در سه حوزه حضوری ، مشاوره تلفنی ، مشاوره برخط  و آنلاین و مشاوره  رایگان انجام  می پذیرد. 

برای ارتباط با هر یک از وکلای متخصص می‌توانید به صورت رایگان ، خدمات مشاوره ای را از بخش پرسش و پاسخ و یا خدمات فوری را از بخش تماس تلفنی ، باشماره ( 09129426674 ) از مجموعه ما دریافت کنید. ما در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. همچنین می توانید جهت اعطای وکالت یا مشاوره حضوری با  بهترین وکیل تهران  باشماره ی ۰۲۱۸۸۱۰۹۵۶۰  هماهنگ کنید تا به صورت حضوری به مشکل شما رسیدگی شود.

 

 

خانم آخرتیمشاهده نوشته ها

Avatar for خانم آخرتی

این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *