وکیل مهاجرت تحصیلی کیست؟

وکیل مهاجرت تحصیلی کیست؟


وکیل مهاجرت تحصیلی با توجه به اشرافی که به کشورهای مختلف دارد می‌تواند در راستای پیشرفت دانشجویان علاوه بر معرفی بهترین دانشگاه بر اساس موقعیت هر شخص نسبت به راهنمایی در خصوص انتخاب رشته تحصیلی تهیه رزومه علمی و همچنین هزینه‌های تحصیلی مشاوره‌های هدفمند ارائه می کند.

چون بررسی شرایط زندگی در کشور مقصد برای مهاجرت تحصیلی بسیار اهمیت دارد. لذا هزینه‌های وکالت مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان مهاجر بر اساس درخواست‌های مختلف متغیر خواهد بود. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر هم اکنون با شماره 09129426674 تماس بگیرید.

وکیل مهاجرت تحصیلی کیست؟ وکیل مهاجرت تحصیلی وکیلی است که به اشخاصی که قصد ادامه تحصیل یا بورس شدن در دانشگاه های کشور های دیگر را دارند کمک نماید و با ارائه راهکار های مناسب منجر به تسریع در این امر گردد. این شخص می تواند وکیل دادگستری یا کارشناس امور حقوقی باشد که در زمینه ی مهاجرت تخصص و تجربه های لازم را دارد.

براساس قانون مدنی ایران وکالت قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام امری جانشین خود می نماید. در این مقاله قصد داریم به بررسی وکیل مهاجرت تحصیلی و خدماتی که می تواند ارائه دهد بپردازیم. برای مهاجرت تحصیلی بهتر است از با وکیل مهاجرتی مشاوره نمایید تا با توجه به سوابق تحصیلی شما را راهنمایی نماید.

خدماتی که وکیل مهاجرتی می تواند ارائه دهد شامل چه مواردی است؟

1. بررسی هزینه های تحصیلی و اقامت در کشورهای مدنظر
2.پیشنهاد مقصد مناسب با توجه به رزومه ی علمی و شرایط فرد
3.راهنمایی در خصوص انتخاب رشته ی تحصیلی مناسب با توجه به شرایط هر کشور
4.معرفی دانشگاه های مناسب برای هر شخص با توجه به بودجه و شرایط علمی آن ها

وکیل مهاجرت تحصیلی
وکیل مهاجرت تحصیلی

نحوه ی انتخاب وکیل مهاجرتی

با توجه به پیچیدگی هایی که در امر مهاجرت مشاهده می گردد انتخاب وکیل موضوع مورد اهمیتی می باشد و اشتباهی در روند موضوع منجر به عدم دریافت ویزا می گردد. وکیل مهاجرتی را برحسب میزان توانایی و تجربه هایی که دارد و همچنین با بررسی پروانه وکالت شخص ازوکیل بودن وی اطمینان لازم را حاصل نمایید. برای انعقاد قرارداد با وکیل مهاجرتی از وکیل خوب تهران در مجموعه حق وران کمک بگیرید.

وظایف وکیل مهاجرتی

وظیفه های وکیل مهاجرت تحصیلی به شرح ذیل است:

1.آگاهی لازم نسبت به قوانین حقوق بین الملل خصوصی جهت سازماندهی حقوق زندگی بین المللی اشخاص و اطلاع از حقوق داخلی هر کشور
2.انجام اقدامات لازم جهت مهاجرت دانش جویان
3.بررسی شرایط زندگی در کشور مقصد برای مهاجرت تحصیلی
4.کمک درانتخاب رشته ، کشور، دانشگاه
5.در اختیار قراردادن تمام اطلاعات مربوط به مهاجرت
6. مشاوره های لازم در خصوص انتخاب کشور مناسب
7.بررسی انگیزه نامه و توصیه نامه دانشجویان
8.دادن اطلاعات لازم در خصوص هزینه های زندگی در کشور مقصد

 

گروه وکلای حق وران

در نهایت وظیفه ی وکیل مهاجرت با توجه به قراردادی که بین طرفین انعقاد می گردد این است که به مفاد قرارداد پایبند باشد. مستند به ماده 667 قانون مدنی که لزوم رعایت مصلحت موکل را بیان می دارد:«وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نماید و از آنچه که موکل بالصراحه به او اختیار داده یا برحسب قرائن و عرف و عادت داخل اختیار اوست ، تجاوز نکند.»

وکیل مهاجرت تحصیلی
وکیل مهاجرت تحصیلی

در توضیح ماده ی مذکور می توان گفت چنانچه وکیل مصلحت موکل را رعایت ننماید اما قصد سو نیت و خیانت نداشته باشد اقدام وی نافذ خواهد بود البته در صورت تقصیر وکیل مسئول خسارات وارده به موکل می باشد.
برای اطلاع از ویزای تحصیلی دانشجویان با وکیل مهاجرت تحصیلی مشاوره نمایید.

هزینه های وکالت مهاجرت تحصیلی به چه صورت می باشد؟

این هزینه ها نسبت به درخواستی که افراد از وکیل خود دارند متفاوت است. درخواست های دانشجویان می تواند حقوقی یا اجرائی یا صرفا مشاوره باشد. بر همین اساس مبالغی که برای انعقاد قرارداد وکالت مهاجرت تحصیلی در نظر گرفته می شود می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از هزینه های دقیق مهاجرت تحصیلی در کشورهای مختلف از  بهترین وکیل مهاجرتی در مجموعه حق وران کمک بگیرید.09129426674

نکته:

برای امور مهاجرت تحصیلی بهتر است با وکیلی که در ایران باشد و تجربه ی پرونده های مهاجرتی را داشت باشد مشاوره صورت گیرد. جهت جلوگیری از رد یا به اصطلاح ریجکت شدن و عدم پرداخت هزینه های غیرضروری بهتراست مدارکی که جهت مهاجرات نیاز دارید توسط وکیل حضورا بررسی گردد.

 

گروه وکلای حق وران

 

خدمات گروه وکلای حق وران

خدمات گروه وکلای حق وران شامل

الف )مشاوره حقوقی تلفنی

ب ) مشاوره رایگان

ج ) مشاوره حضوری

 مشاوره حقوقی تلفنی

سریع‌ترین و بهترین راه حل برای حل مشکلات حقوقی و دریافت پیشنهاد ، مشاوره حقوقی تلفنی است. تیم ما در طول روزهای کاری آماده پاسخگویی به شماست.

با تماس با خط تلفنی مشاوره حقوقی، شما می توانید به صورت مستقیم با یک مشاور حقوقی ارتباط برقرار کنید.برای مشاوره تلفنی بایدازطریق لینک زیر(مشاوره حقوقی تلفنی) اقدام به رزرو مشاوره نمایید.

پس ازپرداخت وجه مشاوره و دریافت شماره تماس وکیل ، دراسرع وقت می توانید باوکیل مورد نظر ارتباط برقرارکنید.

نحوه رزرو مشاوره حقوقی تلفنی

  1. ابتداوارد صفحه اصلی سایت به آدرس haghvaran.com می شوید.سپس مشاوره تلفنی را انتخاب نموده روی آن کلیک می نمایید.

    وکیل مهاجرت
    وکیل مهاجرت در موسسه حق وران

۲.وارد صفحه مشاوره تلفنی می شوید.سپس سریع و بدون اتلاف وقت از میان متخصصین و وکلای پایه یک، فرد مورد نظر خود را انتخاب و برروی رزرو مشاوره کلیک می نمائید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

۳.مدت زمان مشاوره را انتخاب کنید، شماره موبایل خودرا وارد نموده ،سپس برروی تائید شماره موبایل کلیک کنید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

۴.جهت ادامه مراحل ، می بایست کد فعالسازی را در کادر مربوطه وارد نمایید.سپس ارسال مجدد رابزنید.

۵. اکنون می توانید پرداخت را انجام دهید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

۶.پس ازپرداخت وجه مشاوره  ، شماره وکیل مورد نظر دراختیار شما قرار می گیرد و دراسرع وقت می توانید با وکیل مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

مشاوره  حقوقی رایگان (آنلاین)

مشاوره حقوقی رایگان برای این است که فرصتی در اختیار افراد قرار گیرد تا وضعیت پرونده خود را با یک وکیل یا مشاور حقوقی در میان گذاشته و به این اطمینان برسد که وکیل حقوقی می‌تواند به او کمک کند تا گره کور پرونده رابازکند.

در مشاوره حقوقی رایگان، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. فرد در طول گفتگوی رایگان متوجه می شود که آیا وکیل حقوقی یا کیفری می‌تواند برای وضعیت او پیشنهاداتی را برای نحوه رسیدگی به پرونده مطرح کند یا خیر.

موسسه‌های زیادی وجود دارند که در تمامی مسائل حقوقی مشاوره رایگان می‌دهند. تا اطمینان حاصل کنند که همه در صورت نیاز به عدالت دسترسی دارند. اما در انتخاب آن‌ها باید بسیار دقت داشته باشید موسسه حقوقی حق وران با وجود وکلای سرآمد درزمینه مهاجرت می تواند به شما و عزیزانتان خدمات مشاوره ای با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه کنند.

در موسسه حقوقی حق وران مشاوره رایگان به دو صورت مشاوره آفلاین و مشاوره آنلاین انجام میپذیرد.

مشاوره آفلاین

  1. ابتداوارد صفحه اصلی سایت به آدرس haghvaran.com می شوید.سپس مشاوره آفلاین را انتخاب نموده روی آن کلیک می نمایید.

    وکیل مهاجرت
    وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

۲ .وارد صفحه پرسش و پاسخ شده ،  می توانید سوال خودرا جستجو نمائیدویا روی پرسیدن سوال کلیک  نمایید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

۳. پس ازاینکه وارد صفحه (ارسال سوال حقوقی ) شدید. شماره تلفن همراه  وسوال حقوقی خود را درقسمت مشخص شده بنویسید.

۴. پس از یادداشت سوال کدامنیتی را بزنید و درپایان برروی کلمه ( ارسال سوال ) کلیک نمائید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

۵. پس ازارسال سوال ، منتظر پاسخ موسسه حق وران بمانید. شما می توانید درکوتاه مدت پاسخ سوال خودرا دریافت کنید.

مشاوره آنلاین

همچنین شما میتوانید از طریق آنلاین با وکلا و مشاوران گروه حق وران در ارتباط باشید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید.

ابتدا وارد صفحه اصلی گروه حق وران به آدرس haghvaran.com شوید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

سپس وارد صفحه مشاوره آنلاین شوید و با کلیک بر روی شماره تلفن با مشاوران و وکلای گروه حق وران ارتباط برقرار کنید.

وکیل مهاجرت
وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی حق وران

خدمات مشاوره حقوقی حضوری :

شما عزیزان میتوانید در ایام هفته از روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت حضوری با وکلای متخصص در زمینه مهاجرت با تعیین وقت قبلی مشاوره بفرمایید. برای مشاوره حضوری با گروه وکلای حق وران ، می توانید باشماره های موسسه حق وران تماس بگیرید و وقت خودرا با وکیل خوب تهران رزرو کنید.

آدرس : تهران خیابان میرزای شیرازی ، بالاتر از مطهری ، پلاک ۲۱۹ ، طبقه پنجم ، واحد دو ، گروه وکلای حق وران
تماس :  ۸۸۱۰۹۵۶۰الی ۶۲
تماس اضطراری :۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *