گروه وکلای حق وران

وکیل زن خوب در تهران


وکیل خانواده بر مسائلی تمرکز می کنند که بر خانواده ها تأثیر می گذارد. آنها به مسائلی مانند مهریه ،طلاق، فرزندخواندگی ، حضانت فرزند و..می پردازند.  وکیل زن خوب در تهران  به افرادی که درگیر دعاوی خانوادگی و موقعیت های استرس زا هستند کمک می کنند تا برای مشکلات پیش آمده راهی به جلو پیدا کنند.

اگر در مورد دعاوی خانوادگی خانواده به کمک نیاز دارید ،  بهترین وکلای تهران  ، همین امروز برای پاسخ به سوالات شما در دسترس است. با دو دهه تجربه حقوقی ، وکلای متخصص آگاه ، مؤثر و دلسوز ما درخدمت شما هستند. ما به شما کمک می کنیم  حقوق قانونی خود را درک کنید و برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کنید.

ما با افتخار به مراجعین خود در تهران خدمت می کنیم.  مشاوره رایگان از طریق بخش پرسش و پاسخ بوده و پاسخ ها توسط وکلای پایه یک دادگستری که از بهترین وکلای تهران هستند به شما ارائه می شود. برای مشاوره (رایگان) پرسش و پاسخ با گروه وکلای حق وران از وب سایت ما https://haghvaran.com دیدن کنید و با ما ارتباط برقرار کنید.

معرفی وکیل زن خوب در تهران

دکتر زینب جنیدی مقدم  دکتر زینب جنیدی مقدم

دکتر زینب جنیدی مقدم، مشاور حقوقی و خانواده می‌باشد. او تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه امام صادق (ع) آغاز کرده ودکتری خود را از دانشگاه مذاهب اسلامی تهران اخذ نموده و هم چنین  طلبه سطح سه جامعه الزهرا نیز می باشد.

سوابق : ایشان سال ها است پژوهشگر حوزه زن و خانواده است و دراین راستا مقالات علمی پژوهشی متعددی به چاپ رسانده است. هم چنین مدرس دانشگاه و عضو مجمع زنان فرهیخته کشوری و نخبگان جامعه الزهرا است.

سابقه مشاوره های حقوقی و خانواده بسیاری داشته و علاوه بر آن در راستای ترویج فهم صحیح در این حوزه سخنرانی ها و اتاق های فکر بسیاری را برگزار نموده است.

 

چرا بعضی از افراد تمایل دارند با وکلای خانم اختصاصا کار کنند ؟

در دنیای ایده آل، جنسیت نباید در انتخاب پزشک، وکیل یا هر حرفه ای دیگری مهم باشد. با این حال، ما با دنیای کاملی که در آن برابری جنسیتی یک هنجار است، فاصله ی بسیاری داریم. بسیاری ازمراجعین ( حداقل درپرونده های مربوط به دعاوی خانوادگی ازجمله طلاق ) متوجه شده اند که جنسیت وکیل آنها در نتیجه پرونده نقش داشته است.

در مقایسه با مردان، تصور می‌شود که زنان منصف‌ترو منطقی‌تر و هستند. علاوه بر این ، یک وکیل زن ممکن است مهارت های داشته باشدکه یک وکیل مرد فاقد آن مهارتها می باشد. .برخی از افراد برای صدمات حساس تر، مانند سوء استفاده خانگی، تجاوز جنسی، و صدمات ناشی از سوء استفاده جنسی یا جراحی های زیبایی، وکیل زن را ترجیح می دهند.

اثبات شده است که زنان می توانند مسئولیت های خود را بر اساس وظایف و شرایط اولویت بندی کنند، اغلب اعتقاد بر این است که زنان چند کار مختلف را به راحتی  انجام می دهند.

یک وکیل زن همیشه آنچه را که برای مشتریانش بهتر است در نظر می گیرد. او به هر مسئله ای متفاوت از یک مرد برخورد می کند. یک وکیل زن خوب همیشه با شفقت ،برای موکلان خود بحث می کند تا اینکه منفور و غیرمنطقی باشد.

 مردان از نظر بیولوژیکی مستعد حمله و دفاع از خود هستند، اما زنان بیشتر مستعد مذاکره و حل و فصل اختلافات در هر شرایطی هستند.

گروه وکلای حق وران

ویژگی های بهترین وکیل زن در تهران از دید موکلان چیست؟

به طور خلاصه می توان به موارد زیراشاره نمود.

  • حمایت اخلاقی و عاطفی ازموکل
  • نگاه به موکل بدون تعصب جنسیتی
  • حساس و دارای مهارت های ارتباطی خوب
  • یک شنونده خوب و توانایی همدلی
  • درک قوی و دانش دست اول
  • سطح بی نظیری از  اعتماد نسبت به یک وکیل زن

آنها می توانند حمایت اخلاقی و عاطفی بیشتری را ارائه دهند. درکنار یک وکیل زن ، شما هم یک  وکیل حرفه ای دارید که برای منافع شما مبارزه می کند و هم دوستی دارید که حمایت اخلاقی و عاطفی را برای گذراندن دوران سخت طلاق و.. به شما ارائه می دهد.

آنها شنوندگان خوبی هستند. این بدان معنا نیست که وکلای مرد شنوندگان بدی هستند. اصلا. احتمال اینکه یک وکیل مرد مستقیماً وارد روند قانونی شود و وظایف عادی خود را انجام دهد، بیشتر است. از طرف دیگر، یک وکیل زن تمایل بیشتری به گوش دادن به شکایات و جزئیات شخصی موکل خود برای دریافت تصویر کامل دارد. این اطلاعات ممکن است برای دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر بسیار مهم باشد.

 

چند دلیل برای اینکه به یک وکیل زن نیاز دارید؟

از آنجایی که بسیاری از زنان وکیل ، موقعیت‌های دشوار را با توسل به دلسوزی مورد بررسی قرار می‌دهند، لذا آنها به احتمال زیاد به هر دو طرف کمک می‌کنند تا به یک مصالحه معقول برسند.و باعث می شود که آنها ارتباط قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنند.

 

  1.  توانایی همدلی
    روابط وکیل و موکل برای موفقیت هر شرکت حقوقی بسیار مهم است. این به این معنی است که وظیفه وکیل ایجاد فضایی است که در آن هر موکل بداند که احساسات و مسائل دشواری  که ازسر گذرانده ، درک شده است. در حرفه وکالت، همدلی می تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و نتایج پرونده داشته باشد.
  2. سطح بی نظیر اعتماد
    از نظر آماری، اکثریت قریب به اتفاق مجرمان در جامعه ما مردان هستند. این بدان معنی است که بسیاری از قربانیان ، بیشتر احتمال دارد که نگرانی های خود را بایک وکیل زن راحت تر بیان کنند و جزئیات صمیمی تجربه خود را با یک زن به اشتراک بگذارند. در نتیجه، می توان نتیجه گرفت که یک  وکیل زن به دلیل احساس امنیت که حضورش ایجاد می کند، به احتمال زیاد موکلین و قربانیان  بیشتری جذب می کنند.
  • بسیاری از افراد متوجه می شوند که وکلای زن قابل دسترس تر و شنوندگان بهتری هستند. این مهم است که احساس کنید وکیل شما با دقت به جزئیات ، گوش می دهد تا بتواند پرونده شما را به سمت بهترین نتیجه بالقوه برنامه ریزی و هدایت کند. 

گروه وکلای حق وران

خدمات گروه وکلای حق وران

در گروه حقوقی حق وران ما متعهد هستیم که با بالاترین کیفیت وکالت حقوقی را برای شما ارائه دهیم. ما می دانیم که رسیدن به یک نتیجه موفق برای شما بسیار مهم است. ونیز میدانیم پرداخت هزینه های مشاوره گاهی ممکن است دشوار باشد. یابرای رسیدن به موسسه باید راهی طولانی طی شود.

به همین دلیل گروه حقوقی حق وران برای راحتی شما دوست عزیز ، بخش پرسش و پاسخ حقوقی رایگان درنظر گرفته است.بدون پیمودن مسیرطولانی و پرداخت هزینه،می توانید مشاوره رایگان دریافت نمایید. خدمات گروه حق وران در سه حوزه حضوری ، مشاوره تلفنی ، مشاوره برخط  و آنلاین و مشاوره صورت رایگان انجام  می پذیرد. 

 

کاربر گرامی. مشاوره حقوقی رایگان فقط به صورت پرسش و پاسخ با زمان حداکثر  48 ساعت انجام خواهد شد. اگر مشکل جدی وپیچیده حقوقی دارید و زمان پاسخگویی برای شما اهمیت بالایی دارد لطفا حتما از مشاوره حقوقی آنلاین و یا تلفنی استفاده کنید .

 

برای یافتن پاسخ سوالات حقوقی به صورت رایگان

همین الان سوال خود را بپرسید.

بهترین وکلای پایه یک دادگستری حق وران ، آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

 

دریافت پاسخ سوالات حقوقی در کمترین زمان

همین الان درخواست  مشاوره تلفنی  را ثبت کنید.

بهترین وکلای پایه یک دادگستری حق وران ، آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

امکان مشاوره آنلاین با وکلای حق وران

سوال خود را بپرسید و برخط  و آنلاین پاسخ بگیرید

 وکلای پایه یک دادگستری با 21 سال سابقه ، امین شما در پاسخ گویی آنلاین

خانم آخرتیمشاهده نوشته ها

Avatar for خانم آخرتی

این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *