مشاور فروش خانه

مشاور فروش خانه 09129426674 حق وران


مشاور فروش خانه به فردی نسبت داده می‌شود که در تمامی مراحل بتواند به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کند. خرید یا فروش هرگونه ملک به عنوان یک عملیات فوق العاده مهم و پیچیده به حساب می‌آید که نیاز به تجربه و دانش بالایی احتیاج دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع نیز کاملاً ضروری است که در زمان مراجعه برای پشت سر گذاشتن یک پروژه موفق به مشاور فروش خانه یا دیگر املاک مد نظر مراجعه بفرمایید. ممکن است بسیاری از افراد با نحوه فروش خانه و معاملاتی که در این بین صورت می‌گیرد و روش‌های آن آشنایی لازم را نداشته باشد.

در چنین شرایطی تنها مشاور فروش خانه می‌تواند بهترین راهنمایی‌های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهد. ما در ادامه قصد داریم مطالب لازم در این رابطه را بیان کنیم دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تماس با وکیل متخصص09129426674

مهمترین وظایف مشاور فروش خانه چیست؟

مهمترین وظایف مشاور فروش خانه چیست؟
مهمترین وظایف مشاور فروش خانه چیست؟

مشاور فروش خانه یک عامل مهم تلقی شده که به تمام افراد جهت فروش املاک و مستغلات کمک می‌کند. از جمله وظایف مهمی که این افراد به عهده دارند بحث در رابطه با شرایط تعیین شده برای فروش و تهیه پیشنویس قرارداد خواهد بود. علاوه بر این مورد باید به بررسی مدارک احراز هویت دو طرف نیز بپردازند. در ادامه مطالب بیشتری در رابطه با وظایف مشاور ارائه خواهیم داد.

ارائه رویکردی کاملاً بی‌طرفانه

فردی که برای خرید خانه مراجعه می‌کند باید این احساس را داشته باشد که مشاور مد نظر او تمامی گفته‌های خود را بر اساس صداقت ارائه می‌دهد و رویکرد او کاملاً بی‌طرفانه خواهد بود.

مورد ارزیابی قرار دادن وضعیت شما به صورت دقیق

تمامی افرادی که به عنوان مشاور فروش خانه مشغول به فعالیت هستند دارای یک هدف واحد و آن هم کمک به مشتری برای پشت سر گذاشتن روال مربوطه به صورت آسان خواهد بود. البته لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که اهداف مربوط به مشاور با توجه به شرایط مخصوص شما می‌تواند با سایرین تفاوت خاص خود را داشته باشد.

تعیین اهداف شما به صورت مشخص

یکی دیگر از وظایف اصلی مشاور فروش خانه تعیین بهترین روش برای دسترسی پیدا کردن به هدف شما به صورت کاملاً مقرون به صرفه است.

در این رابطه مشاورها این امکان را در اختیار دارند تا تمامی موارد لازم در رابطه با ارزش خرید ملک مورد نظر و دیگر نکات مربوطه را در اختیار شما قرار دهند که این مورد تاثیر بسیار زیادی روی تصمیم نهایی شما خواهد داشت.

مسئولیت‌های مهم مشاور فروش خانه

لازم به ذکر است بیان کنیم مشاورینی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند باید نهایت تلاش خود را برای کمک به مشتری‌ها ارائه دهند. این امکان فراهم است تا تمامی موارد لازم که شامل جستجوی ملک و برآورده کردن نیازهای مشتری می‌شود را به صورت کامل جستجو کنند و تا پایان کار یعنی تهیه قرارداد و زمانبندی بازدیدها و… همراه شما خواهند بود.

از جمله مسئولیت‌های مهمی که بر عهده مشاور فروش خانه است عبارتند از:

  • دیدار ملک مد نظر و مورد بررسی قرار دادن آن و درک تمامی نیازهای مشتری
  • باید به مشتری‌ها در رابطه با موارد مهمی همچون نوسان و شرایط کنونی بازار، قیمت‌های موجود و وام مسکن مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.
  • قرارهای ملاقاتی که باید صورت بگیرد با توجه به برنامه‌های مشتری و فروشنده باشد.
  • تهیه یک لیست کامل و بدون هرگونه کم و کسری در رابطه با خدمات و امکانات رفاهی مربوط به ملک
  • برقرار کردن ارتباط بین خریداران و فروشندگان در رابطه با موارد مربوطه شامل قیمت و…
  • در اختیار داشتن عکس‌های دیجیتالی از ملک مد نظر که باید آنها را به خریدار ارائه دهید.
  • ارائه هر نوع اطلاعات جدید در رابطه با ملک
  • مشخص کردن تاریخ معین جهت بستن قرارداد
تماس با وکیل متخصص09129426674

در صورت عدم مراجعه به مشاوره فروش خانه چه اتفاقی می‌افتد؟

عدم مراجعه به مشاوره فروش خانه
عدم مراجعه به مشاوره فروش خانه

به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که تمامی کارهای اداری و غیره دارای روال مخصوص خود می‌باشند. این موضوع در رابطه با فروش خانه نیز صدق می‌کند. در صورت عدم مراجعه به مشاور فروش خانه بسیاری از مسئولیت‌های مهم بر عهده خود شما خواهد بود. باید برای فهرست کردن خانه، بازاریابی مربوط به آن، تهیه مدارک لازم، انجام مذاکره و غیره اقدامات لازم را انجام دهید.

این موارد می‌تواند فوق العاده وقت گیر و پیچیده باشد. در چنین شرایطی تنها وجود یک مشاور می‌تواند راهکار اصلی این مورد باشد.

حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که اگر قصد خرید خانه یا آپارتمان دارید، قبل از هر کاری اولویت شما باید مشاوره با وکیل پیش فروش آپارتمان باشد. در این زمینه وکیل پیش فروش آپارتمان می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

چنانچه امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد، می‌توانید از طریق مشاوره تلفنی نیز تصمیم‌گیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهید. اما فراموش نکنید که وکیل مد نظر شما باید قابلیت ارائه بهترین مشاوره‌ها را داشته باشد.

سوالات متداول

حضور مشاور فروش خانه چه اهمیتی دارد؟
با حضور مشاور دیگر هیچ استرس و دغدغه‌ای برای اطلاع از مراحل مربوطه وجود ندارد.

مشاوره با یک وکیل خبره و کاردان در خرید و فروش آپارتمان یا ملک تاثیری دارد؟
از این طریق شما با داشتن اطلاعات کامل‌تری برای خرید یا فروش خانه مراجعه خواهید کرد.

عدم مراجعه به مشاور فروش ملک در روند کار تاثیری خواهد داشت؟
در چنین شرایطی تمامی مراحل مربوط به کار باید توسط خود شما صورت بگیرد و این امکان وجود دارد که در این میان اشتباهی رخ دهد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با مشاور فروش خانه مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که امروزه با توجه به سیستمی شدن کارها و نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه مشاوره‌ها می‌توانند راهنمای مناسبی برای شما و سوال‌های احتمالی مد نظر باشند. از این رو پیشنهاد می‌دهیم که حتماً جهت فروش و خرید خانه با کارشناسان مشاوره‌های لازم را انجام دهید. علاوه بر این مورد وکیل خوب تهران نیز در هر شرایطی آمادگی دارد تا پاسخگوی تمامی نیازهای مهم شما در این زمینه باشد. همچنین تمامی روال موجود برای خرید و فروش خانه را نیز ارائه خواهد داد. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *