استعلام سند تک برگ

روش‌های استعلام سند تک برگ


استعلام سند تک برگ جهت پیشگیری از کلاهبرداری‌های قراردادهای خرید و فروش ملک؛ زمین؛ آپارتمان و… می باشد. برای پیگیری اصالت اسناد مالکیت از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بسیار ضروری است.

اما راحت‌ترین راه برای استعلام اسناد تک برگ از طریق سایتwww.ssaa.ir می‌باشد. شما با وارد شدن به این سامانه و ورود اطلاعات ملزومه می‌توانید از اصالت سند تک برگی استعلام داشته باشید.

اگر به دنبال خرید ملک هستید نکات مهم هنگام خرید خانه را بخوانید.

روش‌های استعلام سند تک برگ

  • استعلام سند تک برگ از طریق پلاک ثبتی
  • استعلام سند تک برگ به صورت حضوری
  • استعلام اسناد تک برگ از طریق اینترنتی

برای اینکه بتوانید از طریق هریک از روش های فوق استعلام فوری بگیرید میتوانید پیش از هرگونه اقدامی در ابتدا یک مشاوره حقوقی مطمعن با بهترین وکیل خوب تهران داشته باشید تا از یک روند مطمعن و صد در صد تضمین شده بهره مند شوید.

استعلام سند ملکی به کمک پلاک ثبتی

این روش هم جزو روش‌های راحت برای استعلام گرفتن می‌باشد. چون که برای استعلام گرفتن استعلام پلاک ثبت شده به نام مالک است. در واقع پلاک ثبتی یک شماره ۸ رقمی است. که هر قطعه ملک برای خود به صورت جداگانه این شماره ۸ رقمی را از اداره ثبت اسناد و املاک اخذ کرده؛ پلاک ثبتی در زیر شماره‌های پلاک و کد پستی که از طرف شهرداری به مالکین داده شده حک شده است .مشاور املاک متخصص میتواند در این خصوص به شما کمک کند. مثلاً: در بازدیدهای اولیه که از ملک دارد می‌تواند این شماره را برداشته و استعلام ملک را از سایت شهرداری هر استان به صورت جداگانه داشته باشد.

در استعلامات ارائه شده مشخصات مالک، شماره ساختمان، آدرس ملک ،نام محله، نام منطقه، مساحت زمین ،مساحت ساختمان، شماره بلوک ساختمان و موارد دیگر قید شده است.

تماس با وکیل متخصص09129426674

استعلام سند تک برگ به صورت حضوری

مدارک لازم جهت استعلام اسناد تک برگ به صورت حضوری شامل:

  • اصل سند تک برگ و کپی
  • شناسنامه و کپی کارت ملی و کپی
  • درخواست استعلام سند ملکی
  • پرداخت هزینه به متصدی دفتر اسناد رسمی یا اداره ثبت اسناد و املاک
  • حضور خریدار و مالک ملک یا وکیل هر دو طرف در دفتر اسناد رسمی یا اداره ثبت اسناد و املاک محل وقوع ملک

نکته

اگر وکیل ملکی به عنوان نماینده قانونی یکی از طرفین مبادرت به استعلام ملک کند؛ باید دارای اجازه نامه قانونی از مراجع قضایی باشد. همچنین مدارک لازم برای نماینده قانونی یا وکیل هر یک از طرفین شامل:

  • مدارک شناسایی وکیل یا نماینده قانونی
  • کارت ملی
  • اجازه نامه قانونی از مراجع قضایی

استعلام سند تک برگ به صورت اینترنتی با سایت ssaa.ir

برای اینکه به صورت اینترنتی اقدام به استعلام سند تک برگ کنیم باید از طریق سامانه ثبت من به آدرس Ssaa.ir مراجعه کنیم. برای این منظور آدرس را در مرورگر گوشی یا سیستم خود وارد کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

استعلام سند تک برگ
وکیل ملکی برای استعلام سند تک برگ: 09129426674

از صفحه باز شده از بین تمامی گزینه‌ها بخش میز خدمات الکترونیک را انتخاب می‌کنید تا زیر گزینه‌های آن باز شود. از زیر گزینه‌های موجود بخش استعلامات ثبتی و گزینه تصدیق اصالت سند را انتخاب کنید.

استعلام سند تک برگ
وکیل برای استعلام سند تک برگ : 09129426674

بعد از انتخاب گزینه تصدیق اصالت سند برای دریافت استعلام شما باید اطلاعات درخواستی صفحه را به طور کامل وارد کنید. بخش‌های ستاره‌دار حتماً باید پر شوند. اطلاعات مورد نیاز و لازم این بخش شامل: استان؛ واحد ثبتی؛ کد ملی یا شناسه ملی؛ نوع سند؛ شماره دفتر الکترونیک را وارد می‌کنید و پس از چک کردن مجدد و حصول اطمینان از اطلاعات وارد شده گزینه بررسی را کلیک کنید. اسناد تک برگ به دو صورت قدیمی و جدید ارائه شده‌اند. در مدل‌های قدیمی فاقد رمز تصدیق هستند و در اسناد تک برگه جدید دارای رمز تصدیق می‌باشند. متقاضیانی که دارای رمز تصدیق باشند؛ می‌توانند از طریق سامانه ثبت من مراحل زیر را پیگیری کنند.

مراجعه به آدرس My.ssaa.ir و از صفحه‌ای که باز می‌شود بخش اسناد رسمی را انتخاب کنید و کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

استعلام سند تک برگ
وکیل برای استعلام سند تک برگ : 09129426674

بعد از کلیک روی بخش اسناد رسمی صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که از این صفحه باید روی بخش تصدیق اصالت سند کلیک کنید.

استعلام سند تک برگ به صورت اینترنتی و آنلاین
وکیل برای استعلام سند تک برگ به صورت اینترنتی و آنلاین : 09129426674

از صفحه‌ای که باز می‌شود شما باید در این صفحه شناسه سند رمز تصدیق را وارد کنید و نهایتاً گزینه بیاب را کلیک کنید تا شروع به بررسی اصالت سند تک برگی شما نماید

در صورتی که در حال خرید ملک هستید حتما تمام جوانب را در نظر بگیرید .

حتی بهتر است که با یک وکیل ملکی مشورت داشته باشید تا راه های رفته دیگران را برای شما بازگو کند چرا که معاملات ملکی معمولا تبادلات مالی سنگینی اتفاق می افتد که در صورت بروز ضرر و زیان غیرقابل جبران خواهد بود.

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی

می توانید هم اکنون با رزرو مشاوره تلفنی شماره وکیل ملکی متخصص را که به شما پیامک شده دریافت کنید و تماس بگیرید.

اگر هم به دنبال مشاوره رایگان حقوقی هستید مشاوران و وکلای پایه یک دادگستری حق وران آماده پاسخگویی به شما هستند. کافیست فرم زیر را تکمیل و ارسال نمائید.

]گروه وکلای حق وران متشکل بهترین وکیل خوب تهران آماده ارائه مشاوره حقوقی ؛قبول و پیگیری پرونده ها در زمینه های:

وکیل قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛ وکیل ارث، وکیل شرب خمر؛ وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل تابعیت؛ وکیل پیش فروش آپارتمان  ؛وکیل خانواده ؛وکیل شهرداری ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل سقط جنین و …

می باشد.

برای پاسخگویی فوری در ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید از بخش مشاوره حقوقی تلفنی فوری اقدام کنید.

اخذ مشاوره رایگان از بخش پرسش و پاسخ 

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *