درد خیانت به جان یک زن

وکیل برای خیانت (درد خیانت به جان یک زن )


درد خیانت به جان یک زن شاید هیچ وقت از ذهن یک زن پاک نشود.

خیانت مرد به زن شامل ارتباط نامشروع مرد با زن دیگری جز همسرش می باشد که در جوامع ایرانی پذیرفته نیست.

و روح و روان یک زن را دچار آسیب فراوانی می کند.

اقدامی که می تواند یک زندگی را به طلاق نزدیک کند.

؛ متاسفانه طبق آمارهای گرفته شده در اوایل ازدواج مخصوصاً حدود ۸۰ درصد مردان به همسرانشان خیانت می‌کنند. حتی در سنین ۴۰ سالگی هم این آمار نسبت به سالیان دیگر چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد را نشان داده است که دست کم یک مورد خیانت در زندگی مردان وجود دارد و این آمار صد پرونده‌های موجود در دادگاه‌های خانواده می‌باشد.

بیشتر طلاق‌ها در پی خیانت‌های زناشویی و عمدتاً خیانت مردان به زنان شکل گرفته است .حال با وجود داشتن وکیل رابطه نامشروع و اثبات رابطه نامشروع خیانت یک مرد یک زن چیزی از درد خیانت به جان یک زن رخنه کرده کم نمی‌کند و این دقیقاً در نقطه‌ایست که خیانتی که از طرف زنان صورت می‌گیرد حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد اتفاق می‌افتد.

§ این مقاله را پیشنهاد میکنیم : درصد خیانت مردان بیشتر است یا زنان ؟

درد خیانت و را آثار زیان بار آن

اگر زن باشید و این جمله را بخوانید شاید با تمام وجود درکش کنید خصوصا اگر قبلا گرفتارش شده باشید.

زنان ایرانی معمولا برخلاف آنچه که در دستورات شرع و قانون است تمام خود را وقف خانواده میکند.

در قانون ایران زن وظیفه ای برای انجام کارهای خانه و یا حتی درآمد زایی درخانه ندارد.

اما زنان ایرانی که عاشق و شیفته خانواده هستند با تمام وجود و بی چشم داشت در خانه تلاش میکنند. در این حد که بسیاری از مردان تصور میکنند کارهای خانه جزئی از وظایف زن هستند.

خصوصا که با شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، گاهی نیاز است که زن و مرد با هم کار کنند.

و این یک خانواده عاشقانه را  در مسیر پیشرفت خواهد ساخت.

اما همه ی اینها وقتی به بن بست میخورد که با وجود این تلاشها زن خیانت ببیند.

گویی آوار روی سرش خراب می شود!

انگار تمام ساعت  هایی که آشپزی کرده برایش حرام خواهد شد و  تک تک لحظات را مرور کرده و لحظات سختی برایش رقم خواهد خورد

چرا که نتیجه تمام زحمات خود را بر باد رفته می بیند.

در صورتی که یک مرد متاهل به زن خود خیانت کند و اقدام به رابطه دوستی مراجعه و همبستر شدن با شخص ثالث کند در واقع مرتکب رابطه نامشروع شده که شما می‌توانید به کمک وکیل زنا یا وکیل رابطه نامشروع در خصوص نحوه اثبات آن اقدامات اولیه را انجام دهید.

 مطابق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی برای این گونه از افراد شلاق تعزیری تا ۹۹ ضربه تعیین شده است.

علت اصلی خیانت مردان به زنان

از جمله مواردی که می‌تواند باعث خیانت مردان شود تا درد خیانت به جان یک زن رخنه کند از زبان بهترین روانشناس خوب تهران گونه است که قالب مردان حس تنوع طلبی دارند یا ممکن است نیازهای برآورده نشده‌ای را در خود احساس می‌کنند.

گاهاً موقعیت و فرصت خود را در این گونه موارد خرج می‌کند. حتی ممکن است از روی خشم یا انتقام گرفتن اقدام به خیانت کند. البته یکی از بارزترین دلایل خیانت مردان به زنان میل جنسی مردان متاهل است.

برخی از مردان کمبود عشق را یکی از عوامل خیانت می‌دانند مثلاً روابط خسته کننده و کسل کننده باعث می‌شود تا اقدام به خیانت کنند.

 

جرم خیانت مرد به زن چیست؟

در صورتی که یک مرد متاهل به زن خود خیانت کند و اقدام به رابطه دوستی مراجعه و همبستر شدن با شخص ثالث کند در واقع مرتکب رابطه نامشروع شده که شما می‌توانید به کمک وکیل زنا یا وکیل رابطه نامشروع در خصوص نحوه اثبات آن اقدامات اولیه را انجام دهید.

 مطابق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی برای این گونه از افراد شلاق تعزیری تا ۹۹ ضربه تعیین شده است.

درصد خیانت مردان بیشتر است یا زنان ؟

در صورتی که اگر مرد متاهل با زنی که بین آنها عقد نکاح منعقد نشده رابطه ای داشته باشد؛ زنای محصن شناخته می‌شود که در این گونه موارد حکم سنگسار اعدام یا شلاق حدی تعیین می‌شود. البته مرد باید برای اینکه بتواند از زیر بار این مجازات فرار کند یکی از موانع تحقق زنای محصنه را اثبات کند مثلاً در خصوص بیماری یا مسافرت زن که مانع از برقراری رابطه زناشویی بوده به مجازات تعیین می‌کند.

تماس با وکیل متخصص09129426674
دفتر مرکزی : تهران خیابان میرزای شیرازی ، بالاتر از مطهری ، پلاک ۲۱۹ ، طبقه پنجم ، واحد دو ، گروه وکلای حق وران
پست الکترونیک: haghvaran@gmail.com
درد خیانت به جان یک زن

راه‌های اثبات خیانت مرد به زن

بهترین راه شهادت شاهدان می‌باشد. یکی دیگر از راه‌های اثبات خیانت مرد به زن داشتن فیلم؛ عکس ؛پیامک؛ پرینت تماس؛ پرینت پیامک‌های تلفنی؛ چت‌های شبکه‌های مجازی ؛فیلم دوربین می‌باشد.

علم قاضی یکی دیگر از مواردی است که اثبات کننده خیانت مرد به زن است. معمولاً قاضی بر اساس شواهد اسناد مدارک و تحقیقات مورد نیاز از طریق پزشکی قانونی و سایر مراجع حکم خود را صادر می‌کند.

مجازات خیانت مرد نسبت به زن

همانطور که مجازات مرد خائن نسبت به همسرش می‌تواند برای همسر کمی تسلی بخش می باشد؛ اما از نظر روانشناسی نمی‌توان آن وجه از درد خیانت به جان یک زن که آتش کینه و نفرت را برافروخته است از بین برد یا خاموش نگه داشت و عواقب خوشایندی را تا سالیان سال می‌تواند بر روی بانوان داشته باشد.

همان طور که گفته شد مجازات رابطه نامشروع با رابطه زنا متفاوت است در رابطه نامشروع ۹۹ ضربه شلاق تعیین می‌شود و در رابطه زنا حکم اعدام نیز در نظر گرفته می‌شود.

در صورتی که شاکی رضایت بدهد و زن شکایت خود را نسبت به همسرش پس بگیرد در واقع رضایت شاکی در پرونده رابطه نامشروع در این گونه مواقع با اینکه مرد شاکی خصوصی ندارد باز هم مرد محکوم به مجازات خواهد بود.

§ این مقاله را هم پیشنهاد میکنیم : حکم رابطه نامشروع با رضایت طرفین

تماس با وکیل متخصص09129426674

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *