ویژگی وکیل خوب

با سلام

در این قسمت از رادیو حق وران با موضوع »ویژگی های وکیل خوب« در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

به نام خدا و با سلام

ممنونم که با رادیو حق وران همراهی می کنید

امروز می خوام در خصوص ویژگی های یک وکیل خوب براتون صحبت بکنم

وکیل خوب در واقع اولین ویژگی که باید داشته باشه اینه که وکیل باشه

تعجب نکنید بله درسته وکیل خوب اول باید وکیل باشه یعنی چی، یعنی اینکه وقتی شما به مشکلی برخورد می کنید یا به موضوع حقوقی برخورد می کنید که لازم می بینید به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه بکنید باید مراقب باشید و اولین چیزی که بررسی بکنید این هستش که اون شخصی که خودش را وکیل معرفی میکنه، واقعاً وکیل دادگستری باشه.

وکیل پایه یک دادگستری در مراجعه به افراد مخصوصاً بعضی موسسات حقوقی که توسط افرادی اداره میشه که حتی تحصیلات حقوقی هم ندارد باید خیلی مراقب باشید کسی که مراجعه میکنیم بهش پروانه وکالت دادگستری داشته باشه برای اینکه این موضوع را بفهمیم باید چه کار بکنیم؟

تمام وکلای دادگستری اعم از آنهایی که پروانه وکالت شما از کانون وکلا دریافت کردند و آنهایی که از مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضاییه پروانه وکالت شماره دریافت کردند همه اینها در سایت اینترنتی این دو تا مرکز ثبت شده یعنی شما کافیه اسم و فامیل اون شخصی که مدعی هستم وکیل دادگستری جستجو کنید و طبیعتاً تمام مشخصات ایشان در یکی از این دو سایت مرکز کانون وکلا و مرکز مشاوران باید رویت بشه و وجود اسامی این افراد در اون دوتا سایت نشان دهنده اینه که اینها پروانه وکالت دادگستری دارند و آنجا متوجه میشید از مشخصاتشون زمان اعتبار پروانه وکالت و اینکه آیا این وکیل تعلیق شده یا تعلیق نشده و آیا پروانه رو تودیع کرده یا نکرده است.

پس اولین قدم اینه که اون شخصی که بهش مراجعه میکنید و خودش را وکیل دادگستری معرفی میکنه شما تحقیق کنید یک تحقیق ساده به این شکل که عرض کردم خدمتتون تا مطمئن باشید که این شخص وکیل پایه یک دادگستری در ویس های بعدی ویژگی های دیگر یک وکیل خوب در خدمت شما توضیح میدم ممنونم که با رادیو و را همراهی کردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره حقوقی وکیل خوب تهران

برای انجام مشاوره حقوقی از طریق دکمه زیر اقدام کنید

کارشناسان حق وران در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهند داد. مشاهده سایر سوالات و پاسخ ها  در اینجا

قبل از هر عملی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید چه بسا مشاوره با اهل فن و متخصص و به زبان ساده تر به یک کار بلد نیاز دارید که با مشاوره خوب مسیر پرونده خود را کوتاه تر کنید .

برای حاصل نتیجه بهتر باید ویژگی یک وکیل خوب را در تهران بشناسید .

این مجموعه در نظر دارد با معرفی ویژگیهای یک وکیل خوب مخصوصاً وکیل خوب تهران، راه را برای مسیر شما هموار نماید.

بهترین خدمات مشاوره را از ده وکیل خوب تهران  در مجموعه حق وران بخواهید.

کلیه خدمات این مجموعه شامل مشاوره با بهترین وکلای تهران در زمینه می باشد.

وکلای مجموعه حق وران آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص پرونده های ملکی در زمینه:

وکیل قاچاق کالا و ارز ؛وکیل ملکی؛ وکیل مالیات؛ وکیل ارث، وکیل شرب خمر؛ وکیل رابطه نامشروع؛ وکیل جرایم اینترنتی؛ وکیل تابعیت؛ وکیل پیش فروش آپارتمان و…

تخلیه مغازه و ملک تجاری؛ دعاوی موجر و مستاجر؛ دعاوی تملک آپارتمانها؛ تعهدات و کلیه دعاوی ملکی می باشد.

 

۲۴ ساعت شبانه روز می توانید جهت ارائه خدمات مشاوره به صورت تلفنی و حضوری و آنلاین با ما در تماس باشید.

 

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس : ۰۹۱۲۹۴۲۶۶۷۴

 

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

haghvaran@

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *