نمونه رای اعتراض ثالث نسبت به توقیف خودرو

نمونه رای اعتراض ثالث نسبت به توقیف خودرو گروه وکلای حق وران


نمونه رای اعتراض ثالث نسبت به توقیف خودرو

نمونه رای اعتراض ثالث نسبت به توقیف خودرو

 رای دادگاه بدوی

در خصوص اعتراض ثالث آقای آرش و خانم فرحناز هر دو فلاحی با وکالت آقایان مهرزاد بنو نژاد شیرازی و صمد جوکار ابنوی نسبت به توقیف یکدستگاه خودرو سواری اپتیما به شماره انتظامی 11/ 325 ه 48 که پس از صدور قرار تامین با دادخواست خانم ف. ن.خ. بابت مهریه از اموال شوهرش آقای م. م.م. توقیف شده است دادگاه با عنایت به دلایل و مستندات از جمله وکالت نامه رسمی که قبل از توقیف مبنی بر تفویض وکالت به معترضان صادر و النهایه خودرو به نام معترض شماره شده ، دادگاه اعتراض را وارد دانسته به استناد ماده 146 قانون اجرای احکام مدنی و ماده 1257 قانون مدنی با قبول اعتراض معترضان حکم به رفع توقیف خودرو صادر می نماید این رأی حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل اعتراض و تجدید نظر خواهی در دادگاه استان تهران می باشد.
رئیس شعبه 201 دادگاه عمومی حقوقی تهران- حسن جهاندار

دکتر سبحان فتح الهی

دکتر سبحان فتح اللهی

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

 درصورتی که پیش از توقیف خودرو به موجب قرار تأمین خواسته، وکالت نامه رسمی جهت انتقال آن به شخص ثالث تنظیم شده و خودرو به نام وی شماره شده باشد، حکم به رفع توقیف صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وکیل متخصص کمک بگیرید.

 رای دادگاه تجدیدنظر

تجدید نظرخواهی آقای م. م.م. بطرفیت خانم ف. ن.خ. از دادنامه 1228مورخه 94/7/12شعبه 201 دادگاه خانواده تهران که بموجب آن حکم به محکومیت زوج به پرداخت مهریه 514 سکه بهار آزادی بخواسته زوجه اصدار یافته است دادگاه با بررسی اوراق پرونده اعتراض وارد نمیباشد زیرا رای بر اساس مقررات و موازین قانونی صادر شده و ایرادی از حیث ماهوی یا شکلی به آن وارد نیست و استدلال محکمه محترم بدوی و نیز مستندات آن صحیح میباشد و تجدیدنظر خواه دلیل یا دلایلی که موجبات نقض و یا بی اعتباری دادنامه را فراهم نماید ارائه ننموده است لذا بنا به مراتب دادگاه مستنداً به قسمت اخیر ماده 358قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب 79/1/21 ضمن رد اعتراض معترض دادنامه معترض عنه را عیناً تائید مینماید رای دادگاه بموجب ماده 365 قانون فوق الذکر قطعی است.
شعبه 11 دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار و مستشار
عیسی الوندی – جعفر نجفی رسا

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *