نمونه رای شرط تعلق نفقه به فرزند

اگر به خواست موجر دستور تخلیه برای مستاجر از جانب شورای حل اختلاف صادر شود. مستاجر نمی تواند نسبت به این حکم تجدید نظر خواهی نماییم. و اگر رای مطابقت قانونی نداشته باشد یا نیاز به اصلاحیه دارد باید خود آن شعبه اقدام به اصلاح نماید.

 رای شعبه بدوی

درخصوص دعوی اقای ر. م. با وکالت اقای ی. ص. وخانم ز. الف.م. به طرفیت اقای م. ش.ز. باوکالت اقای الف. ش.و. به خواسته صدور حکم به ابطال اجرائیه وعملیات اجرایی موضوع پرونده کلاسه 970/93اجرا و لغودستور تخلیه موضوع دادنامه شماره 442/26/93 حوزه 26 شورای حل اختلاف اسلامشهر بعلاوه خسارات دادرسی باعنایت به اینکه صدور دستور تخلیه از سوی شورای حل اختلاف مستند به قرارداد اجاره شماره 1390/10/27-9455 صورت گرفته ومدت اجاره دران قرارداد از تاریخ 1390/10/27 الی 1393/03/04بوده ودرواقع متقاضی دستور تخلیه شورا را از قرارداد بعدی اجاره به شماره های 1393/03/10-9197961 استحضار نکرده است وباوجود تمدید مدت اجاره صدور دستور تخلیه فاقد توجیه قانونی بوده است از سوی دفاعیات وکیل خوانده (موجر )موجه به نظر نمی رسد از دفاعیات وی اینکه سند اجاره عادی بعدی از صحت مندرجات ان مجعول وساختگی بود لیکن وی هم دلیل ومدرکی درجهت اثبات دعوی جعل ابراز نداشته علی الخصوص که دعوی کیفری مطروح مبنی برجعل واستفاده از سند مجعول درشعبه اول دادیاری وشعبه پنجم بازپرسی شهرستان اسلامشهر بین همان طرفین باهمان موضوع جعل مدت اجاره وسایر محتویات اجاره نامه رسیدگی گردیده و درشعبه 103 کیفری اسلامشهر تائید وقطعیت یافته است واز سویی نظریه کارشناس ابرازی از سوی وکلا خواهان هم دلالت براصالت قرارداد عادی اجاره وعدم جعلیت ان دارد وهمچنین مدیر ومتصدی بنگاه املاک هم تمدید قرارداد اجاره را مورد تائید وتصدیق قرارداده است وعلی الخصوص قرارداد اجاره بعدی بین طرفین که دلالت برتمدید مدت اجاره دارد دارای کد رهگیری سامانه مدیریت املاک بوده ومی باشد ولذا دفاعیات وکیل خوانده مقرون به واقع وصحت نبوده وبرای دادگاه روشن ومحرز است که قرارداد اجاره بین طرفین با قصد ورضای طرفین واقع گریده وخوانده ووکیل وی ادنی دلیلی بروقوع قراردادبعدی اجاره تحت تاثیر آن ارائه نداشته اند ودادگاه دعوی خواهان راوارد وثابت تشخیص وبااستناد به مواد466-469-219-220قانون مدنی ومواد 198-502-519 قانون ائین دادرسی مدنی حکم برلغو دستور تخلیه وابطال اجرائیه وعملیات اجرایی به شرح فوق از بابت اصل خواسته وهزینه دادرسی وحق الوکاله وکیل برابرتعرفه قانونی درحق خواهان صادرواعلام می دارد رای صادره حضوری وظرف بیست روز ازتاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در دادگاه محترم تجدید نظر استان تهران است.

دکتر زینب جنیدی مقدم

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

دستور تخلیه صادره از شورای حل اختلاف، قابل اعتراض تجدیدنظر و فرجام نیست و در صورتی که این دستور بدون رعایت مفاد قانون صادر شده و یا اشتباهی در آن صورت گرفته باشد، قاضی شورا رأساً مبارت به لغو دستور و یا تصحیح آن می کند.

رأی شعبه تجدیدنظر استان تهران

تجدیدنظرخواهی آقای م. ش.ز. با وکالت آقای الف. ش.و. نسبت به دادنامه شماره 919…94 مورخ 94/7/5 صادره از شعبه شش دادگاه عمومی حقوقی تهران که به موجب آن حکم بر لغو دستور تخلیه و ابطال اجرائیه و عملیات اجرائی و پرداخت هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل در حق تجدیدنظرخوانده صادر شده است نظر به اینکه مطابق بند دوم از ماده 11 قانون شورای حل اختلاف مصوب سال 84 کلیه دعاوی مربوط به تخلیه عین مستأجره به جز دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب و پیشه در صلاحیت شورای حل اختلاف می باشد و قاضی شورای حل اختلاف در قالب دستور تخلیه مبادرت به صدور دستور تخلیه می نماید که این دستور جزو آراء قابل تجدیدنظر یا فرجام نمی باشد و در صورتیکه این دستور بدون رعایت مفاد قانون صادر شده و یا اشتباهی در آن صورت گرفته باشد قاضی شورا رأساً مبارت به لغو دستور و یا تصحیح آن می نماید قطع نظر از آن کلیه آراء صادره از شورای حل اختلاف قابل تجدیدنظر در دادگاههای عمومی حقوقی می باشد و رأیی که از دادگاههای مذکور صادر می شود قطعی بوده و قابل اعتراض نیست فلذا این دادگاه بنابه مراتب فوق الاشاره با تکلیفی مواجه نیست قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی را صادر و اعلام می دارد این رأی قطعی است.

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

دکتر محمد جواد گوهریانمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر محمد جواد گوهریان

سلام من دکتر محمد جواد گوهریان هستم و متولد سال ۱۳۶۴ و دارای دکترای تخصصی در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی هستم. بنده سابقه  تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و  گرد آوری کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضائی را دارا می باشم. انجام وکالت و مشاوره در بیش از ۴۳۸ پرونده مطرح در محاکم داخلی و بیش از یازده پرونده داوری در عرصه قرارداهای داخلی تا سال ۱۳۹۸ توسط بنده به انجام رسیده است. تخصص در وکالت در زمینه ملکی و همینطور در زمینه شرکت های داخلی و بین المللی در خصوص انعقاد قرارداهای جاری  و وکالت دائم از دیگر حوزه های فعالیت بنده هست. همینطور بنده مفتخرم پاسخ سوالات کاربران عزیزمان را که عضو با ارزش سایت در نزد ما محسوب می شوند، را به دقت و به صورت رایگان در سایت و در بخش پرسش وپاسخ قرار بدهم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *