نمونه رای شرط خلع ید از ملک ورثه ای

نمونه رای شرط خلع ید از ملک ورثه ای گروه وکلای حق وران


نمونه رای شرط خلع ید از ملک ورثه ای

نمونه رای شرط خلع ید از ملک ورثه ای

 رای دادگاه بدوی

درخصوص دعوی خواهان ها1. خانم ز. ب. 2. آقای الف. د. با وکالت خانم ف. ب. به طرفیت خواندگان آقایان و خانم ها 1. ف. 2. ف. 3. ف. 4. ف. 5. ف. همگی د. 6.اداره سرپرستی تهران به خواسته خلع ید از شش دانگ پلاک ثبتی … بخش ده تهران به انضمام کلیه خسارت قانونی و حق الوکاله وکیل و خسارت دادرسی با توجه به محتویات پرونده و دادخواست تقدیمی خواهان ها و اظهارات وکیل نامبرده در جلسه دادگاه که اعلام شده است خواهان ها ورثه مرحوم ف. د. که احدی از وراث مرحوم ح. د. است،می باشند و پلاک مورد دعوی ماترک مرحوم ح. د. است لذا پس از فوت نامبرده از مورخ1384/4/24 در تصرف خواندگان می باشد لذا تقاضای صدور حکم بر وفق ستون خواسته را دارند. دادگاه با عنایت به پاسخ استعلام ثبتی و اصله که حاکی از مالکیت ح. د. است.

نظر به اینکه طرح دعوی خلع ید قبل از اثبات و استقرار مالکیت خواهان ها در اموال غیر منقول براساس مقررات قانونی ثبت اسناد و املاک فاقد مبنای قانونی است لذا مستنداً به مواد 2و 197 قانون آئین دادرسی مدنی و رای وحدت رویه شماره 672 مورخ 1383/10/1 دیوان محترم عالی کشور حکم بر رد دعوی خواهان صادر و اعلام می گردد.حکم صادره حضوری بوده و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران است.
رییس شعبه 182 دادگاه حقوقی تهران – امامعلی نصیری

دکتر سبحان فتح الهی

دکتر سبحان فتح اللهی

خواننده عزیز سلام !

من از گروه وکلای حق وران در خدمت شما هستم..

اقامه دعوای خلع ید از ملک ورثه ای (ماترک) توسط یکی از وراث، منوط به تقسیم ترکه است؛ در غیر اینصورت قرار عدم استماع دعوا صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وکیل ملکی کمک بگیرید.

 رای دادگاه تجدیدنظر

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای ف. ب. به وکالت از خانم ز. ب. و اقای ا. ح. د. به طرفیت خانمها و آقایان 1- ف. 2- ف. 3- ف. 4- ف. 5- ف. شهرت همگی د. و 6 -اداره سرپرستی تهران از دادنامه شماره 1012-94 مورخ 94/9/28 صادره از شعبه 182 دادگاه عمومی حقوقی تهران که متضمن صدور حکم به رد دعوی تجدید نظر خواهان بخواسته خلع ید از شش دانگ پلاک ثبتی … بخش ده تهران بانظمام کلیه خسارات قانونی می باشد دادگاه با توجه به محتویات پرونده و گواهی حصر وراثت ارائه شده هر چند تجدید نظر خواهان جزء ورثه مالک رسمی ملک مزبور می باشد اما تا زمانیکه اموال مورث از جمله ملک موضوع خواسته بین کل ورثه تقسیم نشده باشد دعوی فعلی قابلیت استماع ندارد فلذا راٌی صادره که براین بنا اصدار گردیده و از حیث نتیجه منطبق با قرار می باشد مستنداٌ به ماده 403 قانون آیین دادرسی مدنی با تلقی آن به قرار رد رای معترض عنه را تائید و اعلام می دارد این رای قطعی است.
شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار و مستشار
​سیدمحمد فاضل حسینی – داود صادقی

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از خدمات گروه وکلای حق وران ، ارائه خدمات مشاوره تلفنی حقوقی می باشد.  با توجه به شلوغی شهرها امروزه دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و یا ساعت ها انتظار  برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی همچون گذشته نیست ، بلکه شما می توانید به راحتی با رزرو یک مشاوره تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات مشاوره تخصصی حقوقی بهره مند شوید.

خدمات رایگان ما برای همه

آیا میدانید گروه وکلای حق وران خدمات مشاوره رایگان ارائه نموده است ؟

گروه وکلای حق وران به منظور ارائه خدمات عمومی گسترده برای همه ی مردم با توان های مالی مختلف و به منظور ارائه راهنمایی موثر ، اقدام به ارائه مشاوره رایگان حقوقی نموده است.

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان کافی است که در فرم زیر سوال خود را بپرسید  و سپس در قسمت مشاوره افلاین پاسخ سوالات خود و دیگران را ببینید.

گروه وکلای حق وران با همکاری  جمعی از وکیل خوب تهران به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات در زمینه های زیر می نماید :

وکیل قاچاق کالا و ارز، وکیل شرب خمر، وکیل رابطه نامشروع، وکیل ارث ، وکیل جرایم اینترنتی، وکیل پیش فروش آپارتمان، وکیل مالیات، وکیل ملکی وکیل خانواده ؛ وکیل شهرداری ، وکیل تجاوز جنسی ، وکیل سقط جنین ، وکیل جرایم پزشکی ، وکیل سرقفلی ، وکیل جعل ، وکیل فروش مال غیر ، وکیل وقف

وکلای حق وران راهنمای شما در رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. شماره تماس در ۲۴ ساعت شبانه روز : 09129426674

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید: haghvaran

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *