وکیل ملکی

وکیل ملکی مشاوره رایگان


به وکیل ملکی گروه وکلای حق وران خوش آمدید. اگر درگیر دعاوی ملکی می باشید، می‌توانید روی تیم وکلای مجرب ، ارزان و با انصاف ما برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی حقوقی متخصص  حساب کنید. حق الزحمه وکیل املاک ما در تهران بسیار منصفانه است و تضمین می کنیم که با هیچ گونه هزینه اضافی مواجه نخواهید شد.

گروه وکلای حق وران باوجود چندین وکیل سرآمد درزمینه دعاوی ملکی  ازجمله دکترمحمدجوادگوهریان  ، دکترسبحان فتح اللهی و سایر وکلای  متخصص ، می توانند به شما و عزیزانتان خدمات مشاوره ای با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز یک مشاوره رایگان درباره بهترین وکیل ملکی ارزان وباانصاف بادکترای تخصصی + مشاوره رایگان داشته باشید.

برای مشاوره (رایگان) پرسش و پاسخ با گروه وکلای حق وران از وب سایت ما https://haghvaran.com دیدن کنیدو با ما ارتباط برقرار کنید

.برای مشاوره تلفنی با گروه وکلای حق وران به شماره  6647-942-0912  تماس داشته باشید.

 وکیل خوب تهران ، مقرون به صرفه با کیفیت عالی درگروه وکلای حق وران شما را شگفت زده می کند.

هزینه های حقوقی وکیل ملکی ما ارزان ، منصفانه و شفاف است. ما معتقدیم که قیمت گذاری ساده ای را ارائه می دهیم که کیفیت و جامعیت خدمات ما را بدون هیچ گونه نقصی منعکس می کند.

 

چراوکیل ملکی ارزان و منصفانه حق وران ?

اصطلاح “وکیل  منصف و مقرون به صرفه به طور کلی به این واقعیت اشاره دارد که وکیل برای خدمات خود هزینه کمتری نسبت به وکلای قابل مقایسه  دریافت می کنند .پرداخت حق الزحمه وکیل برای اغلب مردم تقریبا سنگین وگران است و در اکثر موارد به علت حق الوکاله های گران وکیل افراد از مراجعه به وکیل و مشاوره با وی صرفنظر میکنند.درحال حاضراغلب مردم به دنبال یافتن وکیل ملکی ارزان قیمت وباانصاف ودارای تخصص بالا هستند.

گروه وکلای حق وران با بیش از21 سال تجربه خدمت از حق الوکاله منطقی ومناسب برخورداراست.می توانید به حق وران اعتمادکنید.نتیجه کار شمارشگفت زده می کند.

 

شایدبه خواندن این مطلب هم علاقه مندباشید

محاسبه حق الوکاله وکیل

وکیل ملکی مشاوره رایگان

 

وکیل ملکی متخصص و با تجربه و پرونده های متعدد بسیار

وقتی صحبت از وکیل ملکی ارزان می‌شود اکثر افراد تصور می‌کنند حق الوکاله ارزان وکیل به معنای خدمات بی کیفیت ونامناسب توسط وکیل است .تعرفه مناسب ومنصفانه وکیل به معنای پایین بودن کیفیت خدمات وکیل نیست . اشتباه است اگر تنهابه دلیل تعرفه گران وکیل ،جهت ارائه خدمات حقوقی، وی را بهترین گزینه بدانید .

کیفیت خدمات و قیمت منصفانه درحق وران شمارا شگفت زده می کند.گروه وکلای حق وران با سابقه بالا و دکترای تخصصی در ارائه خدمات  و پرونده های موفق بسیاری در زمینه ملکی و وکلای پایه یک دادگستری اقدام به ارائه خدمت می نماید.

گروه وکلای حق وران همیشه با بهترین و کم هزینه ترین پیشنهاد ، آماده خدمت به شما مردم عزیز تهران می باشند.به ما اعتمادکنید تا آنچه را از دست داده اید به شما برگردانیم..

شاید به خواندن مطالب زیرعلاقه مندباشید

وکیل افراز ملک مشاع + وظایف وکیل ملکی 09129426674

دعاوی و مشاوره ملکی حقوقی

وکیل ملکی غرب تهران

 آشنایی با خدمات رایگان گروه وکلای حق وران

به منظور  راحتی  ودسترسی بهتر مردم و رفع مشکل عده ای که توان پرداخت هزینه های وکیل را ندارند ، گروه وکلای حق وران مشاوره رایگان  “پرسش و پاسخ” را فراهم نموده است.بسیاری ازافراد درهمان اولین جلسه مشاوره رایگان ، به پاسخ خود می رسند و دیگر به پرداخت هزینه ،جهت مشاوره حضوری احتیاج ندارند.

 

راهنمای استفاده از خدمات مشاوره رایگان وکیل ملکی ارزان و با انصاف با دکترای تخصصی + مشاوره رایگان

  1. ابتداوارد صفحه اصلی سایت به آدرس haghvaran.com می شوید.
  2. مشاوره آفلاین راانتخاب نموده روی آن کلیک می نمایید.
  3. سپس واردصفحه پرسش و پاسخ شده روی پرسیدن سوال کلیک می نمایید.
  4. واردصفحه ارسال سوال حقوقی(مشاوره آفلاین) می شوید
  5. مشخصات خواسته شده را پاسخ می دهید ، سپس سوال خودرا می پرسید و درآخردکمه ارسال را می زنید.
  6. جواب شماتوسط بهترین وکلادراسرع وقت پاسخ داده خواهدشد.

 

  1- مرحله اول:    

 

2- مرحله دوم:

3- مرحله سوم: 

4- مرحله چهارم وپایانی 

 

 

 مزایای مشاوره تلفنی با وکیل ملکی ارزان و با انصاف

با مشاوره تلفنی در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.به وسیله مشاوره تلفنی با حفظ اسرار شما و پرداخت هزینه ای اندک ، بدون نیاز به حضور می توانید پاسخ سوال خود را در سریعترین زمان بگیرید.وکیلان  متخصص ما آماده ارائه مشاوره تلفنی به شما هستند.گاهی اوقات  حضور افراد برای مشاوره در دفتر وکالت امکان پذیر نیست( به دلایل مختلف اعم ازشرایط جسمانی و یا بطور کلی شرایط نامساعد) که دراین حالت ،دریافت خدمات مشاوره تلفنی و یا مشاوره های آنلاین بسیار سودمند خواهد بود.

همچنین بُعدِ مسافت عاملی موثر در نحوه حضور شما برای دریافت خدمات مشاوره می باشد، از همین رو باز هم مشاوره حقوقی تلفنی بسیار کارساز خواهد بود.برخی اوقات شما تنها نیازمند دریافت پاسخ در حدود یک سوال جزئی و معمولی هستید که می توانید در کوتاهترین زمان به پاسخ برسید.همینطور برای آگاهی از میزان هزینه ها، مراحل اجرای قانون، نحوه اجرای پرونده و مسائلی از این دست می توانند از طریق مشاوره تلفنی در یک جلسه یا چند جلسه مفید و موثر واقع شود.

 

گروه وکلای حق وران

تعرفه مشاوره تلفنی بابهترین وکیل ملکی 

درخواست مشاوره تلفنی با بهترین وکیل ملکی تهران دکتر محمد جواد گوهریان وکیل پایه یک دادگستری متخصص املاک و قراردادها وسایر وکلای متخصص حق وران

 

مدت زمان مشاوره  تلفنی به مدت 15 دقیقه: صد و پنجاه هزارتومان   

مدت زمان مشاوره  تلفنی به مدت 30 دقیقه : دویست هزار تومان

 

        

معرفی وکلای ملکی متخصص و با انصاف مجموعه حق وران

 

وکیل خوب تهران  

نام و نام خانوادگی 

 

تخصص
دکتر محمدجواد گوهریان 💯متخصص دردعاوی ملکی ، قراردادها ، یک وکیل عالی ، بسیار آگاه به قوانین ، و خلاق درزمینه پرونده های ملکی
دکتر سبحان فتح الهی 💯گواهینامه تخصصی دانشگاه ناگویا ژاپن، مسلط دردعاوی ملکی وپرونده های ثبتی
دکتر زینب جنیدی مقدم 💯دکترای دانشگاه مذاهب اسلامی تهران، وکیل حرفه ای ،بااخلاق و مسلط
دکتر قادر شنیور 💯دکترای فقه و فقه خصوصی از دانشگاه خوارزمی با تجربه  ۱۵ سال وکالت و انجام کارهای حقوقی
دکتر سید هادی دهقان 💯دکترای فقه خصوصی دانشگاه خوارزمی باتجربه ومسلط به پرونده های ملکی
آقای هادی شاد 💯 دانشجوی دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی متخصص درپرونده های کیفری ،دعوای مربوط به جعل سند ملکی (کلاهبرداری)و..

گروه وکلای حق وران

خدمات وکیل حق وران

  • دعاوی حقوقی در زمینه ملک، تنظیم سند، ابطال و فسخ قرارداد، تخلیه ملک تجاری ،مسکونی و  اداری ، دعاوی خلع ید، رفع تصرف عدوانی ،مطالبه خسارت تاخیر تادیه ، دعاوی مربوط به قولنامه و مبایعه نامه ،هبه، اجاره و اختلافات پیمانکاری که توسط وکیل ملکی ماهر پیگیری می گردد.
  •  دعاوی کیفری درزمینه کلاهبرداری رایانه ای وکلیه جرائم رایانه ای ، انتقال مال غیر، کلاهبرداری،اختلاس، رشا وارتشا، خیانت در امانت، توهین، ضرب و جرح، دیه، قتل، سرقت، رابطه نامشروع ،پولشویی، قاچاق کالا و ارز، مطالبه دیه، مشروبات الکلی ،جرایم پزشکی … که توسط وکیل کیفری متخصص پیگیری می گردد.
  •  تنظیم قرارداد ها اعم از قرارداد اجاره، بیع، ارائه خدمات به شرکت ها ، سرمایه گذاری، نمایندگی، پیمانکاری، توزیع، تولید، ..
  • دعاوی تجاری اعم از دعاوی  شرکت ها ، ورشکستگی ،مطالبه چک و سفته ، برات و…
  • دعاوی خانواده شامل  طلاق از ناحیه زوج یا زوجه، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه زوجه، مطالبه نفقه معوقه ، نفقه فرزند، حضانت، ملاقات، ارث و وصیت و فرزندخواندگی و سرپرستی و … می باشد که توسط وکیل خانواده متبحر پیگیری می گردد.

 

 

خانم آخرتیمشاهده نوشته ها

Avatar for خانم آخرتی

این مقاله توسط گروه وکلای حق وران، تشکیل شده از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگستری با سالها تجربه ، تحریر و نظارت شده است و به منظور پاسخگویی به نیازهای شما گردآوری شده است. در صورتی که شما سوالات مشابه دارید ، پائین همین پست بپرسید تا مطلب مورد نظر شما گردآوری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *